Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

SKOK pieredze

hacis2 Reģ.: 31.10.2017

Pamēģināju, ir iespaidi, gribu padalīties, dzirdēt ka citiem gāja.

Uzreiz jāsaka ka laikam man nebija tā labākā pieredze, zvaigznes ne tā nostājās vai serviss ne tā tad jau laiks rādīs.

- reģistrēšanās ok, pagarš process, bet ok.

- pirmā reize. pēc instrukcijas, soli pa solim, bet nebrauc tas verķis. ready lampa nevis deg bet mirgo. zvanu uz CC.

par komunikāciju ar CC, jāsaka, ka tevi defaultā uzskata par lohu, attieksme ne visai. ir nedaudz jāiezīmē robežas un tad tante nedaudz nosēžas pie zemes. tur japiestrādā pie apkalpošanas kultūras. jomas speciālistiem zvani jāpaklausās.

tā arī neizdevās iekustināt. teica ka man internāts telefonā neejot. parstartēju telefonu, paņēmu citu braucamo, tam arī ready mirgo, bet vismaz brauc.

nu priecīgs sāku mizot pa savām darīšanām. pa ceļam citi gluki, skatos ka vadības panelis visu laiku restartējas. bet nu aparāts brauc. nobraucu kādu stundu ar pauzēm, tur itkā viss strādā,

tālāk. bača ap 30%, paliek aizvien lēnāks, ātrāk par 30 neiet, un tā ar piespiešanos. finālā noģība pavisam.

cc atkal mani uzskata par lohu - jums viss tur kārtībā, brauciet... kad uzspiedu sāka tur kautko čekot un restartēt un pierunāt mani aizstumt līdz oficiālajam parkingam, ko atteicos darīt, tālu, smags tas verķis un vispār nejutos vainīgs ne pie kā. beigās nofinišēja un devos ar kājām pēc tuvākā fikuša...

vēl mani apvainoja ka esmu reģistrējies ar mācekļa tiesībām, par ko tik ļoti sabrīnījos, ka viņi neredz ar ko runā, visi savi dati reģistrējoties ir jānorāda, tiesības jānofočē utml resp klientu apk sys viņiem aizmugurē vai nu nav vai tante nemāk rīkoties

pēc garākas sarunas par iemesliem un uzklausīšanas ka tikai es te tāds vienīgais kam kautkas nestrādā, sāku domāt ka var jau būt ka ar manu telefonu kautkas nav, bet nu jauns aifons, mans ikdienas darba instruments. cik sapratu viņiem ir 2 paaudzes tiem braucamajiem, nedaudz pēc krāsas atšķiras, pirmais man bija jaunais modelis, domāju došu otru iespēju ar veco.

- otrais mēģinājums. viss kā pa diegu, atboķējas, ready šoreiz deg, apraāts brauc, gana dinamiski, var ieklauties satiksmē, nekas negluko. BET, varbūt tā bija konkrētā eksemplāra problēma, bet gāzes ručka ļoti jūtīga, 0 vai full, baigi jāuzmanās uzsākot. kas priekš masu darbaļaužu lietošanas bez motobraukšanas pieredzes manuprāt ir bīstami. kas arī finālā izvērtās nelielā incidentā. viss tur laimīgi, bet viela pārdomām ir.

tākā mani secinājumi.

- klientu apkalpošanas kultūra so so

- aplikācija vēl nestabila, met kļudas, kautgan serviss strādā

- piestādīja rēķinu par nenotikušu pakalpojumu 1 mēģinājumā. uz epastu neatbild, zvanā solīja ka naudu "kautkad"atgriezīs,

- pārāk raustīgs uzsākot braukt, jāpiešaujas, bīstami iesācējiem, un redzot ka lielākā daļa ir noskrāpēti...

- cenas ziņā tas pats kas taksis

- karstā laikā fun, ir jau forši pabraukt, ja pa pilsētu ar daudz pieturvietām jārotē, ķiveres tīras smaržīgas

 
Discoteeka Reģ.: 12.11.2019
0 0 Atbildēt

dīvaina pieredze, man pāris nedelas lietojot ikdiena bez problemam. aplikacija protams nenormals letucis, skuteri jau klust nodrazti/nojati loti isa laika, bet parvietoties pa centru/tuvo pardaugavu nav labaka. ja ir rollera/mocha iemanas un nav problemu ar lisanu cauri rindam, letak ka sabiedriskais. kopuma ok pakalpojums ja neiespringst uz sikumiem un vajag atri noklut no A uz B. vienigais, manuprat, reali vajag to rolleru GT modeli, kas attista 70kmh, jo pa centru micites ok, bet ja jaskerso tilti, jabrauc pa krasta ielu utml, loti neomoligi ar brauksanas kulturu latvija. visadi citadi, ceru ka vini pilnveidos aplikaciju, paplasinas zonu un ieviesis jaudigakus skuterus. labs viduscels starp elektroskuteriem (bolt, fiqsy utml) un car sharing (citybee, carguru)

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Man vispār patika, īpaši kā moto ikdienas nebraucējam. Nedaudz jāpiešaujas lai būtu omulīgi manevrēt starp rindām. Uzrāviens tā kā nedaudz ciešāk pie stūres japieturās, startā pie luksofora var likt ārā citus. Bet nu ātruma ierobežojums ir kaitinošs, īpaši, ja vajag kaut kur paspēt vai tajās pašās 70 atļautajās vietās. Pirmo braucienu uzsākt bija interesanti, itkā visu ieslēdzu, sagatavoju, bet nedarbojās, pēc kādām 10-20 sekundēm mēģinot spiest gāzi aizgāja, tad sapratu, kā tas elektrorīks taču galīgi neskan pat ja darbojās.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Izmantoju laikam biežāk kā jebko citu no nomas/sabiedriskā/takšiem - šobrīd pirmā izvēle paskatīties pieejamibu, ja kaut kur jānokļūst bez sava auto, kopš ir parādījušies. Pietrūkst normāls ātrums - attiecīgi stulbi līst sastrēgumā starp mašīnām, zinot ka pēc tam vilkties pa priekšu, traucējot braukt. Uz tiltiem nedroša sajūta - nezinu, ka iesācējiem, bet ar A kategorijas pieredzi tomēr ir ierasts būt ātrākajam un kontrolēt situāciju, nevis cerēt, ka tevi nenonesīs apsteidzēji. Bet kopumā labs pasākums.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti