Kā nākamais mana Gada auto testa modelis atkal pilsētas krosovers, jeb kā paši tirgotāji nosaukuši - kupejas krosovers(???) - Nissan Juke N-Design, 0,999 l benzīna dzinējs ar 117 Zs., 7pakāpju automāts, priekšējā piedziņa. Uzreiz jāsāk ar zināmu sašutumu - 1-litrīgs pilsētas džipiņš ar 19" riteņiem- nu kur vēl tālāk!!! Nevaru komentēt iepriekšējo Juke, bet šim salona izolācija stipri pieklibo, īpaši braucot pa mūsu nelīdzenajiem ceļiem, troksnis salonā ir pieklājīgs. To papildina arī ļoti cietā piekare, kura uz pat nelielām bedrēm reaģē ļoti asi un nepatīkami. Samulsināja salona interjers no 3 materiālu kombinācijas - alcantara/āda(it kā mākslīgā, bet kvalitatīva)/lēta plastmasa(!!!), kura pie tik cietas piekares diezgan drīz varētu sākt grabēt. Bagāžas nodalījums diezgan ietilpīgs, ja grīda zemākajā pozīcijā, toties tad apgrūtināta iekrāmēšana. Aizmugurē sēdošajam pamaz vietas kājām(bet tas tikai manam 1,8m augumam), toties jumts galvai(vai otrādi) netraucē, pat lēkājot pa bedrēm. Vadītāja sēdpozīcijas un stūres regulēšana plašā diapazonā. Litrīgā dzinēja dinamika patīkama, it īpaši sporta režīmā, bet kombinēto 6,4l patēriņu tā arī neizdevās sasniegt, jo zem 7l nu nekā... Stūre aprīkota ar pārslēgšanas lāpstiņām, bet tā kā automātam nav manuālā režīma, tad lāpstiņas vairāk dekoratīvi. Līniju asistents dod vieglu vibrāciju uz stūri, kur jāpiedomā, ko tas nozīmē. "Uzrautie"priekšējie spārni man nedaudz traucē redzamību(tas mantojumā no iepriekšējā). Testa modeļa cena ap 26tEur(bet tas ar 8"skārienjūtīgo ekrānu, navigāciju un Bose audio), šķiet pārspīlēti augsta. Pliko bāzi var saņemt par 17tEur, bet tad rēķinies, ka aizmugurējās bremzes būs trumuļu(!!!) un manuālā kārba.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nissan Juke auto tests, atsauksmes un iespaidi 2020 / 2021
Jaunais Nissan Juke no 2020 / 2021 gada, kāda pieredze?