Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Mercedes-Benz GLB auto tests, atsauksmes un iespaidi 2020 / 2021

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Mercedes-Benz GLB no 2020 / 2021 gada, kāda pieredze?

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Mercedes-Benz GLB ar septiņām sēdvietām (+VIDEO) iauto.lv/zinas/latvija/35384-tv-auto-zinas-teste-mercedes-benz-glb-ar-septinam-sedvietam-video

AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
5 0 Atbildēt

Kā otro Premium klases auto testēju Mercedes-Benz GLB 200 d 4M. Kā jau augstākās šlakas pārstāvim pienākas, eksterjers atturīgi elegants, bet ne uzkrītošs. Motora pārsegs un priekšējā reste gan atstāj nopietna auto seju. Skatoties no sāniem, auto priekšpuse taisni nogriezta un arī taisnais jumts un taisni nogriezta aizmugure šo nelielo krosoveri padara ievērojami atšķirīgāku par pārējiem. Izskatās gana ietilpīgs un tā arī ir, jo ar auto var pārvietoties 7. Tā kā otrā sēdekļu rinda ir bīdāma, tad sašaurinot otrās rindas komforta zonu arī trešajā rindā var kādu gabaliņu pavizināties. Runājot par interjeru, kā jau šai klasē pienākas, viss ir super kvalitātē – gan apdares materiāli, gan platekrāna panelis, gan ergonomiski sēdekļi. Pārsteidzoši labi auto uzvedās smilšu karjerā, kur atslēdzot ESP un aktivizējot Off-Road paketi, tika viegli pārvarēti bezceļa izaicinājumi. Testētā auto cena 54 teur, kas priekš MB šķiet ļoti demokrātiska, bet vienkāršu(vai MB pērk vienkāršu?) ar pakaļ piedziņu var iegūt par 38 teur.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Ticu, ka labs braucamais, bet... ko tas līdz, ja ir tik neglīts!

Atis_Jansons Reģ.: 18.11.2012
4 0 Atbildēt

Dīzeļi paliek. Gan kompaktoos krosoveros, gan lielos “džipos”. Tie (“Kia Sorernto”, piemēram) gan šķiet kļuvuši mazliet dārgāki. Laikam jau ražotājam tomēr tās Eiropas eko nodevas jāmaksā un šis, protams, zaudēto no klienta iekasē. Bet šim klientam tas nesāp. Viņš grib lielu kuģi bez uzlādes problēmām. Ērtu brīvību. Un jau nav tā nemaz tik baigi dārga. “Mercedes GLB”, ar kuru pašlaik pār Doles HES dambi braucu, maksā vien pusi no “Audi e-tron”...

Savādā sacīkste...

Šis varētu būt mans sapņu auto (ja es būtu kādu strēķi jaunāks un tik dārgiem sapņiem vēl ļautos). Veidols bez ārišķībām, lepns un pieklājīgs. Gaita – nez vai kas labāks iespējams. Ietilpība – ar karalisku rezervi tām reizēm, kad visus mazbērnus uz ezermalu vedīšu, vai pats tur nakšņot sadomāšu. Emblēma, kura mani pasargās no skeptiskajiem (stulbajiem, protams) skatieniem, kurus tagad pie “Sky”veikala jūtu sava “Suzuki”virzienā raidītus. Sapņu auto...

Bet laikam tomēr nē. Neņemšu. Jo nevaru pieņemt piecus superspožos ventilācijas atveru riņķus panelī, kuri krēslā piedevām iegaismojas, piedodiet, pretīgi lillā. Nevaru piedot savai jaunības mīlestības trīszaru zvaigznei došanos šādā Austrumu karnevāla spilgtumā. Man šis izlēciens traucē!

Ļoti žēl, ka pat tāda firma iesaistas savādajā salonu izraibināšanas un “izskaistināšanas” sacīkstē. Laikam jau citās jomās iespējas ir izsmeltas. Labi brauc, stūrējas, bremzējas visi. Arī korejieši, japāņi, rumāņi. Nu vajag kādu superekrānu. Ja lielāku vairs nevar, jāpagarina vizuālie akcenti ar kaut ko spoguļspožu. Vai jāpārtaisa klasiskais stūres rats no apaļa par kantainu (“Peugeot” niķis), piedevām iebūvējot šo sacerējumu tā, ka aizsegts tiek instrumentu panelis...

Tā es Doma laukumā pie “MB GLB” un “Peugeot 2008” pukojos. Tad pienāca Juris Z. (arī sirms) un teica – bet man patīk...

Jā, grūti būs nobalsot...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti