Honda e tests, atsauksmes un iespaidi 2020 / 2021

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais elektroauto Honda e 2020 / 2021, kāda pieredze?

 
nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

ĻOOOOOOTI patika.

Sākums gan bija stresa pilns - pie Mola iekāpu Hondā e, bet rādīja atlikušo baterijas daudzumu 3%. Bija ziņas, ka pie CSDD (Antenas ielā) uzlādes ierīca tobrīd bija tukša, riskēju doties uz turieni uzlādēt. Salu tilta vidū palika vairs tikai 2 %. Izslēdzu radio, klimatu un turēju "čurikus", kaut izvilktu līdz uzlādei. Viss bija OK. Piebraucot pie lādēšanas ierīces, bija atlicis vairs 1 %, kas rādījās jau apmēram no Mūkusalas apļa Cirkle K.

Pirms uzlādes gan pagāja laiks, kamēr sapratu, kā atvērt uzlādēšanas pieslēguma lūku. ārā jau bija satumsis, iekšā nekādu pogu nebija. Izrādījās, ka viss ģeniālais ir vienkāršs - maza podziņa paslēpta turpat "radiatora restē", kādas šim auto nemaz nav

28 min laikā baterija uzlādējās līdz 44 %. Līdz ar to atlikušo pusstundu varēja kārtīgi "dot mizā". Un tas ir diezgan precīzs apzīmējums, jo sajūtas ir tādas, ka paātrinājums ir nenormāli liels, kaut specifikācijā norādītas 8,3 sek. no 0-100km/h.

Teikšu godīgi, iepriekš man no ārpuses Honda e likās pilnīgs tizlenis. Bet, iepazīstot to tuvāk, man tas iepatikās aizvien vairāk. Salona interjeru es liktu 1. vietā no visiem todien testētajiem 8 auto. Kameras spoguļu vietā ir daudz labākas, informatīvākas kā 3 x dārgālajā Audi e-tron. Dislpleju spoguļu attēlošanas izvietojums ir ļoti ērts, pārskatāms. PAt ērtāk nekā parastie spoguļi, jo nav pat jāpagriež galva, lai redzētu. Viss priekšējais panelis ir viens liels jeb vairāki mazi displeji. Var uzlikt romantisku vai mazāk romantisku fonu. Tikai, cik nācās pamanīt, bilde pazūd līdz ar kustības sākšanos. iespējams, iestatītjumos šo var mainīt.

Arī ārupusē šim auto ir interesants un iepriekš neredzēts durvju rokturu risinājums.

Neskatoties uz Hondas e izmēmazo izmēru, uz aizmugurējā krēsla vietas ir pietiekami arī pieaugušam cilvēkam. Dēls (15) teica, ka vietas tur esot vairāk kā mūsu Honda Jazz.

Īsāk sakot, man šajā hondiņā patika gandrīz viss, izņemot cenu. Advance komplektācijā 37 330 EUR man šķiet neadekvāti pie tā, ka max nobraukums ar pilnu uzlādi ir tikai 210 km, kas nozīmē, ka reāli "garantēti" droši vien tik kādi 150 km.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Kā var iedot testam EV ar totāli tukšu bateriju?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Visu dienu bija testēts, bet neviens neuzlādēja, jo diemžēl tās retās uzlādes vietas bija aizņemtas visur, kad kāds gribēja uzlādēt.

Šobrīd infrastruktūra e-uzlādei ir acīmredzama problēma.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Lādēja vairākas reizes dienā. Tur taču rāda ka max 120 km distance, reālā tātad ap 100 km

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Tiešām 120 nevis 210?

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 0 Atbildēt

Tā turpinot testēt, pēc gada varēs pasūtīt jaunu bateriju

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Nu nez , ja lādēšana ir ok un baterijas nav ķiniešu tad nekas traks. Moku sava 4 gadigā samsunga telefona bateriju un zemāk par 90% ietilpības atlikumu baterija vairs nekrīt. Lādēts pārsvarā ar ātro lādētāju un arī auto kabinu pie turētāja kur pūš karsto gaisu un nekas. Li-ion baterijas beidzot ir iemācījušies ražot un lādēt.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
3 0 Atbildēt

auto smuks , biju pie mola viņu "apčamdijis" , bet nu cena......, atvainojiet -galigi garām .

pat e-golfā bija labāks cenas/ieguvuma līdzsvars .

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: ĻOOOOOOTI patika.

Sākums gan bija stresa pilns - pie Mola iekāpu Hondā e, bet rādīja atlikušo baterijas daudzumu 3%. Bija ziņas, ka pie CSDD (Antenas ielā) uzlādes ierīca tobrīd bija tukša, riskēju doties uz turieni uzlādēt. Salu tilta vidū palika vairs tikai 2 %. Izslēdzu radio, klimatu un turēju "čurikus", kaut izvilktu līdz uzlādei. Viss bija OK. Piebraucot pie lādēšanas ierīces, bija atlicis vairs 1 %, kas rādījās jau apmēram no Mūkusalas apļa Cirkle K.

Pirms uzlādes gan pagāja laiks, kamēr sapratu, kā atvērt uzlādēšanas pieslēguma lūku. ārā jau bija satumsis, iekšā nekādu pogu nebija. Izrādījās, ka viss ģeniālais ir vienkāršs - maza podziņa paslēpta turpat "radiatora restē", kādas šim auto nemaz nav

28 min laikā baterija uzlādējās līdz 44 %. Līdz ar to atlikušo pusstundu varēja kārtīgi "dot mizā". Un tas ir diezgan precīzs apzīmējums, jo sajūtas ir tādas, ka paātrinājums ir nenormāli liels, kaut specifikācijā norādītas 8,3 sek. no 0-100km/h.

Teikšu godīgi, iepriekš man no ārpuses Honda e likās pilnīgs tizlenis. Bet, iepazīstot to tuvāk, man tas iepatikās aizvien vairāk. Salona interjeru es liktu 1. vietā no visiem todien testētajiem 8 auto. Kameras spoguļu vietā ir daudz labākas, informatīvākas kā 3 x dārgālajā Audi e-tron. Dislpleju spoguļu attēlošanas izvietojums ir ļoti ērts, pārskatāms. PAt ērtāk nekā parastie spoguļi, jo nav pat jāpagriež galva, lai redzētu. Viss priekšējais panelis ir viens liels jeb vairāki mazi displeji. Var uzlikt romantisku vai mazāk romantisku fonu. Tikai, cik nācās pamanīt, bilde pazūd līdz ar kustības sākšanos. iespējams, iestatītjumos šo var mainīt.

Arī ārupusē šim auto ir interesants un iepriekš neredzēts durvju rokturu risinājums.

Neskatoties uz Hondas e izmēmazo izmēru, uz aizmugurējā krēsla vietas ir pietiekami arī pieaugušam cilvēkam. Dēls (15) teica, ka vietas tur esot vairāk kā mūsu Honda Jazz.

Īsāk sakot, man šajā hondiņā patika gandrīz viss, izņemot cenu. Advance komplektācijā 37 330 EUR man šķiet neadekvāti pie tā, ka max nobraukums ar pilnu uzlādi ir tikai 210 km, kas nozīmē, ka reāli "garantēti" droši vien tik kādi 150 km.

8.3s jau ir warmhatch zona, pie tam bez vajadzības iegriezt motoru, t.i. vienmēr kā redline braukt

Janis_R Reģ.: 09.12.2014
1 0 Atbildēt

Honda e man viennozīmīgi ir pretendents uz dizaina balvu. Pie tam ar ļoti plašu amplitūdu. No ārpuses man auto nepatīk, vismaz sākumā tā bija. Bet salons tieši otrādi - ļoti iepatikās jau no paša pirmā iepazīšanās brīža. Info panelis tik plašs, ka pietrūkst tikai otra stūre, varētu nodot vadību otrajam pilotam kā lidmašīnā . Digitālā spoguļi ļoti kvalitatīvi un ērti lietošanā, Audi varētu ņemt piemēru no Hondas. Arī durvju atvēršana mazliet futūristiska. Katrā ziņā uzrunā tieši tas, ka auto ir radīts kā inovatīvs, nevis atvasināts no kāda jau esoša modeļa.

Pārējais ir tā kā auto šodien jābūt - daudz palīgsistēmu un asistentu, auto mazs no ārpuses, bet ietilpīgs no iekšpuses, neliks vilties visādu ekrānu un ekrāniņu cienītājiem.

Bet - neskatoties uz Honda 8 gadu garantiju akumulātoram, tā veiktspēja ir diezgan neliela, bet cena 37 K ir diezgan liela.

Un nobeigumā - tā kā Honda kādu brīdi ne ar ko WOW nebija mūs iepriecinājusi, tad par Honda e es tomēr gribu teikt WOW.

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
2 0 Atbildēt

Honda e viennozīmīgi ir gada pārsteigums. Kā jau te viens autors minēja, Gada auto konkursa testā sagādāja stresainus brīžus, jo bieži bija ar tukšu bateriju, bet visādi citādi - konfekte. Jā, nav šis tas labākais auto, ar kuru plānot braucienu kaut vai 100 km rādiusā ap galveno bāzes vietu, taču pilsētai - ideāls. Todien izmetu cilpu ap Molu. Pabiju dziļāk Maskavas forštatē, biju centrā, biju Pulkveža Brieža ielā, ar pieturām apmēram stundu vizinājos un no auto no baterijas izsūca kādus 10 varbūt padsmit procentpunktus. Tas nozīmē, ka auto ir ļoti labi piemērots īsiem ikdienas braucieniem pilsētā. Galvenais atcerēties par rekuperāciju, kas katru reizi jāieslēdz no jauna un kondišku jau arī var nelietot bez vajadzības; daudz tas nelīdz, bet nu dažkārt arī daži kilometri ir daudz. Jā, un vietas šajā auto ir sasodīti daudz. Cilvēkiem, ne bagāžai.

Par gaitas īpašībām, manevrētspēju - 9 acis no 10.

AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
3 0 Atbildēt

Elektriskā Honda e ar 113kw elektromotoru(154 Zs) laikam ar savu izskatu ir vissatšķirīgakā un visievērojamākā. No ārpuses mazais „pīlēns tims” salonā pārsteidz ar plašumu. Droši vien īpašu dizaina balvu ir pelnījuši dubultie skārienjūtīgie ekrāni(2x12”) priekšējā panelī, īpaši kad tur iestata akvārija(ar zivtiņām, Teslai varot iestatīt ugunskuru...) fonu. Šeit pilotam un stūrmanim jābūt īpaši saliedētiem, citādi katrs var sākt veidot savas opcijas . Interesants risinājums ir durvju sānu spoguļi – sānu kameras sistēma un pareizi(pretstatā Audi E-tron) novietotas kameras priekšējā panelī, interesanti, ka adoptācija notiek ļoti ātri. Ļoti patika auto dinamika, it īpaši jo atkal klasikas(aizmugures)piedziņa, bet tas diemžēl uz elektrokapacitātes rēķina un tā dila diezgan strauji. Bažas radīja divas lietas mūsu klimata zonā, kad ziemā bieži ir slapjdraņķis – sals, kā strādās podziņa priekšējā restē uzlādes vāciņa atvēršanai un arī durvju atvēršanas rokturi??? Un tas pats stāsts – testētā auto cena 37 teur, šķiet krietni augsta.

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
3 0 Atbildēt

Raugoties no emociju viedokļa, Honda e ir viens no maniem “Gada auto 2021” konkursa lielākajiem pārsteigumiem. Ja ņemam vērā faktu, ka elektroauto dažnedažādos aspektos atšķiras no iekšdedzes dzinēja automāšinām, tad Honda e atšķiras pat no elektroato. Lai arī mazā nobraucamā distance, mazais bagāžnieks un augstā cena krietni sašaurina to iemeslu loku, kādēļ pircējiem vajadzētu dot priekšroku elektroauto, kompaktajam hečbekam ir īpašs šarms un odziņa, kas ļautu pievērt acis uz racionāliem apsvērumiem.

Ja Honda e kalpo kā otrais auto ģimenē, bet nobraucamā ikdienas distance nav virs 100 km, tad šī varētu kļūt lielisku izvēli. Horizontālā rindā novietotu skārienjūtīgo ekrānu risinājums salonā, kas atgādina Mercedes-Benz iespēto, rada iespaidu, ka atrodamies miniatūriskā Premium plauktiņa automašīnā. Der atcerēties, ka arī Porsche Taycan modelī ir atsevišķs ekrāns stūrmanim – Honda ņēmusi piemēru no labākajiem. Kas attiecas uz digitālajiem spoguļiem, tie ir vieglāk pārskatāmi nekā 120 000 eiro vērtajā Audi e-tron Sportback. Patīkami, ka svarīgās kontroles sviras (klimata kontrole, mūzikas skaļuma regulācija) saglabāta ar fiziskiem slēdžiem. Šis ir kompromiss, kas ļauj konsekventākiem braucējiem ātrāk adaptēties uz modernajiem auto.

Apbrīnas vērts cinītis, kas gāzis kalnus tiem, kuri varēs to atļauties.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti