Toyota Yaris Hybrid tests, atsauksmes un iespaidi 2020 / 2021

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Toyota Yaris Hybrid 2020 / 2021, kāda pieredze?

 
Atis_Jansons Reģ.: 18.11.2012
16 0 Atbildēt

Tāda “labākā auto” nav!

Tas atgādinājums visiem, kas savas izvēles atvieglošanai gaida žūrijas balsojuma rezultātus. Piešķirts tiek tituls “Gada auto”. Proti – žūrijas 12 vērtētāju izpratnē spilgtākais, interesantākais gada jaunums. Nevis visai plašajai un raibajai publikai universāli labākais un piemērotākais. Tāda nav.

Piedevām – jau pirms vairāk kā 10 gadiem, kad titulu ieguva “Mecedes”, mēs vienojāmies, ka vairāk tā nedarīsim. Neļausimies gluži saprotamai (arī Doma laukumā redzamajai) sajūsmai par ļoti dārgas tehnikas dizaineru un inženieru meistardarbiem. Latvija nav Arābu Emirāti. Mēs esam visai trūcīgi, un tādēļ tituls jādod kādam pieticīgākam un plašākai publikai reāli pieejamam auto.

Tātad – “premium” kategorija, kurā šogad pieteikti visu trīs vācu grandu pārstāvji, cīnās par savu titulu. Galvenais tiem dots netiks. Elektriskie auto (sacensībā startē veseli septiņi) to nedabūs, jo ir pārāk dārgi un tādēļ Latvijas autoparka tik vēlamajā atjaunošanā pagaidām piedalās tikai simboliski. Un šajā konkursā saņems tikai savas papildnominācijas speciālu balvu.

Kurš var uzvarēt?

Kāds no ne visai lielajiem, “bāzes” cenā ap 20 000 eiro līmenī. No mazās (garums līdz četriem metriem) klases būtu ļoti piemērots... Kur tādi? Divi elektriskie (Honda-e un Mini SE). Vilinoši, Bet, kā jau teikts, dārgi.

Un šis. Toyota Yaris. Jau iepriekšējā versijā populārs (piektais pirktākais mazauto Eiropā). Tagad, šķiet, vēl glītāks. Un foršākais šķiet tas, ka pat viena modeļa ietvaros tiek piedāvāta plaša variāciju izvēle. Versija ar litrīgu benzīna motoru (cena ap 14 000) būs iegādē lētākā, izmešu līmenis (zaļi taču gribam būt) tikai nedaudz pārsniedz 100 g/km. Šis, ar kuru piektdien braucu, ir par veseliem astoņiem tūkstošiem dārgāks, bet degvielu tērē mazāk, CO2 izplūde iekļaujas visstingrākajās normās. Jo – šis ir hibrids. Trešdaļa no 120 ZS te elektriski. Un brauc šis viemkārši super!!! Jāatzīst – vecais rallists pat mazliet azartā iekrita. Akmens un Salu tilta pievedloki (mitri) ar trešo robu velkot, tad gāzīti atmetot, uz skaistas vadāmas slīdītes robežas, labējā joslā priekšā kādam traktoram iespraucos garšīgi, precīzi. Kaifs! Un labākais – degvielas patēriņa rādītājs, startā uz nullītēm nomests, finišā rāda 4,2/l uz 100km. Būtu braucis rātni, būtu vēl mazāk. Gada ekonomija (ar pliku benzīna motoru salīdzinot) – vairāki simti eiro.

Laikam jau šīs kombinētās piedziņas ir šī brīža labākais eko kompromiss. Dārgs? Nu krietni tomēr lētāks par EV. Šajā “Yaris” turklāt par tiem astoņiem tūkstošiem klāt pielikts ne tikai elektromotors. Te ir visai solida salona ādas apdare, te ir visi iespējamie elektroniskie palīgi un informatori. Gluži vai premium līmenī. Vārdu sakot – labs. Var uzvarēt. Ja vien tomēr pie plašuma radušajiem neliksies pārāk maziņš. Vai zems.

Tad šie dosies uz krosoveru pusi...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
7 0 Atbildēt

Captur etech apskats arī būs- tas liekas tehnoloģiski interesants

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
7 0 Atbildēt

Tas viss jau labi, tāds solis pretī tautai! Tomēr... Būtu man tā teikšana, es vispār jauno, rūpnīcas nullīšu, max komplektācijas auto vērtēšanu atstātu to valstu ekspertu ziņā, kurās tā arī nopietni pērk tos jaunos! Latvijas gada lietotais auto būtu vērtīgs konkurss. Tie paši dīleri lai piedalās ar, piemēram, 6 gadīgiem, vismaz 150 t.km noskrējušiem, reālas komplektācijas, saulē pabalējušiem, pagreizos diskos un riepās apautiem auto! Vērtējot pēc cenas un kvalitātes attiecības, remontējamības u.tml kritērijiem.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
12 1 Atbildēt

a kas ir "Mecedes"?

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
12 0 Atbildēt

bet tā Jansonam liela taisnība - tas jaris ir superīgs auto - blusa

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
6 1 Atbildēt

šitas yaris ir gada auto

mefisto Reģ.: 22.05.2017
1 0 Atbildēt

Pēc neliela testa brauciena jaunais Yaris Hybrid atstāj dinamiska un stabila auto pēcgaršu. Beidzot arī ar Toyota var dabūt braukšanas prieku. Ļoti atsaucīgs gāzes pedālis, patīkama dzinēja rūkoņa. No mīnusies, kā jau japāņiem paslikta skaņas izolācija no arkām, aizmugurē vietas mazāk nekā iepriekšējā paaudzē (manuprāt). Subjektīvi nepatīk planšetes novietojums un grafika liekas novecojusi.

Pēc youtube video, parastais nehibrīddzinējs 1.5 ir vēl dinamiskāks.

Kā vienmēr jautājums par cenu un konkurenci.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Un kad testēs kaut ko prikolīgāku kā Yaris GR ???

Kaut gan tos laikam jau izķēruši kā karstus kartupeļus, būs intresanti, kad kolēģim tāds Yaris GR atnāx.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

GR yaris ir psihākais nosacītā budžeta segmenta auto pēdējos hvz-cik gadus. Principā rallija homologācijas auto, kas pieejams plašā tirdzniecībā, nevis gariem zobiem daži simti auto uzražoti nepieciešamajam daudzumam.

Tad jau redzēs, cik liels būs tirgus daļa.

Principā 2+2, nav bagāžnieka, 4x4, manuālis - visur peld pret straumi

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kā jau teicu kolēģis pasūtīja, bet kā sapratu, tad sevisķi daudz vairs nav palikuši no plānotajiem "homologācijas auto" - visi iepriekšpasūtīti. LV ja pareizi sapratu dīleris pat sākumā negribēja sertificēt ...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

sertificē tak EU, ne LV???

25000 vismaz, bet ja būšot pieprasījums, tad arī vairāk ražošot, un iespējams būs arī civilāks variants - GR corolla ar 5 vietām un to pašu trīscilindu+4x4

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

To gan precīzi nezinu, jo vairs nav neviena pazīstamā kurš ar to strādātu, bet man liekas ka tas joks joprojām bija LV atsevišķs.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Kāpēc Toyota Yaris nekļuva par Latvijas Gada auto, bet iekaroja Eiropu? (+VIDEO) iauto.lv/zinas/latvija/37766-kapec-toyota-yaris-nekluva-par-latvijas-gada-auto-bet-iekaroja-eiropu-video

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Atis_Jansons rakstīja: Tāda “labākā auto” nav!

Tas atgādinājums visiem, kas savas izvēles atvieglošanai gaida žūrijas balsojuma rezultātus. Piešķirts tiek tituls “Gada auto”. Proti – žūrijas 12 vērtētāju izpratnē spilgtākais, interesantākais gada jaunums. Nevis visai plašajai un raibajai publikai universāli labākais un piemērotākais. Tāda nav.

Piedevām – jau pirms vairāk kā 10 gadiem, kad titulu ieguva “Mecedes”, mēs vienojāmies, ka vairāk tā nedarīsim. Neļausimies gluži saprotamai (arī Doma laukumā redzamajai) sajūsmai par ļoti dārgas tehnikas dizaineru un inženieru meistardarbiem. Latvija nav Arābu Emirāti. Mēs esam visai trūcīgi, un tādēļ tituls jādod kādam pieticīgākam un plašākai publikai reāli pieejamam auto.

Tātad – “premium” kategorija, kurā šogad pieteikti visu trīs vācu grandu pārstāvji, cīnās par savu titulu. Galvenais tiem dots netiks. Elektriskie auto (sacensībā startē veseli septiņi) to nedabūs, jo ir pārāk dārgi un tādēļ Latvijas autoparka tik vēlamajā atjaunošanā pagaidām piedalās tikai simboliski. Un šajā konkursā saņems tikai savas papildnominācijas speciālu balvu.

Kurš var uzvarēt?

Kāds no ne visai lielajiem, “bāzes” cenā ap 20 000 eiro līmenī. No mazās (garums līdz četriem metriem) klases būtu ļoti piemērots... Kur tādi? Divi elektriskie (Honda-e un Mini SE). Vilinoši, Bet, kā jau teikts, dārgi.

Un šis. Toyota Yaris. Jau iepriekšējā versijā populārs (piektais pirktākais mazauto Eiropā). Tagad, šķiet, vēl glītāks. Un foršākais šķiet tas, ka pat viena modeļa ietvaros tiek piedāvāta plaša variāciju izvēle. Versija ar litrīgu benzīna motoru (cena ap 14 000) būs iegādē lētākā, izmešu līmenis (zaļi taču gribam būt) tikai nedaudz pārsniedz 100 g/km. Šis, ar kuru piektdien braucu, ir par veseliem astoņiem tūkstošiem dārgāks, bet degvielu tērē mazāk, CO2 izplūde iekļaujas visstingrākajās normās. Jo – šis ir hibrids. Trešdaļa no 120 ZS te elektriski. Un brauc šis viemkārši super!!! Jāatzīst – vecais rallists pat mazliet azartā iekrita. Akmens un Salu tilta pievedloki (mitri) ar trešo robu velkot, tad gāzīti atmetot, uz skaistas vadāmas slīdītes robežas, labējā joslā priekšā kādam traktoram iespraucos garšīgi, precīzi. Kaifs! Un labākais – degvielas patēriņa rādītājs, startā uz nullītēm nomests, finišā rāda 4,2/l uz 100km. Būtu braucis rātni, būtu vēl mazāk. Gada ekonomija (ar pliku benzīna motoru salīdzinot) – vairāki simti eiro.

Laikam jau šīs kombinētās piedziņas ir šī brīža labākais eko kompromiss. Dārgs? Nu krietni tomēr lētāks par EV. Šajā “Yaris” turklāt par tiem astoņiem tūkstošiem klāt pielikts ne tikai elektromotors. Te ir visai solida salona ādas apdare, te ir visi iespējamie elektroniskie palīgi un informatori. Gluži vai premium līmenī. Vārdu sakot – labs. Var uzvarēt. Ja vien tomēr pie plašuma radušajiem neliksies pārāk maziņš. Vai zems.

Tad šie dosies uz krosoveru pusi...

Jo – šis ir hibrids. Trešdaļa no 120 ZS te elektriski. Un brauc šis viemkārši super!!! Jāatzīst – vecais rallists pat mazliet azartā iekrita. Akmens un Salu tilta pievedloki (mitri) ar trešo robu velkot

.

Skatos amserv lapu , tur hibrīds vienīgi ar e-CVT . Varbūt teksts iespruka no ne hibrīd versijas ?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

varbūt "virtuālais" 3. robs - mūsdienās jau CVT bieži tēlo parastās kārbas

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Arī par virtuālo padomāju , jo pašam variators . Es virtuālos neizmantoju . Bet nu varbūt sajuaca tekstus

Lasītākie raksti

Jaunie raksti