Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Ventilators darbojās pēc auto izslēgšanas

rezgalis007 Reģ.: 17.07.2020

Laba diena. Nesen, septembrī, nopirku VW polo 2015. gada, 1.4 dīzeli. Tagad esmu pamanījis, ka pēc auto noslāpēšans un atslēgas izņemšanas no aizdedzes ventilators diezgan jaudīgi un skaļi turpina darboties. Liekas, ka septembrī tā tas nebija. Ir palicis laiks aukstāks - vai tas arī kaut ko ietekmē? Vai būtu kaut kas jāparbauda? Antifrīza līmenis ir tieši uz minimālā. Vai tas arī ietekmē kaut ko?

 
arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

par kādu ventilatoru ir runa ?

dzinēja ?

rezgalis007 Reģ.: 17.07.2020
0 0 Atbildēt

Par auto zinu maz. Pēc skaņas spriežot, griežās un skan ventilators, kas ir pašā auto priekšā. Radiators tur kur ir vai?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ja tas ir dzesēšanas radiatora ventilators, tad tas ir pilnīgi normāli ka tas turpina strādāt pēc aizdedzes izslēgšanas . Un pielej dzesēšanas škidrumu.

Elektriska dzeses ventilatora darbība ir pakļauta tikai temperatūras devējam.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 0 Atbildēt

Ventilators visdrīzāk strādā sakarā ar DPF filtra reģenerācijas procesa ieslēgšanos konkrētajā braucienā.

Tas nozīmē,ka pašattīrīšanās process kustības laikā nav ticis pilnvērtīgi pabeigts- jo tam ir vajadzīgas vismaz 15-20 min un normāli dzinēja apgriezieni (ne tukšgaita),atkarībā no a/m markas un modeļa.

Ja šis te procesa aplauziens tā notiek vairākas reizes pēc kārtas- tas nav labi.Ieteicams būtu izgāzt kādu lieku līkumu, kamēr nomierinās.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 1 Atbildēt

Ja 3x(???) ir pārtraukts DPF tīrīšanas cikls, iedegas DPF lampiņa.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tas ir kā kura modeļa un gadagājuma auto.Pirmajiem auto ar Dpf (2006-07gg) tā kontrollampa var iedegties dažādu iemeslu dēļ, bet piem tādiem 2012+ tas var būt jau kā signāls dpf-a neatgriezeniskam kirdikam.

Daudziem nedeg nekas un reģenerācija notiek aizkadrā, ko braucējs pat nenojauš.Ventilators pēc motora izslēgšanas ir itn biežs sindroms un nenorāda uz kādu bojājumu.Kamēr tas nesāk notikt pārāk bieži.Šiem te relatīvi jaunākā gadagājuma auto reģenerācija var notikt pat pilsētas režīmā pie mierīgas braukšanas.

Pazīmes braukšanas laikā- automāts cenšas turēt vienu robu zemāk, nekā parasts, un minimāli paaugstināti rpm stāvot uz vietas.Dažiem var būt neliela skaņa no izpūtēja (īpaši kuriem ir izplūdes skaņas emulātors).Kādam var nostrādāt aizsardzība no loha- kad kikdaunā spiežot grīdā,nostrādā ierobežotājs.Uz vietas stāvot var būt neliela "deguma" smaka un zem mašīnas jūtams no trubas nākošs karstums.Atkarībā, kuram/kur tas Dpfs atrodas- citiem tuvāk pie motora vienā bundulī kopā ar neitralizatoru,bet citiem atsevišķi jau horizontālajā trubas daļā.Atsevišķiem eksempāriem dpfi-i ir divi,katram godīgam izplūdes galam savs.

Ja kāds vēlas pagarināt tā suuda mūžu, vienkāršākais veids ir ik pa laikam ieliet bākā DPFa tīrīšanas veicinātāju- iespējams šīs bākas iesākumā process ieslēgsies jau pie trešā krustojuma, nerunājot ka pie kārtīga uzspiediena pa šoseju. Vienīgi vēlams nebūt par Lohu un pašam saprast notiekošo.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

manuālajai kārbai savukārt var rādīt pazeminātus pārnesumus kā rekomendāciju. Ventilators var strādāt arī pēc veiksmīga DPF tīrīšanas cikla, lai dzesētu sakarsušās daļas. bet ja katru reizi griežas ventilators pēc izslēgšanas, tas nav normāli IMHO

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tas gan, nav normāli ne katrureiz, nedz arī katrus štrunta 100-200km.Galvenaiss būtu katram saprast, kā uzvedas un ko kurureiz rāda tieši viņa auto.Katra tā neparastā novirze ir signāls, ka laiks būtu pieņemt kādus mērus.Kaut vai iesākumam pāriet uz labāko no iespējamajām degvielām.Kādam ir iemesls vienkārši braukšanas apstākļos un mašīnas vecumā, bet daudziem problēmu pirmsākums ir lejošas sprauslas un nepareiza motoreļļa.Braukt ar relatīvi dārgu motoru un ik pa laikam neveikt tam diagnostiku un priekš sevis nezināt tā stāvokli- tas ir noziegums pret tehniku.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Cilvēks gan nav pateicis, cik tad bieži tas notiek. Varbūt 2x, pamanījis un satraucas.

Es arī sliecos domāt par to DPF. Vai tīrīšana pārtraukta pusratā, vai pabeigta, to nu gan nepateikt. Arī pēc pabeigta cikla ventilators darbojas, jo DPFs tiek pamatīgi uzkarsēts.

Labs variants, kā pateikt, ka šis darbojas (tīrās) ir paaugstināti tukšgaitas apgriezieni. Manai Škodai no standarta ~750 uzlēca līdz 1000. Tiesa, tas ir jāskatās siltam motoram, jo aukstā laikā šis līdz uzsilšanai tāpat tur lielākus apgriezienus (auksta motora gadījumā DPF tīrīšana nenotiek). Ja kvartālu no mājām pie sarkanās gaismas ko tādu redzi, tad zini - tīrās. Vai tamdēļ metīsi loku un speciāli braukāsies - Tava darīšana. Es tā nedarītu, bet nu man liels garo braucienu īpatsvars, lai pilsēta nesagādātu problēmas.

Ā, un jā, reizumis pēc šī procesa var sajust tādu pretīgu deguma smaku (šī ir lieta, kas cilvēkus reizumis biedē, jo pamatā jau neviens netiek informēts, ka tāda uzrikte ir mašīnā un šādi var uzvesties).

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Visdrīzāk, atkarīgs arī no tā, cik tālu no motora tas dpfs atrodas.Man tas ir teju trīs metrus no paša ventilatora,esmu novērojis, ka noslāpējot uzreiz pēc tikko pazudušām tīrīšanās pazīmēm braukšanas laikā,ventilators stāv mierā.Cits vēl novērojums, ka visvieglāk tas process ir izprovocējams, ielejot MY degvielu.Bet tas ir krietni dārgāk, nekā pielietojot kādu provocējošo šķidrumu.Ja ir aprauts pusceļā, iespējams ka atkārtoti sāks tīrīties jau nākamā brauciena laikā.Reālo Dpf-a caurlaidību vispareizāk ir noteikt tieši kustībā,tīšām dodot mizā ar pieslēgtu diagnostikas ierīci.Jo pirmās piekasīgās aizpildījuma pazīmes uzrādās tieši pie slodzes.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 1 Atbildēt

Nu passat un škodām arī ir tā pat pēc 100 km brauciena. Es domāju ka tas varētu būt kondicioniera vemtilators un nav pamata uztraukumam

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti