Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

2.8 quattro 12 vārstu jaudas palielināšana

Ghellic Reģ.: 29.11.2020

Vēršos pie mazliet gudrākiem audi entuziastiem. Manā īpašumā jau nepilnu gadu ir b5 1995 gads ar 2.8 dzinēju, taču gribētos mazliet vairāk jaudas kā šis dzinējs spēj piedāvāt. Zinu ka 30 vārstu 2.8 versijām ir vairāk dažādu iespēju jaudas palielināšanai. Taču par 12 vārstu motoriem nekādu daudz informāciju netā neesmu atradis. Varbūt kāds var ieteikt un pastāstīt ko varu darīt lietas labā... Esmu iesācējs visa šajā lietā un paigadam par to visu saprotu diezgan maz, bet cenšos mācīties. Cik esmu lasījis tad chiptunnings arī 12 vārstu versijām īsti nav izveidots.. Vēl gribēju jautāt vai būtu kāda un kāda atšķirība ja ieliktu 6 pakāpju manuālo kārbu 5 ātrumu vieta... Vai tas ir iespējams šai motoru versijai un ja jā.... Tad no kāda dzinēja varu skatīties... Vēl interesēja vai ieliekot citas sprauslas var palielināt jaudu... Ceru uz drīzām atbildēm..

 
anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 0 Atbildēt

Savest dzinēju tehniskā kārtībā, un tad skatīties pēc budžeta iespējām

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 1 Atbildēt

Par kārbām - viss ir iespējams, bet ne viss ir lēti, un ne viss saderēs bez starplikām utml.

Lielākoties 2.8 jaudas pilnīgi pietiek , ja auto labā kārtībā, gribas lai ir ašāks, tad viens no labākajiem tūninga variantiem ir apskatīties - kā auto var reāli atvieglot. Motora jaudas jautājumā ir vērts iejaukties tikai tad ja ir vai nu daudz brīva laika un vēlme pašam ķimirēties, vai lieka nauda ... Visos citos gadījumos saprātīgāks joks ir ņemt citu autom, ar mazāku masu, niknāku motoru utml.

Ghellic Reģ.: 29.11.2020
0 0 Atbildēt

Jā, it kā piekrītu, daudz arī lasījis un dzirdējis, ka labāk paņemt 1.8t. Šo motoru varot uztūnēt pat līdz 400 hp ja ir daudz finanses.... Taču budžeta ietvaros varot dabūt uz 300... It kā būtu variants samainīt savu pret teiksim a3 kam vieglāka bundža. Bet lieta tāda ka šis audis man ir iekritis sirdi... Negribu tik ātri šķirties, ka arī ieguldīts ir ļoti daudz, aplasīta ritošā, aizvakar samainīta zobene, un daudz kas cits. Tādēļ meklēju iespējas un variantus ka uz pucēt šo motoru. Gribētu dzirdēt tavus apgalvojumus par kārbām. Neko daudz par to nezinu, cik noprotu uzliekot 6 pakāpju kārbu degvielas patēriņš uz šosejas kritīsies ka arī būs ātrāks ieskrējiens... Manu prāt... Neesmu pārliecināts..

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tātad tiešī par Audi es nebūši labs konsultants, bet citādi :

Par kārbām - atmetam uzreiz tās muļķības ka viena kārba būs ātrāka vai ekonomiskāka par otru.

Uzmanība jāvelta pārnesuma skaitļiem, kādi ir katram ātrumam, var izstiept 5 ātrumu kārbu ekonomiskāku par 6 ātrumu, un tamlīdzīgi. Tātad ņem un pēti kurai ātrumkārbai kādi pārnesumu skaitļi, kā tie iet kopā diferenciālī paslēpto pārnesumu utml.

Un ja pavisam smalki - tad arī riepu/riteņu kopējais diametrs arī mainīs šo attiecību.

Tātad angliski var meklēt šādu terminus:

gearbox gear ratios

final drive ratio

varu iedot arī citās valodās ja ir interese rakt.

Un pārējais - lai izdodas sasniegt to ko esi iecerējis ;)

P.S. viens no pirmajiem eksperimentiem ko var veikt- vieglākus riteņu diskus un riepas piemeklēt un vēl mazliet ar to diametru jeb riepas borta augstumu paspēlēties .

Ghellic Reģ.: 29.11.2020
0 0 Atbildēt

Paldies par ieteikumiem, ņemšu vērā. Cita valoda gan nevajadzēs. Vairāk par latviešu un angļu prasmēm pagaidām man nav...

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Mainīji zobeni? Pie viena varēji sadaleni (viena, rindinieks?)nomainīt, lai atgūtu kaut rūpnīcas jestrumu!

Lētāk , bet tāpat jau ķēpīgi, tam auto pakasīt kārtīgi aiz auss, t.i. iztīrīt zemes aiz paspārņiem, tilta sijām u.c., izmest rezerves riteni...

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Vai ar esošo kārbu otrais robs vārgi ceļ? Tas varētu būt klupšanas akmens 5robu kārbām ( jāliek plānākas mizas?)!

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

šķūningā ieguldītais nekādi neietekmēs auto cenu, drīzāk būs grūtāk pārdot. 95. gadam gan tāpat būsi pēdējais īpašnieks visticamāk.

Samēri ar kādu aplikāciju 60-100 ieskrējienu vai citus laikus un salīdzini ar internetā atrodamajiem, no tiem 170 ponijiem kāda daļa jau citās ganībās. Ja ieskrējiena laiki atbilst, tad var sākt domāt par uzlabojumiem - brīvāka ieplūde+resnāka izplūde+atbilstošs chiptuning būs kādi 200zs, bet tas jau arī būs kāds 1.5kEUR. Tālāk citas sadalenes u.c. izvirtības.

Bet reāli jau arī jāsaprot, ka ir robeža, līdz cik fwd mašīnai ir jēga celt jaudu. Un kautkādā brīdī bremžu sistēma būs par mazu.

Koroče to var darīt, ja ir sava garāža, un gribas ķimerēties, un ir ikdienas auto, ar ko pārvietoties.

Izmest rezerves riepu un aizmugures krēslu ir labs padoms - gan jau kādus 70kg jeb 0.5sek līdz 100 tā var ietaupīt

Ghellic Reģ.: 29.11.2020
0 0 Atbildēt

Kā jau virsrakstā minēju tad auto ir quattro nevis fwd. Kā arī nevēlos uzcelt mašīnas cenu vai vērtību ar šo. Vairāk bija domāts paša priekam un ērtākai braukšanai. Negribu neko ļoti ekstrēmu bet kādus 50 ponijus klāt nebūtu slikti..

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 2 Atbildēt

katalizators viņam ir? Ja nav, tad labi - var zirnekli+visas trubas un trumuļus uz pieklājīgāku izmēru nomainīt.

un ieplūdē kaut ko ražīgāku - sporta filtru, lielāku droseli.

Bet tas komplektā ar chiptuning, kas ļauj izmantot uzlabojumus

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

No tā visa ieguvums būs diezgan niecīgs. Pie mums nav pieņemts tā ķēpāties

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Var vienkārši izurbināt caurumu izpūtējā, lai sportiskāk.

Domā vienkārši mainot vadības programmu var jūtami iegūt zs?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tehniski ja auto ir vismaz 10 gadus vecs, tad ar šī brīža zināšanām var diezgan palabot daždus parametrus + ja vēl var pārbaudīt katra komponenta stāvokli, tad var pārprogrammēt visu parametrus ar papildus pielaidēm utml. attiecīgi ja ne pārspļaut orģinālu, tad vismaz sadzīt "izklīdušos zirgus" drusku atpakaļ "aplokā" ;)

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Filosofija par starplikām ir nevietā - tas ir audī - aužos esošajiem motoriem ir divi skrūvju izkārtojumi - rindnieks un V-veidnieks, un kārbām no kaut kāda deviņdesmito sākuma [ETKĀ attiecīga kārbas mute rādās jau no B3 laikiem, bet man aizdoma ka tur vienkārši detaļa aizvietota ar jaunāku] ir abi skrūvju izkārtojumi - vienīgais no 15+ gadus veciem audī motoriem kam nevar jebko pieskrūvēt ir 2.5 V6 TDI, tā sešinieces var skrūvēt citiem motoriem bet tam pašam tikai no cita 2.5, neatceros, kāpēc, vai spararatam vajadzēja vairāk vietas vai kas - nu un V8 motoriem ir savs spararats kuru lietotu, pie tā, cik daudz [maz] V8 nāca ar mešalkām, diezgan neiespējami un dārgi dabūt...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Es jau zemak noradiju ka par Audi neesmu nekads eksperts, bet konkretaja gadijuma bija domāts, ka tīri tehniski jebkuru motoru var savienot ar jebkuru kārbu no jebkura ražotāja, bet tas tad nav vairs vienkārši.

P.S. Forši ka Audi ir bijis tāds kā "standarts" - dzive vienkāršāka.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Jaunajiem arī ir lego princips, vai tikai vecajiem?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Protams ka arī jaunajiem - jaunajiem galvenais šķērslis konstruktorēšanai varētu būt elektronika.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt
aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Exhaust tuning. Izliksies, Ka vairāk zs

Agaga Reģ.: 25.07.2007
0 0 Atbildēt

Jebal, gribu supercar, bet budžets tikai 3 ciparu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Vēsi, tikai mērogs jāņem 1:16 vai 1:24 ;)

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Velosipēdu nedaudz var uzšķūnēt par 3ciparu skaitli

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 2 Atbildēt

iemācies pārslēgt ātrumus pēc shēmas 1-3-5

tas ir, ar pirmo velc līdz 3000 apgriezieniem,

pārslēdzies uz trešo- velc līdz 3000 apgriezieniem,

pārslēdzies uz piekto - un tu jau brauc kriminālos ātrumos...

dinamiski, pamēģini, nevajag nekādu dzinēja šķūningu

Agaga Reģ.: 25.07.2007
0 0 Atbildēt

Mēs viņu nositīsim, Gellīc vēl nav uzlicis ziemas riepas iespējams.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti