Raustīšanās pie noteikta ātruma

AigarsSK Reģ.: 15.08.2017

Labs rīts,

Nu jau kādu brīdi ir izteikti parādījusies problēma - ātrumā no 80-100km/h mašīna raustās. Braucot konstanti šajā diapazonā, jūtama pastiprināta vibrācija, dodot grīdā - raustīšanās ir spēcīga (jo lielāka slodze - pret kalnu, pilns bagāžnieks, lielāki apgriezieni, jo vairāk raustās). Raustīšanās izpaužas kā tādi garāki vilcieni, nevis īsa, strauja vibrācija. Ja paātrinās pavisam lēeeenīgi, raustīšanos nejūt, un līdz 80km/h un pēc 100km/h raustīšanās arī nav. Kārba automāts, raustās neatkarīgi no pārnesuma - gan pārslēdzoties drive režīmā, gan konstanti 4-5-6.

Dators klāt ir slēgts vairākkārtīgi, ar rādītājiem viss OK. Ritošajā viss pārbaudīts, savirze uztaisīta, riepas sabalansētas. Vairāki profi ir braukuši, pagaidām populārākā atbilde - tripodos iznējušās bedrītes un tāpēc, jo īpaši dodot grīdā, notiek raustīšanās. Bet 100% garantiju neviens nedod.

Cik saprotu, tie tripodi mainās kopā ar pusass granātu? Arī par cenām man neviens konkrēti nevar pateikt, tikai to, ka tā mērāma vairākos simtos.

Līdz ar ko situācija tāda, ka konkrētas atbildes un nekādas garantijas nav, vienīgi var eksperimentēt un mainīt ar cerību, ka tie vairāki simti eiro netiks izmesti podā.

Varbūt kādam ir konkrētāks skatījums uz to, pie kādas summas varētu nostāties izmaksas un vai tiešām tie tripodi varētu būt galvenie vaininieki? Auto - dīzeļford mondeo 2008.g

 
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

To būtu jājūt ar "dibenu' vai tā ir piedziņa, motors vai kas cits.

Ja tas vairāk škiet ka motors , tad varbūt parbaudi gaisa padeves un vakuuma trubas, vai nepiesūc gaisu - manam turbo dīz. bija tieši tādi gļuki dodot miza, bet leni ceļot atrumu praktiski nejūt.

Principa ta var būt ari degvielas padeve, bet nu galvenā doma ka berot virsu tev viena no trim lietām kas taisa veiksmigu degmaisijumu un to aizdedzina nestrādā ka vajag, un tur var būt gan dažādu sensoru gļuki, gan degvielu padod nelaikā, vai nepietiekami utml.

AigarsSK Reģ.: 15.08.2017
0 0 Atbildēt

Mans dibens nav tik pieredzējis, lai spētu atšķirt šādas lietas, bet nu pārbaudījuši ir vairāki uzticami un zinoši cilvēki, un visi nostājas pie lielākās varbūtības - tripodi. Pie tam problēma rodas tikai vienā diapazonā - 80-100, virs 100 var bērt kā un cik gribi, auto iet bez problēmām.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ja viņi tev pabrauca līdz un to juta un tā teica, tad es tam arī ticētu, tā ir tada lieta ko virtuāli ir neiespejami uzminet ...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Jā.Protms, ka 3podi.Modernie, mūsdienu.Tie atpazīst ātrumu un ta garākiem, ta īsākiem apgriezieniem griežās/raustās.Tad tā, ta atkal šitā.Šodien šuj, bet rītā h*uj. Laikam kāds 3peris viņos ir iemājojis.Labi vismaz, ka neviens Lohs nav vel iedomājies pievienot to suuddiagnostikas iekārtu "uz 80-100" braucošam auto.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Var būt tik triviāls gadījums ka kāda bukse beigta ritošā daļā

juriz Reģ.: 09.06.2001
0 0 Atbildēt

Ja pie noteikta ātruma, tad kaut kas piekarē. Vēl var būt riepas pie vainas, ja tikko jaunas uzliktas.

juriz Reģ.: 09.06.2001
0 0 Atbildēt

Lai gan, kā tā raustīšanās izpaužas - uz priekš-aizmuguri, nedaudz uz sāniem šūpo, vai kā?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Ja ir azarts uz darbošanos ar instrumentiem, vari viņus izjaukt samainīt vietām iekšas. Nezinu kā konkrētajam mobilim, var samainīt vietām labo ar kreiso.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

tā takš klasika. iekšējais pusass gals. parasti pirmais izdilst tas, kura pusass ir īsāka. simtos mērāma ir visa pusass. sākumā būtu jāpameklē vai nevar nomainīt tikai pašu šarnīru. afrermarkets bieži piedāvā daļas, kuras oem nemaz nepastāv

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Es domāt, ka ārā ir diezgan Silts un tagd vajg samainīt maximĀli visu iespējamo.Garo ar īso un vēl abām abus Ass galus otrādāk. Varbūt arī pašu motaru var nedaudz pagriezt,nu tā pa kādi 38 grādi.Jā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti