To būtu jājūt ar "dibenu' vai tā ir piedziņa, motors vai kas cits.
Ja tas vairāk škiet ka motors , tad varbūt parbaudi gaisa padeves un vakuuma trubas, vai nepiesūc gaisu - manam turbo dīz. bija tieši tādi gļuki dodot miza, bet leni ceļot atrumu praktiski nejūt.
Principa ta var būt ari degvielas padeve, bet nu galvenā doma ka berot virsu tev viena no trim lietām kas taisa veiksmigu degmaisijumu un to aizdedzina nestrādā ka vajag, un tur var būt gan dažādu sensoru gļuki, gan degvielu padod nelaikā, vai nepietiekami utml.
Raustīšanās pie noteikta ātruma
Labs rīts,
Nu jau kādu brīdi ir izteikti parādījusies problēma - ātrumā no 80-100km/h mašīna raustās. Braucot konstanti šajā diapazonā, jūtama pastiprināta vibrācija, dodot grīdā - raustīšanās ir spēcīga (jo lielāka slodze - pret kalnu, pilns bagāžnieks, lielāki apgriezieni, jo vairāk raustās). Raustīšanās izpaužas kā tādi garāki vilcieni, nevis īsa, strauja vibrācija. Ja paātrinās pavisam lēeeenīgi, raustīšanos nejūt, un līdz 80km/h un pēc 100km/h raustīšanās arī nav. Kārba automāts, raustās neatkarīgi no pārnesuma - gan pārslēdzoties drive režīmā, gan konstanti 4-5-6.
Dators klāt ir slēgts vairākkārtīgi, ar rādītājiem viss OK. Ritošajā viss pārbaudīts, savirze uztaisīta, riepas sabalansētas. Vairāki profi ir braukuši, pagaidām populārākā atbilde - tripodos iznējušās bedrītes un tāpēc, jo īpaši dodot grīdā, notiek raustīšanās. Bet 100% garantiju neviens nedod.
Cik saprotu, tie tripodi mainās kopā ar pusass granātu? Arī par cenām man neviens konkrēti nevar pateikt, tikai to, ka tā mērāma vairākos simtos.
Līdz ar ko situācija tāda, ka konkrētas atbildes un nekādas garantijas nav, vienīgi var eksperimentēt un mainīt ar cerību, ka tie vairāki simti eiro netiks izmesti podā.
Varbūt kādam ir konkrētāks skatījums uz to, pie kādas summas varētu nostāties izmaksas un vai tiešām tie tripodi varētu būt galvenie vaininieki? Auto - dīzeļford mondeo 2008.g