Ja tāda situācija, tad manuprāt jaukt vaļā pat nav īstas jēgas, meklē citu tādu dzinēju vietā pēc iepsējas labākā stāvokli un tad pārjauc to, un tikai ja tam kaut kas ir sačakarēts - pārliec no sava. Bet nu varbūt forumā ir kāds kas to ir darījis ar +/- konkrētu motoru, tad info būs objektīvāks par manu pieredzi. ;)
Žēl ka samazināji slodzi - vajadzēja palielināt - max lielā robā un tad provēt jamo noturēt ar bremzēm, īpaši ja sajuti ka jauda nokritās .
Dīzelim vieglas smiltis?
Labdien, vīri!
Vakardien, ar Ziemassvētku eglīti bagāžniekā, braucu pa Ādažu šoseju uz Rīgu. Apdzenu mašīnu - pēkšņi jūtu, ka jauda pazūd. Izspiežu sajūgu, lai izņemtu no ātruma - apgriezieni uzkāpj līdz 7k, stājos malā, biezi dūmi visapkārt, izrauju atslēgu, bet motors turpina darboties uz 7k apgriezieniem.
Tā nu mans 2006. Volvo S40 (2.0) nostopēja abas joslas, jo redzēt no dūmiem nevarēja pilnīgi neko - izšāva antifreeze un pats savā nodabā pēc pāris minūšu kūpēšanas un motora darbības pilnā sparā - beidza darboties.
Pēc tam, protams, sapratu, ka motoram - RAZNOS. Skaidrs tas, ka remonts būs dārgs.
Varbūt ir kādi ieteikumi - ar ko sākt, lai saprastu, kas ir beigts un, kas vēl lietojams.
Šeit būs īstā vieta pieredzes stāstiem!
Paldies!