Nu uz atru rolu.nak pratā šadas nelaimes -
1. kaut kur ir ūdens, un ta tiešām iesalst - jadabu udens ārā, varbūt ar komprwsoru var izpūst, vai ar celtniecibas fēnu uzkarsēt neizkausejot apvalku.
2. trose ir aprūsejusi, un aukstuma saraujoties nopietnāk.ķīlē - WD40, motoreļļa, vai bremžu eļļa + turpu šurpu paraustit trosi kamer puslīdz visa ir saellota, bet ilgtermiņā prātīgi būtu to nomainit.
3. ir kāda no atsperēm kas atgriež "nulles" pozicijā atspriegota, vai to kaut kā ietekmē aukstums (kas butu dīvaini, bet nu mazums)
4. priblēma nemaz nav trose, bet droseles gaisa padeves vārstā vai tamlīdzigi - piek. tas sprūst, tad ar prātu jāpatira un jāsaeļļo tas daļas, tikai kategoriski nedrikst kaut ko izņemot specialys viegli gaistošus tiritajus trāpīt uz gaisa masas sensora.
5. Gāzes pedāluis pats sprūst, ja tas ta tad piepalidzot ar kāju/roku tam vajadzētu "atlekt" - iztiri un saeļļo to.
Un ir vel.pāros iespēju, bet nu sakumam pasaki kad par auto, tad var mēģināt paluret kas tur vispar un ka ir uztaisīts.
Gāzes pedālis iesalst
Neviens auto serviss nespēj atrisināt šādu problēmu, mīnus grādos gan pa nakti, gan arī braucot sasalst gāzes troses pedālis. Kad pakustina droseles atsperīgo daļu, tad uzreiz pedālis kļūst mīksts. Kā lai problēmu novērš? Citā reizē pedālis paliek ciets un apgriezieni paliek uz 5 tūkstoši un jāgaida 20 min sala laikā, lai pedālis atietu.