Apgriezieni lēkā. B5 1.9 TDI 2000

Shteiniitis Reģ.: 14.02.2021

Tukšgaitā nevienmērīgi motors strādā, citreiz arī silts negrib lekt (ilgi "jāzāğē" ) un siltums arī pazuda, braucot ja 2k un varāk tad nāk kā vajag siltums. Iespējams viss saistīts kopā jo parādijas vienlaicīgi. Pie iespējas braukšu pieslēkt pie kompi, bet varbūt kādam ir kas sakāms par šo visu.

 
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ja siltums pazuda - skaties kas darās ar auto dzesēšanas sistēmu, un seko līdzi līmenim.

Cerams ka visas minētās problēmas nav dzesēšanas sistēmas sūkņa radītas, tam sūknim gan nevajadzētu sprūst normālos apstākļos, bet daļai motoru tie sēž uz sadales piedziņas siksnas !

Bet vispārīgi apgriezienu lēkāšana var būt daudz iemeslu - sensoru gļuki, kāds no "uzkarināmajiem" agregātiem ar pārtraukumiem rada slodzi (piem. teiksim kondicioniera sūknis) ...

Shteiniitis Reģ.: 14.02.2021
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Ja siltums pazuda - skaties kas darās ar auto dzesēšanas sistēmu, un seko līdzi līmenim.

Cerams ka visas minētās problēmas nav dzesēšanas sistēmas sūkņa radītas, tam sūknim gan nevajadzētu sprūst normālos apstākļos, bet daļai motoru tie sēž uz sadales piedziņas siksnas !

Bet vispārīgi apgriezienu lēkāšana var būt daudz iemeslu - sensoru gļuki, kāds no "uzkarināmajiem" agregātiem ar pārtraukumiem rada slodzi (piem. teiksim kondicioniera sūknis) ...

Līmenis ok, noņēmu pečkas trubas a tur nemaz nekādas cirkulācijas iedarbinātam dzinējam. Spaidot trubas dabujo pavisam nelielu spiedienu uz pečku ( pa atgaisošanas caurumu sak nedaudz spiesties antifrīzs. Pienākošā truba silta, pakačājot resnāko radiatora paliek karstāka, bet siltuma vispār vairs nav salonā, pat gāzējot. Bonusā vel jauda avārijas režīmā un bremžu pedālis ciets. Kaut neesmu baigais mehāniķis tomēr viss kaut kā neiet kopā. Kompim visi parametri ok iznemot gaisa masas meritāju, rāda ka mīnusos +17 dod iekšā. Lietotu pārbaudei uzliku, apgriezieni normāli stāv, bet bremzes un jauda....

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

bieži ir viena kopeja lieta - vakuums, vai noteikts gaisa daudzums/tā neesamiba kas čakarēs abas minētās lietas. Respektīvi es mēģinatu meklet kur tiek lieki piesūkts gaiss, jeb kur kada gaiaa caurule ir pušu/saplaisājusi.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Ciets bremžu pedālis = nav vakuuma, kaut kur caurumi. Jāsalabo, tad jāskatās vai visas problēmas atrisinās no tā vien.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

No pieredzes, ir bijis cirkulācijas dzes sūknim rotors ar tiem spārniņiem no asītes atdalījies...Varbūt siksna pa zobu aukstajā laikā pārleca?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Te tev būs mazliet general info ar video:

Un piemērs uz TDI (mazliet pastulbs, bet nu komponentes var redzēt:

Nu un mazliet plašāks par visu motoru un gaisa piesūkšanu "per se":

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Un te ir varbūtība atrast līdzīgu problēmu "jūru":

www.vwaudiforum.co.uk/forum/archive/index.php/f-113-p-35.html

P.S. man pašam uz 2.2 Dtec Hondas ir bijis ka lielā gaisa truba aiz gaisa masas senosra ir pārplīsusi uz pusēm apakšdaļā (tipa nebija redzams uzmetot aci, un aŗi kamēr nespiež grīdā - arī dzirdams nebija) - un kā kārtīgi ar dod mizā, tā jams sūca iekšā daudz un dikti, un pie apmēram 3000 apg/min. auto kās sprāgonis, ja pārlīda lēnām uz ~ 3500 apg/min. tad atkal tā kā aizgāja, ne kļūdas meta, nekā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti