Mašīnu dabūt līdz elektriķim noteikti būs lētāk/ātrāk/vienkāršāk kā elektriķi līdz mašīnai.
Ja pašam nav pat elementāras diagnostikas iespējas tad neko neizdarīsi. R klase jau nu noteikti nav auto kuru remontēt un saremontēt pagalmā ar āmuru un stellatslēgu.
2010 R350 - Var ielikt D/R, bet mašīna nekustas.
Sveiki!
Varbūt kādam ir tā gadījies un var palīdzēt ar padomu.
2011g R350 CDI, 7G tronic
iekāpj auto, piedarbina, ieliek ātrumā, spidomerā kvadrātiņš pārlec uz D, bet spiežot gāzi nenotiek nekāda kustība. Tas pats ar atpakaļgaitu.
Kad maina pārnesumus, nav pat sajūta ka signāls, kurš dod ziņu ka vajadzētu sākt strādāt, aiziet līdz kārbai, jo nav ne mazākā sitiena, nekāda apgriezienu maiņa, kas liecinātu, ka ir pieslēgusies kārba.
Cik zinu, ja tā kārbas plate sāk izbeigties, tad no sākuma ir pārsitieni manāmi, un nekomfortablāka braukšana, nevis pēkšņa pilnīga apstāšanās. Vai arī ir iespējams šāds bēdīgs iznākums?
Mašīna atrodas laukos, nav uz Rīgu braucamā stāvoklī. Varbūt kāds zin no kuras puses varētu sākt, pirms saukt kādu Mercedes elektriķi izbraukumā pāri pa visu Latviju?
Paldies!