VUGD darba auto

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017

Kārtējo reizi aktualizējies VUGD autotehnikas stāvoklis un vecums.

Šī gada 9.aprīlī Gulbenes novada, Daukstu pagastā ugunsgrēka dzēšanas darbu laikā, atgriežoties no ūdens uzpildes, aizdegās ugunsdzēsības autocisternas ZIL 131 motortelpa 1m2 platībā. Izmantojot pulvera ugunsdzēsības aparātu, degšana tika novērsta. Šīs ZIL autocisternas, kura ir izgatavota 1982.gadā, iespējamais aizdegšanās iemesls varētu būt novecojusi vadu elektroinstalācija, kuras bojājumi ir novērojami pa visu elektroinstalācijas sistēmu, motortelpu, paneļa nodalījumu un virsbūvi.

lvportals.lv/dienaskartiba/327011-vugd-darbam-vajadzigi-jauni-transportlidzekli-2021

 
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tā tehnika vēl pat samērā jauna bija sūc - problēmas dzēšanas laikā redzēju pa logu tad kad man bija fizikas eksāmens - blakus esošā "mazā skola" pamatīgi izdega, jo viens no ZIL (liekas ka 133 ) aparātiem ar "kāpnēm" bija tik saguris, ka atteicās darboties principā, tik arī bija spējis kā savu "pakaļu" līdz ugunsgrēkam atvilkt ...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

nopētīju VP pajaunu Mokku -priekšā Conti ziemas riepas, aizmugurē Sailun - conti uzilkts kā aizvietotājs Sailun (bet Sixt naudiņu skaita), vai arī Sailun uzlikts kā ekvivalents conti (jo Sixt skaita naudiņu, bet kāds VP piever acis). Protams, VUGD autoparks ir šausas, visi tūristi noteikti domā, ka tas ir muzejs, nevis funkcionējošs depo ar spīdīgu gaz 53 pie durvīm

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Nu nebūs tik viennozīmīgi, tur kur viņi tiek lietoti ikdienā, protams labāk moderns un ātrs braucamais.

Tādā lauku miestā, kur ugunsdzēsējs tiek darbināts reizi gadā nebūtu saimnieciski iemest paaugstinātas pārgājības mašīnu puscitrona vērtībā. Manos laukos vēljoprojām ar pašvaldības gādību tiek saturēts ZIL131 un Gaz66, jā aprīkojums ir novecojis, šļūtenes cauras, bet šie var iebraukt tur, kur citi nevar meža ugunsgrēka laikā un kautvai pievest ūdeni modernajiem dzēsējiem kādā civilizētākā vietā.

Tādam ZILam to vadu nav tik daudz lai viņus nesaturētu kārtībā saimnieciskā kārtā vai nomainītu pilnībā par summu kas rakstāma ar 3 cipariem.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ja tiem padomju lūžņiem dzinējus nomainītu uz normāliem rietumu agregātiem, tad ar pārējo vēl varētu dzīvot, vienīgi ka tik nav ta ka ar tiem jaunajiem dzinejiem nesāk tilti, pusasis utt. "atliekties", jo nu lietot kaut ko bez elektroniskas iešprices tas ir bezjēdzīgs čakars.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

tur vairāk kā VAG 1.9 tdi nevajadzētu likt

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Sociālistiskā pieeja - VUGD finansē valsts, visvairāk par pakalpojumu maksā tie, kam ir ne vien perfektā kārtībā uzturēti īpašumi, bet vēl aprīkoti ar automātiskajām uzgunsdzēsības sistēmām. Pārkurinātu krāšņu īpašnieki, gultā pīpētāji un dzirksteļojošu rozešu saimnieki pamatā nemaksā neko, bet vēl drīzāk saņem piemaksu no valsts par savu eksistenci. Vai izbrīna, kādēļ naudas pietiek tikai šādai tehnikai un kādēļ ir tik daudz darba?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Savdabīgs, pat drosmīgs viedoklis. Bet nevaru nepiekrist!

dubis Reģ.: 21.10.2019
0 0 Atbildēt

Bet tāda jau ir tā demokrātiskā sabiedrībā. Veselie lielākoties uztur slimos, pieaugušie bērnus, turīgie ne tik turīgos. Visi nekad nepelnīs vienādi, vai arī pamatnācija nebūs pārāk apmierināta par pārāk daudz migrantiem kas varētu uzņemties visus mazkvalificētos darbus. P.S. nu faktiski jau padomju tehnika ir pagrūti nokaujama, īpaši jācenšas neko nedarīt lai tehnika tā pamatīgi salūztu. Tas, ka braukt ar 40+ gadu vecu tehniku 21.gs. kad prasības kaut vai pret vidi ir gandrīz vājprātīgas, tad nu grūti izdomā citu iemeslu kā brutāls naudas trūkums.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Pamatnācijai nav jābūt apmierinātai ar imigrantiem; imigrācijai vispār nav jānotiek, nah lielo kompāniju interesēs ievest lēto darbaspēku lai savējajiem algas nosistu!

" faktiski jau padomju tehnika ir pagrūti nokaujama" - pieņemot ka smagajām mašīnām ir tas pats kas traktoriem, tieši otrādi - nokaut ļoti viegli, tb plīst bieži, tik vien ka salīdzinot ar rietumu līdziniekiem remonts ir relatīvi vienkāršs un detaļas lētas. Bet nu to detaļu lētums arī ir galvenā problēma - kā var neplīst tehnikas vienība, kur 5 vai cik tur litru dīzelim galvas blīve maksā lētāk nekā mana golfa motoriņam ["mazliet" atšķiras blīves izmērs...] un kur LTZ T-40 jauna virzuļgrupa maksā tik, cik mana golfa motoram viens virzulis...

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
0 0 Atbildēt

feini, būs smuki auto, varēs sīkajiem rādīt ar pirkstu - reku brauc pažarnieki!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti