elektronikai tev ticamak ka nebus ne vainas.
Ticamakais scenarijs,ka vaina meklejama pie augstspiediena sūkņa, vai sprauslām, bet gan jau serviss tiks skaidrībā, jo but var ļoti daudz kas ari no nedargiem.un nekaitigiem sikumiem.
Tik jamak to visu disgnosticet (nu lai tevi pa lielam neapčakaretu, ar tip mainam so, tad mainam vel to utt.).
Vai uzcepās elektronika?
Pirms nedēļas lielajos karstumos tika veikts 400km brauciens ar vairākiem stopiem. Pēc brauciena mašīna tika nolikta pagalmā uz ~2 stundām, pēc kā piedarbināju (pieleca kā vienmēr), ieliku kārbu reversā un motors uzreiz noslāpa. Cenšoties darbināt vairākkārtīgi, starteris griež, bet motors nekā nereaģē. Pēc vēl 2 stundām mēģinu startēt, tas pats, starteris griež, bet motors klusē - sajūta, ka vispār nepadod degvielu, nav kam aizdegties.
Tā nu no dusmām un sava stulbuma pēc atstāju kārbu neitrālajā, kā rezultātā tika nosēdināts akumulators. Šodien uzladēju akumulatoru un pirms vilkšanas uz servisu izdomāju, ka jāmēģina pielaist. Pēc ~30 sekunžu tukšas griešanas motors pielec un tā nu kopš atdzīvošanās lec atkal ideāli no pus apgrieziena gan pēc pastāvēšanas, gan braukšanas.
Līdz ar to jautājums - kas teorētiski varēja notikt? Uzcepās elektronika un nostrādāja kaut kāda aizsardzība? Vai arī vienkārši gļuks, kas noresetojās pēc akumulatora atvienošanas? Vai arī kaut kas tomēr liecina par kāda megla izbeigšanos? Kļūdas panelī nedeg un auto darbībā nekas nav izmainījies, ir ieplānota diagnostika, varbūt pateiks ko vairāk. Bēdu brālis - 12 gadīgs Ford Mondeo mk4 dīzelis.