Ne nu gluži pati čipošana, bet kāds no abiem populārākajiem kantoriem, kas ar to nodarbojas, tavas problēmas visdrīzāk var atrisināt. Un arī nočipot pie viena. Tikai servisa cenas viņiem, cik dzirdēts, nav tās draudzīgākās.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ford S max 2.2d 2008.gads jaudas zudumi
Labdien. Saskaros ar Ford S max 2008. gada 2.2d manuāli ar jaudas zudumiem. Pirmie jaudas zudumi, ko novēroju bija karstajās vasaras dienās. Kad aukstu piestartē un uzreiz brauc pa šoseju, viss kārtībā, kā startēju aukstu, iestrēgstu sastrēgumos, tā pēc tam ir jūtams jaudas zudums, nekādi paziņojumi vau ģļuki nerādās. Vienkārši "ceļ" jūtami sliktāk.
Tad ir otrs jaudas zudums, kurš tagad nu jau notiek arī vēsojos rītos uz šosejas, motors jau ir silts un apmēram 10 - 15 min pēc iedarbināšanas, mašīna ieiet kaut kādā limp mode, nekādus uzrakstus nerāda, bet ir max 3000 apgriezieni un uzrāviens vispār nav nekāds. Vienreiz uzmetās check engine, gribēju braukt uz srevisu, bet pēc dienas pazuda. Vienreiz uzmetāc check engine un izslēdza motoru, nobraucu malā, piedarināju un vispār bez jebkādām problēmām braucu tālāk. Pirms nedēļas atkal uzmetās check engine un pa taisno aiznesos uz servisu, lai nolasa, kamēr ir. Tur man parādīja bezgala garu sarakstu ar visādiem temperatūras dačikiem, kas varētu būt beigti. Visi esot saslēgti rindā un beigts varētu būt jebkurš. Jautājums, vai ir kāds, kas varētu zināt, kā lai atrod problēmu, jo servisā vīri braukāja, mēģināja, viņiem nekas nerādijās kompī un nekādu problēmu atrast neizdevās. Par to lielo jaudas zudumu un max 3000 apgr. teica, ka vainīgs varētu būt egr vārsts, tas iestrēgstot, nepieminēju, ka to problēmu atrisina apstājoties un 40sekundes līdz minūtei stāvot vnk, motors darbojas. lai gan šodien tas vairs nelīdzēja un jaudu atguvu 5 min atstājot motoru noslāpētu.
Pēc visa, liekas, ka ir divas vainas. Egr vārsts izraisa lielo jaudas zudumu un kāds no temp dačikiem izraisa mazo jaudas zudumu pēc sastrēgumu stāvēšanas, bet nevar atrast kurš.
Dpf starp citu svilinās ārā, lai gan servisā teica, ka tas dačiks arī īsti nerādot pareizu temp un tas varbūt izraisa tos check engine, tad varbūt šī ir 3. problēmvieta
Vai chiptuning nevar atrisināt visas manas problēmas? egr nost, dpf nost un cik saprotu arī virkne visu to sensoru, ko jūs ieteiktu man darīt?