Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Ford S max 2.2d 2008.gads jaudas zudumi

ZALAIS Reģ.: 15.01.2021

Labdien. Saskaros ar Ford S max 2008. gada 2.2d manuāli ar jaudas zudumiem. Pirmie jaudas zudumi, ko novēroju bija karstajās vasaras dienās. Kad aukstu piestartē un uzreiz brauc pa šoseju, viss kārtībā, kā startēju aukstu, iestrēgstu sastrēgumos, tā pēc tam ir jūtams jaudas zudums, nekādi paziņojumi vau ģļuki nerādās. Vienkārši "ceļ" jūtami sliktāk.

Tad ir otrs jaudas zudums, kurš tagad nu jau notiek arī vēsojos rītos uz šosejas, motors jau ir silts un apmēram 10 - 15 min pēc iedarbināšanas, mašīna ieiet kaut kādā limp mode, nekādus uzrakstus nerāda, bet ir max 3000 apgriezieni un uzrāviens vispār nav nekāds. Vienreiz uzmetās check engine, gribēju braukt uz srevisu, bet pēc dienas pazuda. Vienreiz uzmetāc check engine un izslēdza motoru, nobraucu malā, piedarināju un vispār bez jebkādām problēmām braucu tālāk. Pirms nedēļas atkal uzmetās check engine un pa taisno aiznesos uz servisu, lai nolasa, kamēr ir. Tur man parādīja bezgala garu sarakstu ar visādiem temperatūras dačikiem, kas varētu būt beigti. Visi esot saslēgti rindā un beigts varētu būt jebkurš. Jautājums, vai ir kāds, kas varētu zināt, kā lai atrod problēmu, jo servisā vīri braukāja, mēģināja, viņiem nekas nerādijās kompī un nekādu problēmu atrast neizdevās. Par to lielo jaudas zudumu un max 3000 apgr. teica, ka vainīgs varētu būt egr vārsts, tas iestrēgstot, nepieminēju, ka to problēmu atrisina apstājoties un 40sekundes līdz minūtei stāvot vnk, motors darbojas. lai gan šodien tas vairs nelīdzēja un jaudu atguvu 5 min atstājot motoru noslāpētu.

Pēc visa, liekas, ka ir divas vainas. Egr vārsts izraisa lielo jaudas zudumu un kāds no temp dačikiem izraisa mazo jaudas zudumu pēc sastrēgumu stāvēšanas, bet nevar atrast kurš.

Dpf starp citu svilinās ārā, lai gan servisā teica, ka tas dačiks arī īsti nerādot pareizu temp un tas varbūt izraisa tos check engine, tad varbūt šī ir 3. problēmvieta

Vai chiptuning nevar atrisināt visas manas problēmas? egr nost, dpf nost un cik saprotu arī virkne visu to sensoru, ko jūs ieteiktu man darīt?

 
darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Ne nu gluži pati čipošana, bet kāds no abiem populārākajiem kantoriem, kas ar to nodarbojas, tavas problēmas visdrīzāk var atrisināt. Un arī nočipot pie viena. Tikai servisa cenas viņiem, cik dzirdēts, nav tās draudzīgākās.

ZALAIS Reģ.: 15.01.2021
0 0 Atbildēt

Vari minēt, lūdzu, tās abas vietas, jo galīgi neesmu lietas kursā par šo visu. Katrs tas sensors maksā 100 - 200 eur, kaut kam apjautājos, cik maksā tas chiptuning ar visa noņemšanu, tad bija ap 300 eur laikam, ja tā ir taisnība un tas atrisina manas problēmas, tad aiziet, tika pirms tam gribu apjautāties šeit.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

chiptuner.lv

remap.lv

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Remapam cenas draudzīgas un darbs tiek paveikts kvalitatīvi.

Par Fordu runājot man radās aizdomas kad tur ir darbojošies kolhoznieki,nu kaut ko atslēguši bet atprogrammēšana tika paveikta ķap ļap.Kāpēc man tādas aizdomas?Darba kolēģis nopirka behu(lietotu),sakumā viss čikiniekā,vēlāk sāka zust jauda un kļūdu nav.Izrādījās bija izgriezts DPF bet atprogrammēts caur pakaļu.Redzēju vienu video kur autiņam tika izdzēstas visas komandas,visu tev panelis rādīs tikai nekad mūžā nerādīs nevienu kļūdu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Man 300Kkm + Hondai FR-V 2,2 dīzelim ir līdzīga problēma ar limp modi, tikai iemesls cits - droseles pozīcijas sensors noteiktā vietā mēdz gļučīt, un arī reizēm parādas check engine, un tad pats pazūd.

Pagaidām nerausta, bet laika gaitā gan jau sataisīšu.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 1 Atbildēt

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Chiptuning nav remonts, ja gribi to kasti pārvērst par smirdošu ateju uz priekšu!

Bet tā būtu jāsāk ar servisa maiņu un normālu diagnostiku, šim motoram ir daudz vakuma trubiņu, kas savilktas gofrās, mēdz plaisāt ar gadiem, attiecīgi šur tur piesūc gaisu un tad var drosele klibot, turbīna nepūst.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 2 Atbildēt

Kaut kur jau tev ir taisnība, taču EGR un DPF un "čurūdens" ir absolūti stulbs attīstības virziens, kurš ir panācis to, ka piem. ASV privātajam kravas utml. dīzeļu autoparkam tiek meklēti vecie auto, kuriem to mēslu tur nekad nav bijis ..., tāpat arī maina jaunos bet jau "pussprāgušos" motorus uz vecākiem bez visām emisiju figņām utt. Nu jau pat 20 gadu nomesti un stāvējuši dīzeļi tiek nereti vilkti ārā.

Un domāju ka pasākums tik ies plašumā, un es pat īsti nespēju nosodīt tos kas jaunajiem dīzeļiem tos štruntus noņem.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Ir diezgan liela starpība vai tas ir vecs priekškameras dīzelis jebkādā stāvoklī vai comonreils avārijas stāvoklī.

Ja pirmajam sliktākajā gadījumā būs zilimelnu kvēpu mutulis tad otram šis var nebūt, bet bez dūmu aizsega pa izpūtēju gāžas smirdīgs Nox kopā ar kaudzi MP. Gan viens gan otrs ir kancerogēns.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

He, he kas tad pēc tavām domām ir melno dūmu sastāvā dīzeļiem no 1960 gada ???

Nekad neesi tā pie sevis padomājis ?

Liela brēka ap šo visu ir tikai dēļ tā ka dīzeļu attīstība tos padarīja ekonomiski pamatotus privātā transporta segmentā, līdz ar ko tie biezā slānī parādijās pilsētās un ļoti blīvi apdzīvotās lielpilsētās, kas arī ir visu "bēdu sākums". Ja teiksim LA, NY, Deli , Tokijā HonKongā utml . sāk vairumā braukt ar dīzeļiem - rodas būtiskas un pamanāmas problēmas tajā skaitā veselībai , bet kaut vai Rīgā, pat ja visi būtu dīzeļi normālā stāvoklī, būtu dziļi pie kājas arīvisi komonreili bez DPFa. Ne tā ka es to atbalstu, bet salīdzinoši, pilnīgi pie kājas, jo kamēr te kaisīs smiltis, sāli utml. te PM ir bez jēgas , un jebkas kas pārvietojas pietiekami ātri lai saceltu putekļu mākoni (arī vējš)- čakarēs tavu veselību stipri vairāk, bet par to kaut kā nedzird čīkstam ... laikam taču neviens no tiem "melno dūmu brēcējiem" nav staigājis pa Rīgu kājām vai ar velo bijis (es personīgi bieži esmu nožēlojis, ka nav manu dzelteno "celtniecības" aizsargbrillu līdz ...

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Labi, pastumjam PM malā, Nox izmeši gan būs par pāris kārtām augstākam šādam tiešās iesmidzes dīzelim bez EGR kā vecākam sugasbrālim.

Nav manīts ka cilvēki mēgtu staigāt piedirstām biksēm(smirdoši) ar automašīnām gan viss ok, aizmugurē braucošais lai klepo asinis.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Kādā stāvoklī diez ir radiatori, to "lapiņas" nav ciet? Itsevišķi jau kondicioniera un interkūlera, jo tie nāk pirmie?

Tas gan vairāk var attiekties uz sīku jaudas zudumu supersiltā gaisā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu biežākā nelaime uz visiem auto kas ir bijuši,ka visi citi radiatori kukaiņus un citus sū izlaiž cauri, bet pie dzeses radiatora tie visi "smuki" sastājas priekšā, un tam nez kādēļ cauri neiziet. Vienā gadījumā, gan bija skaidrs - dzeses radiators ar mazākām gaisa spraugām kā tie kas priekšā ... citiem tik acīmredzami tas nav bijis ...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Kaut kur jau tev ir taisnība, taču EGR un DPF un "čurūdens" ir absolūti stulbs attīstības virziens, kurš ir panācis to, ka piem. ASV privātajam kravas utml. dīzeļu autoparkam tiek meklēti vecie auto, kuriem to mēslu tur nekad nav bijis ..., tāpat arī maina jaunos bet jau "pussprāgušos" motorus uz vecākiem bez visām emisiju figņām utt. Nu jau pat 20 gadu nomesti un stāvējuši dīzeļi tiek nereti vilkti ārā.

Un domāju ka pasākums tik ies plašumā, un es pat īsti nespēju nosodīt tos kas jaunajiem dīzeļiem tos štruntus noņem.

Biju kalnos reiz staigāt, Turcijā. Nonākot ielejā, šķita, ka jānosmok: jau no augšas varēja manīt zilo migliņu.

Pašlaik jau nedēļu špaciereju pa Alpiem Tirolē. Šeit neko tādu novērot nevar, jo pat traktori zemniekiem ir gana moderni.

Tas tā drusciņ pārdomām.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Aizbrauc pārmaiņas pēc uz Nāves ieleju ASV, tur auto tikai cauri brauc, gaiss praktiski nav piesārņots (ar domu ka tīrs kā Alpos), un tad pastāst savas sajūtas par elpošanu. Lai izdarītu secinājumus vēlams mazliet tēmā arī iedziļināties, un ir pilnīgi pamatoti tādus sūdainus dīzeļus(un benzīnus) neizmantot daudzmiljonu pilsētās un apkārtnē, tad vēl ir atsevišķas vietas uz zemes, kur jebkas migla, atgāzes utml. praktiski "stāv" uz vietas un neizkliedējas - tur pieļauju ka arī liela "sūdu" koncentrācija kādu ātri piebeidz, taču lielākajā daļā pasaules tu praktiski varētu braukt ar vieniem vienīgiem kūpošiem dīzeļiem, un tie bojātu tikai estētiku !

P.S. Šveicē Alpos ir stipri mazs apdzīvotības blīvums, un labvēlīgi laikapstākļi lai smogs nekrātos, ne visur tā ir.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Tirole nav Šveicē, un apdzīvotības blīvums 'uz aci' ir lielāks kā ielejām ar ko salīdzināju Turcijas Kačkar kalnos.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ehh, sorry, man Šveices Alpu pieredze (ieciklējiez "muldot") tapēc tā uzrakstīju, un Austrijas pusē ļoti sen pēdējoreiz būts, bet atšķirība minimāla attiecībā uz sarunas tēmu.

Bet nu Turcijai gan vienmēr ar lielu līkumu esmu gājis, par to tikai "paspriedelēt varu", ber vai nav tā ka tuvums ekvatoram un augstums virs jūras līmeņa tur kāreiz pastiprina to problēmu ???, jo tas ir tas uz ko tēmēju izejot no savas pieredzes ...

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Kalni ir kalni, un ielejas ir ielajas. Arī Mongolijas kalnainā jās stepēs un Himalaju milzīgajā aizās smogs ir smogs. Tirolē tagad pa logu nekādu smogu neredzu

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Izstāstīt to visu un arī pamatojumu sameklēt ir pamatīgi sarežģīti, bet princips ir nokrišņu daudzumā, sezonalitātē un vides temperatūrā. Ja Turcijā vasaras vidū būtu vairāk lietus - būtu pilnīgi cita situācija.

Ātrumā kas trāpijās pa rokai :

www.atc-anadolu.com/Weather.htm

weather-and-climate.com/average-monthly-precipitation-Rainfall,annecy,France

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti