Laikam populārākais Citroen kompaktklases auto ar visplašāko izvēles iespēju sākot no auto ar benzīna dzinēju ar mehānisko ātrumkārbu un beidzot ar elektroauto. Nav vairs palikuši daudz auto, kuru cena sākas ar 16500 eur. Un gan jau kādu atlaidi arī var sagaidīt. Protams ir arī nu jau bieži peltais dīzeļdzinējs. Tāds bija arī pieejams testos. 1,5 l dīzelis ar automātisko pārnesumkārbu. Šo auto testēju nedaudz garākā pārbraucienā no Rīgas uz Saldu un atpakaļ. Kas patika? Tas ir degvielas patēriņš 4,1 l uz 100 km. Protams var teikt, ka tas ir uz šosejas, bet arī vidējais patēriņš ilgstošā laika periodā ir 5,3 l. Patika arī tas, ka info displejs nav raibs un pārsātināts ar informāciju, kruīza kontroles vadība uz stūres ir ļoti ērta (frančiem dažkārt tā ir problēma). Auto ir pietiekami ietilpīgs un tajā var braukt arī vairāk par diviem cilvēkiem, jo vieta ir arī otrajā sēdekļu rindā. Salona apdare kvalitatīvi nostrādāta. Kas nepatika? Sēdekļi! Jau labu laiku Citroen liek it kā ērtus un diezgan mīkstus sēdekļus. Nu gluži kā atpūtas dīvānus. Īsā pārbraucienā ir ok, bet garākā personīgi man likās par mīkstiem un sāķa sāpēt mugura. Man patīk cietāki un sportiskāki sēdekļi. C4 kādreiz bija populārs auto dienesta auto segmentā. Kāpēc vairs nav? Laikam šajā segmentā ir būtiski augusi konkurence.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Citroën C4 tests, atsauksmes un iespaidi 2022
Jaunais Citroën C4 autotests no 2021 gada, kāda pieredze?