Citroën C4 tests, atsauksmes un iespaidi 2022

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Citroën C4 autotests no 2021 gada, kāda pieredze?

 
Janis_R Reģ.: 09.12.2014
3 0 Atbildēt

Laikam populārākais Citroen kompaktklases auto ar visplašāko izvēles iespēju sākot no auto ar benzīna dzinēju ar mehānisko ātrumkārbu un beidzot ar elektroauto. Nav vairs palikuši daudz auto, kuru cena sākas ar 16500 eur. Un gan jau kādu atlaidi arī var sagaidīt. Protams ir arī nu jau bieži peltais dīzeļdzinējs. Tāds bija arī pieejams testos. 1,5 l dīzelis ar automātisko pārnesumkārbu. Šo auto testēju nedaudz garākā pārbraucienā no Rīgas uz Saldu un atpakaļ. Kas patika? Tas ir degvielas patēriņš 4,1 l uz 100 km. Protams var teikt, ka tas ir uz šosejas, bet arī vidējais patēriņš ilgstošā laika periodā ir 5,3 l. Patika arī tas, ka info displejs nav raibs un pārsātināts ar informāciju, kruīza kontroles vadība uz stūres ir ļoti ērta (frančiem dažkārt tā ir problēma). Auto ir pietiekami ietilpīgs un tajā var braukt arī vairāk par diviem cilvēkiem, jo vieta ir arī otrajā sēdekļu rindā. Salona apdare kvalitatīvi nostrādāta. Kas nepatika? Sēdekļi! Jau labu laiku Citroen liek it kā ērtus un diezgan mīkstus sēdekļus. Nu gluži kā atpūtas dīvānus. Īsā pārbraucienā ir ok, bet garākā personīgi man likās par mīkstiem un sāķa sāpēt mugura. Man patīk cietāki un sportiskāki sēdekļi. C4 kādreiz bija populārs auto dienesta auto segmentā. Kāpēc vairs nav? Laikam šajā segmentā ir būtiski augusi konkurence.

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
3 0 Atbildēt

Citroen prātīgi izanalizējis situāciju auto industrijā, galdā liekot vairākus trumpjus vienlaikus. Auto industrijas šī brīža džokers – C4 no hečbeka pārtapis par krosoveru. Virsbūves siluets atgādina SUV kupejas veidolu, kādu esam raduši sastapt premium segmentā, taču skaidrs ir viens – trešajā paaudzē tas ielecis vispieprasītākajā lauciņā.

Kopumā C4 saglabājis pietiekami kompaktus izmērus, lai ikdienā tas būtu gana ērts, savukārt paaugstinātais klīrenss ļaus šķērsot arī vairākus desmitus centimetru dziļus meža ceļu peļķes.

C4 salonā uzreiz var pamanīt ekstru, ko neesmu redzējis pat luksusa automašīnās, kurās auto vadīšana tiek uzticēta šoferim, kamēr jūs aktīvi rokaties biržu un akciju tirgos savā planšetdatorā. Apple un Samsung planšetdatoriem priekšējā panelī integrēts izvelkams turētājs, kas pieejams par papildus 30 eiro. Bažīgu dara jautājums - vai avārijas gadījumā gaisa drošības spilvens mūs padarīs par pirmajiem mērķiem gaisā lidojošajai, iemīļotajai planšetei.

Transmisijas svira samazinājusies līdz izmēram, kādu varam redzēt VAG grupas automašīnās, piemēram, kā Škoda Octavia, taču pārslēgs darbojas ar aizturi, vairākkārt atstājot mūs robā, no kura jau bijām cerējuši pārslēgties.

C4 veiksmīgi iemantojis vienu no senākajām Citroen vērtībām. Tas ir gaitas komforts, kas, neraugoties uz apjomīgajiem diskiem un šaurajām riepām, itin viegli nolīdzina asumus no citkārt balstiekārtai sāpīgām bedrēm. Tik gaisīgi kā klasiskais Francijas virtuves deserts! To, ka brauciena laikā krēms brulē neizkritīs no rokām, nodrošinās progresīvie hidrauliskie amortizatori, kas izmantoti arī citos jaunākajos Citroen modeļos. Rezultātā plūdenā gaita atbilst tam, kādu esam izjutuši pavisam cita cenu līmeņa automašīnās. Mūs priecē fakts, ka, papildus mīkstai gaitai, francūzis ir iemācīts stūrēt precīzāk un patīkamāk nekā priekšgājēji ar šādu tipa piekari.

Paaugstināts klīrenss, krosoveram līdzīga ietilpība un komfortabla gaita. Netrūkst pircēju, kas jaunā automašīnā meklē tieši šādas īpašības un tieši to C4 var piedāvāt.

AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
1 0 Atbildēt

No visiem šā gada Citroen jaunumiem, šis man šķita visoptimālākais mazais krosovers ar kupejas „piegaršu”. Patīkami dinamisks un ekonomisks dīzelītis. Salīdzinoši augsts klīrens sabalansēts ar parliecinošu vadību. Bet atkal tie mīksti dīvāniņi sēdpozīcijās...., bet ja cenas sākas no 16500 eur, ir vērts aizdomāties....

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti