Zapiņam?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja viss cits notiek normāli, tad visticamāk vads uz signāllampu nav uzlikts vai uzlikts nepareizi ģeneratora galā. Bet pavisam jaunai kastei tur vēl var būt nianses.
Ir jau arī tādas mašīnas kā fordeļi un to radinieki, kam lampiņa iedegas neatkarīgi no ģeneratora zem 12,8v...
Un kā to vadu var uzlikt nepareizi?
Uzlikt nepareizi cik redzu nevar, bet var uzlikt tā ka kontakta nav - pārbaudi ģeneratora vadus, vai visi ir kārtīgi fiksēti un pie reizes arī akumlatora vadus vai kārtīgi nostiprināti :
Sorry ātrumā palaidu garām ka tev 306, bet video ir 307.
Un 306 var arī vadus salikt nepareizi, tik tad nezinu kā tev ar tādu ir izdevies pabraukt ...
Deg tikai akumulatora lampiņa, lādē arī normāli, doma ka vaina vados?
Tehniski uz ātru roku sagrābstītā info no forumiem, tauta saka ka daļai 306 caur to pašu vadu kas "lampiņai" tiek dota arī ierosmes strāva, ja vada uz ģeneratoru nav - ierosmes strāvas nav, un ģenerators nedos spriegumu.
Un tad tas īsti labi man galvā kopā neliekas, vismaz ne bez precīzas shēmas ...
Tas tak Peugeot - ja panelī nedeg visādas lampiņas, tad mašīna visdrīzāk nedarbojas! Ja nopietni, tu vismaz pamērīji, ko tas jaunais ģenerators dod ārā?
Un te laikam būs atbilde uz tavu problēmu (video netrāpijās skats kur var redzēt ka eksistētu vēl 3 vads :
www.306oc.co.uk/forum/archive/index.php?thread-12659.html
Tātad ir atsevišķs vads kurš iet pa tiešo uz kampu, ha var ticēt forumā raxtītam.
Interesanti kur viņš ir!?
Padod precīzāku info par konkrētu modeli tip rūpnīcas indekss, dīzels/benzīns utml., jo tur ir atšķirīgas versijas kā vadi uz ģeneratoru iet, tiesa arī pēc bildes uz ģeneratora vajadzētu varēt saprast kur, kam jāiet ...
To precīzāku modeļa info var provēt kaut no Trodo.lv paķert ievadot auto valsts numura zīmes info vai arī VIN.
2.0 hdmi 2001 gada ho7009
Nu jop, labāk diži nepalika bet tehniski 2 un 3 vadu Pežo ģeneratoriem ir kopīga iezīme
B+ termināls savienojas ar akumlatora +.
D+ termināls uz paneļa lampiņu - šo tad arī nočeko, vai ir normāls kontakts, abi burti atrodas blakus kontaktiem a la šādi :
Un W kas šeit arī ir redzams ir statora savienojums, jeb faktiski pa taisno maiņstrāva, bet nezinu vai tavs to izmanto vai nē, un ja neizmanto tad nedod dievs to kaut kur pieslēgt ne tur ...
Pāris gadus atpakaļ man darbā bija prikols - darbā esošo LKT 81 forwarderi pārtaisīja no 12v uz 24v elektrosistēmu - nopirka starteri un ģeneratoru, kaut ko tur pārvienoja - braucējs, pavecs un lepns vīrs, savlaik laikam studējis kaut ko pa mehānikas tēmu, protams, gudrs un man palīdzību neprasīja - līdz divas nedēļas vēlāk vairs nevarēja iedarbināt... Aizgāju, apskatījos - nu jā, padomju ražojuma ģeneratoriem bija savādāki izvadu apzīmējumi - šis radās esam pievienojis ierosmi, piedevām 12v, pie W izvada un ģenerators kaut kādā veidā deva laukā 33v, procesā izvārīdams aķus un piebeigdams diožu darba gaismas... Pats ģenerators gan to izpriecu bija izturējis un pareizi pievienojot deva ārā kaut kādus 28v.
Akumulatora lampiņa deg!
Kas varētu būt pie vainas ka pēc generatora maiņas panelī deg akumulatora lampiņa? Ģenerators jauns viss pārējais strādā!