Man nepatīk, ka Eiropa saspiedusies tikai uz elektroauto. Ķīna ir elastīgāka. Laba un jau aprobēta pietiekami "zaļa" degviela ir spirti.
"Geely, ir starp dažiem autoražotājiem, kas izstrādā ar metanolu darbināmus transportlīdzekļus, testē metanola taksometrus dažās Rietumķīnas pilsētās, kā arī izstrādā ar metanolu darbināmas kravas automašīnas savā komerciālo transportlīdzekļu nodaļā."
Geely esot arī pasūtījis Islandes firmai CRI, kas specializējas metanola ražošanai no CO2 un H2 , uzbūvēt Kīnā fabriku ar jaudu 110 000 tonnu metanola gadā. ( Geely ir CRI, Carbon Recycling International akcionārs )
europe.autonews.com/automakers/geely-press-methanol-vehicles
Ķīna atcels subsīdijas elektrisko un hibrīda automašīnu iegādēm
Ķīna atcels subsīdijas elektrisko un hibrīda automašīnu iegādēm iauto.lv/zinas/pasaule/39914-kina-atcels-subsidijas-elektrisko-un-hibrida-automasinu-iegadem