Kia

KIA Sportage tests, atsauksmes un iespaidi 2022

aigi Reģ.: 01.08.2005

Paņēmām izmēģināt jauno KIA Sportage 2022 ar1,6l (180zs) mild hybrid.

Dizains ekstravagants, ne kuram katram patiks, gaumes jautājums. Man personiski auto aizmugure patīk labāk kā priekšpuse.

Salons futūristisks, neesmu braucis ar jaunajiem MB līdz ar to nevaru salīdzināt, ar to info "dēli",bet te ir līdzīgi - instrumentu panelis vienā laidumā ar info sistēmu un tas izskatās iespaidīgi. Viss parocīgi novietots, ergonomika līmenī. Unikāls risinājums kā apvienot vienā joslā skārienjūtīga klimata vadība ar navigācijas vadību. Daudz lakas, bet panelis un durvis ar ādu, patīkami gan izskatās, gan arī pieskarties.

2. rinda gana plaša 5 cilvēkiem, bagāžnieks arī it kā klases līderis ietilpībā. Ietilpība pietiekoša, pāris dienu ceļojumam. Vietas kājām daudz, aiz mums, 173cm garajiem, vietas ir ar liku likām, lai nejustos saspiesti.

Sanāca vēl noķert pēdējās sniega paliekas mežā un izprovēt arī AWD, kas strādā atzīstami, stabili, ne mirkli nelikās, ka auto nesavāksies. Patīkami, ka vari vērot displejā kuri riteņi un cik ir noslogoti un 360 kamera, kas automātiski ieslēdzas, kad ieslēdz virziena rādītājus, lai sekotu vai aiz tevis sānos neviena nav (ļoti noderīgi, lai redzētu riteņbraucējus uz veloceliņiem Rīgas ielās). Protams, ka klīrens ne tuvu nesasniedz Subaru līmeni, bet piesnigušu ceļu no rīta pirms greidera varēs mierīgi izbraukt. 1,6l benzīns + vieglais hibrīds ar 180zs ne kādu dižo sajūsmu nerada, krietni mazāk kā 310zs Formentors , bet nerodas arī šaubas par dinamisku braukšanu un apdzīšanas problēmām. Kopumā atzīstams sniegums. Braukšanas bauda atbilstoša klasei - ģimenes auto ar pārliecību, bet bez izrādīšanās (izņemot dizainu), mīksta un klusa gaida. Godīgi sakot, biju gaidījis no hibrīda lielāku pienesumu, es pat tā īsti nesapratu, kad tas strādāja. GT Line TX versija, kura bija testam pieejama maksā stipri virs 40 pakām, kas liekas daudz, bet tu arī saņem daudz, daudz vairāk kā citi vispār spēj piedāvāt - bez klasikām te ir AWD, stikla jumts/lūka, ventilējami pr. sēdekļi, pilna ādas salons, apsildāma 2. sēdekļu malējās vietas, matrix LED, 19 collu diski, 3-zonu klimats, gara drošības paka, 360 grādu kamera, automātiska tālvadības auto novietošanā stāvvietā (tas ir kruti) un standartā, bez piemaksas, 7 gadu garantija.

Protams, var paņemt arī par 20k lētāk, bet nu tad tur būs samērā tukši. Priecē, ka piegādes sapratīgas 3-4m.

Ir vēl vēlme notestēt jauno 2022.gada Mazda CX5, kas, manuprāt ir vistiešākais konkurents.

 
AWD Reģ.: 21.12.2016
2 0 Atbildēt

Kaut kādu hibrīda pienesumu tur velti gaidīt - tas "maigais" hibrīds ar elektrību nevar nobraukt nevienu metru, tad jāskatās "īstais" hibrīds ar 230 ZS, tam arī ir reāls automāts (hidrotransf.), nevis divsajūga kārba. Starp citu, kā Tev patika tas divsajūgs? Ir dzirdēti neviennozīmīgi vērtējumi..

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Kārba slēdzās nemanāmi. Man pat nav ko piebilst. Vispār nav palicis atmiņā neviens neveikls gadījums. Mūsdienīga, līgana pārslēgšanās.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 1 Atbildēt

Ha...19" diski? Kur Latvijā ir tik līdzens asfalts, lai ar tādiem braukšana būtu komfortabla ...pie tam ar cietas amortizācijas parketnieku? Varbūt no KIA virzienā uz centru? Kad pirms 5 gadi jautāju, vai pārdos dārgāko versiju ar Latvijai paredzētiem 16", tad atteica.

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Ar Latvijas asfaltu viss ir kārtībā, 19" pilnīgi normāls izmērs.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

Man domāt, ka arī 22" un nemaz nevajadzētu likt gumiju, tev būtu piemērotāks izmērs. No sākuma nopērc auto, kurš nav domāts tikai lai pārvietotos no A uz B, un tad varbūūūt, jēga ar tevi par to diskutēt.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

235/55R19

235/55 riepa būs pietiekami augsta, nav /40 vai /35

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Izbrauc ar to 19 un pēc tam ar to pašu auto ar 16 - varbūt tad sāksi saprast par ko es runāju. Sportage ar 19 ir paredzēts tikai braukšanai pa spoguļgludu asfaltu.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

"Vietas kājām daudz, aiz mums, 173cm garajiem, vietas ir ar liku likām, lai nejustos saspiesti."

Ziniet, 173 cm neatbilst "garajiem", tas nav piemērots auguma garums auto ergonomiskajam testam. Resp. maza un vidēja auguma cilvēkiem vietas auto ir pietiekami, kas jau tāpat ir skaidrs, ņemot vērā auto izmērus.

aigi Reģ.: 01.08.2005
2 0 Atbildēt

Lai 190cm garie nāk un testē paši, es runāju par saviem novērojumiem.

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
0 1 Atbildēt

Nu re, par mazu tas auto, otrā rindā tikai sīkie ielien un kaķis

Sophia09le Reģ.: 16.10.2021
0 0 Atbildēt

Trouble Games Valorant in greater Elos can exploit this dive auto mechanic, according to EarthlingKira. "It's specifically like it remained in [Counter-Strike] 1.6," customer 'Row21Coulmn7' explained. "It's a competitive shooter. ... When he is jumping you can shoot him mid air."

spacebar counter

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Jauno un īpaši jau max aprīkoto Kia cenas pavisam vairs neuzrunā…

gunbox Reģ.: 23.12.2016
0 0 Atbildēt

Jā, nopakots KIA Sportage nevar konkurēt ar nopakotu VW Passat par tādu pašu cenu. Kvalitāte un tehnoloģiskie risinājumi uz 50% zemāki. Tikai nezinātājs pirks KIA.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Man atkal nav skaidrs kapēc Kia, hyundai, opel, ford, skoda un dala no vw sērijas būtu jāpērk max nopakoti? Sākotnējo cenu tie spīguļi uzrauj kosmosā bet otreizējais tirgus ir nekāds.

AWD Reģ.: 21.12.2016
0 0 Atbildēt

Taisnība, bet tas neattiecas tikai uz KIA: paskaties citus ražotājus un sakomplektē to aprīkojumu - mazāk (lielākajā daļā gadījumu) nesanāks; pirms 10 gadiem tādas cenas sapņos nerādījās. Bet patērētājs norij visu, jo lielākā daļa darījumu ir līzēti/kreditēti un tad to pieaugumu subjektīvi tik skarbi neizjūt..

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Taisnība. Tāda pati cenu tendence arī no Hyundai u.c. KIA tomēr NAV vienlīdzības zīme ar Passat. Tas no reālajām braukšanas sajūtām. Bet - KIA jau ir labs

Lasītākie raksti

Jaunie raksti