Kas varētu būt noticis dzinējam, ja neparādās uz paneļa neviens brīdinājums, bet ik pa laikam (neregulāri) dzinējs grib it kā izslēgties un uz īsu brīdi zūd jauda?
Pēc noraustīšanās viss atkal iet it kā nebūtu nekas noticis. Jauda nemainīgi laba un nekas cits nenotiek.
Kas interesanti, ka šādi notiek karstā laikā (30 grādi pēc celsija) un problēma pazūd, kad ļauj dzinējam atdzesēties, bet uz paneļa dzinēja pārkaršana (sarkanā lampiņa) neparādās.
Papildināšu. Arī tad ik pa laikam norīstas, kad dzinējs sāk atdzist. Ja būtu degvielas sūkņa vai sprauslu problēma, tad taču vajadzētu būt konstantam jaudas zudumam nevis periodiskai dzinēja slāpšanai?
Lampiņa panelī var tik ātri arī neiedegties, jāsprauž vienkārši pie kompja (iesākumā derēs jebkura lētā ķīniešu diagnostikas iekārta) un jāpaskatās kļūdu ieraksti tur.
Izskatās, ka elektronikai ir kaut sagājis uz īso, jo tukšgaitā zem 1000 apgriezieniem parādās šis gļuks arī aukstam dzinējam. Virs 1000 apgriezieniem gaitā viss darbojas ideāli. Lec arī perfekti. Līdz ar to pēc degvielas sūkņa, sprauslu vai kvēpu filtra problēmām neizskatās. Ir tāds dīvains klikšķis pirms sākas problēma, kad krīt zem 1000 apgriezieniem. Problēma uz laiku beidzas, kad uzgriežu vairākas reizes nedaudz virs 1000 apgriezieniem līdz vairs klikšķa nav.
Nav gadījumā "zaļais" kur iemeties? Cerams, ka ne vadības bloka spailēs. Varbūt tomēr arīdzan sameklē motortelpā masas skrūvju( uz korpusu) pieslēgumu vietas un izkustini, notīri?
Man līdzīgi reizēm Hondai 2,2 dizelis uzvedas, kad gļuko droseles pozīcijas sensors, uz datordiagnostikas var redzēt ka spiežot gāzes pedāli sākumā abas TPS līknes lineāri tuvojas, bet tad vienā brīdī viena no līknēm "nokrīt" uz savu "0" pozīciju.
Tagad gan joprojām nav atsācis gļukot, kopš biju atslēdzis un testēju pirms jauna likšanas, tā arī braucu ...
Paldies par info. Mēģināšu rīt sarunāt servisu, kurā varētu pieslēgt pie kompja un salabot visu. Droši braukt intensīvā satiksmē ar šo problēmu nesanāks, jo no krustojuma gribas izbraukt ātri un droši.
VZ0487 rakstīja: Papildināšu. Arī tad ik pa laikam norīstas, kad dzinējs sāk atdzist. Ja būtu degvielas sūkņa vai sprauslu problēma, tad taču vajadzētu būt konstantam jaudas zudumam nevis periodiskai dzinēja slāpšanai?
Sveiki, mam tas pats. kā motors uzsilis tuksgaitā raistas, takā grib noslāpt...padodu uz gāzīti atkal ir ok... Apgriezieni nokritas kā zem.1000 tā sāk gļukot
Skatīties "fuel trim" rādītājus, ja tie ir greizi, tad kāds sensors visticamāk dod nepareizu informāciju degvielas sagatavošanai, vai arī kāda gaisa/vakuuma truba ir pušu.
Un vēl tehniski līdzīgi ir bijis kad kloķvārpstas sensors izgāja no ierindas, bet tur bija kā silts zem 2000 apg/min. jau slāpa nost bez "ierunām" un reizēm pat iedarbināt nebija iespējams pat ja atdzisa ....
WALA rakstīja: Skatīties "fuel trim" rādītājus, ja tie ir greizi, tad kāds sensors visticamāk dod nepareizu informāciju degvielas sagatavošanai, vai arī kāda gaisa/vakuuma truba ir pušu.
Un vēl tehniski līdzīgi ir bijis kad kloķvārpstas sensors izgāja no ierindas, bet tur bija kā silts zem 2000 apg/min. jau slāpa nost bez "ierunām" un reizēm pat iedarbināt nebija iespējams pat ja atdzisa ....
Tā ir lambzonde, nepareizs gaisa/ degvielas maisījums, tāpec raustās kamēr neieber riktīgi.
Man liekas ne pirmo reizi šitāds jautājums uzpeld.
Tak pilnīgi jebkas tas var būt, zonde tai skaitā. Kamēr nav pieslēgts kompis, ir muļķīgi sākt kaut ko uz dullo mainīt. Starp citu, ir gadījies kādu laiku braukāt ar beigtu zondi. Viss gāja normāli, tikai zupu drusku vairāk ēda.
Nu bet tā jau arī ir atbilde uz jautājumu: "Pieslēdz pie kompja!" Da kaut vai ar ELM kļūdas apskatīties. Pēc tam cilvēks šeit var iemest kļūdas kodu un dabūs nākamo atbildi, iespējams, daudz konkrētāku. Tu tiešām esi ekstrasenss, ka vari pilnā pārliecībā likt cilvēkam mainīt tieši zondi? Un nevis sadales vārpstas stāvokļa devēju?
P.S. Ja jautātājs ir tāds auns kā topika uzsācējs, kas neuzskata par vajadzīgu painformēt, kā lieta atrisinājusies, tad tiešām vispār nekam nav jēgas.
Nu, ja jau būs nolasīta kļūda, tad arī tas lasītājs pateiks kas par vainu. Nav obligāti šeit prasīt.
Vienkarši ir situācijas, kad neko tu nevari nolasīt. Itsevišķi šādu devēju gadījumā, jo kļūdu izmetīs tad, kad tas datčiks gļukos. Ja viņš garažā strāda normāli, tad jau nu būs jāpaļaujas uz ekstrasensiem - ekspertiem.
Sadaļas vārpstas datčiks līdzigi gļuko, bet lamda zonde tieši kā tu norādiji - braukt var, ja vislaik paspaida to gāzes pedāli un neļauj motoram noslāpst krustojumā. Lielāks tik patēriņš.
Toyota corolla verso 2.2 d-4d d'cat dzinēja problēma
Jautājums zinātājiem!
Kas varētu būt noticis dzinējam, ja neparādās uz paneļa neviens brīdinājums, bet ik pa laikam (neregulāri) dzinējs grib it kā izslēgties un uz īsu brīdi zūd jauda?
Pēc noraustīšanās viss atkal iet it kā nebūtu nekas noticis. Jauda nemainīgi laba un nekas cits nenotiek.
Kas interesanti, ka šādi notiek karstā laikā (30 grādi pēc celsija) un problēma pazūd, kad ļauj dzinējam atdzesēties, bet uz paneļa dzinēja pārkaršana (sarkanā lampiņa) neparādās.