Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Volkswagen Taigo auto tests, atsauksmes un iespaidi 2022 / 2023

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Volkswagen Taigo tests no 2022 gada, kāda pieredze?

 
Laaciz Reģ.: 01.04.2016
3 0 Atbildēt

Šis tomēr bija neliels pārsteigums, cik tomēr kopumā sakarīgs braucamais tas ir. Kaut arī īsti neizprotu šī auto mērķauditoriju. Ir T-Cross un T-Roc, vai tiešām vajadzēja kaut ko starp tiem? Kāds varētu teikt tāpēc, ka tas ir krosovers ar “kupejas” virsbūvi, kas tagad ir tik ļoti populāri. Bet es teikšu, ka tas cilvēks ir ķerts un neko vairāk kā pastieptu, uzblīdušu un piepaceltu Polo tas neatgādina. Tas pats Renault Arkana izskatās “kupejiskāks” nekā šis Taigo.

Bet kā jau minēju uzskatu, ka kopumā ir tīri sakarīgs braucamais. 1.0 TSI raujas uz priekšu tīri žirgti. Stūrējas adekvāti, bet ne ko ekstra negaidiet. Salonā viss ir tipsiki “volkswageniski” pareizs, viegli aizsniedzams un saprotams. Ok labi ... tās klimata skārienpogas... Nu priekškam? Mēģināju regulēt un reāli neklausīja, ne slidinot, ne bakstot, ne stirpāk uzspiežot. Labi beigās jau kaut kā saprata, ka gribu vēsāku. Kas vainas ir grozāmam puļķim, Volkwagen?

Secinājums - komfortabls auto, kas īsti ne ar ko neizceļas uz līdzīgu modeļu fona. Braukt var, bet nekādas īpašas izjūtas neizraisa

Konuss Reģ.: 10.02.2015
2 0 Atbildēt

Taigo ir sanācis tāds pretrunīgs modelis. No vienas puses jautājumi par mērķauditoriju un atrašanās vietu klasifikatorā un kāpēc vēl jāpiepilda jau tā piesātinātā VW SUV modeļu gamma ar kaut ko šādu. No otras puses, Taigo ir sanācis praktisks un patīkami braucošs automobilis. Gan vadītāja vieta der kā piemērīts uzvalks, gan daudz vietas pasažieriem, gan pieklājīgs bagāžas izmērs. VW inženieri šeit ir koncentrējuši daudz labu īpašību. 110 Zs 1.0 trīscilindru benzīna dzinējs savienībā ar 7 pakāpju DSG kārbu ļauj skriet uz priekšu tik strauji, ka nemaz ko jaudīgāku neprasās. Pašmasa 1.2 tonnas. Jāatzīmē, ka šeit vēl sastopama iepriekšējā multimediju sistēma, kas manā skatījumā ir ērtāka un vieglāk saprotama nekā tā, ko pazīstam sākot ar jaunajiem ID un Golf modeļiem. Arī stūres rats ir ar fiziskiem taustiņiem. Klimata kontrolē gan dominē skārienjutīgi taustiņi, kas nav tas ērtākais risinājums, bet par laimi šeit tie ir izgaismoti. Gribētos arī labāku skaņas izolāciju no riteņiem.

Jaunais Taigo pieejams no 21 tūkstoša eiro, bet konkrētais modelis jau tuvojās 32 tūkstošiem jeb tajā cenu kategorijā, kad par apmēram to pašu cenu var nopirkt arī ko praktiskāku, lielāku, un labāk aprīkotu, piemēram, Škoda Karoq vai jauno Corolla Cross.

AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
2 0 Atbildēt

Šķiet VW vismaz saviem kompaktklases krosoveru klientiem grib fundamentāli sajaukt galvu ar modeļu klāstu - T-Roc, T-cros un tagad vēl Taigo! Patiesībā auto nav ne vainas - VW akurātums interjerā, vienīgi gribējās blīvāku un klusāku durvju aizvēršanu, līdz ar to arī paskaļš salonā brauciena laikā, saprotama multimēdiju sistēma. Jautājums, vai Polo segmenta 1l benzīna dzinējam vajadzīgi 18"riteņi, labāk uz to ietaupot būtu ielikuši hidraulisko motora pārsega pacēlāju.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 2 Atbildēt

Kā tad tā.Tik daudz Modeļu.Aiz loga jau rit kāds 23šais gadu simtenis.Taču pirmā dzirdēšana, ka kādam (šodien) būtu aizmirsies pielikt hidraulisko motorpārsega pacēlāju.Ka kāds ražotājs varētu būt tik nekaunīgs, ka nava To tur pielicis. Aizmirsis, tāteikt.Interesanti, ka (mums) bij paslīdējis garām tas fakts, ka augstākminētās ierīces nav arī Lieliskajam Formentoram un vēl daudziem citiem Modeļiem (apm par 40k eur/gab).Lai (lohi, par/savu naudu) ceļ paši, priekš kam lieki tērēties.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

650 par šo apskatnieku stienīša pozicionēšanu arī kādreiz iemēju Jo krutāks vāģis, jo mazāk viņu tur vajag!!! Tak servisa darbinieki lai tur grābstās un bakstās. Tieši lētajā galā aktuāli gaāzinieka atbalsts Tas īpašnieks pats to auto vairāk kops un pieskatīs...virinās.

Bet par Taigo, jā man arī bija neliels pārsteigums cik labs auto sanācis It kā tas pats T-cross, bet nu šis kupeja? dizains man ir pieņemamāks nekā kaste kross. Nelielā saprotamā izmēra dēļ, pilsētā viegli braukt. Pat pati braukšana, auto vadīšana ir patīkamāka piem nekā ID 5.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

-šis bij "mans" viedoklis.Te it kā nav piebildes, ka garāmgajējiem būtu liegts komentēt.Man personīgi šajā g-simtenī nav piederējis neviens personīgais auto, kuram būtu ar roku jāstutē kapots.Nu protams, ka tur nav ko lieki cilāt, loguūdeni var taču pa taisno uzliet/uz.No visiem expertiem šis VIENS bija tik acīgs, ka (beidzot) vismaz kaut kādā pozīcijā saskatīja acīmredzamas širpotreba ģešoffkas pazīmes.Citādi gan visi šie auto gandrīz visiem expertiem ir izrādījušies brīnišķīgi un savu to 38k "cienīgi",par/to šaubu nav.

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
4 0 Atbildēt

Jauns krosovers no “Volkswagen! Ja vēl neesat apjukuši plašajā VW SUV klāstā, tad, lūk, jauns pārbaudījums atmiņai. Tāpat kā “Tiguan“, “T-Cross“, “T-Roc“ un “Touareg“, arī kupejas krosoveram dots vārds, kas sākas ar skanīgo T burtu. “Taigo“!

Ejot pa pēdām elegantajam “Arteon“, “Touareg“ un “Tiguan“, Volfsburgas speciālisti sekmīgi salikuši dizaina puzles gabalus, radot krosoveru, uz kuru pat atskatās. Protams, lomu spēlē arī sarkanais tonis, kas rada papildu uzmanību jaunajam auto.

Būdams salīdzinoši nelielas nišas modelis, tam ir tāls ceļš ejams, lai kļūtu par dižpārdokli, tomēr elegantais izskats nav laupījis tā praktiskumu – tas pilnīgi noteikti palīdzēs iegūt papildu pircēju interesi.

“Taigo“ varētu piestāvēt R versija, kas pieejama “T-Roc R“ krosoverā, tomēr mums būs jāiztiek ar krietni racionālākām modifikācijām. Ikdienas gaitām mazā dzinēja un AT salikums ir ļoti piemērots. Protams, DSG transmisijai paātrinājuma brīdī ir neliela aizture, tomēr tas ir vienojošs faktors vairumam “Volkswagen“ krosoveru. Arī uz ceļa tas demonstrē sakārtotu, sabalansētu un pietiekami komfortablu gaitu, kā “Volkswagen“ modeļiem ierasts.

Taigo liek atcerēties mūžseno patiesību – stils maksā naudu. Par nedaudz mazāk brīvo telpu un vairāk pievērstu acu skatu, “Volkswagen“ var iekasēt nedaudz vairāk naudas. “Taigo“ sākumcena ir 20 930 eiro, bet mūsu testa auto ar R-Line pakotni maksā jau virs 30 000 eiro.

Salīdzinājumam mazāk ārišķīgais “T-Cross“ maksā no 19 755 eiro, bet izmēros lielākais T-Roc 28 360 eiro.

Atkarībā no cenu kategorijas dažādu zīmolu modeļiem ir raksturīgas dažādas negatīvās īpatnības un Volkswagen nav izņēmums. Kādam modelim necila salona apdare, citam nepraktisks skārienpogas uz stūres, bet vēl kādam klimata kontrole, kas tumsā pat neizgaismojas. Taigo šajā “laimes ratā” uzgriezis apdari ar cietiem plastmasa paneļiem. Pie tā sākam jau pierast, tomēr ir mazāk prestiži konkurenti, kas šajā lauciņā nodrošina labāku sniegumu.

Jaunais “Taigo“ iemieso to īpašību kopumu, ko esam raduši redzēt “Volkswagen“ kompaktklases un krosoveru segmenta modeļos. Tātad gan gaišās, gan tumšās puses, tomēr tā pievilcīgais izskats daudziem var nospēlēt izšķirošo lomu. Vai varētu būt, ka “Taigo“ ir izskatīgākais savas klases krosovers?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti