Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

1.8 2007.g Zafira šujmašīna

kikra Reģ.: 26.11.2022

Sveiki! Meklēju padomu, ieteikumu, konstruktīvu kritiku, lai tiktu reiz skaidrībā ar sava opelīša problēmu. Vārdu sakot, jau kādu laiku nedod mieru no motora nākoša skaņa, kuras intensitāte palielinās spiežot grīdā, bet ir arī tukšgaitā dzirdama. Līdzīga šujmašīnas skaņai!!! Daudzi gudrinieki saka, ka tie esot kompensatori. Tikko tika veikts motora kapitālais remonts, kurā viss tika samainīts un atklājās, ka kompensatoru tur nav!!!, bet to vietā tādi kā mazi trauciņi....! Tika nomainītas abas vanusa detaļas, katalizators !!! bet nekā - kā opelīts šuva, tā arī turpina šūt... Kādi varianti, varbūt kādam ir zināms labs motoru speciālists. Kaut kā jau apnicis kaut ko mainīt mainīšanas pēc....

 
Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
1 0 Atbildēt

Ka tik tiem mazajiem trauciņiem dzimšanas apliecībā nav rakstīts Kompensatori....

kikra Reģ.: 26.11.2022
0 0 Atbildēt

sauc kā gribi, bet tie ir samainīti, bet šūšana nav mazinājusies

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Prasi vien tam pašam meistaram, kas tika galā ar DOHC vārstu mehānismu.

Vienīgi vai šis pamēģināja dzinēja darbību bez agregātsiksnas, kas piedzen ģeneratoru un kompresoru?

kikra Reģ.: 26.11.2022
0 0 Atbildēt

Meistars padevies

Ko dotu (vai nedotu) dzinēja pārbaude bez agregātsiksnas? respektīvi, uz ko norādītu skaņas pazušana vai šūšanas turpinājums?

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
1 0 Atbildēt

Troksni var taisīt arī ģenerātora gultņi.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Principā pat jebkuri gultņi kas "iekabināti" pie motora, bija man viens tāds spriegotāja variants, kad kā udens uzšļakstas tā "čivina" kā traks ...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 1 Atbildēt

Pa lielam pofig. Visiem pabrauktiem hlamiem tie grab.

megamixs Reģ.: 03.03.2016
1 0 Atbildēt

Nokrāso rozā un izmet miskastē

insekc Reģ.: 24.03.2003
1 0 Atbildēt

Ko nu kurš sauc par kapitālo remontu.

Agrāk pie kapitalkas slīpēja/gilzoja cilindrus, mainīja virzuļus/gredzenus, slīpēja galvu, vārstus/sēžas...

Ja to visu kvalitatīvi izveic un lieto OEM detaļas nomaiņai un to dara meistars, tad laikam jau izmaksā kosmosu. Pirms krīzes tikai par Subaru galvu blīvju nomaiņu (bez nekāda kapitāla) prasīja 800 EUR. Ja tas ir hobijs un to dara pats tad JĀ, citādi tam auto jābūt unikālam aparātam, lai būtu vērts kaut ko tādu. Kapremonts 15 gadīgam Opelim noteikti izmaksā vairāk par auto vērtību, ja vien tas ir kapitālais un to neveic onkulis Koļa šķūnītī.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Lai arī dīvāna eksperti viņu noliek, bet es ieteiktu ieliet motorā Suprotec. Man Golfam palīdzēja. Vienīgi nezinu kāda patreiz ir iespēja viņu nopirkt.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Nē, nekādā gadījumā!

1) par vēlu (ja "šuj" tiešām pašā motorā)

2) tagad taču pašu CrossChem ražo ticamāku pretnodiluma tehnoloģiju (savu krāpnieku labāk atbalstīt)

3) izmēģināts ir gan Fenoms(ER), gan Addinol surftec, gan Molilats, gan Xeramic(ceratec), gan Prolong.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Liet protams var, sliktāk nebūs, bet piem fenoms un xado ir tādi samērā lieli draņķi.Un vispār ar stiklakeramiku var kko "novērst" tikai tad, ja profilakses nolūkā to pielieto vēl nesajātam motoram.Tātad jau pirms kādiem 10g tas suuds tur bija jāielej.

Sajātā motorā to stiklu ielejot,var vienīgi cerēt, ka tas nekļūs vēl vairāk sajāts un ka eļļas iztecēšanas gadījumā tiksi līdz servisam.Dažādu skaņu un klaudzēšanas ierobežošanai gan ir citādi preparāti, kurus mēģināt.Pašu motoreļļas marku un veidu ieskaitot."Šūt" tur drošvien var dajebkas, sākot ar vārstiem un izdilušām sadales vārpstām un beidzot pat ar kādu bremžu vakuumnieku (ja tāds tur ir;).

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 1 Atbildēt

Bija tāds RVS master.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti