Sertificēts elektroauto eksperts Latvijā?

Marzipan25 Reģ.: 03.01.2023

Daudz likstas (baterija netur, kondensāts uz logiem, slikta skaņas izolācija utt.) ar pilnīgi jaunu elektroauto no Ķīnas un ir apnicis remontēt. Vai Latvijā ir sertificēts elektroauto eksperts, kurš varētu būt tiesīgs dot slēdzienu par brāķi?

 
imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

? Skaņas izolācija tak nav specifiski elektroauto lieta, tāpat kondensāts, kura veidošanās attiecas uz slikti strādājošu salona ventilāciju un/vai kondicionieri.

Savukārt, "sertificēts būt var tikai konkrētas auto markas remonta speciālists, ne jau kaut kas vispārīgs.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Ja nav grūti, pastāsti vairāk par to Ķīnas auto - šitais ir interesanti!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tas tak bots, nupat reģistrējies.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 1 Atbildēt

Šoreiz kļūdies, cilvēks (es runāju pa tālruni) iet uz tiesu un meklē ekspertu, kas var dot precei virs 20 000 eur slēdzienu par neatbilstību kvalitātes standartam!

Marzipan25 Reģ.: 03.01.2023
0 0 Atbildēt

Zīmols: DFSK

Modelis: Seres 3

Ne tā labākā pieredze, varbūt vēl kādam ir šis brīnums?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Vispārīgi sertificētu elektro auto speciālistu tu nedabūsi, jo šobrīd ir tikai pirmie sertificētie dīleru BEV speciālisti parādijušies kopā ar visiem darba rīkiem ...

Bet visādi citādi jājautā vai Patērētāju Tiesību Aizsardzības Centrs (PTAC) tev nevar līdzēt ar kādu padomu, kur, ko un kā !

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Vai tad Latvijā kāds tos oficiāli tirgo? Un gan skaņas izolācija, gan kondensāts ir ļoti subjektīvas lietas. Baterijas turēšana - tur ļoti detalizēti instrukcijas jālasa.

Iautofans Reģ.: 28.05.2022
1 0 Atbildēt

Interesanti kādas gan varēja būt ekspektācijas pērkot to ķīnas mēslu par trešdaļu no teslas cenas?

robchix Reģ.: 04.03.2002
1 0 Atbildēt

Incanti, kā var Latvjā reģistrēt Ķīnas elektroauto? Vai varbūt tam ir kādas no ES valsts sertifikāts lietošanai ES?

Tad domājams ka ir jāgriežas tajā valstī, pie tā tirgotāja kurā tas ir ticis nosertificēts.

Citādi sagribēja ieķert pa lēto, bet tā nemēdz būt!

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

tāpat kā ar visiem citiem - kaut kur EU nosertificē, tad kāds leitis 1/2 nošķiltu atved līdz savam šķūnītim, sametina no diviem vienu, un tad pēc tam LV bāleliņš, pircējs labticīgais smilkst.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Ja reiz pārdod arī Vācijā un Nīderlandē, tad jādomā, ka ir gan sertificēts. 11.okt.2020 ;DFSK SERES 3 – First 200 units exported to Germany; Seres 3 ir pirmais Seres zīmola modelis, kas tiek pārdots Eiropā. Tas ir elektrisks kompakts krosovers, kas ražots un pārdots Ķīnā kā Dongfeng Fengguang S513, kura pamatā ir ar benzīnu darbināms Dongfeng Fengguang 500.; Nekas daudz gan nav pārdots:

carsalesbase.com/europe-seres-3/ ; bija vai ir viens izlikts carweb:

lv.carweb.eu/lv/vehicles/details?id=39642

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

robchix

Nevajag nemaz ķīnaizeru auto. Vari te pie mūsu dīleriem bezjēgā klauvēties pa paņemšanu garantijā no vecās eiropas atvestiem vāģiem. Ja to auto viņi nav Tev pārdevuši negrib ķēpāties. Atmazkas, ka tur visādi korporatīvie, specifiskie noteikumi bijuši uz kaut kādu speciālo akciju utt daudz citi visādi argumenti

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja:

Šito video noteikti vajag paskatīties tiem, kas kliedz par to cik elektroauto ir vienkāršāks par iekšdedzes motoru ar simtiem deteļu un tur nekā nav, kam salūzt.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Nav pietiekamas patērētāju ietekmes uz ražotāju, lai tas ražotu drošu, lētāku un ar nevajadzīgu šiku nepārblīvētu auto.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kas ir "nevajadzīgs šiks"? Kapēc tādu ietekmi vajadzētu? Kāda būtu pietiekama?

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

četri rati, ķeblis un stūre. nē, ķebli nevajag, var sēdēt uzreiz uz baterijas. vairāk Raimim nevajag. dodiet tādu!))

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

jāpalīdz tev drusku

www.hotcars.com/car-features-that-are-worthless-but-everybody-wants-them/

elektroniskā "rokas bremze, keyless go ( dāvana zagļiem ) utt.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Elektriskā rokas bremze un automātiskās gaismas tur ir ļoti iemaldījušies un nekādi nav salīdzināmi ar stikla ātrumkloķi bezjēdzībā

Un vēl apšaubāmāka ir tā "everybody wants them" daļa virsrakstā.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tāds auto taču ir - Dacia. Tīko atgriezos no Marokas, tur 99% taksistu brauc ar Dacia un arī privātie daudz.

Kādos 5-6 takšos pabraukāju, pilnīgi pliki auto. Nav tur ne kameru, ne info sistēmu. Viss uz minimalkām un atiecīgi tur arī nav kam lūzt.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 2 Atbildēt

Renault produkts un nelūzt ??? Neticu, drīzāk jamo paspēj izmest pirms tas sāk lūzt, jo ir tik lēts !

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Varbūt, nezinu. Katrā ziņā Dacia tur ir visur un Renault arī diezgan daudz. Baigi daudz riktīgi veci Renault pamanījās. Man liekas agrāk tur visi Renault lietoja un tagad pārgājuši uz Dacia. No vācu autiņiem vienīgi Mercedes nosacīti daudz, bet tas dārgajos rajonos. BMW vispār taka muzeja eksponāti, ja kāds arī ir, tad no biezā galā. Nekādi X5, 3 utml.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Jā, arī citi lētuči bāzes versijās. Bet Dace fīču trūkumu jau izmanto kā reklāmu,

www.stablevehiclecontracts.co.uk/blog/uk-drivers-think-there-is-too-much-technology-in-modern-cars

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Dacia koncepts būtu baigi OK, bet ir viena problēma: Dacijām nav motoru!

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Otra problēma, nav konforta

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

padomju divistabu dzīvoklī arī nav komforta, bet neko, cilvēki laimīgi

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Ne visi laimīgi, jo nav vietas divritenim :-/

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti