Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Volkswagen Touareg (modernizācija) auto tests, atsauksmes un iespaidi 2023 / 2024

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Volkswagen Touareg tests no 2023. gada, kāda pieredze?

 
ElineBB Reģ.: 24.11.2023
0 0 Atbildēt

Man patika, nav protams Porsche, bet es kā apvidus auto fans, biju patīkami pārsteigta. ļoti patika  ekrāna lielums salonā un izvietojums, esmu vēl no tiem cilvēkiem, kam patīk , ka ekrāns ir iestrādāts salonā, nevis izvirzīts ārpus tā. salons pats par sevi nebija nekas augstākās klases, bet tai pat laikā sava veida elegance, viss savās vietās, ērts un patīkams. Daudz vietas protams.220 rozete ir labs extra bonuss, ko novērtēju.

Savā ziņā arī sportisks, gan no ārpuses, gan iekšpuses. ļoti labas funkcijas, Teikšu ka praktisks auto, jo tu nebaidies varbūt nezinu iecelt kasti bagāžniekā, jo nav augstās klases markas, bet  tai pat laikā, stilīgs auto.

protams pilnas komplektācijas auto ir ne tā zemākā cena, ko iespējams kādam šķitīs maksāt par Volkswagen salīdzinot ar citiem auto, bet ja ir markas fans, kāpēc nē. Un noteikti jāpiemin, šķiet vismaz 30 krāsu izvēle apgaismojumam, kuru noteikti var pielāgot savam garstāvoklim. Man patika.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Jā, Touareg centrālā ekrāna novietojums priekšējā panelī ir viens simpātiskākajiem un elegantākajiem risinājumiem, kāds redzēts starp aktuālajiem modeļiem. Modernizētajam modelim vairs nav atsevišķs klimata kontroles vadības ekrāns, bet tā diemžēl ir vadāma digitāli - laikam esmu mehānisku klimata slēdžu piekritējs. Bet gods, kam gods - šeit infosistēmas saskarne bija viegli saprotama, ātra un kopumā ērti lietojama. 

Touareg ir tāds piezemēts premium - visu paveic ļoti labi: Ērts, kluss, komfortabls, plašs, patīkama vadāmība, jaudīgs (braucu ar 286ZS), izskatīgs, apdare līmenī. Arī cena premium - drusku virs 100 tūkstošiem. Vienīgais trūkums laikam par to, ka nerada sajūtu, ka brauc ar ko īpašu. Ja tas nav svarīgi un maks ļauj, tad foršs vāģis.

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
0 0 Atbildēt

Nu, ja Volkswagen ar Touareg nav atspēris premium segmenta durvis, tad Audi arī nav premium.

Dizains: piezemēts, atturīgi elegants, bez cikucakām, kādas nereti redzamas franču automašīnās, un asām šķautnēm, kas mašīnai liek izskatīties kā ar cirvi iztēstai (lielisks piemērs ir jebkurš pēdējo desmitgažu Lamborghini). Kas interesanti, Touareg virsbūve ir salīdzinoši zema, saplacināta, kā dēļ no ārpuses automobilis izskatās mazāks nekā ir patiesībā. Atminos, ka paņēmu testa mašīnas atslēgas un gāju uz stāvlaukumu, taču tuaregu tur nevarēju atrast. Bija tikai Tiguāns, kas beigās tomēr izrādījās Tuaregs

Salons: Plašs, ērts un ar mūsdienīgu digitalizācijas pieskārienu. Ekrānu te ir daudz, taču ar pareizo fona jeb ambiento apgaismojumu tie lieliski sapas ar vispārējo zolīdo atmosfēru. 

Tehnika: Latvijas Gada auto 2024 testu mašīnai ir vecais labais smagās degvielas dzinējs - trīslitrīgs dīzelis ar nepilniem 300 zirgspēkiem. No ārpuses tarkšķis ir diezgan paskaļš, taču salona izolācija lielāko daļu trokšņu apēd un, iekāpjot pie stūres, jau ir pilnīgi vienalga, kas atrodas zem motorpārsega – galvenais, ka dinamiski rauj uz priekšu un neprasa uzpildīties ik pēc 300 kilometriem.

Fantastisks dizaina risinājums, kas vēlreiz atgādina, ka cilvēkam patiesībā vajag ļoti maz, lai piesaistītu uzmanību, ir koši sarkani izgaismotā VW emblēma aizmugurē. Pamanīju, ka nebiju vienīgais, kas gaidīja tumsas vai vismaz krēslas iestāšanos, lai bildē varētu iemūžināt jaunā Touareg simpātisko aizmuguri.

Janis_R Reģ.: 09.12.2014
0 0 Atbildēt

Ja runājam par segmentu, tad Volkswagen jau sen vairs nav tautas auto. Vismaz ne Touareg ar cenu 102 300 eur. Bet lai nu paliek segments. 

Auto, kas sniedz braukšanas prieku. Vismaz man trīslitrīgais dzinējs šādu prieku sniedza. Solīto 8,2 l/100 km vietā gan nācās samierināties ar 10. Auto dinamisks, labi turās uz ceļa, salonā kluss. Salons ļoti plašs, apdares kvalitātei nav kur piesieties. Vadītāja pozīcija ergonomiska, kā radīts gariem pārbraucieniem. Ļoti veiksmīgi "sapludināts" vadītāja panelis ar centrālās konsoles displeju. Pogas uz sūres man nepatīk. Nu nesaprotu es šīs VW pogas, ne ta pogas, ne skārienjūtīgas virsmas. 360 grādu kameras kvalitāte lieliska, arī tumsā izgaismotā VW emblēma izskatās patiešām labi,

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
0 0 Atbildēt

Sauciet mani par vecmodīgu, bet 3,0 l dīzeļdzinējs ir un paliek arī šodien 3.0 dīzeļdzinējs. Atskaitot lielo zirgspēku skaitu, hibrīda versija uz papīra neizskatās pārliecinoša (salīdzinot ar konkurentiem), tāpēc 3,0 V6 ir piemērota izvēle, kas darbojas lieliskā saskaņā ar 8AT. Tas nebūs pats dinamiskākais SUV, taču demonstrē labu komfortu, pietiekami labas spējas bezceļā un veiklību pilsētā, pateicoties aizmugurējo riteņu piestūrēšanai.

Kāds nu vairs tautas auto. Pēc dažādiem kritērijiem Touareg atbilst premium klasei un attiecīgs luksusa līmenis atspoguļojas arī cenā. Reputācijas līmenis gan nav turpat, kur BMW, Audi vai Porsche.

Atsaucīgi un augstas izšķirspējas ekrāni, augstas kvalitātes apdare un ergonomika padara Touareg salonu par vietu, kurā ir patiesi patīkami atrasties. Tiesa, klimata kontrolei fiziski slēdži būtu ērtāki un “skārienpogas” uz stūres kā parasti neklausa.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

TomsTimosko rakstīja: Sauciet mani par vecmodīgu, bet 3,0 l dīzeļdzinējs ir un paliek arī šodien 3.0 dīzeļdzinējs. Atskaitot lielo zirgspēku skaitu, hibrīda versija uz papīra neizskatās pārliecinoša (salīdzinot ar konkurentiem), tāpēc 3,0 V6 ir piemērota izvēle, kas darbojas lieliskā saskaņā ar 8AT. Tas nebūs pats dinamiskākais SUV, taču demonstrē labu komfortu, pietiekami labas spējas bezceļā un veiklību pilsētā, pateicoties aizmugurējo riteņu piestūrēšanai.

Kāds nu vairs tautas auto. Pēc dažādiem kritērijiem Touareg atbilst premium klasei un attiecīgs luksusa līmenis atspoguļojas arī cenā. Reputācijas līmenis gan nav turpat, kur BMW, Audi vai Porsche.

Atsaucīgi un augstas izšķirspējas ekrāni, augstas kvalitātes apdare un ergonomika padara Touareg salonu par vietu, kurā ir patiesi patīkami atrasties. Tiesa, klimata kontrolei fiziski slēdži būtu ērtāki un “skārienpogas” uz stūres kā parasti neklausa.

Es ar lielu izbrīnu skatos uz cilvēkiem, kuri par 100K pērk Touareg Istenībā tāpat, kā uz tiem, kas par 60-70K pērk elektrisku Škoda

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Redz kā, pa lielam jau mērķī aizbrauksi tā vai tā. Skaidra bilde, ka viss atspiežas ciparos. Ja ir tad kur problēma, bet tas Tuaregs jau tas pats Cayens vien ir. Un ja visiem ir tā jauda, tad zūd jēga arī tam Cayenam jo nu tas Enyaq arī no krusta aiziet ātri, tad vēl Formentor VZ5...Sanāk pat divi un var uzveidot jau race 😜

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti