Q5 stūres pastiprinātājs

Uggga Reģ.: 04.01.2006

Rakstu ne ar domu, ka kāds internetā atrisinās manu problēmu, bet varbūt tomēr kāds ir ar ko tādu saskāries? Pie viena palaist domu kosmosā

Audi Q5, 2011.g., 2.0TFSI

Brīžiem nestrādā stūres pastiprinātājs, hidrauliskais. Sākotnēji stūre stingrāka bija no rītiem, biežāk aukstumā, bet arī ne katru rītu. Vakar vienā brīdī pagriezienā vispār pārstāja darboties, šodien vairāk nestrādā kā strādā.

Nekādas kļūdas panelī nemet, šķidrums līmenī.

Aprunājos vienā servisā, konkrēti neko pateikt nevarēja, nav saskārušies ar tādu problēmu. Pierakstījos pēc pāris dienām specializētā servisā.

Ir kādas idejas, kas varētu būt pie vainas? Sūknis, reika vai tikai šķidrms jānomaina vai vēl kas?

 
ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Kādreiz citam auto atrestaurēja stūres stieni Jūrmalas g 33. sia Eskada serviss. Viņi tur buksē, virpo, maina detaļas. Izskatījās pieredzējuši. Man patika.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Tā jau tie sūkņi arī mirst. Bet precīzi, droši vien, varēs saprast tikai izjaucot.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ielej kādu karoti kāda labas izcelsmes stiklakeramikas suuda vai 50ml kādu speciālo hidrošķidruma piedevu tajā bačokā un pavēro kas būs.Bet gan jau ka jārēķinās ar visu komplektu, sūkni/reiku ieskaitot.

Tā vieta tajā j-gatvē ir viena no visos laikos normālākajām, darbojas kopš pagājušā gadsimta.Bet mūldēt mēdz jebkurā vietā un ne jau kuru katru esošo reiku izdosies atrestaurēt tiešām ar garantiju.Kādreiz bija modē iedot vietā jaunu, ķiniešu izcelsmes "rūpniecisko" (parasti vēl sūdīgāku par lietotu/oem).

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Iespējams pārplūdes vārsts, vai zobstieņa cilindrā gredzens nobeidzies laiž.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

No savas pieredzes -

uz Hondas FR-V ap 300Kkm - bija jamaina sūknis, jo vai nu kaut kādas avārijas dēļ (uzsists pa ratu), vai tiešām sūkņa defekta un diluma dēļ (moš pabraukts bez eļļas) sūknis ta strādāja, ta ne - mainīju pret tādu pat šrotā no UK mašīnas ... veco neesmu izjaucis - bet skaidas stabili bija ... Tagad 450Kkm - turpinu braukt ar visām paŗējām daļām "as is"

Otra lieta ar ko esmu sastapies - stūres pievadam - stūres stienim ir vismaz 2 krustiņi - tie mēdz ierūsēt un arī sāk klemmēt stūri !!!

Trešā lieta - gaiss stūres pastiprinātājā - notiek kavitācija - un arī nestrādā labi pastiprinājums - tiesa pats neemsu uzrāvies ka būtu pilnīgi 0 pastiprinājuma ... reizēm var redzēt daudz gaisa burbuļu šķidruma rezervuārā ....

Vēl sūdīgāk strādāja tad kad viena no caurulēm sāka sulot

Nezinu kurš no pasākumiem vairāk atbilst tavām izjūtām braucot, bet gan jau serviss zinās ātri pateikt ....

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Ko lai saka, kvalitatīva mašīna...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Pirmkārt, katrs no aprakstītajiem gadījumiem ir uz cita auto, un viens pat nav saistīts ar maniem auto ...Otrs - ko tu gaidi no 300K + auto kurus kāds jau ir izvarojis (ar basu sūdiem utml.) pirms manis ...

Trešais- jā, kā otru vai 3 auto ģimenē ar ko braucu pats es esmu vairākkārt pircis prastus lūžņus, ko pats varu pieķīlēt  ...

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

Visā visumā gatavojies ka lai kvalitatīvi un kartīgi atjaunotu/sataisītu stūres mehānismu ar vismaz 1000€ reiķinies 😉

 Kaktu kantori sataisīs uz pusi lētak, bet nu tad uzreiz autiņš jāpārdod kamēr šī lieta 'strādā' bez problemām...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Figzin, vai hidrauliskajai steering sistēmai varētu būt tik lielas izmaksas.Elektriskajai jā,nu tas gan skaidrs.Nulltajos trekngados rūpnieciski restaurēta hidrauliskā reika audi ejošākajiem modeļiem maksāja ap 200Ls,bet bieži vien tās izrādījās tādas samērā zemas lohkvalitātes.Ne to, ka "vairs" nekas netek, bet gan cik viegli tā stūre pēc tam grozās un utt.Rūpnieciski restaurēts hidrosūknis gan ir samērā ok variants,tikai savu to veco parasti bij jāatdod vietā.

Katrā gadijumā, senākos laikos izvērtēts tika jau no konrētā modeļa sarežģītības un NE ap visām reikām tur kāds diži gribēja riskēt ķēpāties- vieglāk bij klientam ieļečīt jaunu ķīnieti.

Lai aizbrauc pie šamiem inženieriem ar to konkrēto auto, uzklausa priekšlikumus un iemet te izklāstu.

Katrā gadījumā,pie esošā (vai pat pie nomainīta) hidrošķidruma tu vari sava experimenta nolūkā pieliet klāt dajebko, jo sliktāk nebūs nekādīgi un tu riskē vien ar dažiem eur par tā suuda cenu.Neko no esošā jau bojātā (nodilušā) vai kādu blakus agregātu tur nav iespējams vēl vairāk sabojāt.Vienīgi ka drusku gemors to esošo šķidrumu pilnvērtīgi izsūkt un būtu stingri jāuzmanās iedarbināt vispār bez šķidruma.

Vai nu maza deva prasta stiklakeramikas suuda, vai nu kāds no šiem- profilaksei simtpunkt noderīgi, taču ir jautājums cik lielā mērā tas "palīdz" tādam jau pabojātam mehānismam.Cik ļoti tas ir izdilis.Būtu tas skopais vācu lohs pirms pacmit gadiem tur ko tādu pielējis, to problēmu "šodien" tad būt par kārtu mazāk.

www.pro-tec-baltija.com/120eng.html

www.liqui-moly.lv/lv/produkcija/piedevas/citas-piedevas/servolenkungs-l-verlust-stop

! kā Arī, tev 1kārt ir vērīgi jānovērtē, vai kaut kur nav sūce- īpaši 'ja reikas manžetē.Bet arī tad skaidrs, ka mehānismam bijis stress ar mazu līmeni un pat pie visu gumiju nomaiņas un jauna "plika" oem šķidruma ir mazas cerības, ka tur tālāk viss būs štokos.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Es esmu šokā ka tik jaunam audī var būt hidrauliskais pastiprinātājs - es speciāli pārbaudīju katalogu, tik neticami tas likās

Par pārējo -  negribas ticēt ka tas varētu būt kaut kas cits kā vien sūknis - kam britu autodoks rāda cenu diapazonu no 150 līdz 600 mārciņām.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
1 0 Atbildēt

650 rakstīja: Figzin, vai hidrauliskajai steering sistēmai varētu būt tik lielas izmaksas.Elektriskajai jā,nu tas gan skaidrs.Nulltajos trekngados rūpnieciski restaurēta hidrauliskā reika audi ejošākajiem modeļiem maksāja ap 200Ls,bet bieži vien tās izrādījās tādas samērā zemas lohkvalitātes.Ne to, ka "vairs" nekas netek, bet gan cik viegli tā stūre pēc tam grozās un utt.Rūpnieciski restaurēts hidrosūknis gan ir samērā ok variants,tikai savu to veco parasti bij jāatdod vietā.

Katrā gadijumā, senākos laikos izvērtēts tika jau no konrētā modeļa sarežģītības un NE ap visām reikām tur kāds diži gribēja riskēt ķēpāties- vieglāk bij klientam ieļečīt jaunu ķīnieti...

 Esi laikam iestrēdzis ļoti senā 'Latu vēsturē' 

200LS = 284.50€ + inflācija visās pozīcijās, domāju, ka ar mūsdienās 400€ par budžeta klases jaunu detaļu jāreiķinās + darbs pēc izcenojuma kas parasti ir ap 200€...

  Ka jau teicu, lēto l.hkantoru netrūkst, kur paņems to pašu veco, ''izskalos'' ar break cleaner, nomainīs vienkarši blīvītes, saliks atpakaļ un garantija nekāda, cik ilgi darbosies...(tāda lētā perekupu sataisīšanas metode- galvenais lai pie pārdošanas darbotos)

  Fiksi paskatoties Q5 Jauns 'BOSCH' hidr. stūres mehanisms(tāds, ka zini ka vari paļauties tupmakajā vismaz 150tūkst. nobraukumā) maksā 1200€ vien par pliku reiku....

 Naivi ticēt ka jauns ķīniesu budžetnieks pa 400/500€ vai 'restaurācija' kas būs vel letāk, būs tikpat uzticama un turēs tikpat ilgi.

  Ko tu tur teici par 'elektriskajiem' .... 😉

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ja Bosch - tad ir vērts paintersēties caur Roli vai pašu Bosch pārstāvniecību, vai nevar no Bosch dabūt atjaunotu detaļu, pirms gadiem 15 ir tā darīts uz Toyota Avensis.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Es nekur neesmu iestrēdzis, vnk tāpat vien prātoju vispārējas informētības labad.Aptuveni pielīdzinot senu laiku atmiņas pie konkrētā 11tā gada auto.Pašam nav bijušas šādas lietas jārisina nu jau kādus krietnus pacmit gadus vai pat vairāk.Pie normālas ekspluatācijas 150t noskrējiens nav nekas- jautājums galvenokārt ir par to, cik lielā mērā mašīnu ir sabojājis tās iepriekšējais īpašnieks (Lohs).

Un tuvākais no pieejamajiem risinājumiem te ir mēģināt atrast labu Lietotu detaļu.Neaizmirstot par to, ka vispirms ir jāveic detalizēta apskate un jāmēģina noformulēt bojājuma iemeslu.

Kā arī, tikai absolūts LOhs var "atļauties" pie šodienas cenām un izmaksām ekspluatēt lietotu mašīnu ar "pliku" motoreļļu vai hidraulisko šķidrumu.Kur nu vēl, ja kādu relatīvi DĀRGU auto.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Ar pašdiagnostiku biju mazliet kļūdījies, vainīgs ne pastiprinātājs, bet stūres kardāns jāmaina. 

Piedāvāja jau šodien nomainīt, bet vēlu vakarā. Tā kā šodien vakarā mašīnu vajag, sarunāju uz nākošo nedēļu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Pizģec... 😱😂

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

Pag, Tev auto nekustas stūre reizēm un ar tādu braukā? Pilnīgs dalbajobs?

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: Pag, Tev auto nekustas stūre reizēm un ar tādu braukā? Pilnīgs dalbajobs?

Viss kustās un grozās, tikai pa laikam grūtāk grozās

650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

-uspūt viņam kādu wd40 🤪

nordic Reģ.: 12.04.2002
1 0 Atbildēt

Ir q5, paggājušajā ziemā tā bija, ka reizēm tā kā uz sekundi pazūd pastiprinātājs. Uzpūtu WD40, vaina uzreiz pārgāja.

Tur apakšējais krustiņš nekādi no mūsu sāls nav aizsargāts, apaug. Parasti cilvēki nav par to dzirdējuši un maina stūres reiku ar visu pārējo, arī palīdz, tik dārgāk😄

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tas krustiņkardaāniņš tam q5 ir tāda tipiska vaina,savulaik ļoti bieži apskatīts.Un laikam arī nebij diezko lēts.Wd40 tur varbūt tikai īslaicīgi palīdzēs, vaig pūst kādu drusku gudrāku multi-eļļu.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Kādi 150 maksāšot. Kolēģis arī pasmējās, ka vajag ar eļļu sasmērēt, vēl pastrādāšot

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti