actek rakstīja:Nezinu kāpēc neviens nav pieminējis priekšējās stoikas , kas ļoti traucē redzamību un tādēļ šis auto man arī nepatika...
Piekrītu, bet šis manā skatījumā ir neliels trūkums - var jau arī paretam drusku kaklu pastiept.
actek rakstīja:Nezinu kāpēc neviens nav pieminējis priekšējās stoikas , kas ļoti traucē redzamību un tādēļ šis auto man arī nepatika...
Piekrītu, bet šis manā skatījumā ir neliels trūkums - var jau arī paretam drusku kaklu pastiept.
atsauksmes labas. skatiit www.in-drive.co.uk un www.parkers.co.uk
Norcha rakstīja:Man liekas, ka taa ir ideaala mashiina (kaa gjimenes mashiina), bet veel esmu paardomaas, vai iegaadaaties to vai nee....
Ko Juus sakaat?[addsig]
Ceturtdien iegāju Aura-auto un Hansa-auto salonos salīdzināt Mitsubishi-colt ar Opel-merivu. Pirmo apskatījos Mitsubishi-colt. Protams, auto ir patīkams, ar plašām salona transformācijas iespējām, par 12300 EUR jeb 8600 latiem dabūjams ar 1,3 litru benzīnmotoru un kondicionieri. Tomēr pēc tam, sēdēdams iekš Opel-merivas, secināju, ka Meriva ir tieši tas, kas man vajadzīgs - pie nelieliem ārējiem gabarītiem ir panākts apbrīnojams salona plašums, bagāžnieks arī ir paliels, bet vienlaikus auto vēl nav ne dārgs, ne ēdelīgs. Hansa-auto salonā tagad stāv Meriva ar 1,4 litru benzīnmotoru, kondicionieri un CD radio par 9066 latiem. Šim eksemplāram ir iedota 1000 eiro atlaide, un, manuprāt, tas ir viens no labākajiem šībrīža jaunu auto piedāvājumiem.
lietoju no decembra, 17kkm. patere degvielu (ap 6l/100 pilseta (1,7dizelis 75zs (160Nm) variants)) un virzas uz prieksu. mes ir gimene no 4 cileek, vienam gan tagad meenesis, nu ko var teikt, normali. ja sadoma nemt, tad skaties, lai ir modifikacija ar pilniba nolaizamu prieksejo benki, varesi iebazt garaakus meeslus. vietas pietiek, seviski patiik augstie griesti, turklat blakussedetaja celis jaaptausta krietni mazak neka Vectra liekot 5. roba. normals rinkii piizdojamais verkis.
ak ja, tas jumta balsts, saakumaa jaapiedomaa, pectam jau palocisies automatiski, nu, laikam jau nav masinas, pie ka nebuutu japiesaujas.
did33
Merivai ir tā, ka bagāžnieka dziļumā ieliekot guļus uz sāniem parastos, lielos bērnu ratus, vēl atliek vietas 4-5 palieliem (tādiem, kādus dod lielveikalos pie pirkuma virs 10 Ls) maisiem ar mantām, vai ne?
Lietoju Merivu mēnešus divus - Darba auto.
Komplektācija protams visplikākā.
Rezumē:
Pirmajā dienā nosprāga kaut kas motoram , vairāk pa 2K negriezās un iedegās servisa lampiņa, labi to nedēļas laikā sataisīja.
Tad pie 15K izbeidzas signalizācija, nebija kontakts uz pakaļējiem sānu logiem, to arī sataisīja.
Taj pašā laikā izvēlās ārā maģis, to arī satasisīja.
Pečkas motors baigi gaudo -vajadzēs taisīt.
pie 20K nobeidzas ātrumkārbas kulise arī staisīja.
Krēsli aizmugrē neērti gariem pārbraucieniem.
Jonkee
Nepiekrītu par aizmugurējo sēdekļu neērtumu. Aizmugurē ir milzīgs plašums, tātad ērti - ne sliktāk kā iekš Audi-A6.
VWfans rakstīja:Jonkee
Nepiekrītu par aizmugurējo sēdekļu neērtumu. Aizmugurē ir milzīgs plašums, tātad ērti - ne sliktāk kā iekš Audi-A6.
Zini, ej tak Tu vienreiz ******
Dekster - tu pēc sevis spried?
Ksneps rakstījaekster - tu pēc sevis spried?
Pats saprati, ko gribēji teikt?
Ja indivīds paziņo, ka A8 un Merivas sēdekļi ir vienādi ērti, tad viņš, atvainojiet, ir tups.
deksters rakstīja:
Ksneps rakstījaekster - tu pēc sevis spried?
Pats saprati, ko gribēji teikt?
Jā - Zini, ej tak Tu vienreiz *d*i*_*s*t*
deksters rakstīja: Ja indivīds paziņo, ka A8 un Merivas sēdekļi ir vienādi ērti, tad viņš, atvainojiet, ir tups.
Opel-merivai dažās komplektācijās aizmugurējo sēdekļu atzveltnes regulējas slīpumā, tamdēļ var arī atlaisties ērtāk - tā sēdēšana nebūt nav kā mikroautobusā, kā varbūt daži domā. Nu labi, iekš Audi-A8 droši vien būs āda, bet vai tas ir tik izšķiroši? Kad lielā Opel testa brauciena ietvaros es savu 186 cm garo un no vecuma pastīvo tēvu iesēdināju Merivas aizmugurē, viņš uzteica ārkārtīgi ērto iekāpšanu, jo Meriva ir augsta - kādus 15 cm augstāka nekā vidusmēra Audi. Iekšpusē arī tēvs jutās ļoti ērti - priekš viņa nemaz nav labi nosēsties tik zemu un dziļi kā iegrimstot Audi beņķī.
Protams, protams, Meriva rulz-Audi-suck...
Nē, gan Audi, gan Meriva katrs savā ziņā rullē!
nu, ja, var tur kadus maisus salikt. kadus 4 blakam vienam otram, vai ka TU iedomajies?
a par darba auto:/, tam 1 gadu skaita par 3
VWfans rakstīja:Nē, gan Audi, gan Meriva katrs savā ziņā rullē!
Pareizi-katrs savā ziņa. Bet ne jau nu var salīdzinot izsecināt, ka Meriva un A8 ir vienādi komfortabli... Meriva-lēts plastmasas klucis-A8 -biznesa klases auto.
Ai, ar labunakti un sveicieni visam Virmam.
did33
Jā, tieši tā domāju - 4 maisus vienu otram blakām gar auto pašu aizmuguri.
Deksters
Protams, Audi-A8 ir paredzēts naudīgiem cilvēkiem. Latvijā par palietota (1995.-1997.g.) Audi-A8 iegādi, manuprāt, varētu sākt domāt tikai tie, kuru ikmēneša ienākumi ir vismaz tūkstotis latu uz rokas. Tas tā, lai nebūtu auto uzturēšanai pēc tam jālieto pārāk lielu daļu no ienākumiem, kā arī, lai iespējamu remontu gadījumos nebūtu mēneša beigās jādomā, kā savilkt galus.
VWfan, esi ar Audi braucis? Nu ne jau ar 85. gada..
Deksters
Esmu. Pie stūres ar 1983.gada Audi-100 1,8 , 1984.gada Audi-100 2,2 , 1993.gada Audi-80 2,0 un 1993.gada Audi-100 2,3. Vests kā pasažieris esmu arī ar 1999.gada Audi-A6 2,4.
Ļoti iespējams, ka tās Merivas izdevumi nebūs mazāki kā A8
Ko Juus sakaat par jauno OPEL MERIVA?
Man liekas, ka taa ir ideaala mashiina (kaa gjimenes mashiina), bet veel esmu paardomaas, vai iegaadaaties to vai nee....
Ko Juus sakaat?[addsig]