Pirmais
Rādās, ka Nissan-Note būs lielāks par Renault-Modus.
Pirmais
Rādās, ka Nissan-Note būs lielāks par Renault-Modus.
VWfans rakstīja: Pirmais
Rādās, ka Nissan-Note būs lielāks par Renault-Modus.
Viņš jau ir, šodien braucu. Aizmugurē labi jūtas pat 1.9 m garš cilvēks, ja vadītāja krēsls ir līdz galam atbīdīts. Labi nokomplektēts 1.6 bendzīns 16 euro.
viagris rakstīja:
VWfans rakstīja: Pirmais
Rādās, ka Nissan-Note būs lielāks par Renault-Modus.
Viņš jau ir, šodien braucu. Aizmugurē labi jūtas pat 1.9 m garš cilvēks, ja vadītāja krēsls ir līdz galam atbīdīts. Labi nokomplektēts 1.6 bendzīns 16 euro.
nu varbūt viens jūtas labi,ja sēž ar ceļiem pret acīm
deksters rakstīja:
viagris rakstīja:
VWfans rakstīja: Pirmais
Rādās, ka Nissan-Note būs lielāks par Renault-Modus.
Viņš jau ir, šodien braucu. Aizmugurē labi jūtas pat 1.9 m garš cilvēks, ja vadītāja krēsls ir līdz galam atbīdīts. Labi nokomplektēts 1.6 bendzīns 16 euro.
nu varbūt viens jūtas labi,ja sēž ar ceļiem pret acīm
Speciāli Tev varu piedāvāt atbraukt un pamēģināt, Tu smagi aplauzīsies, man pat žoklis atkārās
viagris, deksters
Jā, nezin kāpēc cilvēkos ir tik dzīvīgs skeptisks noskaņojums pret mazajiem miniveniem - tādiem kā Renault-modus, Hyundai-Matrix, Opel-Meriva un lielisko Nissan-Note. Es personiski, desmit dienas pabraucis ar Opel-Meriva, vairs negribētu pāriet uz parastu, zemu auto.
viagris rakstīja:
VWfans rakstīja: Pirmais
Rādās, ka Nissan-Note būs lielāks par Renault-Modus.
Viņš jau ir, šodien braucu. Aizmugurē labi jūtas pat 1.9 m garš cilvēks, ja vadītāja krēsls ir līdz galam atbīdīts. Labi nokomplektēts 1.6 bendzīns 16 euro.
Nesaprotu tos, kas fano par maziem auto, kur ir daudz vietas. Ja vajag daudz vietas tad jāpērk lieli auto. Tu domā, ka tur tā vieta no tukša gaisa uzradusies? Kaut kam tiek atņemts. Tā jau tie mazie auto ir pašnāvniekiem paredzēti...
A par VWFana tekstiem nemaz vairs negribu izteikties. Slims cilvēks ir slims cilvēks...
edzulis rakstīja:
viagris rakstīja:
VWfans rakstīja: Pirmais
Rādās, ka Nissan-Note būs lielāks par Renault-Modus.
Viņš jau ir, šodien braucu. Aizmugurē labi jūtas pat 1.9 m garš cilvēks, ja vadītāja krēsls ir līdz galam atbīdīts. Labi nokomplektēts 1.6 bendzīns 16 euro.
Nesaprotu tos, kas fano par maziem auto, kur ir daudz vietas. Ja vajag daudz vietas tad jāpērk lieli auto. Tu domā, ka tur tā vieta no tukša gaisa uzradusies? Kaut kam tiek atņemts. Tā jau tie mazie auto ir pašnāvniekiem paredzēti...
A par VWFana tekstiem nemaz vairs negribu izteikties. Slims cilvēks ir slims cilvēks...
oj, edzuli, nu tavu paarmeeriigu un briizhiem absoluuti nepamatotu spazmoshanu (lasi - fanoshanu) par bemewe par iisti vesela cilveeka uzvediibu nenosauksi ar
tev patiik 5-9 gadu vecs bemewe ? luudzu. cilveekam patiik jauns meriva, nothing personal
Pričom te BMW? Man patīk visādi.. 50 gadus veci, 30 gadus veci, 30 gadus veci, 20 gadus veci, 10 gadus veci, 5 gadus veci utt.
VWfans rakstīja: Pirmais
Rādās, ka Nissan-Note būs lielāks par Renault-Modus.
samēri reāli dabā ir precīzi tāds pats, tikai ar sliktākiem benzīnmotoriem - dīzeļi gan nisanam, gan renaultam ir renaulta dCi-škas
varu apbedinat - Note pie mums tirgosies tikai ar 1,4 un 1,6 benzina motoriem.
kāpēc es neņemtu modusu?
tāpēc, ka megāne maksā praktiski to pašu naudu....
Pirmais
Bet Modus ir ietilpīgāks par Megane. Ja man būtu jāizvēlas starp šiem abiem, tad ņemtu Modusu.
Ja opels,tad ne mazāks par Zafiru. Ja Reno-tad Espace.
deksters rakstīja: Ja opels,tad ne mazāks par Zafiru. Ja Reno-tad Espace.
Scenic arī ir baudāms!
VWfans rakstīja:
deksters rakstīja: Ja opels,tad ne mazāks par Zafiru. Ja Reno-tad Espace.
Scenic arī ir baudāms!
Manis pēc vari baudīt.
Lai gan,uz šīm automarkām neattiecas vārds-baudīt.
Baudīt var MB, Audi, BMW, Ferrari,Lotus,LBG,Porshe...nu tādas lietas. Ar Opeli,Reni var PĀRVIETOTIES!
VWfans rakstīja: Pirmais
Bet Modus ir ietilpīgāks par Megane. Ja man būtu jāizvēlas starp šiem abiem, tad ņemtu Modusu.
muhahā - davaj tikai NEDlRS! aizej un pārmēri vēlreiz
Pirmais
Daudz ko dod papildu telpa, ko rada augstais jumts - esmu sēdējis gan Meganē, gan Modusā, un salīdzināt varu.
deksters rakstīja:
VWfans rakstīja:
deksters rakstīja: Ja opels,tad ne mazāks par Zafiru. Ja Reno-tad Espace.
Scenic arī ir baudāms!
Manis pēc vari baudīt.
Lai gan,uz šīm automarkām neattiecas vārds-baudīt.
Baudīt var MB, Audi, BMW, Ferrari,Lotus,LBG,Porshe...nu tādas lietas. Ar Opeli,Reni var PĀRVIETOTIES!
baudīt var
MB - 168 sērija - baudi un nespēj vien beigt baudīt
Audi - (atvaino dekster !) mazais alumīnija auģiks (a1), kurš gan nesen tika norauts no konveijera lai pārtrauktu dzīt dižo folksvāgena koncernu kaunā - baudi līdz besamaņai
bēmēvē - 116i baudi ieskrējienu līdz sotakam 10.8 sekundes... ar patēriņu 10.5 litri pilsētā (pēc grāmatas) aš pilnas bikses no baudas
dažus izlaidīšu.... ferrari ražo tieši par vienu mašīnu mazāk kā pasaulē ir bagādu idiotu, tāpēc arī izdodas noturēt tādas cenas uttt. a poršs.... nu lētajā galā tāds folksvāgens vien ir, tu taču arī to zini...
moš tu vienkārši domāji to baudi ko dod apziņa, ka esi VAIRĀK samaksājis par bleķa kasti ar VĀRDU
tā kā, kas tur baudāms normāku mašīnu segmentā??? ja runājam par limuzīnu klasi, tad piekrītu, ka tradīcijas šajā segmentā dara savu. tur ļautiņi maksā par VĀRDU un beidz no tā, biksiņas nenovelkot
a tu paņem jebkuru no šim mašīnām un lieto tās tiešo funkciju realizācijai... tobiš brauc ar viņu kā pienākas - savus 30-40 tūkstošus gadā.... cik tu nobrauc gadā? un te es NERUNĀJU par LIETOTĀM mašīnām, jo kāds tās tomēr bērnībā nopirka jaunas....
brauc teiksim 10 gadus... un paskaties kur tu esi un cik tev šī braukšana izmaksāja?
a ja vajag auto krāniņa garumam, tad aizej nopērc ancuku "aļa pjērskardēns' vai pulksteni "aļa rolsex"
VWfans rakstīja: Pirmais
Daudz ko dod papildu telpa, ko rada augstais jumts - esmu sēdējis gan Meganē, gan Modusā, un salīdzināt varu.
uj tur jau tā lieta, ka sēdējis TIKAI sēdējis
nu nav modusā vairāk vietas kā megānē, kaut tehniski tur ir ļoooti daudzas lietas pilnīgi identiskas.... motori (tiesa gan ne modusa mazie un ne megānes lielie) ir tieši tie paši.... pat pilnībā elektriskais stūres pastiprinātājs ir tas pats.... un PAT CENA analoģiski aprīkotām mašīnām.....
bet ļautiņi pērk viņas.... un tāpēc arī viņas ražo
un edžulim varu pateikt, ka drošības ziņā ABSOLŪTĀ vērtējumā tā konservu kārbiņa stipri pārspēj slavenos bēmēvē 90to gadu vidus 3erus kaut ir citā klasē...
palūri, kas bija palicis pāri no auģika, kurš pie kapiem salikās purnā ar megāni (pie tam NE otro).... megānei vērās visas durvis, a no auģika līķīši bija jāgriež ar šķērītēm ārā ....
Pirmais rakstīja: palūri, kas bija palicis pāri no auģika, kurš pie kapiem salikās purnā ar megāni (pie tam NE otro).... megānei vērās visas durvis, a no auģika līķīši bija jāgriež ar šķērītēm ārā ....
Nu,melnas lietas...bet,no Meganes izņēma tāpat,nebij jāgriež... nespried pēc viena kraša,ne tu zini leņķus ne citas blakuslietas.
VWfans rakstīja:
deksters rakstīja: Ja opels,tad ne mazāks par Zafiru. Ja Reno-tad Espace.
Scenic arī ir baudāms!
Vai ir kaut kas, kas tev nešķiet baudāms?
Pirmais rakstīja:
deksters rakstīja:
VWfans rakstīja:
deksters rakstīja: Ja opels,tad ne mazāks par Zafiru. Ja Reno-tad Espace.
Scenic arī ir baudāms!
Manis pēc vari baudīt.
Lai gan,uz šīm automarkām neattiecas vārds-baudīt.
Baudīt var MB, Audi, BMW, Ferrari,Lotus,LBG,Porshe...nu tādas lietas. Ar Opeli,Reni var PĀRVIETOTIES!
baudīt var
MB - 168 sērija - baudi un nespēj vien beigt baudīt
Audi - (atvaino dekster !) mazais alumīnija auģiks (a1), kurš gan nesen tika norauts no konveijera lai pārtrauktu dzīt dižo folksvāgena koncernu kaunā - baudi līdz besamaņai
bēmēvē - 116i baudi ieskrējienu līdz sotakam 10.8 sekundes... ar patēriņu 10.5 litri pilsētā (pēc grāmatas) aš pilnas bikses no baudas
dažus izlaidīšu.... ferrari ražo tieši par vienu mašīnu mazāk kā pasaulē ir bagādu idiotu, tāpēc arī izdodas noturēt tādas cenas uttt. a poršs.... nu lētajā galā tāds folksvāgens vien ir, tu taču arī to zini...
moš tu vienkārši domāji to baudi ko dod apziņa, ka esi VAIRĀK samaksājis par bleķa kasti ar VĀRDU
Un arī baudīšana var būt dažāda. Vienam dinamika, otram komforts utt. Protams, ar komfortu es domāju to, ko piedāvā premium autoražotāji, nevis franči u.c.
edzulis rakstīja:
VWfans rakstīja:
deksters rakstīja: Ja opels,tad ne mazāks par Zafiru. Ja Reno-tad Espace.
Scenic arī ir baudāms!
Vai ir kaut kas, kas tev nešķiet baudāms?
BMW, jo tas viņam tāls sapnis
Pirmais rakstīja:
un edžulim varu pateikt, ka drošības ziņā ABSOLŪTĀ vērtējumā tā konservu kārbiņa stipri pārspēj slavenos bēmēvē 90to gadu vidus 3erus kaut ir citā klasē...
Jā, uz papīra pārspēj, bet kā ir reāli? Gribi varbūt vēl salīdzināt 90to BMW ar 90to franču brīnumiem? Un vispār... man vairs nav sakara ar 90to BMW... un arī ar 70to ne
deksters rakstīja:
edzulis rakstīja:
VWfans rakstīja:
deksters rakstīja: Ja opels,tad ne mazāks par Zafiru. Ja Reno-tad Espace.
Scenic arī ir baudāms!
Vai ir kaut kas, kas tev nešķiet baudāms?
BMW, jo tas viņam tāls sapnis
Viņš nav BMW cienīgs! Nodeldēs borta kompja podziņas pa pusgadu, pētot visu laiku patēriņu
Ko Juus sakaat par jauno OPEL MERIVA?
Man liekas, ka taa ir ideaala mashiina (kaa gjimenes mashiina), bet veel esmu paardomaas, vai iegaadaaties to vai nee....
Ko Juus sakaat?[addsig]