Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Dacia Duster 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Dacia Duster auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024 / 2025

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
4 2 Atbildēt

Jaunais DACIA DUSTER 3-šās paaudzss auto tests. Vairāk nav dīzeļdzinēja, bet cena Latvijā no 17 690 EUR 

PLUSI:

Duster is spējis saglabāt pieejamu automobiļu cenu

Auto dizains

Braukšana, patīkama vadāmība, labi līdzsvarots

MĪNUSI:

Nepatika automātiskās ātrumkārbas darbība

Vairs nav piejami dīzeļa.dzinēji

Atpakaļ skata kameras izšķirtspēja

Cena Latvijā no 17 690 līdz 25 790 eiro. Ir pieejams arī ar gāzi.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
4 0 Atbildēt

Auto praktiskais. Nav ne vainas, kam vajag kaut kur aizbraukt. Nezinu par to no kalna braukšanas ekstru, bet jau labus dažus gadus senāk tiku izbaudījis Stepway kalnā uzsākšanas palīgu. Tā gan ikdienā noderīga lieta, ja atrodies vietās kur krustojumi uc slīpumā pret.

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

10tā gada T6 Transporter arī mācēja neripot uz atpakaļ nelielā slīpumā, nezinu uz kāda principa tas darbojās jo daudzstāvu stāvvietas uzbrauktuvē auto tomēŗ lēnām ripinājās uz leju.

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
5 1 Atbildēt

Jaunais Duster saglabājis savus galvenos trumpjus: piejama cena, vienkārša konstrukcija un labas apvidus braukšanas īpašības. Dacia modeļiem vispār ir viens no labākajiem (ja ne labākais) cenas/snieguma piedāvājumiem tirgū. 

Jaunais dizains man patīk, auto izskatās mūsdienīgi un dārgāks, nekā ir patiesībā.

Daudziem potenciālajiem pircējiem pietrūks dīzeļdzinēja, kurš bezceļos nodrošināja labāku griezes momentu pie maziem apgiezieniem. Taču par to jāpateicas zaļajam kursam.

Kopumā Duster joprojām ir labākais un pieejamākais variants, ja vajadzīgs reāls apvidnieks.

JanisBite Reģ.: 02.08.2016
4 1 Atbildēt

Pazīstam Dacia Duster jau 14 gadus un šis modelis ir iekarojis stabilu vietu daudzās pasaules valstīs – t.sk. Eiropā un arī Latvijā. Ja otrā modeļa ģenerācija saglabāja to pašu platformu un izmaiņas skāra vairāk virsbūvi, tad trešās paaudzes Duster ir būvēts uz CMF-B LS platformas ar vizuāli atšķirīgu tēlu, bet saglabājot labākās iepriekšējo modeļu rakstura iezīmes – augstu klīrensu, lielus iebraukšanas un izbraukšanas leņķus, pilnpiedziņu!

No mehāniska un analoga, Duster ir kļuvis digitālāks un vizuāli pieaugušāks, kaut gabarītus ir saglabājis iepriekšējos… Bet ir arī viens sāpīgs trūkums šai jaunajai modeļa paaudzei – Eiropas tirgum pašreiz netiek piedāvāts dīzeļdzinējs, kas sevi bija pierādījis kā uzticamu, pietiekami jaudīgu un ekonomisku! Dīzeļa vietā tiek piedāvāts hibrīds, kas jau ir redzēts Renault un Nissan saimes citos modeļos – benzīna dzinējs griež ģeneratoru, kas lādē Litija jonu akumulatoru, kura strāva griež elektromotoru, kas savukārt riteņus – šāda spēka stacijas uzbūve ļauj iztikt bez sajūga un ātrumkārbas un tas noteikti ir ieguvums – mazāk dilstošu un apkopi prasošu mezglu! Jāsaka, ka braukt ar šādu modifikāciju ir ļoti patīkami – elektromotora griezes spēks un momentālā reakcija uz akseleratora piespiešanu ir precīza un prognozējama. Braukšana pa apvidu ar auto, kuru dzen elektrodzinēja spēks ir arī baudāma un drošāka pretstatā sajūga slidināšanai kritiskos brīžos – pilnpiedziņa šādam HEV dzinējam padarītu auto vēl vērtīgāku!

Tiem, kam nepieciešams 4x4 būs jāsamierinās ar “mild hybrid” 3 cilindru benzīna dzinēju ar pieticīgu 1.2 litru darba tilpumu, kas turbo piepūles dēļ nav nemaz tik bezspēcīgs – veseli 130 zirgspēki ir rodami tam darbojoties! Ātrumkārbas pārnesumskaitļu izvēles dēļ ir jāsaka, ka braukt ar 105 km/h ar galējo pārnesumu dzinējam šķiet patīk labāk kā ar 90 km/h.

Sevišķi ekonomiju mīlošiem domāts litrīgs benzīna dzinējs, kas darbojas arī ar LPG gāzi – šāds risinājums ir ar lielu sniedzamību pēc vienas uzpildes!

AndrisValdemars Reģ.: 03.04.2023
2 1 Atbildēt

DACIA DUSTER TCE 130 ZS 4x4:

Patika:

Sākumā žūrijas diskusijās bijām skeptiski, kā benzīna un vieglā (Mild) hibrīda kombijācija 4x4 versijā uzvedīsies bezceļā, kas ir bijusi viena no unikālajām dīzeļa motoru ar 4x4 īpašībām iepriekšējās abās modeļa versijās, taču pēc testa jāatzīst – jaunais DUSTER bezceļā ir lielisks. To papildus nodrošina priekšzīmīgi (nedaudz uzlaboti) ģeometriskie parametri un salīdzinoši nelielā pašmasa (4x4 versijai 1498 kg). Nevar nepieminēt pārnesumu kābas (4x4 rsijai vetikai manuālā) veiksmīgi sabalansētus pārnesumus – vietās, kur citiem SUV sāka izspolēt riteņi un aktīvi darbojās pretspolēšanas elektroniskie palīgi, DUSTER uzbrauca ar otro pārnesumu bez mazākās piepūles. Pirmais pārnesums ir pat ļoti “īss” un, faktiski, noder kā pazeminātais.

Lakonisks praktiskums ir DUSTER “vizītkarte” – salons un virsbūve, tiešām, ir paredzēti “Reālajiem cilvēkiem”, kā tas atzīmēts modeļa brošūras virsrakstā. Salonā ir padomāts par sīklietu uzglabāšanu un ir noderīgs jaunievedums – You Clip stiprinājumi viedierīču vai glāzes turētāju fiksēšanai, kā arī piedāvājumā ir vēl citi ceļā noderīgi priekšmeti.

Dacia īpašniekiem ir pieejams pietiekami plašs autorizēto servisa pārstāvju tīkls.

Nepatika:

Atbilstošā cenu kategorijā pat sākuma aprīkojuma līmenī “Essential” nav īpašu argumentu kritikai – ko arī apliecina iepriekšējo modeļu tirdzniecības rādītāji. Izskatās, ka DUSTER 3.paaudze turpinās priekšgājēju veiksmes stāstu.

Kāpēc tas būtu jāpērk?

2024.gada modelis EURO NCAP drošības testos ir novērtēts ar 3 zvaigznēm, tostarp augstākais 84% vērtējums ir piešķirts bērnu drošībai, zemākais – 57% vērtējums piešķirts drošības asistentu darbībai. Ja salīdzinām ar iepriekšējo 2017.gada paaudzi, tas ir kļuvis drošāks 3 no 4 testētajiem parametriem.

DUSTER galvenā priekšrocība ir atrodama uzņēmumu finanšu pārskatos – dzīves cikla izmaksu aprēķins apliecina, ka atbilstošajā klasē tirgū ir maz modeļu, kas var piedāvāt līdzvērtīgu sniegumu.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Protams, ka ir jāpērk. Kuŗš gan rūpēs par sevi un par savu iespējamo ģimeni šajā 24jā trīsgadē varētu iedomāties par savu naudu sev nenopirkt šādu 3zvaigžņu auto.

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 1 Atbildēt

Jā. Pēc atsauksmēm liekas pilnīgi ideāls auto tas Dasters. Vispār bez neviena mīnusa. Būs sievai jānopērk, lai nav vairs ar trolejbusu jākratās no Purčika uz ofisu centrā. Ar 1l motoru, protams, jo esam taču ekonomiski un ekoloģiski.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 1 Atbildēt

Tiešām tika testēts bezceļā? parasti ar šiem auto apietās ar baltiem cimdiem, ka tik kaut ko nenosmērē vai nenoskrāpē, žēl, ka nav video no bezceļa testiem. Cik mežinieki stāstījuši par iepriekšējo modeli, nav diez ko izturīgs bezceļa apstākļos, netur ritošais, kardāna krustiņi , bet remonts vienkāršun nav dārgs,ja protams pats skrūvē., bet jaskrūvē eso bieži

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 0 Atbildēt

GTD2 rakstīja: Tiešām tika testēts bezceļā? parasti ar šiem auto apietās ar baltiem cimdiem, ka tik kaut ko nenosmērē vai nenoskrāpē, žēl, ka nav video no bezceļa testiem. Cik mežinieki stāstījuši par iepriekšējo modeli, nav diez ko izturīgs bezceļa apstākļos, netur ritošais, kardāna krustiņi , bet remonts vienkāršun nav dārgs,ja protams pats skrūvē., bet jaskrūvē eso bieži

Obligāti nav ik katrs auto jātestē īpašos neceļos. Smiltis pietiekams rādītājs 4x4 varēšanai. Purvs neskaitās! Piem Nissan X-trail jaunais ar elektrisko piedziņu ļoti labi sevi pierādīja slepenajā smilšainajā poligonā! Biju nedaudz pat pārsteigts. Šim gēni nāk no II ģenerācijas trailA!

Maris Reģ.: 06.06.2001
2 2 Atbildēt

Jauno Dacia Duster var laimēt uz nedēļas nogali Latvijas Gada auto 2025 Tautas simpātijas balsojumā gadaauto.iAuto.lv

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 2 Atbildēt

GTD2 ja this nepārliecina, tad iemet grabažniekā pilnākai pārliecībai nelielu el viņču ( ieteicams ar pulti ) un kādu lāpstu lai rezerves ratu varētu norakt!

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

Izskatās, ka pat zem ūdens pļjančķām ciets segums, vairāk izskatās par braukšanu par Krasta ielu pēc lietavām

core Reģ.: 03.01.2017
1 1 Atbildēt

Neredzēju tajā video bezceļus.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 1 Atbildēt

Ar mušām cīnīties nav jēga. Viņas tik un tā atsitās pret lampu vai izšķīst pret stiklu. Nevajag braukt jau purvā iekšā. Tam nav domāts transports, kas tērē 5-6l uz 100km. Ņemat Land Rover, LC vai koĀ tad tur? iA.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 2 Atbildēt

Neviens nesaka ,kur vajag vai ne4ajag braukt, bet nevajag saukt to par bezceļlu .

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 1 Atbildēt

darklight rakstīja: Jā. Pēc atsauksmēm liekas pilnīgi ideāls auto tas Dasters. Vispār bez neviena mīnusa. Būs sievai jānopērk, lai nav vairs ar trolejbusu jākratās no Purčika uz ofisu centrā. Ar 1l motoru, protams, jo esam taču ekonomiski un ekoloģiski.

vairāk tas auto būtu piemērots no Purčika uz fermu

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 2 Atbildēt

Nobrauc no ceļa, pļavā, jūrasmalā, mežā. Tas kas iAr ceļš?

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 2 Atbildēt

Tur nevajag krossoveru

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 0 Atbildēt

GTD2 ja tavā zemē, tautas valodā ir pelēkā smilšu pļava, tad jā. Vari man neticēt, bet pilnīgi līdzenā mālā ar ilggadīgu zālāju lietus laikā pat ar 4x4 būs ļoti jāuzmanās lai neziepētos uz vietas. 

 Vakar sporta pēc apjautājos menedžerim kas Duster lieto jau paaudzēs. Firma, gan solīds cilvēks un ticu, ka attieksme ir atbildīga pret uzticēto transporta līdzekli. Nav viņam iemesla tur ko lielīt un noklusēt, bet ir pietiekami apmierināts un par remontiem nesūdzējās. Vienīgi pie maksimāli atļautajiem ātrumiem ir jāseko uzmanīgāk auto trajektorijai. Tur iespējams nodeva riepu augstumam un paaugstinātās piekares uzbūves īpatnības. 

 Atbildi vienreiz konkrēti, kurš IR tas bezceļu auto?

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 1 Atbildēt

Lai nenostridzinātu mašīnu, lielaka nozīmei kāda mašina ir riepām un paša prasmēm vadīt auto attiecīgos apstākļos, man arī bijis gadījums kad viens noslīcinājis uz pļavas x5 nāk prasīt lai es ar ielas auto viņu izvelku, tikai man no tās pļavas nebija ne problēma uzbraukt ne nobraukt.

Vispār Dusteram šī tikai otrā paaudze. Man arī ir pazīstami ,kas lieto Dusterus, lieto tapēc ka lēts un vienkārš, jebkurš šlosers ,kas remontē tehniku viņu bez problēmām var skrūvēt, tas gan vairāk par pirmo modeli attiecināms ar vienkāršo un samērā izturīgo dīzeli. Bet jaskrūvē īpaši ritošo viņš ir diezgan daudz , nu varbūt ne tik daudz kā kadreiz ņiva un par ņivu arī biki konfortablāks. Caurgājamība protams pilnpiedziņas versijā meža un lauku darbiem ,kam viņš domāts diezgan pietiekama protams ar attiecīgām riepām. ir pazīstams ,kas nobraucis pusmiljonu, motors vēl kalpo,bet problēmas ar virsbūvu izrūsējusi un sadeformējusies pa sliktiem ceļiem un neceļiem. 

Runājot par bezceļu auto tiem noteikti jabūt būvētiem uz rāmja, diemžēl, tādi vairs nav populāri un maz ,kas tos ražo, bet kas palikuši pārsvarā vissa vecā klasika

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 1 Atbildēt

Vispār, nav gan. Šī ir 3. paaudze. Otrā paaudze dizainiski ir nedaudz līdzīga pirmajai, bet tāpat gan salons, gan izmēri un viss pārējais diezgan būtiski atšķiras.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Bija pirms laika iespēja nelielu gabalu notestēt - hibrīda versiju ar priekšpiedziņu.

Pozitīvais:

- Dizains ļoti progresējis. Tagad jau pat var teikt, ka Dacīte izskatās labi gan no ārpuses, gan iekšā;

- Man patika hibrīdsistēmas darbība. Auto pietiekami daudz brauc elektrorežīmā, kas nodrošina diezegan labu degvielas ekonomiju;

- Pie stūres ir ērti, ko nevarēja teikt par iepriekšējo modeli.

Negatīvais:

- Trokšņi salonā. Auto ir skaļš - rite, dzinējs. Nu, pamatīgi sit pa ausīm;

- Apdares materiālu kvalitāte. Nu, labi, cieto plastmasu šādam budžeta auto var piedot, bet tas, ka 2000 km noripojušam automobilim jau pamatīgi grab vadītāja durvis, gan nav OK;

- Audiosistēma - nu, tā visiem Dacia modeļiem ir vājā vieta. Bet, nu, kaut kā taču jāietaupa... 

Kopumā - ļoti saprātīgs pirkums. Turklāt, kas interesanti - labi aprīkoti Duster diezgan stabili tur pozīcijas arī otrreizējā tirgū, īpaši pilnpiedziņas modeļi.

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 2 Atbildēt

Bet nu tā idejiski... Kāda vispār ir jēga no priekšpiedziņas Dustera? Kāds vispār rezons tādu pirkt? Kāpēc tad neņemt vienkārši Sandero, kuru arī var dabūt ar paaugstinātu klīrensu?

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 1 Atbildēt

GB12 rakstīja: Vispār, nav gan. Šī ir 3. paaudze. Otrā paaudze dizainiski ir nedaudz līdzīga pirmajai, bet tāpat gan salons, gan izmēri un viss pārējais diezgan būtiski atšķiras.

Teorētiski viņu dēvēja par otro paudzi, bet tas pa lielam bija feislifts, uztās pašas platformas ražots, vizuāli ar gandrīz ne ar ko neatšķirās , izmēri ļoti minimāli atšķirās, nu par salonu kāds bija mēsle tāds arī atjaunotai versijai, kaur ko biki viņi tur uzlaboja, bet kā iepriekš minējā tās māšinas galvenais trumpis bija vienkāršiba un lētums, nu kāda viņa izskatās kam tas dikti intresē, uz operu taču ar tādu nebrauksi

SandrisM Reģ.: 26.11.2023
4 0 Atbildēt

Kaut gan jaunais Duster ir izkāpis no kategorijas "auto zem 20 000 eiro" (kas vispār tajā vairs ir palicis?), jo puslīdz labā komplektācijā jau maksā virs šīs summas, un kancelējis dīzeļa versiju, Latvijā tam pircēju tik un tā netrūks, jo tas ir vienkāršs un praktisks auto par saprātīgu cenu. Varbūt par varēja tik ļoti neaizrauties ar visādu papildus elektronisko fīču ieviešanu, jo tas visu tikai nevajadzīgi sarežģī, bet ražotājiem jau arī jāiet līdzi laikmeta garam. Mazliet smīdina plastmasas telefona, planšetes un dzērienu trauku turētāji, kas izskatās kā AliExpress pasūtīti un aizmugurējā sēdekļu rindā sēdošie tos droši vien ātri vien nolauzīs.Braukšanai pa pilsētu es droši vien Duster neizvēlētos, taču lauku apstākļiem šis ir gana labs braucamais, jo nebūs jāuztraucas par katru nobrāzumu un arī par uzticamību vismaz līdz šim sūdzības no lietotājiem nav dzirdētas.

ViestursLeitholds Reģ.: 12.11.2024
0 0 Atbildēt

Salīdzinot ar iepriekšējo paaudzi, Duster ir krietni pilnveidojies - galvenokārt runājot par tehnoloģiju pieejamību un komfortu salonā. Vai tas ir kļuvis ideāls - nebūt nē, bet to atsver auto zemā cena. 

Braukšana ir kļuvusi komfortablāka, jo īpaši veicot garāku ceļu - priekšējiem sēdekļiem ir labāks atbalsts gan mugurai, gan kājām. Aizmugures sēdekļos gan nav tik ērti - pastāva atzveltne un nav pārāk daudz vietas kājām. Plašāks pieejamo vadītāja un drošības asistentu klāsts, lai gan tomēr ne viss no aktuālajiem asistentiem ir pieejams, piemēram, adaptīvā kruīza kontrole. Prieks, ka nu obligāto ātruma brīdinātāju var ātri izslēgt - 2x nospiežot fizisku taustiņu, nevis rokoties dziļās informācijas sistēmas izvēlnēs. Tā tas ir arī citos Renault grupas modeļos. Taču arī neizslēgts šis brīdinājuma signāls nav kaitinošs. Multimediju sistēma ir viegli lietojama un intuitīva, tomēr tā mēdz darboties ar aizturi. 

Duster salons ir uzlabojies izskatā. Tas ir pārdomātāks un gaumīgāks. Tomēr dažas lietas ir nesaprotamas, piemēram, plauktiņš priekšējā panelī ir izmantojams vienīgi, ja tajā iespiež kādus mīkstus priekšmetus, piemēram, salvešu paciņu vai cimdus. Jebkas cits pie straujāka manevra vienkārši izlidos ārā. Extreme versijā pieejamā mikrošķiedras sēdekļu apdare ir viegli kopjama un ātri žūst, ja to ir gadījies saslapināt. Gribētos labāku skaņas izolāciju, jo pie lielāka ātruma rites un pretvēja trokšņi kļūst diezgan uzbāzīgi. 

Duster gaitas īpašības īpaši daudz neatšķiras no priekšgājēja, ja nu vienīgi jaunajā paaudze piekare ir drusku stingrāk noregulēta. Iespaidīgs ir 209 mm klīrenss priekšpiedziņas versijās un 217 mm pilnpiedziņai. Līdz ar to arī priekšpiedziņas versija sniedz gana plašas izbraukšanas grūtākā apvidū.

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
0 0 Atbildēt

Augsts klīrenss, veiktspējīga pilnpiedziņa un rūpnīcā uzstādīta gāzes sistēma ir Duster stiprās puses, turklāt tagad tam pievienojas arī pavisam jauns dizains un modernākas tehnoloģijas. 

Jaunais Dacia Duster savā būtība joprojām ir tas pats vienkāršais un darba spējīgais krosovers, ko pircēji šo 14 gadu laikā iecienīja visa pasaulē. Dīzeļa nomaiņa pret hibrīda dzinēju daļai auditorijas būs nepatīkams jaunums, taču laiks nestāv uz vietas un lielajiem spēles noteikumiem nākas sekot arī Duster. Šajā cenu kategorijā tam joprojām nav konkurentu.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti