Peugeot 208 (modernizācija) 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Peugeot 208 auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024 / 2025

 
Conqueror Reģ.: 15.10.2002
4 0 Atbildēt

hm, pienācu klāt un nodomāju, maziņš gan, bet smuks

nākamais, nez, kā būs ar iekāpšanu un sēdēšanu? mazs tomēr, un, vismazākais no visiem iAuto testa automobiļiem, bet, skatoties, kā citi veči, smaidīdami, kāp iekšā un ārā un azartiski brauc ar šo Peugeot 208 Labs ir, kad pienāk mana kārta, raušos iekšā šajā mazauto. pirmais pārsteigums - varu normāli iekāpt un iekārtoties pie stūres! pirmā sajūta - visi iekšējie izmēri kā piemērīti un pats jocīgākais, pareizos attālumos un izmēros! sajūta, ka viss ir pievilkts klāt un atrodos tādā kā burbulī, no kura izsūknēts gaiss un nav nekā lieka, bet nav arī kaut kas traucējošs, vai kaut kur spiež

bet mazs auto, un līdz ar to veikls un vadāms gandrīz vai kā liels kartings, līdzīga sajūta kā braucot ar Mini, un, protams, aiz sevis iesēsties aizmugures sēdeklī nevaru, 208 tomēr ir tiešām mazs auto...Nu bet pilsētas ielās un stāvlaukumos, kā zivs ūdenī, visur iebrauks un visur iegrozīsies! gan ārpuse, gan iekšpuse, viss man patika, piestāv arī koša zaļa krāsa, tik mazam auto jābūt pamanāmam, ja auto būs pelēks vai brūns, ir lielāka iespēja, ka tādu sīkaļu kādi citi augstu sēdošie SUV-os braucošie nepamanīs... GT versija - nu tīrs braukšanas prieks!

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 1 Atbildēt

Man patīk, ka par auto kuram tika atvēlēta vieta...nu labi ir arī šis, ir vis garākais apraksts ar pozitīvu pieskaņu. Pārsteigums? Es domāju nē. Mēs, daudzi, vienkārši godīgi nevaram atdzīties. Ka mums varbūt daudz jau nevajag. Un ir gūstamas braukšanas baudas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Ne velti 2022. gadā šis bija Eiropā pārdotākais jaunais auto...

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Pieķēru sevi pie domas, ka 208 sev labprāt ņemtu kā ikdienas auto, jo, tas azartiski brauc un tai pašā laikā ir komfortabls, ir pietiekoši daudz vietas (salonā, ne bagāžniekā), ir labi aprīkots un labi izskatās. No visas testa brauciena plejādes, 208 radīja visvairāk emociju un iespaidu kā par driver's car. Tas droši vien arī tāpēc, ka Peugeot 208 spējis saglabāt mūsdienām mazu svaru, kas ir no 1 līdz 1.2 tonnām atkarībā no versijas, un ap 1.5 tonnām elektriskā 208 gadījumā.

AndrisValdemars Reģ.: 03.04.2023
0 0 Atbildēt

PEUGEOT 208 Hybrid GT testu dienas vērtējums, 1.daļa:

PEUGEOT 208 Hybrid var pielīdzināt modernam un labi aprīkotam kartingam (testējamā versija bija GT komplektācijā ar starta cenu no 27 700 EUR). Tas izceļas ar precīzu vadamību un tūlītēju reakciju pat uz minimālu stūres pagriešanu. Sēdpozīcija ir zema, pie pārredzamības un spoguļiem sākumā ir jāpierod. Uz nelīdzena ceļa ar asiem bedru remonta salaidumiem (vai plaisām) pie nelieliem ātrumiem piekares darbība nav komfortabla un ir paskaļa, savukārt, ātrumam pieaugot situācija uzlabojas - auto ir stabils, labi slāpē ceļa nelīdzenumus, tā gaita korekti ietur iecerēto trajektoriju un šķiet, ka 208-ais pat būtu gatavs uzņemt auto trases “kerbus”. Testa auto bija ar 205/45R17 riepām, kas ar slodzes/ātruma indeksu 88H ir piemērotas “izturēt” kopā 2240 kg svaru, lai gan auto tehniskajā specifikācijā pilnā masa Hybrid versijai ir tikai 1690 kg (elektriskai versijai 1910 kg) - secinājums - šajā versijā PEUGEOT 208 Hybrid GT ir vērts notestēt slēgtā trasē.

Kā jau tiku gaidījis no GT aprīkojuma, salona izpildījums ir “bagātīgs”, apdares kvalitāte pamato cenas pieaugumu no bāzes “Active” versijas (Benzīna versijai sākot no 18 900 EUR, Hybrid - sākot no 23 700 EUR, Elektriskam - sākot no 33 700 EUR). Jau standarta cenā ir pieejams pieklājīgs drošības asistentu kopums, komforta “gardēžiem” ir iespēja izvēlēties pat sēdekusi ar masāžu. Salons būs ērts braucējiem priekšējos sēdekļos ar augumu vismaz līdz 1,8 m, aizmugurē vietas ir pamaz, pats aiz sevis iesēties nevaru, bet tas nav šīs klases pašmērķis.

AndrisValdemars Reģ.: 03.04.2023
0 0 Atbildēt

PEUGEOT 208 Hybrid GT testu dienas vērtējums, 2.daļa:

Degvielas patēriņš mierīgā braukšanas režīmā pirms testiem bija 5,3 litri uz 100 km, pēc testu dienas ar nobrauktiem ap 300 km dinamiskā režīmā - 6,6 litri uz 100 km, kas, manuprāt, ir pat ļoti cienīgs rezultāts. Vienīgā piezīme - pilsētas satiksmē, sastrēgumu režīmā hibrīda iekārtas un pārnesumu kārbas darbība šķita saraustīta, šajā ziņā cita jaunā testu dalībnieka TOYOTA C-HR Hybrid bezpakāpju pārnesumu kārbas darbība ir daudz plūdenāka. Priecē standarta garantijas nosacījumi - 5 gadi ar neierobežotu nobraukumu. 2019.gadā testētā 208 versija ieguva 4 zvaigznes EURO NCAP drošības testos, jaunāki testi uz 2024.gada maiju nav pieejami.

Kopumā PEUGEOT 208 Hybrid GT pirmā testa iespaids ir pozitīvs, ļoti “spilgts” un simpātisks auto ar savu raksturu, ar ērtu un kvalitatīvu salonu, ar pieklājīgu dinamiku (pieejamas versijas ar 100 ZS un 136 ZS pie ) un vienlaicīgi iespēju pārvietoties ekonomiski. Personīgi, sajūtu un auto uzvedības kontekstā, šo auto lieku “vienā plauktā” ar MINI COOPER.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti