Nu nezinu, šis nu gan bija kuģis! Liels, milzīgs auto, pilsētai nederēs.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu nezinu, šis nu gan bija kuģis! Liels, milzīgs auto, pilsētai nederēs.
pats lielākais auto iAuto pavasara testā, pavisam liels, šeit vietas pietiek visam un visiem, pateicoties gandrīz vai kastveidīgajam dizainam, vietas ir maksimāli daudz, sēžu un braucu! pirmais, ko pamanu, ja griež stūri pa labi vai pa kreisi, aizstūres ekrānā parādās atiiecīgi labā vai kreisā pusē apaļš lodziņš ar aklās zonas attēlu, papildus drošībai, kad pirms pagrieziena skatās sānu spogulī, interesanti! mazāk pieredzējušiem braucējiem, un iesācējiem it īpaši, tas varētu ļoti palīdzēt izvairīties no avārijas situācijām braucot pagriezienos vai mainot joslas, jo reāli pie stūres drīz vien jūties kā liela šosejas tankkuģa vai konteinerkuģa stūrmanis, un drīz vien var likties, ka citus mazāku izmēru auto vienkārši pastumsi malā, ja vajadzēs mainīt trajektoriju izmēri un gabarīti ir lieli, visi tevi redz, jo nevar kaut ko tādu tik lielu un būdīgu nepamanīt ir jau protams arī vēl lielāki auto - kingi, kā, piemēram Ford F-150. ikdienā vienam pašam ar tādu KIA EV9 braukāt, šķiet, nav tā labākā doma, bet, ja ir kupla ģimene un daudz darīšanu un kravu, mantu vešanu maršrutos pilsētas dzīvoklis - lauku māja, vasarnīca - veikali utml. tad īstā izvēle!
Iespaidīgie izmēri un izteikti stūrainās un robustās formas jau pa gabalu ļauj šo mašīnu atšķirt no citām. Tā vien liekas, ka EV9 dizaineri ir iedvesmojušies no "Chevrolet Suburban" vai tamlīdzīgiem milzu apvidus automobļiem, ar kādiem filmās parasti brauc amerikāņu FIB un Slepenā dienesta aģenti. Neraugoties uz izmēriem un teju vai nulles aerodinamiku, auto tomēr ir negaidīti dinamisks, turklāt ātrumu praktiski nejūt. Pārsteidzošākais ir tas, ka vienlaikus mašīna ir arī ļoti viegli vadāma un stabila.
Mašīnas gaita ir pietiekami mīksta, arī uz zemes ceļa auto jūtas ērti. Mežā pēc sēnēm ar to var droši braukt, kārtīgā bezceļā gan personīgi man būtu bail to dzīt, jo ej nu pēc tam dabū laukā tādu gabarītu vāģi no smiltīm vai dubļiem - galu galā, sver tas virs divarpus tonnām. Šajā ziņā taisnība tiem, kuri saka, ka EV9 drīzāk ir minivens, nevis draņķīgiem ceļiem domāts krosovers.
Uzslava par vadības sistēmām, jo te viss ir vienkārši un saprotami, turklāt klimatkontrolei saglabātas fiziskās pogas. Viss nostrādāts ļoti gaumīgi, apdares materiāli ir visnotaļ kvalitatīvi. Vienīgais, par ko varētu piesieties, ir atslēgas pults - tā ir liela, izteikti plastmasīga un viegla; tik pamatīgam automobilim prasītos kaut kas solīdāks. Pats galvenais klupšanas akmens gan te ir cena - nezinu, cik būs to elektrauto entuziastu, kas par EV9 būs gatavi samaksāt 90 000...
KIA EV9, GT-Line TX (1. vērtējuma daļa):
Elektriskos SUV virsbūves izmērā virs 5 metriem uzskatu par izteiktu nišas produktu. Pēc izmēra 5015 mm KIA EV9 atrodas vistuvāk Tesla Model X (5036 mm) un Volvo EX90 (5037 mm). Cenas un nobraukums – KIA no 89 990 EUR / WLTP 505 km (baterija 99,8 kWh); Tesla Model X no 108 113 EUR / WLTP 576 km (baterija 100 kWh); Volvo XC90 no 83 700 EUR (Volvocars.com/de) / WLTP 624 km (baterija 104 kWh).
Patika:
Salona ergonomikā var saskatīt līdzību ar Hyundai Santa Fe – arī KIA EV9 ir vispusīgi transfromējamas salona 2. un 3. sēdekļu rindas, turklāt, 2.rindas sēdekļa labā un kreisā puse ir atsevišķi regulējmas garenvirzienā – jau gandrīz kā mikroautobusam.
Vadītāja vietā ir sajūta, ka auto tiešām ir liels, vietas pietiek. Šajā cenu kategorijā nebūtu vietas diskusijām par salona apdari un komplektāciju – ir padomāts par (gandrīz) visu, tostarp ventilējamiem aizmugures sēdekļiem.
Multimediju ekrānā ir dažas, manuprāt, noderīgas opcijas – elektriski nolokāmas / paceļamas 3. rindas sēdekļu atzveltnes un funkcija “Car Wash Mode” ar konkrētu “Check List” – ieskaitot uzlādes ligzdas vāka pārbaudi.
Priekš apm. 2,5 tonnu pašmasas ļoti efektīvas un viegli dozējamas bremzes. Ir spējīgs pavilkt 2,5 tonnu piekabi – šis varētu būt viens no izvēles argumentiem tehniskās aktīvās atpūtas cienītājiem.
Nepatika:
Ar paceltiem 3.rindas sēdekļiem bagāžai paliek tikai 308 litri – pamaz, ja salīdzinām ar konkurentiem.
Pie 90 km/h uz nelīdzena ceļa ir jūtama liela neatsperotā piekares statnes elementu un riteņu masa (riteņu izmērs 285/45 R21), amortizatoru veiktspēja radīja subjektīvu diskomfortu.
Normālā braukšanas režīmā pie āra gisa temperatūras +4 grādi, patēriņš testa braucienā bija paliels 30,9 kWh / 100 km.
Atsevišķiem viduskonsoles un durvju elementiem cenai neatbilstoša pacieta plastmasa apdarē. Masīvas A statnes un tām tuvu izvietotie spoguļi veido pagrūti pārredzmu zonu (tas daļēji tiek tiek kompensēts ar apkārtskata kamerām).
KIA EV9, GT-Line TX (2. vērtējuma daļa):
Kāpēc tas būtu jāpērk?
KIA piedāvā vienu no ilgākajām tirgū garantijām – 7 gadus vai 150 000 km, identiski nosacījumi ir arī augstsprieguma akumulatoram, kas ir par 1 gadu un 10 000 km mazāk kā konkurentiem, turklāt, KIA garantē ne zemāku kā 70% ietilpību garantijas termiņa beigās, kamēr konkuretiem var atrast skaitli 80%.
KIA EV9 EURO NCAP drošības testos ir novērtēts ar 5 zvaigznēm, tostarp augstākais 88% vērtējums ir piešķirts bērnu drošībai, braucēju drošībai – 84%, drošības asistentiem – 83%, mazāk aizsargāto satiksmes dalībnieku drošībai – 76%.
Bez konkrēta šasijas numura KIA nepiedāvā potenciālajam pircējam iepazīties ar prognozējamām KIA EV9 servisa apkopju izmaksām.
Atbilstoši themoneycalculator.com datiem, KIA markas auto vērtības vidējais kritums ir -33% pirmajos trīs gados, attiecīgi 89 990 EUR x 0,33 = -29 697 EUR 3 gados (-825 EUR / mēnesī).
Kia EV9 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi
Kia EV9 elektroauto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024 / 2025