Pasaules pirmizrādi piedzīvo elektroauto Citroen e-C3. 0 līdz 100 km/h 11 sek, līdz 320 km, 44kW
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pasaules pirmizrādi piedzīvo elektroauto Citroen e-C3. 0 līdz 100 km/h 11 sek, līdz 320 km, 44kW
iAuto testē otru lētāko Eiropas elektroauto Citroen eC3 - KÄDS TAS IR? 15 000 vs 24 000 EUR
Šis e citoniņš bija viens no, auto kā dēļ vēlējos tikt uz Latvijas Gada auto 2025 konkursa testiem. Varat sākt smieties, bet jā tas tā ir. Īpaši interesēja šī elektriskā versija. Ir pieredze ar iepriekšējās ģenerācijas 0,9 benzīna dzinēja auto, kas man dizainiski likās simpātiskāks. Nu labi, laiks mainās un citroniņš no apaļajām formām pariet uz kantainākām agresīvākām. Vai pareizs lēmums, ne man spriest. Kārtējo reizi negribu piekrist par nebrauksanu utt. Katram savs. Dzinējs jātur pūtē, apgriezienos un būs ok. Ja pieradis pie augstā plaukta, tad skaidra bilde, te nekas nepatiks. Par patēriņu, man pa neceļiem un ceļiem sanāca 5+ l uz 100km...Ne ekonomējot speciāli.
Cenu starpība starp EV un ICE liktu aizdomāties stipri, par katra paša braukšanas paradumiem. Vajadzēja novienādot...
ē citroniņš, veru durvis, sēžos iekšā. Start...kur pierastā poga!? Diemžēl atslēga. Vai tad tas ir lētākais risinājums? Nav prasts Aradio!? Labi, sev pieliktu planšeti un klausītos/skatītos tūbi. Tā tikai savienojums ar mobīlo. Nu ok, tas laikmetīgi pašreiz. Tā kā pats ikdienā lietoju EV ir ar ko salīdzināt. Zemapziņā doma, sapratīšu kāds tas lētais ir...parasts izstrādājums. Bet par lielu un patīkamu pārsteigumu, brauc labi! Paātrinājums pilnīgi pieņemams! Jā ar izsaukuma zīmi. Ko tad jūs gaidījāt T? Braucot, atpūtos no augstajām tehnoloģijām un kaudzi nevajadzīgu spaid un glāstīšanas vietām Vienkārši brauc un piedalies satiksmē. Aizbrauc tur kur vajag un bez problēmām, ar jaunu auto. Auto kompakts ar labu saprotamu pārskatāmu vadību. Lielu, slavēju? Jā. Atbilde? bestsellerim O no ķtr!? Varbūt , tur jāskatās uzmanīgi cena - ko iegūstam. Un vēl jau tepat tūlīt būs jaunais Dacia Spring! Balsojam ar maciņiem.
Nejauši ieraudzīju šo apskatu
Uzreiz nelielai atkāpei jāsāk ar to, ka mana pieredze ar Citroën ë-C3 aprobežojas vien pārbraucienā no Lilastes, kur notika Gada auto lielais tests, līdz Bassadone salonam Biķernieku ielā, taču pirmie novērojumi un iespaidi ir visnotaļ pozitīvi.
Pirmkārt, man tīri labi patīk tā krosoverīgā virsbūves forma un dizains kopumā. Patīk arī tas, ka Citroen nebaidās zem iepriekšējās paaudzes C3 pavilkt svītru un uztaisīt kaut ko pilnīgi atšķirīgu. Otrkārt, un pat visvairāk šajā automobilī patika gaitas sajūtas – tādas blīvas, sulīgas, limuzīniskas. Tas liek domāt, ka tie izslavētie Progressive Hydraulic Cushions amortizatori nav mīts un patiešām strādā! Patiesībā negaidīti pozitīvi iespaidi no tā, kā elektriskais C3 brauc. Pilnai laimei pietrūkst tikai eksperimentāls brauciens pāri bruģētajam Gaisa tiltam un uz āru izlīdušajām tramvaja sliedēm.
Ja jāuzskaita lietas, kuras labprātāk gribētos neuzskaitīt, tad viena no tām noteikti ir multimediju sistēmas jautājums. Protams, ir moderni un ekonomiski izdevīgi mašīnā ielikt tikai ligzdu, kur piespraust telefonu, bet es tomēr priecātos redzēt iebūvēto iekārtu, jo arī tāda opcija pastāv. Ja ne krāsaino skārienekrānu, tad vismaz vienu pliku FM skalu ar skaļuma un frekvences regulēšanas pogu, lai var paklausīties radio. Otra no šīm lietām – aizdedzes atslēga. Tiešām tas ir daudz izdevīgāk, nekā panelī iebūvēt Start pogu? Laikam jau ir jārēķinās ar kompromisiem, ja gribas palīst zem 25000 eiro sākuma cenas.
Lai vai kā, te tas Citroën ë-C3 ir un kā pilsētai ideāli piemērota izmēra braucamais ar vairāk nekā 300 km sniedzamību man patīk.
darklight rakstīja: Štrunts par atslēgu, bet viņam nav radio? Nopietni?!
Ko tur radio gribi dzirdēt? Reklāmas? Piemet planšeti vai pc un klausies/skaties ko gribi.
Atsevišķām Vadītāju grupām vispār vajadzētu brauciena laikā liegt klausīties (vai fiziski aizskart) vispār jebko, kas neattiecas konkrēti uz braukšanas (Vadīšanas) procesu. Telefonu kā tādu šī visnotaļ atbildīgā procesa laikā vajadzētu ieslēgt kādā speciāli pielāgotā (Vadītājam neaizsniedzamā) slēgtā nodalījumā, vēlams pat ārpus a/m salona.
Aprīkošana "ar pogu" te neies krasstā- jo tad (vispārējās immobilizācijas nolūkā) būtu vajadzīgs tajā suuda brelokā iebūvēt bezvadu raidītāju, kuram savukārt prasītos pēc uztvērēja.Ja tādu nekādu nav- tātad vienalga jāurbj kāds Caurums, kurā to atslēgu braukšanas laikā iebāzt.
Citroën ë-C3 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi
Citroën ë-C3 elektro auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024 / 2025