Esi piemirsis, ka realizētā valdības politika ilgtermiņā ir izveidojusi karojošas frontes pašu autovadītāju starpā, kas nodrošina to, ka vienošanās pret šo valdību nav iespējama. Tieši tāpat tas ir arī citās jomās - valdošā režīma stabilitātes garants ir pavisam demokrātisks varai ticoša pūļa vairākums.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vai būtu jēga un interese autovadītājiem apvienoties kādā organizācija?
Šobrīd realizētā valdības politika ar katru gadu palielina gan nodokļu slogu, gan auto izmantošanas izmaksas.
Valsts policija izvirza, kā vienu no lielajiem vaininiekiem lielajam bojāgājušo skaitam Latvijā ātrumu, lai gan daudz lielāka ietekme uz šo ir ceļu infrastruktūrai.
Nauda, lai izbūvētu 4 joslu ceļus, tiek iztērēta nepamatotiem projektiem, kā Rail Baltica Rīgas cilpa ar lidostas stacijas ēku bez sliedēm, jauna dzelzceļa tilta pār Daugavu būvniecībā. AirBaltic 571 000 000 EUR valsts naudas norakstīšanai, tajā pašā laikā atstājot amatpersonas un izpildītājus bez atbildības, pat padome paliek.
Latvijai (ar tā laika premjerministra Kariņa (JV) parakstu) uzņemoties vēl lielākus CO2 samazināšanas mērķus, kā ES noteiktos, kas ietekmē visu mūsu izmaksas. Kā vārdā?
Nepārdomātā jaunā "melnā" nodokļu politika, kur izmaksas tiks aprēķinātas pēc CO2 emisijas.
Tāpēc JAUTĀJUMS, vai būtu jēga un interese autovadītājiem apvienoties kādā organizācijā, lai ietekmētu šos procesus?