Audi A6 C6 2.7TDI Quattro - Forums - iAuto

Audi A6 C6 2.7TDI Quattro

Dzeison Reģ.: 04.04.2025

Sveiki.

Esmu saskāries ar problēmu Audi A6 C6 2005 2.7TDI Quattro.

 

Mašīna var iedarbināt bez problēmām, bet aptuveni +/- pēc 30sec noslāpst. Vienīgo kļūdu diagnostikā ko uzrāda ir tas, ka turbīna nedarbojas, bet tā nav tā problēma kapēc slāpst nost. 

 
Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt
darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Var jau būt, tikai šim noteikti vajadzētu izmest kļūdu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Kāpēc obligāti. Ja nav galīgi beigts, tad viņš darbojas daļēji un pat ar servisa kompjiem neredz nekādas kļūdas.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tā tak ir 2005 gada mašina un protams, ka visas detaļas nolietojušās.

Vot ja būtu 2020, tad gan vajadzētu mest kļūdu, jo tādu devēju nolietošanas butu tikai teorētiski iespējama.

Dzeison Reģ.: 04.04.2025
0 0 Atbildēt

Tas devējs ir redzams no apakšas un noņemams? Jo skatoties no dzinēja augšpuses neredzu tādu devēju.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Šo detaļu neremontē, jo tajā atrodas pusvadītāju savienojumi, kas mijiedarbojas magnētiskajā laukā.

Sensora atrašanās vieta apgrūtina detaļas maiņu.  Jāsāk ar tramblera vāka noņemšanu un kloķvārpstas pagriešanu.  Pārliecinieties, ka gāzu sadales mehānisma atzīme sakrīt ar atzīmi uz kloķvārpstas.

Tālāk atskrūvējiet tramblera stiprinājuma uzgriežņus un mēģiniet viegliem sitieniem izsist tapu, kas fiksē muftu.  Pēc tam atskrūvējiet muftas stiprinājumus un noņemiet to.  Uzmanīgi atvienojiet aprīkojuma klemmes, lai tās netiktu bojātas.  Pēdējais solis – izņemiet sensoru no nišas, atskrūvējot stiprinājuma uzgriežņus

https://www.rezervesdalas24.lv/auto-detalas/impulsu-devejs-klokvarpsta.html

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Man izskatās pēc imobilaizera problēmas. Pamēģini citu atslēgu, ja ir.

Dzeison Reģ.: 04.04.2025
0 0 Atbildēt

Diemžēl tikai viena atslēga! 

 

Sākuma mašīna slāpa nost aptuveni ik pēc 25km, tad piedarbināja un atkal varēja pabraukt un tagad pēc 3mēnešu pauzes, piedarbināju un rūca pat kādas 20 min un nobraucu aptuveni 1.5km un tad atkal sāka ik pēc 30sec slāpt nost.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Šaja gadījumā vienīgais nesakrītošais apstāklis ir, ka autors nepamana auto nevienmērigu darbību tukšgaitā.

Gadijumā noslāpst tieši uz krustojumiem, apgriezieniem kad apstājies?

Dzeison Reģ.: 04.04.2025
0 0 Atbildēt

Principā auto nav braucams šobrīd, jo slāpst pārāk ātri nost. 

Pirms tam nebija tieši ka krustojumā, bet varbūt vairāk kad uzdod apgriezienus (iespiež pedāli grīdā), auto sāka tā kā rīstīties it kā degviela nepietiktu. Šobrīd kad iedarbina tad auto ir vibrācija krietni lielāka, kā bija pirms tam. Bet apgriezieni stāv normāli un nelēkā.

 

Bija aizdomas par to, ka ir saplīsis sūknis kas pārsūknē degvielu no otras bākas un tika iepildīti vēl papildus 25L, bet bez izmaiņām.

Nomainīts jauns akumulators.

 

Aiztaisīts ciet EGR (nejautājiet kapēc, automašīnu remonts nav mans lauciņš). 

 

Nomainīts degvielas filtrs. 

 

 

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Ok, tad tas ir otrs sensors - Lambda zonde.Man tā bija ar Opeli, kad dod straujāk ručkā, tad liekas ka rīstās un nevar īsti uzņemt tos apgriezienus.

Tādas detaļas ir svarīgas, bet vislabāk jau uz kādu servisu aizbraukt un paskatīties ar kompi. Vari arī uz dulli mainīt - nopirkt jaunu Lambda zondi, nomainīt un skatīties kā darbojas. Ja nav izmaiņu, tad jāmeklē cits variants.

www.autodoc.lv/info/ko-dara-lambda-zonde-un-ka-to-parbaudit

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Bojāta zonde nevarētu slāpēt mašīnu uzreiz pēc iedarbināšanas. Un atkal jau - kļūdaini zondes rādījumi obligāti uzrādīsies diagnostikā!

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Viņa neslāpst uzreiz pēc iedarbināšanas, bet tieši tad, kad ir mainīgi apstākļi. Piemēram tu vari mierīgi nobraukt Ventspils - Rīgas robeža bez lielām problemām, bet tad kad tu apstājies, paātrinājies tad būs kļudaina degvielas padeve un tas autiņš rīstisies. Un tas problēmas jau parādās pakāpeniski, nav jau tā, ka vienu dienu vairs neiet. Tā zonde pamazām un arvien vairāk iziet no ierindas. Ja agrāk tu vienreiz nedelā pamanījis kkādu nestabilu darbību, tad pēc 2 meneši tu jau katru dienu raustīsies un rīstisies paātrinoties, tad arī sāks slapt nost.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Nez, pēc manas pieredzes visi šie devēji met kļūdas un dedzina čekus vēl pirms sākas reālas problēmas (man gan tika ar benzīniem pieredze , varbūt dīzeļiem sava specifika). Tikpat labi var būt augstspiediena sūknis pagalam. Tak 100 un viens iemesls tam dīzelim var būt, kāpēc slāpst. Var jau mainīt to kloķenes devēju, bet ja pasākums ir komplicēts, tad būtu muļķīgi pa tukšo tur nočakarēties.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

2005.g. 2.7.tdi (t.i. pirmās paaudzes šiem V6 2.7 un 3.0. motoriem) tie augstpiediena sūkņi ir praktiski mūžīgi un problēmas ar viņiem sākas, kad sadilst piedziņas siksna.....

0pis Reģ.: 16.02.2023
0 0 Atbildēt

Interesanti, ar ko saskarsies 20gadīgu ĒVē īpašnieki, kādas tos lamatas sagaida? 

 

"Baterija uzlādējas normāli, braucot rezerve no 90 līdz 10 nokrīt pusstundas laikā. Baterijas diagnostiku laidu, biju uz servisu tur arī neko neatrada. Agrāk lādēšanas laikā bija nelāga smerdoņa, bet tad pazuda un vairs nav bijuse".

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Dzeison rakstīja:

Principā auto nav braucams šobrīd, jo slāpst pārāk ātri nost. 

Pirms tam nebija tieši ka krustojumā, bet varbūt vairāk kad uzdod apgriezienus (iespiež pedāli grīdā), auto sāka tā kā rīstīties it kā degviela nepietiktu. Šobrīd kad iedarbina tad auto ir vibrācija krietni lielāka, kā bija pirms tam. Bet apgriezieni stāv normāli un nelēkā.

 

Bija aizdomas par to, ka ir saplīsis sūknis kas pārsūknē degvielu no otras bākas un tika iepildīti vēl papildus 25L, bet bez izmaiņām.

Nomainīts jauns akumulators.

 

Aiztaisīts ciet EGR (nejautājiet kapēc, automašīnu remonts nav mans lauciņš). 

 

Nomainīts degvielas filtrs. 

 

 

Pie tiem mainītiem degvielas vadiem vajag paskatīties vai nekur nesūc gaisu, t.i. nav sūce, bet tad gan otrreiz nevarētu iedarbināt.

 

Pie šādām defektiem ir jāskatās reāllaika degvielas/gaisa spiedieni un citi parametri, tikai tā iespējams šīs kļūdas izķert (bieži nerādās tas kā kļūda) - repektīvi kkur ir anomāli mazs vai liels spiediens, visticamāk degvielas sistēma, kas arī izsauc šādu reakciju. mainīt visus EGRus, utt. pēc kārtas parasti izsaka idioti, kas vadās pēc "viens teica, ka ir tādas problēmas" - tādus uz poda un pie normāliem diagnostiem !

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Es arī par to aizdomājos, bet tas variants atkrīt, jo tad viņam pirmkārt būtu problēmas iedarbināt. Degvielas vads sūc gaisu un tu griež kamēr uzkačā un pielaid, tad viss ok. Viņam ir otrādi 

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Es te vēl tā padomāju: nevarētu būt tā, ka tas aparāts ir neprasmīgi čipots un kļūdu paziņojumi vienkārši ir diseibloti? Tādā gadījumā gan - var būt beigta pilnīgi jebkura detaļa, bet diagnostika vispār neko neuzrādīs. Šādi gadījumi nav nemaz tik reti.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Pag pag, kāpēc neiet turbīna? Kas ar viņu ir? Gadījums no dzīve, vag 2,0tdi 2007.gads. Noklājās turbīna un sīkumi sagāja vārstu starpās. Akurāti šitādas pazīmes bija. Un liels gudrinieks kas tur visu ar ciet acēm dara, ļoti ilgi noņēmās…Kamēr atrada vainu. Kompis neko, ok. Pielec it kā un pēc brītiņa čušs.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Kur sprauslu dati pie iedarbināta motora?????? Kur kļūdu vēsture? 05tā gada mašīnai nav kļūdu?? kurš lohs grābstījās gar egr un kā pēc? Turbīna nestrādā, bet po/uj?? Vai iemesls tika novērsts jeb vismaz apzināts? 

Kāpēc vispār pērkat mašīnu ar vienu atslēgu??? Kāda vispār ir tā hlama vēsture? Kāpēc vajag mēģināt ieberzties ar šādu, ja nezinat kur un kā to remontēt? 

NAV (jau sen nav!) praktiski normālu šādu "pārdodamu" mašīnu.Pamatā ir to iesmērēšana kādam tā dēvētajam "loham".Tādi (diemzēl,joprojām) ir, pie kam samērā daudzi.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti