turpinājums....
ir 2007 gada decembra vidus...
meistars ir sanēmis vajadzīgās detaļas un avansu....
darbi tjipa sākas.....
ar piebildi, "nu pa ziemasvētkiem laikam nekādā baigā strādāšana nenotiks ..""
ir 2008.gada 7.janvāris....
kautrīgi pazvanu, lai noskaidrotu, kad Saab bus gatavs.....
atbilde,
"rīt, vēlākais parīt "
10.01.2008.
zvanu,
"rīt, vēlākais parīt"
14.01.2008
zvanu,
"rīt, vēlākais parīt"
18.01.2008
zvanu,
"rīt, vēlākais parīt"
22.01.2008
zvanu,
"rīt, vēlākais parīt"
26.01.2008.
zvanu,
"rīt, vēlākais parīt"




















26.01.2008
pievakare ierodos autoservisa kur strada pieminētais
Saab automašinu remontdarbu monstrs...
servisā tukš un kluss...
tiek noķerts sargs
"nu brauka, braukā tas meistars ar kautkādu zilu Saabu, bet nu jau nedēļu naf manīts ne Saab, ne meistars "
hmmm.....
28.01. 2008...
ierodos servisā...
pl 17.30 darba laikā....
meistars tiek noķerts
auto stav netālu no boksa, viss vienos dubļos....
pa gabalu var redzēt ka haube toc naf vispār taisita vaļā.....
prasu, kas notiek
tak esot izstūmis no boksa, vakarā turpinās cīnīties...
dzinējs esot pussalikts....
saku, atver , parādi.....
o.k. aizskrien pēc atslēgām.....
atnāk, saka atslēgas skapitī....
skapīts boksā, boks aizslēgs......
boksa atlēgas pie fedjas, fedja buss pēc divām stundām......
saku, o.k. zvani kad atbaruks fedja, piebraukšu, gribu redzēt jauno kartera ventilācijas sistēmu, gribu redzēt ka galva noslīpēta, gribu sapras ka var srādāt pie auto un to stumt, neatstajos ne mazākos nospiedumus dubļos uz kuzova...
meistars pārzvana ap 23.00 fedja būšot ap 1.00...
tad strādāšot abi pie auto, visu nakti, 29.01.2008 būs gatavs....
šodien meistars neceļ trubu.....
vot, kāds stasts...