raimondsm rakstīja: katrā ziņā daudz lētak par dīzeļģenģeri
un dzeju nerakstu varbūt vajag, nezinu
..es gribētu diskusiju virzīt robežās vajag, nevajag, varētu noderēt , varētu izmantot u.t.t. .
Var piekrist raimondsm, ka ekonomiski izdevīgāk laukos, kuros ir traktors ir izmantot šādu iekārtu, nevis turēt/apkopt vēl vienu motoru.
Piedāvātais ģenerators ir vieglāk pārvietojama un līdz ar to var izmantot gan mežā elektrību nodrošinot, gan pasargājoties no elektrības zudumiem, kas notiek pietiekami reti, 1-3 pusgadā vai gadā.
... ja ir regulāri elektrības pārtraukumi, tad gan varētu skatīties uz citu risinājumu, tā teikt, katram podiņam savs vāciņš
32 kW tika pārdots, vēl palikušas ir "mazās" 14 kW "elektrostacijas"...
ja kāds nodarbojas ar traktoru "tjūningu", tad uzliekot šo elektrostaciju, galā var uzkabināt nevājo diskotēku ar visu skaņu un pāris lielajiem prožektoriem
.. ja ir kāds, kuram mēdz pazust elektrība lauku saimniecībā, tad ir īstias laiks iegādāties elektrības ģeneratoru !!
kad būs kārtējās rudens vētras tad būs ne tikai jāstāv rindā , bet arī jāmaksā vairāk naudiņas....
32 kW tika pārdots, vēl palikušas ir "mazās" 14 kW "elektrostacijas"...
ja kāds nodarbojas ar traktoru "tjūningu", tad uzliekot šo elektrostaciju, galā var uzkabināt nevājo diskotēku ar visu skaņu un pāris lielajiem prožektoriem
raimondsm rakstīja: k'aaaadas cenas taadam, kas no 220V 1 faazes taisa 3 faazes 2kW no 0-200Hz.
Un vai ir atseviskji tikai pats generators, bez paarnesumiem, automaatikas utt.
Biju domaajis shitaadu
www.zena.net/...
mamma.com/...
un tikai pashu generatoru
ja vajag pie traktora liekamo, tad variants ir 14kW, 24kW, 32kW.
tur ir gan 3 fāzu gan 1 fāzes rozete un aizsardzības automāti, t.sk. arī uz strāvas noplūdi, jeb tā sauktie diferencālās strāvas noplūdes automātiskā atslēgšana.
vēl ir Voltometrs, Ampērmetrs un pribors, kas rāda frekvenci.
ražotājs attiecībā uz metināmo pieslēgšanu teica, ka max. ir 3-4 kW un pie nesimetriskas slodzes uz pārējām fāzēm būs kropļojumi.
...ko īsti javag, man ērtāk būtu Tevi sazvanīt, jo rakstīšana nav mana stihija, uzpīkstini t.26121008, atzvanīšu.
Jautāju intereses pēc, jo ir jau iepirkts viens. Par cik nekādu lielo jaudu nevajadzēja, tad 3-fāzu, 7kVA ar dīzeļdzinēju (vienpodnieks) tika iepirkts pa 600Ls ar PVN.
..labs verķis un laba cena, bet tas ir nedaudz citā segmentā ar kuru darbojas visādi būvmateriālu tirgotāji.
manējais piedāvā eiropas preci, līdz ar to cena nedaudz atšķiras no "samoje dješovoje iz kitaja" un bonusā nāk vēl visi sertifikāti, ka izgatavots eiropā... bieži vien tas ir svarīgi.
raimondsm rakstīja: interesanti, vai piemēram PTO welder arī tirgo
nu ar kādiem 200 -400Hz
..kas attiecas uz frekvenci, tad piedāvājumā ir frekvenču pārveidotāji un var uztaisīt, kādu frekvenci vajag, kaut no 1Hz līdz pat 1500 Hz.
Tur vajag skatīties pēc vajadzības un pielietojuma, bet praktiski ir pieejams arī variants, ka var atdot atpakaļ mūsu ierastos 50 Hz uz elektrības tīklu.
btw. raimondsm - kātreiz neesi darbojies ar vienā lielā firmā, kura nesen mainīvusi nosaukumu ar polulāro com beigās??
14kW ir ap 999 Ls+ PVN. Ir uz vietas var dabūt kaut tūlīt.
..ar šitiem ģeneratoriem ir tā, ka cena pie lielākas jaudas ir izdevīgāka, jo daudz sastāda transporta izmaksas tos dzelžus atvilkt šurp, bet pēc ārējiem izmēriem viņi ir gandrīz vienādi.
PLAYBOY rakstīja: DVD pie priekseja monitora rupnica nepiedava, tikai ar atsevisku ekranu aizmugure sedosiem. Masina komplekteta un sutita no rupnicas.
ieliec statīvā iPod
.. būs tev bilde no DVD, ko būsi tajā savilcis, pie 80 GB būs gana daudz bildes un dažādības .. un ar diskiem nevajadzēs krāmēties, un kad autinš būs servisā varēsi skatīties taksī vai sabiedriskajā transportā
savā autiņā skaņu izvelc uz mūzikas kasti un baigi labi būs (cik nu labi vispār var būt mūsdienu kompresētajā digitalizācijas produktu laikmetā)
..vispār bogy ir pret globalizāciju un TV autiņos.
galvenais "ekrāns" ir priekšējais un pārējie stikli... 57collas pa diogonāli )
VWfans rakstīja: Esmu nobraucis 425 km, un viena lieta drusku rada bažas. Vai var būt tā, ka no paša sākuma svaigai mašīnai dīzeļdegvielas patēriņš ir par 30% palielināts? Šovakar uzpildījos otro reizi, un man sanāca, ka vidējais degvielas patēriņš pa šoseju ir 5,6 litri uz 100 km instrukcijā solīto 4,3 vietā, bet pilsētā - 8,1 litrs solīto 6,2 litru vietā. Vai, autiņu iebraucot, patēriņš normalizēsies?
..vajag liet vācu dīzeli un braukt pa gludākiem celjiem, kur nav tik daudz putekļu uz ceļa)
Bet gan jau ka līdz ar vasaru nokritīs līdz 10% starpībai ar grāmatiņu!
raimondsm rakstīja: katrā ziņā daudz lētak par dīzeļģenģeri
un dzeju nerakstu varbūt vajag, nezinu
..es gribētu diskusiju virzīt robežās vajag, nevajag, varētu noderēt , varētu izmantot u.t.t. .
Var piekrist raimondsm, ka ekonomiski izdevīgāk laukos, kuros ir traktors ir izmantot šādu iekārtu, nevis turēt/apkopt vēl vienu motoru.
Piedāvātais ģenerators ir vieglāk pārvietojama un līdz ar to var izmantot gan mežā elektrību nodrošinot, gan pasargājoties no elektrības zudumiem, kas notiek pietiekami reti, 1-3 pusgadā vai gadā.
... ja ir regulāri elektrības pārtraukumi, tad gan varētu skatīties uz citu risinājumu, tā teikt, katram podiņam savs vāciņš