druknais1 rakstīja: Kādu ķīmiju varētu lietot, lai dīzeļdegviela iet caur degvielas filtru. It kā pildamies oficiālā iestādē, bet tai degvielai ir tieksme biezēt.
1. ar lukoil benzīntanku dīzeli šādas tieksmes nav novērotas.
2. wynn's piedeva.
druknais1 rakstīja: Kādu ķīmiju varētu lietot, lai dīzeļdegviela iet caur degvielas filtru. It kā pildamies oficiālā iestādē, bet tai degvielai ir tieksme biezēt.
1. ar lukoil benzīntanku dīzeli šādas tieksmes nav novērotas.
2. wynn's piedeva.
anonimikis rakstīja: varbūt 5W30 filtrēto atrabotku var gāzt kā 10W40 ?
..bija vīriņi, kas smalki filtrēja eļļu pašā autiņā liekot papildus filtrus un eļļu nemainīja vispār. tur pat bija testi, ka tā vecā eļļā darbojas labāk nekā jauna... bet pa cik tas neiet kopā ar leilo koncernu marketinga budzētu un plānoto apgrozījumu, tad epidēmija izpalika..
kā jau bieži.
.... desām arī ir dažādas cenas, bet visas ēdamas. Un visas pērk...
Nu bet protams, ...desa pēc definīcijas nav gaļas produkts.
skaties pats veikalā: 1kg desas ~1.20 Ls, 1kg gaļas ~2.40 Ls
..par to ēdamību - tas ir cits topiks par kečupiem ar kuriem arī zāģu skaidas var ēst, šamais bija par eļļām
Sretsked rakstīja: ... kur 4,5 litri pussintētikas Mobil eļļas + filtrs ar maiņu maksā 17 lati. Ar čeku.
a veco eļļu dod līdzi
..ja kas var nokurināt vai elektrību saražot...
a no čeka maz siltuma un elektrība nekāda.
Mikjiits rakstīja:.. būšu tagad zinošāks par eļļām vismaz.
..ja ir lieki 10 Ls, tad var liet sintētiku, bet kā te cilvēki jau teica... začem.
Mikjiits rakstīja: ..tad lētāko variantu varu ņemt kaut vai to pašu comma eļļu ...
nav tā comma nemaz tik lēta, depo vienkārši tirgo akcijā uz paletēm , tiem kam nepietiek ar 4-5 litru kannu sanāk starpība.
.... man pēc tam iztrūkstošo litra pudeli veikalā par 5 Ls negribēja pārdot, prasīta 5.60 vai 6.50 kaut kā tā (t.i.par 5w40) ....
Mikjiits rakstīja: ...Comma kaut cik normāla ?
.. ko Tu gribi no eļļas? visu specifikāciju var apskatīt mājas lapā..
man domāt, Latvijā joprojām ir 90kmh un zem -25 grādiem temperatūra parasti nedēļu nespēj noturēties...
scope rakstīja:
Mikjiits rakstīja: Gribēju uzzināt, kur par lētāku naudu varētu iegādāties labu motoreļļu turbodīzelim? Noteikti, ka labāk būtu 5w40. Vēl gribēju zināt vai vajag īpaši ņemt vērā eļļas specifikāciju, ko itkā noteicis ražotājs?
Kas par turbodīzeli?
Noteikto specifikāciju vajadzētu ņemt vērā.
depo. Comma 22Ls/6litri 5w40 vai 12Ls/6l 10w40
t.i. gadijumam ja tev nav PD (pumpeduse) un nepietiek ar Castrol Magnatec 4 litru kaniņu.
Crankshaft rakstīja: Palaidniex
IR sildtāj nesilda gaisu, bet priekšmetus un rumpīšus...
It kā strādā visai vienkārši un efekts ir momentāls...
................................
Jaa ... shito efektu pakjeera jau \"Ulmajnjaikos\" - Spilves
lidosta bija otraa pasaulee lidosta (pirmaa - Berlin Tegel), kur taadi sildiija pasazhierus
..ieliec IR plēves sildītājus, daži to sauc par energoplēvi www.kradzes.lv/...
Pirmais rakstīja: zinātāji stāsta, ka Hz ir svārstību skaits sekundē
interesanti kā bitei ir piemontēti spārni? varbūt uz lodīšu gultņiem?
laikam jau nē, jo jamie nespējot turēt tādu krunku
..ar bitēm nevaram sacensties, viņas vispār darbojas uz citas "frekvences". Daži pat izsakās, ka tas pasākums varētu būt no sērijas "antigravitāte" - tobišs kā šķīvīšiem. Bija censoņi, kas to lietu bija pētījuši un ar baigi ātrajām kamerām safilmējuši spārna kutības un pēc tam to modelējuši lēnām skatījušies (viss notikās kaut kādā šķidrumā - eļļā, lēnām, lai spārni nenolūst), kādi virpuļi tur staigā un kā to gaisu var "pamest" apakšā, lai uz tā var "uzsēsties"... Katrā ziņā ar to, ko sauc par aerodinamiku tur sakara bija maz, kā jau teikts tuvāk elektromagnētismam un "šķīvīšiem".
Pirmais rakstīja: bet tam visam ir maz sakara ar 32kw ģeneratoru
....
precīzi pamanīts. visi pa rokai esošie 32kw ir pārdoti un pagaidām izskatās, ka jauni tuvākajā laikā netiks vesti.
Ar to arī varam slēgt tēmu.
Ir vēl visādi automatizācijas risinājumi, tai skaitā arī frekvenču pārveidotāji u.t.t. tā kā ja ir cilvēki, kas grib sacensties veco motoru griešanā ar 1500 Hz paredzēto 50 Hz var tikt nodrošināti ar visu nepieciešamo. Skatītāji drīkstēs slēgt derības, kas iestāsies Pirmais: gultņi uzvārīsies un pateiks stop vai arī tinumi atdalīsies un mēģinās atstāt korpusu...
p.s. orģinļajā 32kW traktora generatorā bija paaugstinošais "skriemelis" jeb kā viņu citā vārdā apsaukāja zinātāji, kas no traktora jūgvārpsatas ~500 apgriezieniem minūtē pacēla to uz 1500.
.. piem. vecajiem 340 volvikjiem bija automaatiskaa aatrumkaarba ar multiplikaatoru uz siksnas.
aga, šitie autiņi baigi labi ieskrējās arī atpakaļgaitā un ar ātrumu 80 kmh atpakaļgaitā spēja izgriezt pogas visiem ala sporta auto.. tobiš variators ir baigā lieta.
Shiirs rakstīja: tas ir kvazistacionaarais ostiitaajs...
Bites varot uztrenēt uz ostīšanu. Pagaidām gan to izmantoja tikai sprāgstvielas meklēšanai, jo bites izcēlušās, ka spēj saost jau pāris molekulas...un tad izstiepj snuķus (to savukārt piefiksē kompis), jo mācībās komplektā ar trotilu ir dots arī nektārs.
Latvijas biteniekiem spīd pasūtījums. Ap kuru auto lielāka koncentrācija ar uztrenētajiem kukaiņiem, tos arī ņems pūtējos.
Sretsked rakstīja: Nu un tagad gaida,varbūt kāds sāks lūgties
maģiskais vārds POSITIVUS, varbūt var izīrēt autostāvvietām..
..pečka nav, bet ja vēlies vari ielikt....
/c]
..varu piedāvāt papildus ielikt automātiku, piem., lai reģistrētu, ka ūdens līmenis būdiņā pacēlies līdz cementa maisiem vai arī kāds bez atļaujas grib aizņemties instrumentus. Var arī attālināti imitēt klātbūtnes efektus, slēgt iekšā rādio, taisīt diseni un slēgt iekšā gaismiņas u.t.t. visa vadība caur mobilo telefonu, pazūdod zonai iespējams pārslēgties uz iepriekš sarakstītiem scenārijiem.
VWfans rakstīja: Neticu, ka ar dīzeļauto iespējams palīst zem 3 litriem uz 100 km. Kad es 2007.gada Lieldienās ar Merivu braucu ekobraucienā uz Igauniju, ieturot ātrumu 70 km/h, tad sasniedzu vidējo patēriņu 3,9 litri uz 100 km.
..nezinu , kā tavam autioņam bet esmu novērojis, ka man braucot uz ~80kmph patēriņš ir mazāks nekā uz 70kmph ...man domāt, ka tam varētu būt sakars ar to motora jaudas līkni, kad tā tuvāk trāpa "rezonansei", bet kā ir patiesībā hvz.
..vispār ir vēl tā fiška, ka degvielu pārtaisa par plazmu "ievelkot" to trubu caur izpūteju, tad esot patēºiņš :2 (saucas "geet reactor", sīkāk pastāstīs google)
EDMUNDSS rakstīja: iedeva man koordinātes, Mārupē esot tolkovijs elektriķis kas ar šitām kompja lietām nodarbojas,būs jāaizlaiž pēc svētkiem,bet viņš arī piemeta domu ka defekts(nekontakts) ir kā rakstīja Kanibals nu ja tas nepalīdzēs vajadzēs griezties mazda centra servisā skanstes ielā.
..ei, ir kāds noslēgums šitam stāstam? Vai tie, kas lika žetonus uz nekontaktu kaut ko ir vinējuši?
...Bet ideja par fleksi autinjaa man patiik.(iedomajos par ritenju bloketajiem)
ir tāds verķis, kā DREMEL un tam līdzīgie pakaļdarinājumi, klusi un lēni, bet var sazāģēt arī biezus (~3mm) tērauda bleķus...
Kindzulis rakstīja: atslēgvārds liekās ka bij- ierosme
...This is also why the charging system often won't work (or will work erratically) when the idiot light is open. With the bulb open there is no current through the field to get things started. Sometimes the iron retains enough of a magnetic field to get things going, sometimes not, it's a gamble. Always replace the bulb when it burns out! Bobby Bosch, what were you thinking? I often wire a 470 ohm 1W resistor in parallel with the lamp so I don't have to worry. ...
ak rakstīja: Vakarā noņems AKB no lādātāja, ieliks gaismu, viss būs ok. Man bija tāda aizdoma, ka, ja nedeg paneļa AMB +/- spuldzīte, tad nav uzlādes. Vai tā ir, kurš zin
..ierosme ģenertora rotoram tiek piebarota caur paneļa lampiņu.
daži liek lampiņai paralēli rezistoru, lai gadījumā ja lampiņa izdeg nepaliktu bez uzlādes.
kā tas viss darbojas vari paskatīties pēc shēmas (www.buchanan1.net/... . isumā - ieslēdzot aizdedzi caur lampiņu virknē ar rotora tinumu iet strāva, lampiņa deg, jo ģenerators laikā negriežoties rotoram neko (spriegumu) nedod. Kad sāk griezties ģenerators, parādās +spriegusm un lampiņai abos galos ir + potenciāls, lamopiņa nodziest. Nav lampiņas, nav ģeneratorā arī sprieguma, jo nav no kurienes pagrābt magnētisko lauku (tas ko caur oglītēm uz to padod),, u.t.t. u.tt.t. www.buchanan1.net/...
Chuguns rakstīja: Paldies par padomu, tagat pats aizbraukshu paskatishos kas tur sagajis shkersam.
man piemēram signalizācija/imobilaizers bloķē degvielas sūkni.
tobiš griež starteri uz nebēdu un var pat nedaudz pabraukt uz priekšu, kā elektroauto līdz aķis ir tukšs.
Sretsked rakstīja: Masas vada kontakta problēma vietā,kur tas ( tie) pievienojas virsbūvei.
..vot, vot beidzot sāk parādīties pareizais virziens domāšanā.
Spriegums kā zināms ir samērāms arī pret dažādiem punktiem.
Gan masa kompim var nebūt, gan masa aķim var nebūt, gan aķa klemēs var pretestība rasties (tad vajadzētu silt), vai citos vados, kas abos galos ir ok, bet pa vidu pārplīsuši un zāļā krāša iekrāsojušies. Kā reize uz šitām lietām servisa veči gļuko, jo visu grib nolasīt no kompjiem, bet katram vadam un skrūvei tās nav pievienots......
Audi_B3 rakstīja:
.. atrodos Rēzeknē..
ELkšņi ir te www.elksni95.lv/... tur viņiem lapā ir telefoni. No rēzeknes aš kādi 37 km tuvēk nekā Rīga (pa Daugavpils šoseju).
Audi_B3 rakstīja: audi 80 1,6l Ecotronic!!
..pēdējo reizi, kad domāju, ko darīt ar savu vW karburātoru, dot tīrīt/labot vai mainīt prec citu, redzēju tādu līdzīgu Elkšņos (pie tam tas bija arī ar pričendāļiem gāzei).
Visādi citādi vari mēģināt Volksauto servisā sameklēt vīriņu, kas ar karburatoriem ņemas (ja viņs tur vēl ir), varbūt ka viņam kaut kur kāds ir aizķēries, vai arī saliks no 3 dažādiem 1 ejošu..
PiepZz rakstīja: "....Vācu ģeneratorus dažādām vajadzībām"....
Vispār topiks bija traktora jūgvārpstai pieslēdzamajiem verķiem, un tos, ko es savulaik piedāvāju ražoja itāļi.
..bet nu labi, galvenais ka elektrība.