iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
GTD2 05.06.2018 13:31

nav tapeec ,ka nav pieprasijums ,tirgus nosaka visu, eiropaa notiek diezgan stipra lobesana, pirmkart tapeec ka loti samazinajies bendzina paterinsh ,kas nav izdeviigi, otrkart naak diezgan liels lobijs no elektrauto razotajiem, bendzina dzinejiem ir mazaaks resurs kaa dizeliem un parvietoties ar dizeli sanaak letaak, ,ta kaa tie kas perk lietotus auto tras tomeer ir svariigi tapeec arii lielaks pieprasijums peec dizeliem, bet protams javertee cik cilveks nobrauc ja maz tad nav jeegas dizelim jo cenu starpiiba neatmaksasies, protams ja Tev kada zemnieku saimnieciiba tad vispar laikam paliek tikai dizelis jo netureesi divas mucas ar degvielu majaas

GTD2 05.06.2018 12:04

bet variantu var buut dazaadi, citam patiik dizela griezes moments, citam varbuut salera pieeejama pa velti jeb pa leto, diz4elim tomeer ir lielaaks dzineeja resurss, katraa zinjaa labaak nekaa kaut kadi vienreizeeji 1.2 bendziina nemotori,jo vtadu ar 200+ nobraukumu tocna nav praata darbs nemt

GTD2 05.06.2018 11:49

nav tik traki mums darba pegiotam, turbiinu sanaaca mainiit apmeram peec katras trešās eļļas nomaiņas

GTD2 05.06.2018 11:46

Volvo lielaskais minuss ir sameraa sliktaa salona kvalitraate, un salonaa ir diezgan passkalh, bet taa vinsh ne vairaak vai mazaak lust kaa citi auto, Ir pat par Volvo teicien,j vinambūtu Audi salons tad būtugandrīz ideāls auto

GTD2 05.06.2018 11:26

nevareetu teikt ,ka ar vw motoriem buutu lielaks cakars par Volvo luzt vinji visi , tiesi dzirdeets ka Volvo irdargakas detalas par vw, ir bijushi gan 2.0 tdi , gan tagad 1,6 tdi motors , ar pirmo nobraucu 700tukst , tad gan saka jau sprausla iet uz beigaam, un turbina bija jamaina, vel bija elas sukni problemas bet tas nebija dargi, taa tikbrac, ar 1.6 dizeli buus pāri 400 tukst tikai esmu dabujis egr varstus abiem amputeet

GTD2 05.06.2018 11:20

bet kapec Volvo skaties kompaktklases bet vw un audi videjas klases auto, v50 analogs vw buutu golfs variants, un tiem arii ir 1.6 motoritis, pasatam tas ier diezgan gauss

GTD2 05.06.2018 10:57

vel jau ir vw;audi analogi ir skoda, octavia, superb, seat toledo, kas ir analogs audi a4 tikai blemba savadaaka, vw izstrradajumiem ir parkosanas asistents kas pats parkojaas, lietotu aut labaak izveleetos mehanika, vw divsajuugu automaati ir patikami brauksanaa, bet Volvo gan tads gauss likaas

GTD2 05.06.2018 10:51

v50 vismaz manam augumam loti neerts nao arpuses oatika bet iesezoties ieksaa nebija erts salons, veel salons izskatijas diezgan prasts un bija diezgan slikti nopakots jo bija loti dzirdams dzineejs, Audi buus kvalitativaaks salons, bet taa ar passatu tehniski doiezgan lidziigi. svaki vai pat dabusi tosauto ar 200+ nobraukumu, drizaak bus 300 vai 400 plus nobraukums,lai gan tas veel dzinejam nav nekas traks.udi ir kvalitatiivs salons tapeecto nobraukumu peec salona nodiluma nepateiksi

GTD2 04.06.2018 15:07

viencexperc rakstīja: Lielākā daļa slavina tāpēc, ka priekšā redz to emblēmu. Slepus aizklātu visu BMW raksturīgo, uzliktu priekšā KIA, FORD vai Citroen zīmi priekšā, tad auto uzreiz nebūtu "ideāli"vadāms, u.tt. Bet kaut kadam mēslam uzliktu zīmi BMW tas uzreiz tas kļūtu lielisks auto. Ta tas ir.

ar taviemnosauktajiem iekāpjot iekšā kis, ford nemūžam nesajauktu, tiem ir loti salona kvalitates atskiriiba ,kur bmw ir galvastiesas paraaks, varbuut vareetu sajaukt ja iekaptu audi, vai mb, un tapeec Tavi nosuktie nekad nebuus lieliski auto, bet lai uztaisiitu kvalitatiivusalonu tad tiem cena arii paugtu ,

GTD2 04.06.2018 13:22

jā jā kā tad latvijas stradnieki sapņo par auto kura vērtība sākas no 50tūkst eiro sapņot varbūt sapņo bet nopirkt nevar,

GTD2 03.06.2018 13:38

ja grib lielaaku par octaviju, tad ir skodai superb, kampat vairaak vietas salonaa kaa passat un parasti ir diezgan labi aprikots, te viens piemeers, tikai cena 5900 bet varbuut ka var kaut ko nokauleet, nobraukums 300 tukst ja tas ir reals tad arii nav liels un 1.9 motoritim ar nav ne vainas

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/skoda/superb/cblfl.html

GTD2 01.06.2018 8:35

Es nebiju domajis Delonghi , bet Krups, pasam Delonghi kadus triis gadus un pagadaam neko sliktu nevaru teikt. Kafijas aparāti Philipam tas Saeco ir diezgan labs, daudzi ir arii profesionaalaim lietosanai paredzeeti modelji,

GTD2 31.05.2018 14:37

ja vajadzetu kafijas automatu tad bez philipa nemaz daudz variantu nebuutu, vieniigi dargaks un labaaks jura, parejie kas no retajiem kas vinus razo ir delonghi un krups bet tam esot svakas plastmasas detalas, mikrenei galvenais ka vinja ir nopakota un neizdalas tik daudz starojumu, nav parliecibas ka korejieshi uz to iespringst

GTD2 31.05.2018 13:39

man atkal tas pats ar Samsungu, bet viss no Philips kalpo godam

GTD2 29.05.2018 9:08

kā jau rakstīju agrāk japoškas tos 300 tūkst,godam nokalpo, jo tādam nobraukumam viņi paredzēti, par degvielas patēriņu gan samelots, bija nedēlu tāds nomas auto ,man viņš tērēja 8līdz 9 litri uz simts ,kaut kā mazāk, nesanāca,laikam smaga kāja, dīzelis tomēr daudz ekonomiskāka, tāpēc neredzu jēgu tādieb priusiem, kur konforta nekaada

GTD2 27.05.2018 15:18

Kanibaals rakstīja: Tur jau čips pa vidu, parasts kabelis neder.

tiešām kabelim pa vidu čips,kaut kā neticās drīzāk čips jeb kaut kāda pretestība varētu būt kādā no galiem

GTD2 27.05.2018 15:18

Kanibaals rakstīja: Tur jau čips pa vidu, parasts kabelis neder.

tiešām kabelim pa vidu čips,kaut kā neticās drīzāk čips jeb kaut kāda pretestība varētu būt kādā no galiem

GTD2 27.05.2018 15:18

Kanibaals rakstīja: Tur jau čips pa vidu, parasts kabelis neder.

tiešām kabelim pa vidu čips,kaut kā neticās drīzāk čips jeb kaut kāda pretestība varētu būt kādā no galiem

GTD2 25.05.2018 15:45

kabeliem cena gan uzskruveeta ,drosi vien atmaksajas pasam nopirkt kabeli un galus un pasam savienot, kāds sotacinsh paliktu kabataa

GTD2 25.05.2018 11:22

tad jarestauree stures reika, kur probleema?

GTD2 23.05.2018 14:23

visticamaak vajag mekleet citu pastiprinataaju, pats pie rakstamgalda svaki vai vinju restaureesi

GTD2 22.05.2018 14:40

ai nu ar telefonu bakstot ne tas saspiedaas, biju domajis kompaktvens, zaffira ta pati kompaktklases vagona astra vien ir tikai ar paugstinaatu jumtu, septiniem cilvekiem un bagazai tur vietas nav

GTD2 22.05.2018 10:24

zafira nav minivens bet kontaktvens, bet sharans ir konfortablaks, tas gan, lai gan tam arii minusu netrukst, laikam no vieglaa auti gruti uztaisiit konfortablu mikroautobusu

GTD2 21.05.2018 13:43

bidamaas durvis loti neertas tas vairaak kaa minuss,it seviski ja vinsh paliek vecaks un durvis izdilusas ,veel minuss diezgan nekvaltatiivs salons, dizelis galiigi garaam, beigas plusu sanaak loti maz

GTD2 10.04.2018 14:02

VECTEEVS LAIKAM TAADS PATS PLŪTĪZERS KĀ EXPERC, ZINĀŠANAI GOLFIŅUS SĀKA 1974 GADĀ RAŽOT

Lasītākie raksti

Jaunie raksti