Varbūt mazlietota kompakta auto tīkotājs labāk iegādāsies nevis iepriekš minēto Jazz, bet gan stilīgo Nissan-Juke???
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Varbūt mazlietota kompakta auto tīkotājs labāk iegādāsies nevis iepriekš minēto Jazz, bet gan stilīgo Nissan-Juke???
Nezinu, cik stipri jāsasit galva, lai vispār apsvērtu Juke iegādi, un kādai orientācijai jābūt, lai nosauktu to kropli par stilīgu?
dizains var patikt-var nepatikt, bet neatstāj vienaldzīgu. gluži kā Rīgas melnais balzams
cepums nissan dizaineriem, ka neuzzīmēja garlaicīgu parketnieku.
salīdzinot ar Jazz tirgus Juke ir daudz lielāks, cena mazāka un ir klimatkontrole + atpakaļskata kamera, kas potenciālajai lietotājai (vai lietotājam-mazāk ticams) ir noderīgas ekstras.
Un arī SUV izmēra augstās riepas ir noderīga fīča rīgas bedrēs
Vienīgi ja godīgi, tad Juke jāsalīdzina ar franču automašīnām, nevis japāņu
"bet gan stilīgo Nissan-Juke???"
Hondai jau vispār švaki iet ar tirdzniecību Eiropā. Man liekas, pat Mazdām ir labāka pārdošanas statistika. Tādēļ arī mazs auto piedāvājums. Kādēļ tā? Vai nu švaks mārketings vai arī tomēr produkts nav konkurētspējīgs (nesakrīt ar pircēju vēlmēm).
Pašam ļoti patīk jaunais Civic.
šiem zems klīrenss, jābrauc kā bremzētam pa Rīgu, un Hondas ir dārgākas jo īpaši CRV - cilvēki pērk lētos franču/nissan Kaškai, juke + variators un citus..ar domu, ka garantiju izvilks.
Nav dīzeļu un nav hibrīdu?
Nah kam pilsētā tos dīzeļus vajag? Ir kashkajiem dīzeļi..hibrīds? Kāda motivācija to pirkt?
Hondai nav ne dīzeļu, ne hibrīdu
Kādi komentāri par šo?
Labāk šo auto tad arī provē nopirkt, nevis Dacia!? Nebūs jaunas riepas, diskus jāpērk savējam un ar vienu tad, piemēram, rullē vasarā, ar otru tik ziemā!
Šis te zilais Jazz bija izlikts pārdošanā pirms nepilna gada, kad nobraukums bija virs 70 tūkst.km. Tad cena bija 12 tūkst.EUR vai nedaudz vairāk. Laikam toreiz neizdevās pārdot, bet tagad, kad pagājis nepilns gads, ir vēl viens mēģinājums.
Katrā ziņā Jazz ar variatoru ir patīkamāks par manējo, kam ir mehānika. Nav jāslēgā tie daudzie pārnesumi (tie ir seši), un uz šosejas ir mazāki apgriezieni - esmu mēģinājis.
Secināms, ka cilvēki reizēm nopērk auto, kas pašiem varbūt iepatīkas (vai bija varbūt izdevīgs piedāvājums), bet tad neaizdomājas, ka varbūt pēc 3-4 gadiem gribēs to pārdot. Tad nu saskaras, ka tāds auto nevienu īsti neinteresē. Protams, ja nolaiž cenu lejā (kas atkal noved pie katastrofāla ikgadējā vērtības zuduma), tad jau kāds nopirks...
Taisnība, ka jazz ir h4 lukturi? Tādu skaidrā prātā nepirktu, jo vismaz manā pieredzē tādi ir bīstami slikti.
šis tāds radikāls viedoklis. Es neesmu tik jutīgs, lai viena auto spuldze varētu mani ietekmēt.
Labi, tālajai gaismai var pieskrūvēt papildlukturus, bet nederīga tuvā gaisma nav labojama
Manam Jazz ir automātiskās tuvās/tālās gaismas, Algoritms ir ļoti labs, pārslēdzas savlaicīgi, bet tajā pašā laikā arī ne par ātru. Gaismas ir ļoti labas gan tuvās, gan tālās. Izcilas nav. Manam Multivan ir LED un tur, protams, gaismām ir cits līmenis.
Savukārt trešajam manam auto - Opel Corsa gaismas ir pilnīgs sū...s. Nezinu, vai mani var redzēt labi (droši vien, ka var), bet es citus redzu slikti
Es vienalga nesaprotu pie kā spuldze vainīga. Reflektors var būt vainīgs, 55w spuldze ir 55w spuldze, kur ciparam aiz h nav nekādas nozīmes
nekā, h4 ir izcili vāja tuvā gaisma - 1000 lumeni, h7 ir 1500 pie tiem pašiem vatiem
Tapēc ka pusei gaismas priekšā ir vairogs un tie divi kvēldiegi nozīmē ka neviens nav fokusā.
H4 izstaro mazāk gaismas, plus lukturis projektēts gan tuvai, gan tālai gaismai. Kas der visam, neder nekam
wiki: Enerģijas nezūdamības likums ir universāls fizikas likums, kas nosaka to, ka kopējais slēgtā sistēmā esošais enerģijas daudzums laikā nemainās, neatkarīgi no tā, kādi procesi sistēmā norisinās. Tas nozīmē, ka enerģija nezūd un nerodas no jauna, tā tikai pārvēršas no viena enerģijas veida citā vai pāriet no viena ķermeņa uz citu.
Kā tā spuldze spēj izstarot mazāk gaismas? Kur 55w enerģija palika?
Tas vairogs gan arī atstaro atpakaļ
H7 un H8 tāda pat konstrukcija.....
Bet saraksta garums nomācošs. Nav skaidrs kam tas vajadzīgs un kāpēc nevar unificēt
Tradīcijas - kurš ražotājs piekāpsies??? Gan jau viss beigsies, kad ES aizliegs kvēlspuldzes arī iekš auto
Nevis tradīcijas, bet gan nauda. Jēga ražot ko unificētu, ja to tad varētu darīt lēti un lielā apjomā. Kur peļņa?
Apsmiekla vērti vien ir diski 4x100, 4x98, centrs 65-72mm - galvenais lai citam neder tas, ko mēs saražojām un citus neuzlikt mums, tik pērciet, pērciet un maksājiet. Desmitiem tādu piemēru arī citos mezglos.
Honda Jazz ir augšāmcēlies no miroņiem un nu tiek pārdots
Šo VWfana "norakstīto" Jazz tirgo jau labu laiku. CSDD parādās informācija par to, ka šis auto ir cietis CSN un apdrošinātājs to ir uzskatījis par bojāgājušu.
Tomēr tas nav traucējis tikko iziet tehnisko apskati bez aizrādījumiem. Esmu diezgan pārliecināts, ka šim konkrētajam auto nav atjaunots neviens no drošības spilveniem, tā kā par drošību laikam ir jāaizmirst.
Tas būtu pilnīgs neprāts pirkt šo konkrēto auto. Tikai un vienīgi rezerves daļām, kas gan tik jauniem auto galīgi nav aktuāli
Apdrošinātāji norakstītos auto pārdod izsolēs un, ko ar to auto darīt, tas jau atkarīgs no pircēja...
Visvairāk mani fascinē cilvēku bailes iegādāties tādu (sistu, sataisītu) auto, bet absolūti lielākā daļa visas Latvijas brauc ar tieši tādiem un vēl daudz trakākiem frankenšteiniem
Problēma jau tajā, ka nevar zināt, ka tas auto ir tiešām sataisīts atbilstoši gostiem...
Ja par tiem frankenšteiniem - tur jau stāsts vairāk ir par pircēju lētticību. Ja tie cilvēki būtu bijuši informēti par frankenšteinismu, diez vai viņi tos būtu pirkuši.
Vari kaut kā pamatot apgalvojumu, ka: "absolūti lielākā daļa visas Latvijas brauc ar tieši tādiem un vēl daudz trakākiem frankenšteiniem"? Nu tā konkrēti, ar statistiku.
Man nav statistikas, bet ir dzīves pieredze. Ja tu zinātu, no kurienes ieved absolūti lielāko daļu auto un redzētu, kādus tos atved uz Baltiju, vairs pats nebrīnītos.
Uz eiropu braucot jau var redzēt, kas uz treileriem tiek vests lietuvas virzienā
2019. gadā Latvijā ar ir reģistrēti 49.5k lietotu transportlīdzekļu (vieglo). Absolūti lielākā daļa būtu, pieņemsim, 40k. Tas nozīmē, ka katru dienu būtu jāieved ~15 treileru ar vrakiem un ~3 ar labiem auto. Cik no tiem 40k ievestajiem esi redzējis? Cik treilerus dienā redzi?
Labi, nepiesienies vārdiem. Absolūti lielākā daļa tiek atvesta ar virsbūves defektiem (nav jābūt traki apskādētam) un ar milzu nobraukumu. Esmu redzējis, kā LV meistari no tādiem uztaisa konfektes, tā, ka pat dīleri neko nespēj pateikt.
Vnk neatmaksājas vest šurp ideālu auto ar mazu nobraukumu vai bez avārijām. Tāds te izmaksās min +1,5-2k eur virs LV tirgus cenas (LT dēļ).
Nē, es piesiešos. Augstāk apgalvoji, ka lielākā daļa ir frankenšteinu, šobrīd saki, ka tomēr tā nav. Izrādās, ka nav traki apskādēti, tikai nobraukumi attīti. Ka tikai beigās neizrādās, ka nobraukumu tīšana arī ir mīts.
Es nesaku ka tādu nav, protams, ka ir tādu, bet apgalvojums, ka "absolūti lielākā daļa", noteikti neiztur kritiku.
Esmu gan redzējis, kādus pāris desmitu treileru vienā placī. No kuriem apskādēti - gandrīz visi auto. Tur tos ātri izķer pārpircēji, kam uzdevums tikai savest kondīcijā, lai pārdotu... naivajam LV pircējam (piemēram).
Interesanti, vai Nippon pateiks testētājam (pircējam), kas ar to auto darīts? Jo, no malas izskatās varen glīts auto
Vai nippon zinās, kas ir darīts? Un vai lielajā pirmspārdošanas pārbaudē atradīs problēmas ar airbag un taisnotās stoikas?
Visdrīzāk Nipponā šis nav līmēts kopā. Viss, ko Nippon standarta diagnostikā pārbaudītu, būtu darba kārtībā, ko apliecina tikko veiktās TA rezultāti.
Domàju, ka atklāj vairāk nekā csdd - piemēram vai airbags atbild (emulators droši vien to var apmānīt), špaktelēšanu un pārkrāsošanu arī atradīs.
Skaidrs, ka pie koļas taisīts, ne nipponā - tāpēc jau apdrošinātāji norakstīja, ka atjaunot normāli bija neizdevīgi, nippon jau tikai atbilstoši ražotāja tehnoloģijai jāstrādā, iemetināt jaunu stoiku nav paredzēts
Ir gan liela daļa pircēju, kam pajauns auto = bezmaz vai garantija tam, ka tur viss kārtībā. Tad neko, visticamāk, cilvēks brauks vēl ilgus gadus, neko pat nezinādams. Te vietā teiciens, mazāk zini - ciešāku miegu guli.
Jau vairāk kā mēnesi skatos viena konkrēta modeļa auto sludinājumus Vācijā, Lietuvā, Latvijā.
Atkal un atkal nostiprinās pārliecība, ka ievestie 'tikko no' lielākā daļa ir sisti un taisīti pārdošanai. Vai ar grozītiem spidometriem. Jo tik lētu kā pie mums līdzīga vecuma un līdzīga nobraukuma R-Eiropā grūti atrast.
Labāk pirkt sistu no treilera, vismaz zināsi, kas un kā taisīts
No Amerikas nākušajiem netā pēc VIN var bildes redzēt. Ja defekti "patīk", tad var ņemt gan netaisītu, gan sataisītu. Man pēdējie 3 auto leišu amerikāņi un ne par vienu braļukām nav pārmetumu.
Interesanti būtu redzēt kādu Jazz bildi, lai izprastu ko gan nozīmē sludinājumā minētais krāsotais labais spārns. Varbūt bijušais saimnieks varētu padalīties...
Bildes esmu redzējis Visa labā puse nevis tikai viens spārns. Visi airbagi izšāvās, gan priekšā, gan sānos (aizkari). Uzreiz jau VWfanam teicu, ka visticamāk neremontēs, jo nebūs ekonomiski attaisnoti.
Jāatzìst, ka pēc bildēm secināms, ka sataisīts smuki. Vai arī kvalitatīvi? Nu nez...
Iedomājies, ko nozīmē mazlietotam auto norakstāmi bojājumi. Es minu, ka saliekti sliekšņi un/vai stoikas
Pat nav jābūt tik fundamentāliem bojājumiem.
Salona daļas un airbagi maksā kosmiskas summas pērkot pie dīlera-garantijas mašīnai tas tā arī būtu jādara. Itogo apdrošinātāja ieskatā auto remonts konkrētajos līguma noteikumos ir biji nerentabls=auto grāmatvediski norakstāms.
Arī var būt - airbagi jau izlauž visu salonu, ātri vien saskrien tie 9kEUR, par ko tagad tirgo mazlietoto. Ja stoikas veselas, tad jau pat nav slikts variants, bet bez airbagiem...
Manu XF jaguāru norakstīja pēc neliela kreša, pēc kura es pats "svoim hodom" atbraucu mājās. Stāsts tajā, ka desmitgadīgs premium ar visai zemu tirgus vērtību, bet ļoti dārgām virsbūves detaļām, kuras lietotas dabūt tikpat kā nevar (oficiāli) , analogu tikpat kā nav, tātad, jāpērk jaunas pie dīlera. Jauns OEM lukturis, ja pareizi atceros, vien sastādīja 4.daļu no mašīnas tirgus vērtības.
Man kompis pilns ar braucošu, bet norakstītu klientu auto bildēm, kur nezinātājs varētu padomāt - eh, kas tad tur tāds?
Tā ir nepatīkamā daļa, braucot ar ekskluzīvu auto. A6 droši vien nebūtu problèma sataisīt
Tieši tā. Kaut arī man tas auto ļoti patika gan dizaina, gan komforta, gan vadāmības ziņā (protams, bija arī dažādi visai tizli risinājumi) un tajā laikā jau pat cierēju uz feisliftēto XF, sakarīga servisa un pieejamu rezerves daļu trūkuma dēļ Jaguar marku, kā savējo, daudzmaz pārskatāmā nākotnē vairs neizskatīšu.
Manā skatījumā šādam auto būtu jāatņem pielaide ceļu satiksmei forever, visā Eiropā. Tobiš, ja Vācijā tāds ir nobliezts un atzīts par bojā gājušu, būtu jābūt vienotai sistēmai, kas aizliegtu tam iziet tehnisko apskati jebkurā citā Eiropas valstī - tādam vrakam būtu jābūt derīgam tikai rezerves daļām. Punkts.
Sūdi jau ir tajā, ka formulējums ir "tā remonts nav tehniski iespējams vai tas ir ekonomiski nepamatots". Ir liela starpība, kā jau tika minēts piemērā ar Jaguāru. Ja luktura cena ir trešdaļa no vērtības, tad "ekonomiski nepamatots", ja salocīta statne un citi strukturāli bojājumi, tad "tehniski neiespējams".
Informācija par negadījumu CSDD nāk no apdrošinātāja, un šādos gadījumos apdrošinātājam būtu jāieliek ķeksis vai nu pie "ekonomiski nepamatots", vai pie "tehniski neiespējams". Tas būtu jānosaka ekspertam. Transportlīdzekļiem ar atzīmi "ekonomiski nepamatots" nevajadzētu liegt iespēju atgriezties satiksmē, jo kādam varbūt garāžā tieši tāds jaguārs glabājas, tikai ar izsistu aizmugurējo lukturi. Ja ir atzīme "tehniski neiespējams", tad šasijas numuru ārā un transportlīdzekļi uz lūžņiem vai rezerves daļās. Bet, tad vajag spēcīgus ekspertus, kas dotu slēdzienu. Šobrīd, manuprāt, pamatā tiek balstīts uz "ekonomiski nepamatots" no apdrošinātāju puses.
Un vēl, ja transportlīdzeklis vainīgs negadījumā un tam nav kasko, tad tak īpašnieks pie apdrošinātāja nemaz nevēršas un neviens nepēta vai remontēt, vai nē. Tur atkal tad jādomā sistēma, kā tos obligāti pārbaudīt.
Honda Jazz 2017 dzīvē, atsauksmes
Gribu uztaisīt tēmu līdzīgi kā GB12 par savu Honda-Jazz avatarā redzamajā krāsā.
Pagājušas 12 dienas, kopš nopirku šo ārkārtīgi skaisto auto. Mašīnai ir 1,3 litru četru cilindru benzīna motors ar 102 zirgspēku maksimālo jaudu. Ātrumkārba sešu pakāpju manuālā. Par motora uzvedību vēl pāragri spriest, jo motors nav ,,atvēries,, . Tas notikšot pēc dažiem tūkstošiem nobrauktu kilometru, bet tagad ir nobraukti 772 km.
Viena lieta, kas nav tik laba, kā gaidīts, ir trokšņu līmenis. Ceļa trokšņi šosejas ātrumos ir palieli. Varbūt vaina ziemas riepās Pirelli, kuras aiz neuzmanības nopirku 2014.gada DOT2014? Škoda-Fabia ir klusāka. Lai gan dažādos avotos raksta, ka arī Hondai esot pieņemama skaņas izolācija:
www.carwow.co.uk/news/all-new-honda-jazz-first-drive-0224-2133
Uzmanību piesaistīja šis teikums:
The new Jazz is more refined than the old one, mostly because extra sound deadening behind the engine has reduced the amount of noise transmitted into the cabin. Although Honda believes the Jazz lets less wind and road noise in than any competitor, it doesn’t seem noticeably better than in a Fiesta.