Volx rakstīja: Tojestj, ja kādam aptrukstas degviela, tad es nedrīkstu pieskriet ar savu benzin kanniņu un to sporta kāru uzpildīt?
Tev švaki vai būs tāda degviela, tur nelej to degvielu, kuru lej ielas auto
Volx rakstīja: Tojestj, ja kādam aptrukstas degviela, tad es nedrīkstu pieskriet ar savu benzin kanniņu un to sporta kāru uzpildīt?
Tev švaki vai būs tāda degviela, tur nelej to degvielu, kuru lej ielas auto
Pat mūsu vietejā latvijas čempionātā ir noteikta katrai klasei kāda degviela atļauta, ne visiem atļauts liet lēto e85 degvielu
topinamburs rakstīja: biju uz Biķerniekiem, tā kā iedeva bezmaksas biļeti. Tiešām nebiju bijis ralliju skatīties ļoti sen. Tā ka pirms padsmit gadiem, šķiet.
Tie 10 superspicie - nu visi vienādi. Kauc riepas, smird dūmi, tarkšķ motori. man bija garlaicīgi.
Biķernieki noteikti nav īstā vietā kur skatīties ralliju, tas vairāk bija šovs, tās mašīnas bija regulētas grants seguma jo uz īstajiem grants dopim nebija paredzēts servissa parks un vissi auto saregulēti nākošās dienas grants dopiem, Arī braucēji reti kurš gāja tur uz rezūltātu jo tādā mikimauša īsā dopā var vairāk zaudēt nekā iegūt.
Motorolers rakstīja: Man bija vilšanās, ka WRC klasē startē tikai 10 ekipāžas, no kurām 1 letiņš, 1 igaunis, nu kāds tur pasaules čempionāts. Tiešām nesekoju līdzi ralijam, bet izskatās, ka tur viss iet uz beigām! Izmaksas tak ir milzīgas, rūpnīcas ir pametušas šo novārtā. (2 laikam vēl palikušas)
Rallijās nekad nav bijis ļoti daudz komandu, bet protams bija vairāk, pēdējais trieciens ,ka dēļ dīzeļgeitas izmaksām ralliju pameta spēcīgākā komanda vw. Jā izmaksas ir ļoti lielas viena mašīna maksā miljons, vienas ekipāžas starts izmakša apmēram tik pat daudz. Ir palikušas trīs komandas divas pilnīgas rūpnīcas komandas trešā privātā, ar kuras auto brauca mārtiņš , kas ir ar ford atbalstu
Viencexpercs rakstīja: Kad tikai uzradās biļetes pārdošanā, kaut kādā oficiālā saitā - vai biļešu serviss, vai biļešu paradīze.
Bija trīs cipari, vai 110, 115...kaut kas tāds. Nesataisīju skrīnseiveri. Bet pēc tam vairs neskatījos.
Varbūt kāds cits arī to pirfiksēja?
Iepriekspārdošanā biletes pirku visām četrām dienām par 55Eiriki, uzskatu ,ka tas nebija dārgi,Pirms rallija bija 85 eiriki. Cilvēku bija ļoti daudz veidojot lielus satrēgumus it sevišķi Liepājas virzienā satrēgums sākās jau desmit kilometrus pirms grobiņas , pēc pēdējā dopa arī bija kaut kas līdzīgs Rīgas virzienā. Policija labi palīdzēja un organizēja satiksmi. Bija dēļ pārslodzes traucēti mobilie un interneta sakari. Skarus bija paredzēts organizēt ar speciālu lidmašīnu no Zviedrijas ,kurai bija gaisā janodrošina internets, bet tai radās piektdien tehniskas problēmas un tā atgriezās tikai svētdien, kad ar internetu viss bija kārtībā, dēļ tā arī radās ķibele ar reklāmas arku,kuru nepaspēja novākt kad to nonesa iepriekšējā mašina un Tanāks tajā ietriecās
Volx rakstīja: Gordons stāsta, ka Zeļenskis drīzuma rīkos referendumu par kara izbeigšanu.
Nu, noteikti visticamāk ies runa par teritoriju atdošanu.
Pēc pēdējās aptaujas 35 proc Ukrainas iedzīvotāji ir par teritoriju atdošanu, uz tādiem nosacījumiem izbeigt karu. Tiesa šis procents pēdējā laikā stipri pieaudzis,jo ātrāk bija stipri mazāks.
Vispār telefons jatur nobloķēts tikai dēl sievas bet dēļ drošibas, vienīgi ja nelieto internetu , banku , u.t.t, tad gan tik dēļ sievas, bet tā asprātīgi
Vēl viena nianse esot šoreiz raķetes lidojošas zemāk, un arī tapēc tās bija grūtāk notriekt.
Batjka savilcis savus dazus lūžņu ,kas viņam palikuši kurus krievi viņam nav atnēmuši un nosūtījuši uz Uklrainu tā sējot demogoģiju, tas taču vuiņu propogandas plāns sēt paniku ,kur nekā nav. Vispareizāk būtu šādas ziņa vispār ignnorēt.
cik zinu tas bija dēl'j trauslā ekrāna, abolos izmantoja izturīgāku stiklu kādu pielieto medicīnā
Droši vien ,ka speciāli neviens nesēžas viņiem virsū, meitenēm daudz bistamāk kaut kam citam uzsēstuies virsū
Man puikam praktiskim jauns Samsungs ar vissu vāciņu aizmugurējā džinsu kabatā apsēžoties sasprāga aizmugurējais stikls, pat nepamani'ja ,ka apsēzoties būtu kāda slodzīte uz telefona, Cik dzirdēts tad tieši Samsungiem ir ļoti vārīgi ekrāni, bet varbūtās,ka jaunos modeļos kaut kas mainījies. Pats nu jau kādus 15 gadus lietoju tikai iphone, jo savulaik izbesīja androids ar saviem gļukiem un atjauninājumiem, un vairs nav nekāda velme pāriet uz androida. Lietotam telefonam tāpat nav nekāda vērtība, manējam laikam varbūt kādi 100 eiriki,jeb mazāk, lai gan septiņu gadus uzticami un labi ,kalpo, pat baterija nav mainīta.
Samsungs laikam bez vāciņa galīgi švaks un jēls, cik dzirdēts diezgan neizturīgs pret triecieniem un minimālas vērpes
Kapēc vajag blakus un pamatelefons? es saprotu ja ir darba telefons, bet tad tas nav tavs un kāda starpība kāds viņš ir
poidjot na front miuzicirovats
core rakstīja:
darklight rakstīja: Tas pats jau vien bija, ja par pašiem pirmajiem Žikiem runā.
Klāt neesmu fiatam stāvējis, bet ir lasīts, ka kapeikai diezgan daudzi mezgli bija pārveidoti, un ne uz to labāko pusi. Kā arī padomju montāžas kvalitāte arī domāju stipri atpalika, tā ka nebija gan tas pats.
Pirmos žikus itāļi palīdzēja taisīt, bija arī fiata detaļas, bet kad krievi pārkāpa norunu un žikus sāka eksportēt ne tik uz toreizējām soc valstīm bet arī uz to laiku devētām kapitālistiskām valstīm, tā sastādot konkurenci pašam fiatam, itāļi vairs nepalīdzēja krievam, un žika kvalitāte strauji kritās
Kā tad, Mirtantei feislifts
Mirtantei ar patika
salidzinui divas dazadas cenu atšķirības 20 gadus vecs audi maksā sākot no 1000, bet astoņus gadus vecs japānis būs ap septiņi tūkst, korejietis varbūt no pieci sakot, ta ka atskiriiba gandriz pieckarsa. bet nēmās ar veciem lūžniem diemzel aiz labas dzīves. Veu japāni un korejieti uztureet ir dargaak delj detaljaam, un tie briesmigaak sarusee , pat tik talu ka nav ko metinaat, 20 gadigu korejieti pat gruuti atrast ,kas veel kust. Nav jau tikai audi ,kas populāri tāpat ir vw, volvo, kurus ekspluatee ilgaak, bet tas katram jasaprot kad masina jalaiz naglās atpūtā, un kad tā vairs nav ekonomiski uzturēt, protams, 20 gadīgiem motora nobraukums tuvu miljonam, ko tur dižu vairs var gribēt, un arī uz vecumu apkopes netaisa kādas ražotājs paredzējis
Viencexpercs rakstīja: jebkurš vācu auto izstrādājums pēc 5 gadiem jānodot tolmetā, nevis jābrauc.
Daži sāk jukt jau pēc 3 gadiem.
Tikai praksē ir savādāk, vissilgāk tiek ekspluatēti tieši vācu auto ,kamēr citi 30-20 gadus veci jau parsvarā tolmetā.
jebkura reforma parasti nosledzās ar sadārdzinājumu
Kā jaun teici ietilpīgs minivens, ja nebūs nobraukts vai sarūsējis tad nekāda vaina diezgan izturīgs, mizā tik, ja kas notiek, nav dārgs ekspluatācijā un detaļas pieejamas.
spainis rakstīja:
imzz rakstīja: Es kaut kur lasīju labu padomu, ka mērot eļļas līmeni, tos eļļas pilienus, kuri nopil no štoka, ir derīgi uzpilināt motora pārsega slēdzējmehānismam. Tad tas vienmēr labi saeļļots.
Kas tie par dranduļetiem, kam eļļa ar taustu jāmēra?! Pat tam piecpadsmitgadīgajam folksvāgenam ir milzu lampa panelī, kas parād ir vai nav. Folksvāgena gadījumā gan ir opcija, ka katrā eļļas pieliešanas reizē, kas ir gana regulāra padarīšana, no kannas var kādu pilīti tur uzpilināt.
b5 modelis ir 27gadus nevis 15 gadus vecs. Nav teikts arī ka pat tik vecam b5 būtu jauzlej eļļa, protams tas atkarīgs no nobraukuma, jo pa tiem gadiem iespējams noskrējis tuvu miljonam.
visticamakais un visvienkaršākais ir pārbaudīt starteri, bet nav 100 proc. ka vainīgs starteris., ka nevar pagriezt dzinēju. Man vienam seatam bija līdzīgi, bet tā nebija startera vaina, diemžēl vainu tā arī nemeklēji, jo pārdevu to auto ar defektu
650 rakstīja: 4 часа наZад : www.moscowtimes.ru/2024/07/25/s-nachala-voini-rossiya-v-obhod-sanktsii-importirovala-zapadnih-chipov-na-4-mlrd-cherez-6000-podstavnih-kompanii-a137776 ..За период с начала войны более 6000 фирм обеспечили поставку в Россию запрещенных чипов почти на $4 млрд, показал анализ NYT.
Tas tiesa nopērk ko un cik vajag, vienīgais sanāk pārmaksāt ,jo starpnieki var uzgriezt tādu cenu ,kā grib ,jo krievs vienalga pirks. Vienīgi izskatās ,ka krievam ar piķi vismaz pagaidām nav problēma, tāpat, kā savulaik Kariņam ar valsts naudas dalīšanu