iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2
GTD2 10.05.2025 14:12

Protams mēs vissi esam dažādi, neesam roboti. Protams,katram auto savs pircējs, neesmu maksķērnieks, mednieks nē un arī māja nav man ārpus pilsētas, tapēc krossovers navnepieciešams, ka tagad vairāk modes lieta. protams var braukt dažādi savulaik ar golfu esam astoņi braukuši un ar nekas aizbraukt var ja vajag. 

Nākamos 300 tūkst droši vien nebraukšu ar šo auto bet,kādus 50 tūkst plāns ir braukt. Kāds būs nākamais nezinu. Pēc aptuveni trīs gadiem ,kas zin ,kas būs ar tiem auto , varbūt arī ev , varbūt būs palikuši lētāki un būs lielāka izvēle. Ar ielas auto šajā segmentā ļoti švaki, pārsvarā tikai Tesla, dīzeļi arī vissticamāk būs norakti. Gribētos 35.tukst. budžetā iekļauties lai nav jaņem kredīts, bet ,kas zin kā būs pagaidām par to īpaši neiespringstu. Pašreizējais dranduļets kalpo praktiski berz remontiem, apskates iet bez aizradījumiem, tapec arī nav iemesla to mainīt. 

Sildot ekonomiku ,ražojot daudz auto izstrādājumus mēs nodarām pāri dabai

GTD2 10.05.2025 13:56

Neuzminēji

GTD2 10.05.2025 11:37

no škodas ,kurā ir daudz maz konfortabla braukšana un vietas arī aizmugurē sēdošiem, un kur ir kat cik normāla izmēra bagāžnieks ir vienīgi superbam, tas ir vidējs auto kas nav pārmerīgi liels un arī mazs diezgan optimāls ģimenes auto ar mazām ekspluatācijas izmaksām, konkurētspējīgu paša auto cenu  un salīdzinoši normālu konforta līmeni, Aprīkojkums atkarīgs kādu vari un vēlies atļautoiies. Enyaq der max diviem aizmugurē vietas vienīgi bērniem, bagāžnieka izmērs ļoti mazs. Diezgan iss un augsts tapēc braukšanas konforts diezgan švaks, lai gan tas tomēr krossovers kasvairāk paredzēts lauku ceļiem un tur konforts otrā pllānā, pa lielam paugstināts fabija. Protams tādu nopērkot vissticamāk ,ka ilgi ar tādu dranduļetu negribēsi brraukt, bet nopērkot puslīdz kvalitatīvu auto neredzu iemeslu lai viņu mainītu, kamēr viņš labi un bez problēmām kalpo, vidēji tas ir 300tūkst. Īpaši arī ja  nav ko labāku ko ņemt vietā, jo tagad izskatās,ka galvenais ir bezjēdzīgais ekrāns ar ko padižoties.

Ja domā lādēt mājās, kas arī ja ir tādas iespējas ir ļoti ieteicams, vienīgi tad pie izdevumiem, jarēķina klāt arī lādētāja un saules paneļu izmaksas.

GTD2 10.05.2025 9:57

Pirmkārt auto nav līdzīga izmēra, Tev maziņš, viņam kompakts, katrs savas klases auto attiecigi ar drusku savadakaam ekspluatacijas izmaksaam. Viņiem kopīga tikai škodas bļemba,Patēriņa izmaksas arī nav korektas, starpība apmēram uz pusi sanāk elektrības izmaksas lētāk protams tās jarēķina lādējot publiskās uzlādēs, jo ice taču arī tanko tankā, nevis kaut kur pa lēto no kannas pa 1eiro litrā. Vai arī ,kā zemnieki ar savu bezakcīzes  traktor degvielu.

 Man par desmit gadiem nobraukts 260tūkst.  Apkopes izmaksas apm 3.5 tūkst, tajā ieklauta arī siksnas un bremžu maina. Par remontu izmaksām nekas īpaši nav bijis jaremontē izspiedējgultnis, dzesešanas dačiks, varbūt vē kāds sīkums bet pa lielam tas arii viss, aptuveni viens tūkst aizgajis ir remontos. Kaut kā esi baigi pievilcis uz EV pusi, man nesanāk nekādīgi tik astronomiskas ice izmaksas, lai gan man ir vidējās klases mašīna, kurai izmaksām vajadzētu būt lielākām

GTD2 04.05.2025 19:10

Salīdzinot 5-gadīgu etron nobrauku, pārsvarā nav vairāk par 150tūkst. analoga vecuma audi ar iekšdedzes dzinējiem nobraukumi divreiz lielāki, sanāk,ka tomēr,ja vajag daudz braukt tad tomēr izvēle par labu iekšdedzes dzinējiem

GTD2 24.03.2025 15:25

GB12 rakstīja: Pazinu vienu uzņēmēju, kurš nesmēķētājiem maksāja 10% lielāku algu. Ķipa, produktīvāk strādājot.

Par traktoriem un telpām ļoti vienkārši - izdot rīkojumu, ka aizliegts. Ja liek mīksto, tad pieķerot, teiksim, 50 euro no algas nost. A telpās tak pēc likuma nedrīkst, vai ne tā?

Vissticamāk ,ja uzliksi sodu traktorists  aizies citur srtrādāt ,kur ļauj pīpot un nečakarē ar sūdu rīkojumiem smadzenes, labi traktoristi apkārt nemētājās, lai takš pīpo tai traktorā viens pats taču tur tik sēz , Ja brauc un kož\ tad gan sliktāk, tad vajag sankcijas pret traktoristu, lai tā vairs nedara, nezinu amēķēšana man šķirt nav problēma traktorā. Telpās gan nevajadzētu atļaut pīpot, savādāk nopīpās vēl to māju

GTD2 21.03.2025 18:44

GB12 rakstīja:

Nav taisnība. Nesen sev skatīju vienu Kodiaq - 2020. gada. Apakša bija tā sapuvusi, ka bija skaidrs, ka nākamo skati tas drapaks neizies.

 

Vispār, lai cik tas arī nebūtu dīvaini, šobrīd vismazāk, pēc maniem novērojumiem, rūsē Stellantis produkti - Citroen, Pežō, Opel… Nu, par širpotrebu auto runājot.

viena atsevišķa mašīna neko neizsaka, varbūt bijusi nopietni sista varbūt pa mežu triekta ,jeb stāvējusi tādos apstākļos kur metāls viegli korodē, varbūtās rūpnīcas brāķis, bet škosdām pārsvarā rūsa ir dēl tā ,ka iet nost krāsa, iespējams ,ka čehijā tas nav aktuāli, bet apkšā pārsvarā ir labā stāvoklī, 

GTD2 21.03.2025 8:35

GB12 rakstīja:

Šobrīd nekas tik ļoti nerūsē tik ļoti kā VAG grupa… Labā ziņa ir tā, ka vismaz Škoda to apzinās, un virsbūves kasjakus taisa pa garantiju.

škoda pārsvarā aorūsē tikai virspusēji un nav vizuāli piecvilcīgi, ko ari šo problēmu  var ne pārāk dārgi novērs, Ar azīātu auto ir daudz bēdīgāk, vizuāli varbūtās izskatās tīri ok bet paceļot augšā bieži sausmas bez lielas metināšanas neiztikt, itr arī tādi eksemplāri kur pat nav vairs ko metināt

GTD2 19.03.2025 10:43

Naudasmaiss rakstīja:

Un kad viņš viņu pārdos? Es labprat nopirktu.

Izskatās,ka ātrāk sapūs nekā pārdos, jau tagad garažā stāvot ir rūsas pazīmes, pagaidām gan nav nekas traks

GTD2 18.03.2025 16:06

Ne visi daudz braukā, man paziņam ir  desmit gadus veca astra ar nobraukumu 50 tūkst. Pārevarā viņš brauc ar firmas mašīnu 

GTD2 20.02.2025 14:38

A ,kur iesi ar to somu? sienāžus skaitīt un blociņā atzīmēt?

GTD2 11.02.2025 13:32

BMW dīleris, būtu labāk stāstījis par savām sametinātām un sasmērētām auto virsbūvēm, nav jarunā par to ko neko nejēdz

GTD2 09.02.2025 10:22

Freijers rakstīja: 1.Vai no RD pietuvināto struktūrām tiks attalināti autonīdēji (sektanti)? 

2. Vai apturēs RS maksas stavvietu (slauktuvju) plešanos pilsētā ? Vai varbūt Rīgā deklarētie vares saņemt stavvietas karti bez maksas ?

3. Vai Rīgas PP darbiba ar kameriņu karināšanu stabos un kokos ir normāla un tiks turpināta ?

4. Kad tiks atsakts darbs pie Ziemeļu koridora ?

Vajag balsot par Pūci, viņam ir plāns ,kā tikt pie stāvvietu kartītēm

GTD2 08.02.2025 12:35

Kapēc lai atrisinātos ar tehnisko apskati, izmaiņas būs tikai sākot ar 2013gada auto, pie mums videja auto vecums ir 2010 gada , un tie arii ir tie kas vissvairaak kuup , pa lielam šīs izmaiņas sakāttos ļoti maz auto,jo pēc šī gada pārsvarā ar tiem viss kārtībā

GTD2 30.01.2025 13:35

Freijers rakstīja: Tā ir robota jeb DSG kārba vai kāds parastais hidroautomāts ? No komentāriem vainu neizzīlēs, pie kārbiniekiem jādodas...

1,6 mazajam gausajam dīzelītim ir sausā 7 robu dsg kārba, noteikti labākas kārbas nāk 2,0 dīzeļiem ,kas ir mitra tipa dsg. Vispār arī  sausā kārba ir diezgan izturīga, bet ir tikai viens bet laicīgi tā jāapkopj un jamaina ēļļas , ja negrib problēmas tad vēlams ik pēc 60 tūkst, eļļa tur nav daudz vairāk par litru. protams vissizturigakaa karba ka jebkuram auto ir mehaniskaa, tapec perkot lietotu auto ja svarigas ir ekspluatacijas izmasas labak izveleties mehanisko karbu. Droši vien jasāk ar ēļļas maiņu, un ieteicams arī nomainīt arī filtru.

GTD2 29.01.2025 8:53

aptuveni sākot no 2005 gada rusee tapat kā pārējie, ne ar ko nav labāki

GTD2 28.01.2025 15:03

iciks rakstīja: Ierosinu domu attīstīt vēl tālāk. Visur, kur iespējams sabtrans 3-5 km attālumā, arī vienam auto uzlikt pamatīgu nodokli, lai stimulētu izmantot sabtranu.

Šeit uzreiz paveras lieliskas iespējas kopā ar kaimiņiem taisīt kolchozu, t.i. turēt vienu auto uz vairākiem un kopīgi kopt. Tas gadījumiem, ja tomēr ir vajadzība aizbraukt kaut kur ārpus sabtrana maršruta.

Tāpat derētu padomāt, vai tie paši braucieni tik ļoti vispār vajadzīgi. Pilsētā visu var ar kājām izstaigāt. Laukos - var iekopt naturālo saimniecību, ir mājmācība, dr.Bergs kā onlina dakteris, tā ka varētu atteikties no dzīrēm mēra laikā un dzīvot saskaņā ar dabu.

Atsakoties no auto pilsētā, tā laika gaitā atgūtu kādreizējo spozmi, asfaltētu laukumu vietā būtu ganības. Ir taisni neapgūts potenciāls, vajag tikai mainīt attieksmi.

latvijā tas nav aktuāli, jo mums viena mazpilsēta un pārējie lauki, tapēc bez privātā auto nekā, jo sabiedriskais tr. nespēj nodrosinat iedzivotaju vajadzibas delj ta ka maz brauceeju

GTD2 28.01.2025 13:03

Sen vairs tā nav, rūsē tāpat ,kā vissi pārējie, mazāk kā aziāti, bet ne ar ko sen vairs neatšķiras no pārējiem. frančiem arī raksturīgi ja no ārpuses izskatās tīri glīti tad apakša var būt šausmas

GTD2 28.01.2025 8:30

Mashiic rakstīja: Kādēļ neviens neiesaka Skodas ? Piem. vienkāršo Rapid? Škodas pat esot kvalitatīvākās par VW, it kā !

Posta autors meklēja kompaktklases auto , nevis mazauto. no mšķodas tas varētu būt golfa analogs octavija. Par pūšanu par 2-3k ir ļoti jaskatās ar rūsēšanu jo praktiski  tādā enu kategorijā sarūsējiisa varbūt jebkurš modelis. nav neviens modelis kas nerūsē, puslīdz vissi rūsē vienādi, varbūtās sāpīgāk ar rūsēšanu ir japānišiem ,kas vizuāli no ārpuses var neizxskatīties  sarūsējis bet apkša var būt kritiskā stāvoklī, r wag ir pārsvarā otrādi vizuāli ir aprūsējis ,bet apakša ir labākā stāvoklī, bet jaskatās katrs auto individuāli. ja nav iebildumu pret vecāka gada modeli, tad var atrast par tādu naudu no vācijas dienvidien vestu ,kas nebūs iespējams sarūsējis, bet par to naudu tāds baidos,ka sanāks 4 paudzes golps, kas ir vienkārš un izturīgs,

GTD2 23.01.2025 13:37

ZZZZ rakstīja: GTD2 pastāsti ko konstruktīvu, par sievu un viņas māti mēs jau visu zinam...

Kas šis par auto, ko te autospeci rāda?

izskatās pēc toyotlexsusa

GTD2 23.01.2025 8:51

Atslēgas vārds sievasmāte, kur vēl lielāks priks ,kā uzvārīties uz sievasmātes rēķina

GTD2 21.01.2025 17:20

nu labi labi biki dramatizēju, bet tas nemaina galveno ,ka ļoti neveiksmīga konstrukcija, ar neērtu un dārgu remontu. Vienkārši iesaka cilvēkam visādus mēslus piemeram citroenus ar izslavētiem elektro gļukiem arī ne visai veiksmīgiem  risinājumiem  u.t.t lai cilvēkam būtu vēl liel'\akas problemas ar tā jau veco mašīnu, kurai iespejams var izlīst vissneprognozējamākās kaites

GTD2 21.01.2025 15:50

laikam vēl sarēzģitāk remontējamu auto nevarēji atrast, lai tiktu motoram klār hanoceļ virsbūve, Tapēc arī šim tāda cena jo neviens ,kas pie pilna prāta tādu nolietotu nepirks

GTD2 20.01.2025 14:30

ZZZZ rakstīja:

GTD2 rakstīja:

Kanibaals rakstīja: Atradu - www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/smart/fortwo/anlhl.html

Arī bezproblēmu auto, vienīgā problēma mazs akumulators, jāpērk max jaudīgs, lai ziemā nepieviļ - www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/honda/jazz/noxhb.html

Vissticamāk ,ka jazam problēmas ar rūsu, dēl īpatnējā metāla, arī diezgan grūti to sametināt un tā būtu tikai tāda lāpīsanās

Iespējams, kaut kas no cinka tur pievienots, uz vai ap to metālu.

Japāņu auto tas metāls ir savādāks nekā citiem īsti nezinu ,ko viņi tur liek klāt tam metālam, viņš ļoti slikti metinās, un tas trakākais ka viņš ļoti rūsē, var teikt ,ka vissvairāk kā citi auto

GTD2 20.01.2025 8:52

Kanibaals rakstīja: Atradu - www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/smart/fortwo/anlhl.html

Arī bezproblēmu auto, vienīgā problēma mazs akumulators, jāpērk max jaudīgs, lai ziemā nepieviļ - www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/honda/jazz/noxhb.html

Vissticamāk ,ka jazam problēmas ar rūsu, dēl īpatnējā metāla, arī diezgan grūti to sametināt un tā būtu tikai tāda lāpīsanās

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti