iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2
GTD2 24.03.2025 15:25

GB12 rakstīja: Pazinu vienu uzņēmēju, kurš nesmēķētājiem maksāja 10% lielāku algu. Ķipa, produktīvāk strādājot.

Par traktoriem un telpām ļoti vienkārši - izdot rīkojumu, ka aizliegts. Ja liek mīksto, tad pieķerot, teiksim, 50 euro no algas nost. A telpās tak pēc likuma nedrīkst, vai ne tā?

Vissticamāk ,ja uzliksi sodu traktorists  aizies citur srtrādāt ,kur ļauj pīpot un nečakarē ar sūdu rīkojumiem smadzenes, labi traktoristi apkārt nemētājās, lai takš pīpo tai traktorā viens pats taču tur tik sēz , Ja brauc un kož\ tad gan sliktāk, tad vajag sankcijas pret traktoristu, lai tā vairs nedara, nezinu amēķēšana man šķirt nav problēma traktorā. Telpās gan nevajadzētu atļaut pīpot, savādāk nopīpās vēl to māju

GTD2 21.03.2025 18:44

GB12 rakstīja:

Nav taisnība. Nesen sev skatīju vienu Kodiaq - 2020. gada. Apakša bija tā sapuvusi, ka bija skaidrs, ka nākamo skati tas drapaks neizies.

 

Vispār, lai cik tas arī nebūtu dīvaini, šobrīd vismazāk, pēc maniem novērojumiem, rūsē Stellantis produkti - Citroen, Pežō, Opel… Nu, par širpotrebu auto runājot.

viena atsevišķa mašīna neko neizsaka, varbūt bijusi nopietni sista varbūt pa mežu triekta ,jeb stāvējusi tādos apstākļos kur metāls viegli korodē, varbūtās rūpnīcas brāķis, bet škosdām pārsvarā rūsa ir dēl tā ,ka iet nost krāsa, iespējams ,ka čehijā tas nav aktuāli, bet apkšā pārsvarā ir labā stāvoklī, 

GTD2 21.03.2025 8:35

GB12 rakstīja:

Šobrīd nekas tik ļoti nerūsē tik ļoti kā VAG grupa… Labā ziņa ir tā, ka vismaz Škoda to apzinās, un virsbūves kasjakus taisa pa garantiju.

škoda pārsvarā aorūsē tikai virspusēji un nav vizuāli piecvilcīgi, ko ari šo problēmu  var ne pārāk dārgi novērs, Ar azīātu auto ir daudz bēdīgāk, vizuāli varbūtās izskatās tīri ok bet paceļot augšā bieži sausmas bez lielas metināšanas neiztikt, itr arī tādi eksemplāri kur pat nav vairs ko metināt

GTD2 19.03.2025 10:43

Naudasmaiss rakstīja:

Un kad viņš viņu pārdos? Es labprat nopirktu.

Izskatās,ka ātrāk sapūs nekā pārdos, jau tagad garažā stāvot ir rūsas pazīmes, pagaidām gan nav nekas traks

GTD2 18.03.2025 16:06

Ne visi daudz braukā, man paziņam ir  desmit gadus veca astra ar nobraukumu 50 tūkst. Pārevarā viņš brauc ar firmas mašīnu 

GTD2 20.02.2025 14:38

A ,kur iesi ar to somu? sienāžus skaitīt un blociņā atzīmēt?

GTD2 11.02.2025 13:32

BMW dīleris, būtu labāk stāstījis par savām sametinātām un sasmērētām auto virsbūvēm, nav jarunā par to ko neko nejēdz

GTD2 09.02.2025 10:22

Freijers rakstīja: 1.Vai no RD pietuvināto struktūrām tiks attalināti autonīdēji (sektanti)? 

2. Vai apturēs RS maksas stavvietu (slauktuvju) plešanos pilsētā ? Vai varbūt Rīgā deklarētie vares saņemt stavvietas karti bez maksas ?

3. Vai Rīgas PP darbiba ar kameriņu karināšanu stabos un kokos ir normāla un tiks turpināta ?

4. Kad tiks atsakts darbs pie Ziemeļu koridora ?

Vajag balsot par Pūci, viņam ir plāns ,kā tikt pie stāvvietu kartītēm

GTD2 08.02.2025 12:35

Kapēc lai atrisinātos ar tehnisko apskati, izmaiņas būs tikai sākot ar 2013gada auto, pie mums videja auto vecums ir 2010 gada , un tie arii ir tie kas vissvairaak kuup , pa lielam šīs izmaiņas sakāttos ļoti maz auto,jo pēc šī gada pārsvarā ar tiem viss kārtībā

GTD2 30.01.2025 13:35

Freijers rakstīja: Tā ir robota jeb DSG kārba vai kāds parastais hidroautomāts ? No komentāriem vainu neizzīlēs, pie kārbiniekiem jādodas...

1,6 mazajam gausajam dīzelītim ir sausā 7 robu dsg kārba, noteikti labākas kārbas nāk 2,0 dīzeļiem ,kas ir mitra tipa dsg. Vispār arī  sausā kārba ir diezgan izturīga, bet ir tikai viens bet laicīgi tā jāapkopj un jamaina ēļļas , ja negrib problēmas tad vēlams ik pēc 60 tūkst, eļļa tur nav daudz vairāk par litru. protams vissizturigakaa karba ka jebkuram auto ir mehaniskaa, tapec perkot lietotu auto ja svarigas ir ekspluatacijas izmasas labak izveleties mehanisko karbu. Droši vien jasāk ar ēļļas maiņu, un ieteicams arī nomainīt arī filtru.

GTD2 29.01.2025 8:53

aptuveni sākot no 2005 gada rusee tapat kā pārējie, ne ar ko nav labāki

GTD2 28.01.2025 15:03

iciks rakstīja: Ierosinu domu attīstīt vēl tālāk. Visur, kur iespējams sabtrans 3-5 km attālumā, arī vienam auto uzlikt pamatīgu nodokli, lai stimulētu izmantot sabtranu.

Šeit uzreiz paveras lieliskas iespējas kopā ar kaimiņiem taisīt kolchozu, t.i. turēt vienu auto uz vairākiem un kopīgi kopt. Tas gadījumiem, ja tomēr ir vajadzība aizbraukt kaut kur ārpus sabtrana maršruta.

Tāpat derētu padomāt, vai tie paši braucieni tik ļoti vispār vajadzīgi. Pilsētā visu var ar kājām izstaigāt. Laukos - var iekopt naturālo saimniecību, ir mājmācība, dr.Bergs kā onlina dakteris, tā ka varētu atteikties no dzīrēm mēra laikā un dzīvot saskaņā ar dabu.

Atsakoties no auto pilsētā, tā laika gaitā atgūtu kādreizējo spozmi, asfaltētu laukumu vietā būtu ganības. Ir taisni neapgūts potenciāls, vajag tikai mainīt attieksmi.

latvijā tas nav aktuāli, jo mums viena mazpilsēta un pārējie lauki, tapēc bez privātā auto nekā, jo sabiedriskais tr. nespēj nodrosinat iedzivotaju vajadzibas delj ta ka maz brauceeju

GTD2 28.01.2025 13:03

Sen vairs tā nav, rūsē tāpat ,kā vissi pārējie, mazāk kā aziāti, bet ne ar ko sen vairs neatšķiras no pārējiem. frančiem arī raksturīgi ja no ārpuses izskatās tīri glīti tad apakša var būt šausmas

GTD2 28.01.2025 8:30

Mashiic rakstīja: Kādēļ neviens neiesaka Skodas ? Piem. vienkāršo Rapid? Škodas pat esot kvalitatīvākās par VW, it kā !

Posta autors meklēja kompaktklases auto , nevis mazauto. no mšķodas tas varētu būt golfa analogs octavija. Par pūšanu par 2-3k ir ļoti jaskatās ar rūsēšanu jo praktiski  tādā enu kategorijā sarūsējiisa varbūt jebkurš modelis. nav neviens modelis kas nerūsē, puslīdz vissi rūsē vienādi, varbūtās sāpīgāk ar rūsēšanu ir japānišiem ,kas vizuāli no ārpuses var neizxskatīties  sarūsējis bet apkša var būt kritiskā stāvoklī, r wag ir pārsvarā otrādi vizuāli ir aprūsējis ,bet apakša ir labākā stāvoklī, bet jaskatās katrs auto individuāli. ja nav iebildumu pret vecāka gada modeli, tad var atrast par tādu naudu no vācijas dienvidien vestu ,kas nebūs iespējams sarūsējis, bet par to naudu tāds baidos,ka sanāks 4 paudzes golps, kas ir vienkārš un izturīgs,

GTD2 23.01.2025 13:37

ZZZZ rakstīja: GTD2 pastāsti ko konstruktīvu, par sievu un viņas māti mēs jau visu zinam...

Kas šis par auto, ko te autospeci rāda?

izskatās pēc toyotlexsusa

GTD2 23.01.2025 8:51

Atslēgas vārds sievasmāte, kur vēl lielāks priks ,kā uzvārīties uz sievasmātes rēķina

GTD2 21.01.2025 17:20

nu labi labi biki dramatizēju, bet tas nemaina galveno ,ka ļoti neveiksmīga konstrukcija, ar neērtu un dārgu remontu. Vienkārši iesaka cilvēkam visādus mēslus piemeram citroenus ar izslavētiem elektro gļukiem arī ne visai veiksmīgiem  risinājumiem  u.t.t lai cilvēkam būtu vēl liel'\akas problemas ar tā jau veco mašīnu, kurai iespejams var izlīst vissneprognozējamākās kaites

GTD2 21.01.2025 15:50

laikam vēl sarēzģitāk remontējamu auto nevarēji atrast, lai tiktu motoram klār hanoceļ virsbūve, Tapēc arī šim tāda cena jo neviens ,kas pie pilna prāta tādu nolietotu nepirks

GTD2 20.01.2025 14:30

ZZZZ rakstīja:

GTD2 rakstīja:

Kanibaals rakstīja: Atradu - www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/smart/fortwo/anlhl.html

Arī bezproblēmu auto, vienīgā problēma mazs akumulators, jāpērk max jaudīgs, lai ziemā nepieviļ - www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/honda/jazz/noxhb.html

Vissticamāk ,ka jazam problēmas ar rūsu, dēl īpatnējā metāla, arī diezgan grūti to sametināt un tā būtu tikai tāda lāpīsanās

Iespējams, kaut kas no cinka tur pievienots, uz vai ap to metālu.

Japāņu auto tas metāls ir savādāks nekā citiem īsti nezinu ,ko viņi tur liek klāt tam metālam, viņš ļoti slikti metinās, un tas trakākais ka viņš ļoti rūsē, var teikt ,ka vissvairāk kā citi auto

GTD2 20.01.2025 8:52

Kanibaals rakstīja: Atradu - www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/smart/fortwo/anlhl.html

Arī bezproblēmu auto, vienīgā problēma mazs akumulators, jāpērk max jaudīgs, lai ziemā nepieviļ - www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/honda/jazz/noxhb.html

Vissticamāk ,ka jazam problēmas ar rūsu, dēl īpatnējā metāla, arī diezgan grūti to sametināt un tā būtu tikai tāda lāpīsanās

GTD2 19.01.2025 18:50

civiks, rūsē vēl trakāk ,kā golfs, ja skatās civiku tad noteikti japievērš uzmanība auto apakšai jo vizuāli viņš var neizskatīties sarūsējis. Par golfa 1,9 dīzeļiem tie ir ok un diezgan ilgspējīgi, golfs būs lētāks ekspluatācijā lētākas un pieejamākas detaļas. Protams par tādu summu pērkot auto ir ļoti jaskatās, vissticāmāk nobraukums būs 300tūkst un vairāk, kaut gan tāda vecuma auto bieži sastopami, kas piederējusi baznīctēvam un ar to reizi nedēlā braukts uz veikalu

GTD2 20.12.2024 15:02

b7 pēc latvijas standartiem vēl skaitās jauns, tas pat vecākiem modeļiem vel nav sasniedzis latvijas vidējā auto vecumu. Arī ar ekologiju ir ok (eiro 5). pats dzinējs ļoti labs ar lielu ressursu, man sen atpakaļ  škodai bija tāds dīzelis, EGR izbeidzās pie 500tūkst, vienīgi diezgan muļķiigā vietā un diezgan čakars to nomainīt, tapēc pieļauju ,ka daidzi izvēlās to amputēt, EGR uz ekoloģiju neko daudz neatsaucās, kvēpu filtrs gan to nekādā gadījumā nevajadzētu ravēt ārā

GTD2 20.12.2024 9:19

Krotow rakstīja: VW jāmaina brends. Pēc cenas un piekarinātajiem zvārgulīšiem tas nu nekādi vairs nav tautas auto.

Priekš vāciešu standartiem tas vēl joprojām ir tautas auto, priekš latvijas arī vienīgā atšķirība ka mums tautai viņš pārsvarā pieejams ,kad pa vāczemi noripojis vismaz desmit gadus un pieveicis 300tūkst, bet tas neliedz pie mums ar to noripināt vēl tik pat daudz.

GTD2 19.12.2024 14:22

darklight rakstīja: Vispār jau Cuprām ar pārdošanas rezultātiem viss kārtībā. Bet dizains vienmēr spāņiem ir bijis līmenī, jo to izstrādā viņi paši, nevis vācu "speciālisti". Diemžēl salona tehniskie risinājumi ņemti no VW, kas kopējo rezultātu sabojā.

Pārdošanas rezūltāti atpaliek no brāļiem tiguana un kodiaka. Loģiski ,ka risinājumi viņiem vienādi, pa lielam vinas tikai ar dizainu atšķirās, tas būtu vēl dārgāk taisīt trīs atšķirīgus krossoverus, Tagad vismaz pa trijiem modeļiem dabū lieloāku pārdosanas apjomu. par dizainu varu piekrist ap 2004 gadu kad seatam piesaistīja šķiet itāļu dizainerus dizains palika ļoti simpātisks un tāds ir vēl aizvien, diemžēl ar dizainu vien pārdošanas apjomus nesanāk pacelt ,lai lidzinātos ar škodu un vw, lai gan drusciņ līdzēja  nosaukuma nomaiņa no seat uz cupra

GTD2 19.12.2024 8:23

gunbox rakstīja: VW dizainu norāva podā. Bet ja jautājums šādi uzdots, tad tiešām varētu arī padomāt... vai tas ir bijis tizlība vadībā, visu laiku stagnēt dizainos un pēc tam kardināli apmesties par 180 un uztaisīt sūdu uz kociņa, vai jau sen ieplānots šo visu pasniegt kā neveiksmi un realitatē notirgot čainai.

Tā vienozīmīgi nevar teikt, to paši formenton daudzi tieši dēļ dizaina slavē

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti