Kārtot: Augošā secībā
1 2
GTD2 02.08.2019 8:21

cik saprotu ,ka esošajam golpam ir pāri par 30 gadiem sis bus jaunaks, un es nesku ,ka janem konkretais eksemplars. jaskatas kadaa stavoklii. Droši vien ka kaut kādi ieguldījumi būtu nepieciešami eļļas maiņa , zobsiksnas , jaipasnieks nevar pieradiit kad mainiijis. Nezinu ko paredz pec 150tukst, bet ar sprauslam tocna nav problemu tik atri, domāju kavājākais turbīna iet kādi 300tukst. man konkretais auto patlaban 450 tukst nobraucis 1.6tdi green line vw 2012 g dzinejs, nacas mainiit suknim salniku jo bija salerkas noplude kas ap 100eiriki izmaksaja ar visu darbu , ar egr varstu bijas problemas ko atsledzu , pec tam vadibas blokam bija problemas jo nebija chipojot hermnetiski vinju aiztaisijusi ciet. esmu vairaak ka divdesmit gadus nobraucis ar dizeliem un daudz apm 50tukst gadaa jo60km uz darbu sanaak braukt. nu nav viniem nekadas izmaksas, agraak kad bija japanishi tiem gan nav veiksmigi dizeli, ja perk japani tad iesaku vieniigi bendzinieku

GTD2 02.08.2019 8:02

ja cil;vēks meklē auto par 1.5tk, saka max2tk, tad kāpēc saki kaut ko par 3tk ja naudas ir tik cik ir, piedavaa varbuut veel par 20tukst jaunu auto.

GTD2 01.08.2019 17:26

P>S un ko tad pats ieteiktu ja cilvēkam ir 1.5 max 2 tukst ko viņš var atļauties auto tērēšanai?. Jo auto taču vajag tāpēc man šķiet ka es ieteicu diezgan piemērotu variantu vienkāršu mašīnu ar ļetām ekspluatācijas izmaksām,A3 arī nav nekāds tur premiums tas pa lielam ir tas pats 4 golfs ar kvalitatīvāku salonu un virsbūves apstrādi, bet tehniski viņi ir vienādi

GTD2 01.08.2019 17:22

nu tad aizejiet veikalā un bez pasūtīšanas savam KIa kaut ko nopērciet, domāju ,ka pat dilerā veikalā nebūs piejams un tik iz lpasūtīšanu. Nu vot teici nedēļas laikā bet ko lai cilvēks dara to nedeļu? kā lai tiek uz darbu? detaļu vajag tagad un tūlīt , es nerunaju par srotu un dzinejus vairs reti kāds maina. nē laukos vissticamāk ka uztaisīs tam dzinējam kapitālo remontu un brauks veel.

GTD2 01.08.2019 17:15

Pērk jaunas maz tāpēc ,ka dārgas un nevar atļauties, domāju lai varētu atļauties Audi pie tā cik mēs pelnam, un nebūtu tā mašina kā apgrūtinājums budžetam. Neiet tik daudz bendzīna mazmotori ,kas tagad ļoti populāri. Normālam dīzelim arī 700tūkst nav problēmu,pats agrāk kad jaunībā sanāca ļoti daudz braukāju esmu brau cis un tad vēl tālāk pārdevis ,kas turpināja braukt. Tā kā man sanāk braukt arī esošajai māšinai ir jau sakrājies 450 tūkst, Pa lielam ja vēlētos varētu pusi notīt nost kā Te visi dara un neviens nemaz nepateiktu, jo mašinai viss ideāli un apskate tiek izieta ar pirmo ipaši negatavojot to auto , un nedomāju no viņaas šķirties jo viss darbojās perfekti. Vācieši paši ar auto brauc apmēram līdz 300 tūkst un tad pārdod viņus mums, kur mēs notinam nost odometru uz 200tūkst kādas gandrīz visas mašīnas plācos tiek piedāvātas , un tad mēs vēl tos pašus 300 vismaz ar viņām nobraucam , un kad viņai 30 gadus tad dodam šrotē tāda ir dzīves realitāte latvijā. mātes draudzene bija tiko kā pendzijas veciumā nolikusi tiesības un viņai kaut kas iestāstīja lai pirmo auto pērk lietotu ,jo to iespējams apkrāpēsot vai kaut kur iebuktēs , tāpēc gāja uz placi pirkt lietotu. bet tur vinai iesmērēja sporisku pilnīgi viņai nepiemērotujaudīgu auto, Viņa reiz mēnesī kad viņš sāka burbuļot iedeva izbraukt, drusku pavilku pa trasi un vairs nekas neburbuļoju, viņai bija no sākuma pirkt jaunu mašīnu pēc tam arī nopirka to jazzu un tas irvēl joprojām jo nu jau gandrīz vairs nebrauc bet braucot garāzā gan viņu apskādēja.

par Rio izturību nemācēšu tiešām teikt , varbūt paspēju ar viņu kadu tukstots km nobraukt, tik varu teikt vienu ļoti nekonfortabls, gauss 1.4dzinējs,kas bija ļoti neekonomisks aizmugurējās durvis bija jacērt kā moskvičam neērts sēdeklis, u.t.t Mums bija vēl divi Kia ceed kas palika nu neteikšu ka viņi būtu ļoti izturīgi ,vienu laikam pardeva pie 300tukst nobraukuma jo tam sāka lūzt viss kas tik var saluzt, ar otru brauca mazāk to pardeva ar 150tūkst nobraukumu un pat tam bija sajūgs mainīts lai gan nobrauums ta nekāds, ai nu fgan aizrakstījos

GTD2 01.08.2019 16:04

Nevajag apvainot cilvēkus laukos kas strādā smagi diemžēl zemi attalgotu darbi un auto nav viņiem sapnis bet nepieciešamības līdzeklis ar ko pārvietoties. Auto ko pa lielam ari paši remontē,jeb ir kāds vietējais kas viņu var saskrūvēt. paskaties audi nemaz otreizejaa tirguu salidzinot ar citam markaam tik lets nav tapeec ,ka vinsh ir loti pieprasīts otreizējā tirgū atšķirībā no Tevis pieminētā kia, Un ko tad viņi ar tādu Kia darīs ne viņam detaļas var dabūt ne vinas lētas. kāds autorizētais serviss Tu laikam tālu no lauu dzīves realitātes, iesaku aizbraukt apskatīties,kā tur cilvēki dzīvot, viņam par mēnešalgu apkope nesanāktu tādā servisā kaut uz apkopi dzīt savu mašīnu. Jā tā ir mašīna kas ir izturīga un lēta ekspluatācijā un ilgi kalpo. Bet par rio kalpo, mums man škiet ka 2007 gadā šefs nopirka trīs kia un viens no tiem bija rio, nu teikšu nu tā tiešām bija kaste ne mašīna ,labi ka sekretāre viņu pirmā mēnesī sasita un varēja viņu norakstīt, lai gan skāde nebija nemaz tik liela bet servissā teica nu sataisīs viņu un ko tālāk ar to s-du darīsiet kam pārdoisiet, nevienam tāds nav vajadzīgs

GTD2 01.08.2019 12:56

bet kāpēc tad kad pirki to auto nepasūtīji komplektāciju ar stūres pastiprinātāju, droši vien vēlējies naudu ietaupīt un tāpēc neizvēlējies modeli ar stūres pastiprinātāju. tas ir tikai labi ka Tu vri izvēlēties vai pirkt ar jeb bez stūres pastiprinātāju, necvis tā ka viņš standarta un Tev jaizmanto opcija bez kuras vari iztikt, stūres pastiprinātājs ir tikai kā piemērs

GTD2 01.08.2019 11:58

nevis sapnis bet ikdiena jo viņām arī diži alternatīvas nav kas lēti maksā un lēti uzturēt ar pieejamām detaļām.Sapnis būtu ja kolhoznieki viņas iegādātos jaunas, Bet diemzeel viņi nevar atlauties auto ,kas maksaa 100tukst. un reti kursh var te latvijā atļauties. nezinu statistiku cik no šiem audi jauni pirkti latvijā , bet domāju max tie būtu pāris procenti no visiem šeit esošajiem Audi, pārsvarā viņi ir nopirkti npbraukti ar 300-700tūkst nobraukumu

GTD2 01.08.2019 11:52

man mates draudzenei savulaik placi ieteica nopirkt pasu piemerotako auto pendzijas vecuma kundzei ,kas bija a80 ar 2.6l dzineju, nu ista rakete, tik problema ka katru menesi tas auto burbuleja jo vina ar vinju vilkas pa soseju ar 70-80km stundaa ar piekto atrumu. Pec tam nopirka jaunu honda jazz, bet vinas brauksanas atrums nemainījās, Tā kā tas nav atkarīgs no auto modeļa. Vienkārši šie veco audi ir daudz vairāk saglabējusies, ka piemēram tie paši japānīši kas srn jau ir naglās pārkausēti un nav tik izturīgi intensīvao lietošanai. Un iemesli ir vairāki ar tiem brauc vairāk cilvēki kas ir pendzijas vecuma un kam jauns auto vairs nav aktuāls un kur tad 80 gad';igs onka skries. tāpat ja lēts auto tad taupa degvielu, japarunā pa telefonu jo nav taču brīvroku sistēmas, . Bet tā nav ,ka tikai Audi velkās velkās tapat opelīši ,francīši un pat bmw mašīnas un citas. lai gan šīm masīnam ir novērojama arī otra galējībastās var arī lidot kā bultas

GTD2 01.08.2019 8:58

nu ja velme uz audi tad varetu buutu tiri pienemams piemeram sads variants.

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a3/bjexnx.html

Pa lielam tas ir tas pats kas 4golps, detaļas pieejamas plašā izvēlē jebkurā veikalā vai srotē. Auto vienkārš izturīgs un lēti ekspluatējams, .detaļas arī lētas, dzinējs izturīgs,tik jaskatās cik nobraukts, ja nav vairāk par kādi 700tūkst nobraukums tad vajadzētu būt ok. Ritošā arī vienkārša un izturīga, ar rūsēšanu arīnerīuse tik traki ka konkurenti

GTD2 31.07.2019 8:43

kapec domaa ,ka 2 golpam detalas nevar dabuut? tam detaļas lielā klāstā lielakaa daļu autoveiklu un pat nevajag neko sūtīt,jo ir uz vietas atšķirībā no citiem auto

GTD2 08.07.2019 15:02

džips ir domāts bezceļam un parasti tas cilvēkam ir kā otrais auto ko parasti arī tā izmanto un ādas sēdekļi varbūt tikai praktisku iemeslu dēlj kad notašķi'ti ar dubliem lai vieglāk iztīrīt,domāju ka automāts džipam nav tas piemērotākais,

GTD2 08.07.2019 14:57

no Tevis nosauktajiiem neviens nav džips, ja toyotu tad lad cruisers , Volvo neesmu vispar džipus redzējis

GTD2 31.05.2019 14:58

un kas tad vainas iphone ,man personiski ir tikai pozitiva salidzinot ar ieprieksejo androidu kas medza karties gljukot ar miljons atjainunajumiem, un pasi telefoni ariikadus 6 gadus iet bez problemaam tad gan paliek beterija svakaaka. ir gan bijusi tik pagaidaam divi modeli pirmais bija 5 ,kam pec sesiem gadiem jau baterija nevilka visu dienu, tagad kadus paris gadus 8 m , un nviss stradaa lieliski un nav domas mainiit kamēr batereja neies uz galu

GTD2 31.05.2019 13:47

cik zinu vag aii bija pirmais kas saka razot dsg, droshi vien no taa arii bija tas bernu slimiibas, lai gan protams tas nav attaisnojums, man gruuti spriest, man labaak tiik manualas kaarbas, lai gan cik braukt ar dsg ir daudz patikamaak nekaa ar parasto automaatu

GTD2 31.05.2019 13:09

braucu ar sdzizeli diendienaa un pat salidzinoshi daudz ta kaa uz darbu vien nakas braukt 60km un protams veel visadi izbraucieni, gadaa nobraukums ap 50tukst. Ta apmeram 15 gadus braukaju. Ar japanisiem bija problemas it seviski peec kadiem 300 tukst nobraukumiem, ar vw grupas maasinam ipasi lielas problemas bijusas, protams ir arii cik aceros kadam divaam masinaam turbinas mainiitas vienai suknim kap remonteets, vienam tikai suknimsaslniks mainiits, vienai sadalenes. lai gan braucu ar masinaam līdz kadi 700tukst, tas tas masinas liekas sagurushas un prasas jau peec nopietnakiem ieguldijumiem

GTD2 31.05.2019 11:09

man atkal ir otradi slikta pieredze ar toyotaam, divaam problemas ar karbaam, vienam kam dizelis vispar pastavigas problemas ar dzineeju , ellu eda jau jauns , degvierlas paterinsh 10 litri, tad galvu dabuuja remonteet, detalas loti dargas, pat aizmugurejais logu tiritaju motorinsh maksaa 350 eiriki, un kas cetrus gadus vecam auto mainiits jau divas reizes, un tas viss ar masinaam kas neviena nav vecaaka par pieciem gadiem un nobraukums nevienai nav pat nieka 300 tukst.

GTD2 31.05.2019 10:56

Ar;i bendzīniekam ir turbīna kas tāpat plīst , un degvielas iezsmidzināšanas sistēmas remonts nav nemaz lētāks kā dīzeļu sprauslas, tas prtams ,ja nebrauc ar aizvēsturiskiem bendzīniekiem, lai gan ,kas liedz arī dīzeli iegādāties,kas ir bez turbīnas un lētiem smidzinātājiem

GTD2 29.05.2019 16:29

domāju ja japāni tad labāk tomēr bendzīnieku , īsti viņiem tie dīzeļi nesanāk laikam par sarežģītu, te jau izteicās par patēriņu , arī resurss viniem nav diez ko ilgs, ja normālam dīzelim 500tūkst tāds nieks vien ir tad japāni'tim tas jau būs ļoti daudz, ja vēlies dīzeli tad ieteiktu citas alternatīvas

GTD2 10.05.2019 13:07

kapēc domā ,ka viņš to auto jaunu nopircis ,nevis pa kapeikām notriektu šrotu, un tapēc arī zīmējās, .Atrodi bildi ,kur kāds šitā čēmojās,kas reāli viņu jaunu ir pircis švaki vai atradīsi tik viegli

GTD2 08.05.2019 13:13

Sti tulkoja apruveni šādi ''sports technology intelligent

GTD2 30.04.2019 11:28

viss ir baigi forši tikai par nobraukumu gan neticās, pirmkart ja tasir kas tam auto vainas jatik maz braukts(dauzīts; slicis bijis un pēc tam kaut kur nomests stāvēji), vai arī ja tik maz braucis kapēc īpašnieks iegūldot naudu tik dārgā auto to pārdod ar tik mazu nobraukuma. pie tik maza nobraukuma salonam vajadzētu būt pilnīgi bez nekādām lietojuma pazīmēm, jo bmw viņš ir pietiekami kvalitatīvs podziņu nodilumi sākās pie 300-500 tūkst,kas principā tādam auto arī nav daudz, lai veicās

GTD2 17.04.2019 13:50

šī iemesla dēļj nepērku tik lielus diskus,kuram ir zemprofila riepas izsklatās jau skaisti, bet pa musu celiem laikam nav vinas piemerotas

GTD2 17.04.2019 13:45

jā toyota aygo pirmo nomainīja pēc gada pa garantiju otrais izbeidzās tuliit pēc garantijas beigām srotē nevarēja dabūt tapēc nācās pirkt jaunu 350 eiriki un tas atkal tik vissticamāk uz pāris gadiem, landcruiziem arī tā ir liela probelēma ar tiem tīrītājiem , tā kā pricājies ka sharanam vismaz vinus var pa lēto dabūt

GTD2 17.04.2019 7:51

protams ,ka maz tagad taču vairs miniveni nav modē, tagad kārtīgam latvietim vajad su

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti