Tur nevajag krossoveru
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tur nevajag krossoveru
darklight rakstīja: Jā. Pēc atsauksmēm liekas pilnīgi ideāls auto tas Dasters. Vispār bez neviena mīnusa. Būs sievai jānopērk, lai nav vairs ar trolejbusu jākratās no Purčika uz ofisu centrā. Ar 1l motoru, protams, jo esam taču ekonomiski un ekoloģiski.
vairāk tas auto būtu piemērots no Purčika uz fermu![]()
Neviens nesaka ,kur vajag vai ne4ajag braukt, bet nevajag saukt to par bezceļlu .
Izskatās, ka pat zem ūdens pļjančķām ciets segums, vairāk izskatās par braukšanu par Krasta ielu pēc lietavām![]()
Tiešām tika testēts bezceļā? parasti ar šiem auto apietās ar baltiem cimdiem, ka tik kaut ko nenosmērē vai nenoskrāpē, žēl, ka nav video no bezceļa testiem. Cik mežinieki stāstījuši par iepriekšējo modeli, nav diez ko izturīgs bezceļa apstākļos, netur ritošais, kardāna krustiņi , bet remonts vienkāršun nav dārgs,ja protams pats skrūvē., bet jaskrūvē eso bieži
Par egr noteikti neviens neko neteiks, un arī atgāzes tas neitekmēs
šahs ir spēle, ieviešot attiecīgus algoritmus protams,ka var vinēt cilvēku, daudz ko cilvēks nespēj izdarīt to ko var mašīna. Sasmīdināji, ar sersoriem viņš jūtot
. nav runa ko tas spēj, un spēs vēl vairāk, runa bija par nosaukumu ''intelekts'' kas viņam nav, nepavelti nosaukumā ir otrs vārds mākslīgs,kas nozīmē ,ka va īsts.
savstarpējās attieksmes spējas viņam nav un nebūs , viņš nespēj just, viņš tikai spēj to ko viņam saprogrammē pastāvīgi atjaunojot datus, viņš nevar aizvietot dzīvu cilvēku.
Tieši tā, tikai nav tam nekāda sakara ar intelektu, vienkārši piemērots vārds, varbūtās veiksmīgāks būtu mašinanalizēšana, bet protams intelekts skan krurtāk, bet intelekts var būt tikai cilvēkam ,kas spēj sajust.
zināšanas ir tas ko tu iegūsti, vari iegūt arī no tā paša nosauktā mākslīgā intelekta, no interneta, gramatām, citiem cilvekiem, no personiskās pieredzes u.t.t
nevis zināšanas bet apmainās ar datiem
Un kur te ir mācīšanās, ir tikai datu apmaiņa, ko ievada programmētājs, jā sī datu apmaina spēj analizēt no ieprogramējamā, es nekad neesmu teicis,ka tā ir vienkārša programma tāir datorzinātnne, bet mācās cilvēki ,kas to pastāvīgi pilnveido
Tu diemžēl neesi spējis,jo atsaucies uz jaunvārda mašinmācīšanās saiti , kas ir tikai termins kur ietverts vārds mācīšanās. kur Tu redzi mācīšanos, Tur tikai programētājs liek klāt datoram algoritmus, kas savā stapā komunicē. Vienīgais,kas mācās tas ir programētājs, tā pilnveidojot tā saucamo mākslīgo intelektu. Mācīšdanās definīcija ir;
''Mācīšanās ir process, kurā indivīds pārņem sabiedrībā uzkrāto pieredzi, apgūst zināšanas, prasmes, attieksmes, pilnveido savu pieredzi, patstāvīgi un atbildīgi līdzdarbojoties un izzinot sevi, dabu un sabiedrību.'' To vissu var attiecināt vienīgi uz programētāju vai izstradataju grupu,kas papildina programmatūru
Bradypus rakstīja: Nu tā gluži nav taisnība. MI nav "ieprogrammēts". Tas spēj "mācīties", apgūt un radīt jaunas lietas.
Šis labs, dators spēj mācīties
. Varbūtās viņus vajag skolā sūtīt
, tad būs vēl gudrāki.
tikai tādus ,kādi viņam ieprogrammēti
nav nekāda mākslīgā intelekts tā ir datora programma ar savadītiem datiem , cik nu veiksmīgi tie savadīti tāds arī ir šis appzīmējums rezūltāts, nosaukums ,kārtējā reklāmas pērle. Tik pat labi waze arī māksliģais intelekts![]()
topinamburs rakstīja: Un nav nekā slikta? Ideāli!
golps taču kompaktklases etalons, tāds vienmēr ir bijis un šķiet, ka tāds ir vēl joprojām.
imzz rakstīja: Atkal spirta rūpnīcas Krievijā cietušas;
Medveģevam bēdas![]()
cenšōs vairāk par 500tūkst nebraukt, tad parasti nav vispār nekādu problēmu un dīzeļcentrs nav jāapmeklē, bet protams,ka tas atkarīgs no ražotājiem un arī no konkrētiem dzinējiem, ir ļoti daudz neveiksmīgu dīzeļdzinēju, lai gan arī daudz bendzīnieku tādi ir
REXX rakstīja: Lietoju jau kādu 7. auto ar LPG. Patēriņš ( bija 1.6, no Holandes, ar gāzi, tad 2.5, tad 4.0, tad 2.0, u.c) apmēram +15-20% no benzīna patēriņa. Salīdzinot ar dīzeli- nav stresa par aukstajiem startiem ziemā. Izmaksas eur/km atkarīgas no nobraukuma- jo garāki attālumi un lielāks kopējais nobraukums, jo mazāks relatīvais eur/km. Man aptuveni 50 tk km/gadā nobraucas.
Motora resurss - tam pašam 1.6 motors nomira pie 690tk km. 120 Ls cits ejošs motors +80 LS par nomaiņu. Par citiem nezinu, auto tika pārdoti, absolūti ejoši.
Sienna 3.5 manuprāt, būtu ok ar LPG. Vienīgi, jāpaveicas atrast sakarīgus LPG uzstādītājus, kur pēc tam arī apkopt šo iekārtu.
Mums nav tādas ziemas lai būtu stress piedarbināt dīzeli, ja vien tajā nav palikusi vasaras saļēra, vai nu auto nav tehniskā kārtībā,
Es arī vissu laiku nebiju, vienkārši pērkot jauno traktoru pārdevējs Aspēnu iedeva līdz dāvanā, noteikti ar domu lai garantijas laikā nebūtu problēmu ar piekurbulēšanu. Bet slikts tur nekas nav
Izbrauc tukšu to degvielu ,kas bij bākā, ielej Apsēnu atstāj uz ziemu un pavasarī šķil klāt ,
tikai ieziemošanai, pietiek ar puspudeli puslitru pudeles, ir mēģināts, traktors pēc ziemas pielec no pusapgrieziena. bet protams var ar atstāt veco bendžu, vecam traktoram neko nedariju, un pieleca kaut kā arī ar veco bendžu bākā.
aspēns taču nav tik dārgs litrīgā pudele maksā pieci eiriki, un pietiek diviem gadiem
Jau no rītdienas: Valsts policija uzsāk automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem
11
"Porsche Latvia Racing Team" sacīkšu auto "Kaimanu mednieks" pārtapis unikālā 1:18 mēroga kolekcionāru modelī
1
Lai nenostridzinātu mašīnu, lielaka nozīmei kāda mašina ir riepām un paša prasmēm vadīt auto attiecīgos apstākļos, man arī bijis gadījums kad viens noslīcinājis uz pļavas x5 nāk prasīt lai es ar ielas auto viņu izvelku, tikai man no tās pļavas nebija ne problēma uzbraukt ne nobraukt.
Vispār Dusteram šī tikai otrā paaudze. Man arī ir pazīstami ,kas lieto Dusterus, lieto tapēc ka lēts un vienkārš, jebkurš šlosers ,kas remontē tehniku viņu bez problēmām var skrūvēt, tas gan vairāk par pirmo modeli attiecināms ar vienkāršo un samērā izturīgo dīzeli. Bet jaskrūvē īpaši ritošo viņš ir diezgan daudz , nu varbūt ne tik daudz kā kadreiz ņiva un par ņivu arī biki konfortablāks. Caurgājamība protams pilnpiedziņas versijā meža un lauku darbiem ,kam viņš domāts diezgan pietiekama protams ar attiecīgām riepām. ir pazīstams ,kas nobraucis pusmiljonu, motors vēl kalpo,bet problēmas ar virsbūvu izrūsējusi un sadeformējusies pa sliktiem ceļiem un neceļiem.
Runājot par bezceļu auto tiem noteikti jabūt būvētiem uz rāmja, diemžēl, tādi vairs nav populāri un maz ,kas tos ražo, bet kas palikuši pārsvarā vissa vecā klasika