Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
jozziks 26.02.2020 9:18

Doma jau laba, tik varēji pateikt kur atrodies?

Pats neatrodos Rīgā.

jozziks 24.02.2020 11:07

Par WK modeļiem tā īsti neko daudz nezinu, tikai tas ka dīvāns viņos vairs nav, sēdekļi kā taburetes un tas 3.0 dīzelis vienīgais kas viņiem ir (dīzelis) un tas ir jau cits motors, nekā iepriiekšējam 3.1 motors, sis ir Mercedes motors jau. Cik esmu parunājies tad ceļ un braucot labi.

Atšķirībā kādu valodu labāk pārvaldi, attiecīgajā valodā, jāpavad laiks buroties pa ārzemju forumiem un vēsu loģiku.

No Lietuvas, tas pats kas no Vācijas, tikai reālāk aizbraukt apskatīties dzīvajā. Pirkšanas pārdošanas līgums. Precīzāk kādus papīrus tagad vēlas CSDD jājautā viņiem pašiem un pie reizes cik izmaksās reģistrācija.

jozziks 18.02.2020 22:07

Ja zapaska nebūs tāda pati, kā pāŗējie.

Sāpīgākais viņiem visiem ir ventilācijas klapes, kas konsoles dziļumā regulē kur pūst gaisu, tākā tas ir obligāti jāpārbauda vai gais pūšs pareizajā virzienā kad maina slēdža pozīcijas. Klapēm ir divu veidu remonts vai jāravē nost viss panelis, vai griež no apakšas caurumus un maina. Vēl šiem 2,7 ir niķis kaut kā'da veida no klimas dabūt ūdeni iekšā salonā, vajag pataustīt vai šofera blakusēdētājam grīda ir sausa, tas noder arī lai pārbaudītu vai pečka netek. ja tur ir slapjš tad mūc, jo nezini cik ilgi tas ir bijis un tad sāksies kontaktu sūbēšana un tad daudz laika pavadīsi lai visus atrastu, kuri jānotīra, ja nē tad diagnostika sāks rādīt ka pusmašīna izmetama, bet īstenība kaut kur kaut kādi kontakti nosūbējuši. Vecums un mitrums būs izdarījis savu.

jozziks 18.02.2020 21:27

Par izbraukšanu no dubļiem un tamlīdzīgām šaizēm, parasti jau autovadītājs sataisa tās ziepes, neapskatās kur brauks, vai arī nevajadzīgi gāzē kur nevajag. Ar prātu un pazeminātajiem, var tālu tikt, tas nozīmē ka reiz būs jāiet arī tālu pēc traktora Nezinu kāda ir pieredze ar 4x4 tik nekad nevajag mēģināt pārbaudīt pazeminātos uz asfalta vai jebkura cieta seguma, tas ir tīrākā tiltu laušana a un vēl vienmēr jābūt zapaskai tikpat liela izmēra kā rati uz mašīnas, ja būs ilgāk jābrauc ar zapasku, arī lauzīsi tiltus.

jozziks 18.02.2020 21:22

Un jābūt labam, savam meistaram, jo ja savādāk iebrauksi servisā un Jeep tā rēķini, cenas izaug automātiski, tas tak džips. Ja akurāt nav kas degošs vai kā savādak, tad detaļas meklēju ārzemēs. Orģinālās padārgas, kaut kā iepaticies Crown ražotājs un tauta neta plašumos arī ciena. Savādak ir nācies nopirkt šeit kautko kad deg un tad tāpat meklēt citur un labāku.

jozziks 18.02.2020 21:11

Un ja pārdevējs, saka ka izvizinās Tevi un visu laiku dod virsū, tad ja nedod izbraukt, 100% ir problēmas ar kārbu. Sportiski braucot ar viņu, kārbas defektus švaki jūt, ja nu vien jau nedalās pirmreizinātājos.

Ja kaut kas vēl jautā. Visu jau tā nevar atcerēties.

jozziks 18.02.2020 21:06

No 2002 mainījās miglenieki no kantainiem uz apaļiem. Ir Overland versija 2004 gada laikam, ar savādāku mūziku iekšā. Jā visu laiku patstāvīgais 4x4. Par kārbu, pirmais jau pajautā vai kādreiz viņai mainīta eļļa un šupu priekš kārbas nemeklē, tāpat neatradīsi. Kārbu uzsildīt, tad lēnām pavizināties, lai kārtīgi uzsilst, sliktākie momenti ir kad pie 50 pārslēdzas ja neuzdod tieši tanī brīdi, vai otrādi kad ripo teiksim pirms apdzīvotas vietas, kad zini ka tāpat būs jābremzē, lai auto pats zaudē ātrumu un slēdzas uz leju.

Nu jautājums vnk cik zini par automātiem, es visu laiku esmu braucis ar automātiem, tad jau apmēram piešāvies, kad briest mēsli. Par nobraukumu nu tam es vair sen nepievēršu uzmanību, ja tas auto uzturēts, tad vienalga. Ja nu kas tad pat 4,0 benzīniekam bija notīts 50k jūdzes kilometros tas būtu 80k, tākā pasakām par to ka 250k nu galīgi neticu un ja tas tiešām tik vien, tad viņš maksās stipri vairāk. Un par nobraukumu nu nekāda problēmu sabraukt pusļimonu pa gadiem 16. Ikdienas auto un braucu salīdzinoši maz, bet tāpat 30-40k gadā salasās.

Vai 4x4 visi labi strādā to nu tik dubļos un pazeminātajiem, pārbaudīsi. Un protams jautājums kā ir mainītas eļļas tiltos, sadales kārbā. Tas arī japajautā. Uz to jautājumu nevajag taupīt. Uz servisu tāpat brauksi Pašdiagnostika viņam 15 sek, laikā 3x atslēga jāpagriež, tad ja ir izmet kļudu kodus. Kā griez iemet netā meklēt, daudz video.

jozziks 18.02.2020 16:39

Atcerējos. Ja nestrādā kā nākas visas pogas uz vadītāja durvīm, vadu bunte durvīs ir bojāta, ir tur tādi paštruntīgi vadi vai kopš dzimšanas vai aiz vecuma cieti, bet tas nav smags un dārgs remonts. Es gan te runāju tikai par Grand Cheroke, nepar mazo Cherokee.

jozziks 18.02.2020 16:23

Bet ja būtu iespēja nekavējoties pārsēstos atpakaļ uz benzīnieku 4.7 tā motora skaņa ir vnk super. Amerikānis ir amerikānis. Tik pirms uz tādu skaties, vajag kādu brīdi pabraukt, pavizināties jo ne visiem patīk kādas viņš sajūtas rada braucot, 95% saka ka ta mašīna dalās barucot, ka pakaļa uz savu, priekša uz savu pusi, nezinu kā tas viņiem izpaužas, bet man vnk patīk.

jozziks 18.02.2020 16:17

Atšķirībā uz ko skaties. 4.0 benzīniekam ļoti švaka kārba, ja tādu skaties, kārba jātestē ilgi un pamatīgi. 4.7 benzīnieks, škiet ka lielas slimības nav novērotas, 2.7 dizelis kārbai šifters (neatceros kā pareizi saucās, gan jau kāds gudrinieks izlabos) kaut kāds štrunts, kas neremontējas, bet jāmaina un maksā labu naudu, itkā piektā sprausla arī čakarējoties, bet tas jau ir no tā ka nav uzturēts kārtīgi. Ir braukts ar visiem trim, labākus dīvānus bezceļiem, par tādu naudu neatrast. Automātiem var arī robus slēgt manuāli un ar pazeminātajiem, šķiet ka viņš var braukt tik ilgi kamēr "vēders" uzsēžas. 3.0 dīzelis laikam skaitās slikts, bet tas tikai dēl motora specifikas, nav viņam zinošu spečuku, tākā uz to neskaties. Tagad lietošanā 2.7 dizēlis, jo benzīniekus nevar vairs atrast te LV, daudz maz sakarīgā stāvoklī. Ar visu itkā lielo motora tilpumu ar gāzi sanāk lētāk braukt nekā ar traktormašīnu, ja nu vienīgi ir piekļuve kam lētam Vācijā benzīnieki arī maksā bargu naudu, kas ir braucami. Un reģistrācija nevāja. Kādu brīdi kad vedu no DE 4.0 bija aptuveni 950 plus vēl tur vis paŗējais, 4.7 bija aptuveni 1500 plus viss pārējais. Un protams visiem jāskatās apakšā cik sapuvusi. Aiz bākas aizsarga, ja regulāri neizmazgā tur ir tendence sakrāties dubļiem un sliekšņi zem tām plastmasas uzlikām.

jozziks 04.08.2008 9:27

Pasaki, ko gribi dariit un kaadam auto, tad iespeejams vareetu arii Tev ko ieteikt!

jozziks 10.10.2007 21:44

to Arnijs

iemet pareizo svecu firmu un kodu.

jozziks 10.10.2007 20:56

to chepmens

laikam nokaveju auto vairs neruc un tuvakais kurs ar mani runa ir Riga.

jozziks 10.10.2007 15:45

Pa velu varbut, bet atcerejos ka divas diena pirms sis nospraga izmetas chek engine varbut kadam ir kadas idejas vai tas ir saistits vai nav

jozziks 10.10.2007 15:15

to Ozz.

Teiksim neesmu liels specialists auto lietas kas tas ir emulators tai iekartai. Man jau tur ir divas vadibas kastites.(Gazes iekarta parasta) Ja pareizi atceros tad man benzinsuknis ari fona strada dzena surpu turpu benzinu, kamer braucu ar gazi. Cerams ka neko loti smiekligu nepateicu

jozziks 10.10.2007 14:21

Paldies Arnijam par info.

jozziks 10.10.2007 11:53

to Arnijs

Par to diagnostiku es vairak domaju pasu auto varbut var pateik kas vinam nav kartiba un kas tad taisa to smuci.

jozziks 10.10.2007 11:42

O.K. to Arnijs.

Vai tad ja man bus ta gazes iekarta pie jums perkot ar dos to garantiju tam jaunajam?

Vai ir kaut kada diagnostika un ko vina var noteikt?

Gaze likta Latvija, tris gadi braukti bez bedu (Ar visam apkopem)

Par gazi ar neesmu parliecinats, bet man ta klusa aizdoma uz vinu ir ka vina ir ta kas sit vinus ara.

jozziks 10.10.2007 10:32

Ja jau viens tad nekas, bet tagad otrs jau devas taka biski tracina, Tad noformulesim jautajumu citadi Vai ir tada iespeja diagnostika kas tocna pateiks kapec sit ara savadak mainit ik pec menesa ar nav noskanojums. Ja kas tad auto 9000 cde ar gazes iekartu.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti