Ko darīt? Mācīties mandarīnu valodu. Kam par grūtu, var braukt uz Vāciju un mācīties turku.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ko darīt? Mācīties mandarīnu valodu. Kam par grūtu, var braukt uz Vāciju un mācīties turku.
Toties BYD esot 73 miljardu parāds un tas varot būt nākamā Evergrande. ( 2024. gada 30. janvāris — Honkongas tiesa izdevusi rīkojumu likvidēt Evergrande Group, Ķīnas milzīgo un lielos parādos esošo nekustamo īpašumu attīstītāju. )
"Volkswagen" arodbiedrība ierosina samazināt algas, lai izvairītos no darbavietu likvidēšanas iauto.lv/zinas/pasaule/48829-volkswagen-arodbiedrba-ierosina-samazint-algas-lai-izvairtos-no-darbavietu-likvidanas via @iAutolv
Tieši samazināt arī vajag darba vietas. Vācijā ir ļoti neelastīgs darba tirgus. Darbinieki ir tā pāraizsargāti, ka no tiem var atbrīvoties tikai bankrotinot uzņēmumu.
Kaut kā tak tie vācieši dzīvoja tīri labi, apmēram līdz milleniumam....Varbūt vajag kādā arhīvā pārcilāt mapes, atmiņas un citas vēstures liecības. Varbūt mēģināt darīt ko līdzīgu....? Principā noriets ir visai tā dēvētajai civilizētajai Rietumu pasaulei, citam jūtamāks, citam mazāk jūtams
Varbūt vajag šamos arī patirināt, lai pamaina attieksmi pret darbu vispār, citādi... pirms vairākiem gadiem 3 mēnešus pastrādāju Vācijā uz kravenieka - bija jāizvadā visādi sūdi pa ražotnēm. Es, kā jau apzinīgs darba cilvēks, centos visu pēc iespējas ātrāk un precīzāk izvadāt.Aizbraucu uz kaut kādu baseinu ražotni brīdī, kad viņiem mittags pause. Veči turpat priekšā sēž bariņos, pīpē, čalo, spaida telefonus. Labi, saprotu, pusdienlaiks, Pats izkrauju, nolieku viņu acu priekšā, vajag tikai parakstīt. Šie - neko neparakstīsim, mums mittags pause, gaidi savu pusstundu... Kad beidzās lūgums pēc 3 mēnešiem un pateicu, ka nepagarināšu - braukšu mājās, vācietis saskumis bija, mēģināja pierunāt. Pats tā arī pateica, ka za..baļi viņiem tie vācieši, tie slinki, strādāt negrib.
Viņiem tur ordnungs. Ja mittag pauze, tad pauze. Un ordnungs nu jau ir palicis kaitinošs
Kāds sakars? Es tur ne pirmo reizi braucu, viņi labi manu ģīmi un auto zināja. Turklāt tiem lohiem pat nepielec, ka mans ordnungs ir tahogrāfs un daudz nopietnāk ir jāplāno laiks un mittags pausen...
Wiki saka no 2022.
en.m.wikipedia.org/wiki/German_economic_crisis_(2022%E2%80%93present)
Mercedes paziņo par drastisku taupības plānu iauto.lv/zinas/pasaule/48859-mercedes-pazio-par-drastisku-taupbas-plnu via @iAutolv
Drastisks esot jautrs, nebēdnīgs.
www.baltaisruncis.lv/blogs/drastisks-nav-drastisks/
Kas ir drastisks.
Nekas Polija var aizstāt Vāciju. Lai gan tie poļi ir pat iedomīgāki par vāciešiem, ar nav labi.
Poļiem tiešām pieticība nav raksturīga. Tā viņi savulaik Ukrainu jau vienreiz Hmeļņicka laikā pazudināja.
Polis nav tautība, tā ir profesija
Pats Hmeļņickis jau arī bija šļahtičs. Viens cits, Čapļinskis viņam atņēma sievu un muižu, un dēlu smagi piekāva. Čapļinska huligānu banda bija lielāka, nekā Hmeļņicka, un Hmeļņickis varēja tikai sūdzēties, bet karaļa tiesa bija tālu un no tās maza jēga. Hmeļņickis pārskaitās, un devās uz Zaporožjes sieči taisīt dumpi, kas viņam izdevās, jādomā, labāk, nekā pats būtu gribējis.
Recaro paglābjas no bankrota iauto.lv/zinas/pasaule/48970-recaro-paglbjas-no-bankrota via @iAutolv
2024. gada novembrī Vācijā reģistrēti 244 544 jauni automobiļi, kas ir gandrīz tikpat daudz, cik pirms gada šajā mēnesī.
Reģistrētas 35 167 jaunas elektro (BEV) automašīnas, kas ir par 21,8 procentiem mazāk nekā pērn šajā mēnesī, to īpatsvaram sasniedzot 14,4 procentus.
Pārdotas 94 554 automašīnas, kas bija aprīkotas ar hibrīdpiedziņu, kas ir par 20,3 procentiem vairāk nekā tajā pašā mēnesī pērn. Tajā skaitā bija 20 604 plug-in uzlādējamie hibrīdi – pieaugums par +13,7 procentiem un tirgus daļa 8,4 procenti.
77 352 automašīnas bija aprīkotas ar benzīna dzinējiem - par 5,4 procentiem mazāk nekā pagājušā gada novembrī, un arī ar dīzeļdzinējiem aprīkotu automobiļu reģistrācijas turpina kristies - 36 510 vienības, kas ir par 7,5 procentiem mazāk nekā 2023. gada novembrī.
Benzīna automašīnu tirgus daļa šobrīd ir 31,6 procenti,
dīzeļu – 14,9 procenti.
Vai tiešām kāds tic, ka lejupslīde sākās 2024.g? Nevis tad, kad Vācija atteicās no savas lētās enerģijas un iebāza galvu krievu gāzes cilpā? Kad sāka uzņemt migrantu barus, maksāt pabalstus migrantiem un ļāva tiem uzkāpt sev uz kamiešiem?
Kompānijas ir no dažādiem ražojošajiem sektoriem. Arī Latvijas eksportētāji jūt recesijas tuvumu.
fortune.com/europe/article/germany-fortune-500-europe-layoffs/
Pirms dažiem gadiem cirkulēja "sazvēres" teorija par TO, ka visdrīzākajā drīzumā izzudīšot jebkura esošā nauda kā tāda.Un līdzšinejie Lohi par to neko (nevienu?) vairs nevarēšot nopirkt.Tā vietā nākšot kaut kāda jauna (laikam globāla) "valūta" , kuru kopš kāda "jauna laika" varēšot iegūt tikai reāli tie,kuri kaut ko pasaulei/noderīgu ražos vai darīs.Šobrīd visa ir saražots "tikdaudz kā nekad", jau smeļas mutē un/vai pat pāri galvai.
Vācijas ekonomiskā norieta sākums - 2024.gads
Par iespējamo Vācijas ekonomisko norietu, ko vajadzētu darīt un kā tas viss ietekmē Latviju?