Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
kaspx 01.04.2006 20:15

Situācija sekojoša: braucot karst priekšējais ritenis. Cik saprotu tad ķīlē supports. Kāds būtu optimālais risinājums:

1. izjaukt, izņemt bremžu cilindrus, iztīrīt, nomainīt piļņikus, manžetes (tādas tur vispār ir?), jebšu tas ir īslaicīgs risinājums;

2. Meklēt lietotu vai jaunu suportu (kādās aptuveni cenās tie ir?)

3. Kas vēl jāmaina pie reizes; kolotkas, diski?

Paldies par info!

kaspx 24.03.2006 15:27

Vai TA nepiesienas ja nestrādā tas aizmugurējais tīrītājs (vagonam)?

kaspx 16.03.2006 13:30

Paldies Arnij. Zvanīju uz MM prasot pēc oriģinālā, bet tur man pateica lai gāžu iekšā parasto zilo kas dabonams uz katra stūra.

kaspx 16.03.2006 10:38

Radās neskaidrība kāds dzesēšanas šķidrums tiek lietots VLV850: "parasts", zils antifrīzs vai kaut kāds "īpašs"?

kaspx 02.03.2006 12:45

Interesējos par mazlietotām, sakarīgām vasaras riepām 195/60/R15 (88H), 4gab. Cena atkarībā no stāvokļa ~ 60-80Ls par kompl. mail:

kaspx 27.02.2006 12:41

Paldies Arnij. Un kā tur ir ar tiem spriegotājrullīšiem (kustīgo un nekustīgo), vai tiem gultņi (SKF vai citi) ir atsevišķi pērkami vai nē? Ir doma sameklēt šrotā spriegotāju un ielikt tam jaunu gultni; servisā teica kads no rullīšiem ejot uz izbeigšanos (vēl gan netrokšņo)

kaspx 27.02.2006 10:54

Labrīt, man ir jautājums, varbūt Crash var paskatīties. Spriegotājam (ģeneratora siksnai) ieplīsis korpuss (apaļš, alumīnija). Vai tas dīzieļiem ir vienāds ar kādu no benzīna motoriem? Man ir 96g 2,5 Tdi. (Vin: YV1LW7202V2323000). Iepriekš pateicos.

kaspx 15.02.2006 11:04

Apmeklēju ieteikto GOLIS šrotu Ganību Dambī 24-lit.54. Secinājums: tur pārsvarā ir pusizjaukti auto ar stūri labajā pusē. Atrodas braucot no centra labajā pusē (jānogriežas tur pat kur brauc uz Saab remontu gigantu ALFA motors). Meklēto rāmīti dabūju pa piecīti bet nācās pārtaisīt uz pretējo pusi.

draco - skrūvīti tur arī noteikti dabūsi. Tās tur pajaucot prosta met zemē

kaspx 30.01.2006 12:06

Paldies Arnij! Vai varētu noprecizēt šrota atrašanās vietu Ganību dambī?

kaspx 30.01.2006 11:16

Varbūt kāds zin kur dabūt vai vēlas notirgot man plastmasas rāmīti kurā ievietojas salona filtrs. Sūtiet ziņu kaspx@inbox.lv vai 9134407, paldies.

kaspx 13.01.2006 16:24

A kā ir ar molibdēna piedevām, varbūt ir kāds mēģinājis? Liet vai neliet? Plauktā stāv Liqui Moly piedeva un roka jau sniedzas ... (2,5Tdi motoram)

kaspx 11.01.2006 8:11

Chumiks

Konkrētu atbildi uz Tavu jaut. nezinu bet info par sādiem tādiem 850-to remontiņiem var palasīties:

rps.lv/...

kaspx 07.01.2006 15:15

Pēc iepriekšminēto darbu veikšanas tagad Tdi pielec labi, var teikt ka ne no 1/2 apgrieziena bet no 1 apgrieziena. Laikam sidzinātāju maiņai un regulēsanai bija liels efekts. Servismenis gan noteica ka mans prieks nebūšot ilgs , tik nesapratu kādās kategorijās viņs runāja.

kaspx 06.01.2006 19:03

Paldies visiem par komentiem, šodien izņēmu auto no servisa ar mainītiem smidz. un regulētu iesmidz mom. kas bijis aplam greizs. Kompis bijis pilns (6-7) ar kļūdām (t.sk. kaut kāds elektroniskais devējs pie 4.sprauslas?). Lambda lampele tik un tā pēc visa tā tomēr palika degot (tukšgaitā).

Īstais tests būs rīt no rīta: leks vai neleks, tad uzrakstīšu ar ko beidzās.

kaspx 05.01.2006 21:42

Meklēju tērauda disku komplektu, volvo 850, R15 piecas skruuves

Varu ņemt kopā ar 2-4 gab vēl braucamām vasaras riepām 195/60/R15

Manas koordinātes kaspx@inbox.lv vai 9134407

kaspx 05.01.2006 21:37

Visi filtri nomainīti;

Visas kvēlsveces nomainītas jau pirms paris mēnešiem;

Smidzinātājus taga nomainīs un ta redzēs (servī apgalvoja ka tas nelīdzēs);

Paregulēs biki agrāku iesmidz momentu;

Atliek vārstu kontrole kādā citā servī;

Nu ja tad neies ... vasarā jau ies (un tā drīz iestāsies)

It kā labi palīdzot Cold Start aerosols kad -20 grādi ielās

kaspx 05.01.2006 20:52

Neko vairs nesaprotu, servī gandrīz vai uzstāj uz kapremontu kaut arī auto iet normāli , tikai negribīgi lec. Savukārt kolēģis - dīzelists saka ka vienmēr jau paspēšot to kapremontu ... esot arī sliktāki redzēti. Par vārstu regulēšanu neiedomājos, vai varētu būt ka palīdz?

kaspx 05.01.2006 20:16

Gribēju pajautāt varbūt kāds zin kādai jābūt min kompresijas pakāpei lai normāli pielektu 850 Tdi 96'g. Man ir pa cilindriem 21;22;22;24;24 servī saka ka jābūt min 30 un piedāvā remontu pa ~ 500 Ls (darbs 150; detaļas: gredzeni, cilindri, smidzinātāji, visas blīves, blīvslēgi kopā 350 Ls). Domāju sākumā nomainīt tikai smidzinātājus un tad skatīties vai taisīt lielo remontu. Kādi ieteikumi?

kaspx 05.01.2006 15:30

Dodu atskaiti. Seriāls "Zonde" daļeji ir beidzies. Auto tika dzīts uz servisu Valmierā (nosaukumu nezinu jo tēvs tur bij), atklāja ka zonde ir beigta un atklāja nekontaktu kaut kur zem paneļa. Visu nomainīja, sataisīja, nodzēsa kļūdu, pamērija CO (norma, ap ~1,x) Pabrauca dažus simtus km un lampa atkal iedegās. Brauca vēlreiz uz Valmieru noskaidrot kas atkal gadijās. Pateica ka mainītā zonde ir vesela un OK bet dzinējam esot barošanas (ieplūdes) sistēmas defekts ko nevar atklāt (ar kompi) jo novirze no normas ir ļoti minimāla un īslaicīgi, brīžiem. Lampas degšanu (kļūdu) nodzēsa, pateica ka TA varēs iziet jo CO vairs nebūs kā avārijas režīmā (6%). Pabrauca 50-100 km un lambda lampa atkal deg. Pasākums kopā izmaksāja ap 80Ls

kaspx 05.01.2006 15:29

Dodu atskaiti. Seriāls "Zonde" daļeji ir beidzies. Auto tika dzīts uz servisu Valmierā (nosaukumu nezinu jo tēvs tur bij), atklāja ka zonde ir beigta un atklāja nekontaktu kaut kur zem paneļa. Visu nomainīja, sataisīja, nodzēsa kļūdu, pamērija CO (norma, ap ~1,x) Pabrauca dažus simtus km un lampa atkal iedegās. Brauca vēlreiz uz Valmieru noskaidrot kas atkal gadijās. Pateica ka mainītā zonde ir vesela un OK bet dzinējam esot barošanas (ieplūdes) sistēmas defekts ko nevar atklāt (ar kompi) jo novirze no normas ir ļoti minimāla un īslaicīgi, brīžiem. Lampas degšanu (kļūdu) nodzēsa, pateica ka TA varēs iziet jo CO vairs nebūs kā avārijas režīmā (6%). Pabrauca 50-100 km un lambda lampa atkal deg. Pasākums kopā izmaksāja ap 80Ls

kaspx 30.12.2005 10:17

Paldies Crash

p.s. Laimīgu Jauno Gadu visiem!

kaspx 30.12.2005 8:21

A peckas motorinjam viegli tikt klāt? Man ari svilposanas stadija šim iestājusies, mozj var izjaukt un saeļļot ...

kaspx 09.12.2005 14:30

Nevaru saprast kur labāk dzinēja elektronikas diagnostiku taisīt (deg lambda lampele) - pie Sašas Mārupē vai arī Šmerļa ielā.

Autonets: Kas tas par meistaru Juglā, varbūt iedosi koordinātes? Kādus darbus tur var izveikt?

kaspx 22.11.2005 10:18

Paldies, bez diagnostikas tad jau neiztiks. Man ir tadas aizdomas ka katalizators aizgajis ciet, bet iespējams jau ir viskautkas. Odnako negribas auto aiztikt jo skiet ka viss darbojas OK.

kaspx 21.11.2005 20:51

Mozj kāds zin iemeslu par lambdas lampeli 850 dīzelim ('96), iedegas uz šosejas kad apgriezieni lielāki, nedeg pielsētā. Dažreiz iedegas aukstam dzinējam arī tukšgaitā. Lielas šaizes gaidāmas?

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti