Vai TA nepiesienas ja nestrādā tas aizmugurējais tīrītājs (vagonam)?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vai TA nepiesienas ja nestrādā tas aizmugurējais tīrītājs (vagonam)?
Paldies Arnij. Zvanīju uz MM prasot pēc oriģinālā, bet tur man pateica lai gāžu iekšā parasto zilo kas dabonams uz katra stūra.
Radās neskaidrība kāds dzesēšanas šķidrums tiek lietots VLV850: "parasts", zils antifrīzs vai kaut kāds "īpašs"?
Interesējos par mazlietotām, sakarīgām vasaras riepām 195/60/R15 (88H), 4gab. Cena atkarībā no stāvokļa ~ 60-80Ls par kompl. mail:
Paldies Arnij. Un kā tur ir ar tiem spriegotājrullīšiem (kustīgo un nekustīgo), vai tiem gultņi (SKF vai citi) ir atsevišķi pērkami vai nē? Ir doma sameklēt šrotā spriegotāju un ielikt tam jaunu gultni; servisā teica kads no rullīšiem ejot uz izbeigšanos (vēl gan netrokšņo)
Labrīt, man ir jautājums, varbūt Crash var paskatīties. Spriegotājam (ģeneratora siksnai) ieplīsis korpuss (apaļš, alumīnija). Vai tas dīzieļiem ir vienāds ar kādu no benzīna motoriem? Man ir 96g 2,5 Tdi. (Vin: YV1LW7202V2323000). Iepriekš pateicos.
Apmeklēju ieteikto GOLIS šrotu Ganību Dambī 24-lit.54. Secinājums: tur pārsvarā ir pusizjaukti auto ar stūri labajā pusē. Atrodas braucot no centra labajā pusē (jānogriežas tur pat kur brauc uz Saab remontu gigantu ALFA motors). Meklēto rāmīti dabūju pa piecīti bet nācās pārtaisīt uz pretējo pusi.
draco - skrūvīti tur arī noteikti dabūsi. Tās tur pajaucot prosta met zemē
Paldies Arnij! Vai varētu noprecizēt šrota atrašanās vietu Ganību dambī?
Varbūt kāds zin kur dabūt vai vēlas notirgot man plastmasas rāmīti kurā ievietojas salona filtrs. Sūtiet ziņu kaspx@inbox.lv vai 9134407, paldies.
A kā ir ar molibdēna piedevām, varbūt ir kāds mēģinājis? Liet vai neliet? Plauktā stāv Liqui Moly piedeva un roka jau sniedzas ... (2,5Tdi motoram)
Chumiks
Konkrētu atbildi uz Tavu jaut. nezinu bet info par sādiem tādiem 850-to remontiņiem var palasīties:
Pēc iepriekšminēto darbu veikšanas tagad Tdi pielec labi, var teikt ka ne no 1/2 apgrieziena bet no 1 apgrieziena. Laikam sidzinātāju maiņai un regulēsanai bija liels efekts. Servismenis gan noteica ka mans prieks nebūšot ilgs , tik nesapratu kādās kategorijās viņs runāja.
Paldies visiem par komentiem, šodien izņēmu auto no servisa ar mainītiem smidz. un regulētu iesmidz mom. kas bijis aplam greizs. Kompis bijis pilns (6-7) ar kļūdām (t.sk. kaut kāds elektroniskais devējs pie 4.sprauslas?). Lambda lampele tik un tā pēc visa tā tomēr palika degot (tukšgaitā).
Īstais tests būs rīt no rīta: leks vai neleks, tad uzrakstīšu ar ko beidzās.
Meklēju tērauda disku komplektu, volvo 850, R15 piecas skruuves
Varu ņemt kopā ar 2-4 gab vēl braucamām vasaras riepām 195/60/R15
Manas koordinātes kaspx@inbox.lv vai 9134407
Visi filtri nomainīti;
Visas kvēlsveces nomainītas jau pirms paris mēnešiem;
Smidzinātājus taga nomainīs un ta redzēs (servī apgalvoja ka tas nelīdzēs);
Paregulēs biki agrāku iesmidz momentu;
Atliek vārstu kontrole kādā citā servī;
Nu ja tad neies ... vasarā jau ies (un tā drīz iestāsies)
It kā labi palīdzot Cold Start aerosols kad -20 grādi ielās
Neko vairs nesaprotu, servī gandrīz vai uzstāj uz kapremontu kaut arī auto iet normāli , tikai negribīgi lec. Savukārt kolēģis - dīzelists saka ka vienmēr jau paspēšot to kapremontu ... esot arī sliktāki redzēti. Par vārstu regulēšanu neiedomājos, vai varētu būt ka palīdz?
Gribēju pajautāt varbūt kāds zin kādai jābūt min kompresijas pakāpei lai normāli pielektu 850 Tdi 96'g. Man ir pa cilindriem 21;22;22;24;24 servī saka ka jābūt min 30 un piedāvā remontu pa ~ 500 Ls (darbs 150; detaļas: gredzeni, cilindri, smidzinātāji, visas blīves, blīvslēgi kopā 350 Ls). Domāju sākumā nomainīt tikai smidzinātājus un tad skatīties vai taisīt lielo remontu. Kādi ieteikumi?
Dodu atskaiti. Seriāls "Zonde" daļeji ir beidzies. Auto tika dzīts uz servisu Valmierā (nosaukumu nezinu jo tēvs tur bij), atklāja ka zonde ir beigta un atklāja nekontaktu kaut kur zem paneļa. Visu nomainīja, sataisīja, nodzēsa kļūdu, pamērija CO (norma, ap ~1,x) Pabrauca dažus simtus km un lampa atkal iedegās. Brauca vēlreiz uz Valmieru noskaidrot kas atkal gadijās. Pateica ka mainītā zonde ir vesela un OK bet dzinējam esot barošanas (ieplūdes) sistēmas defekts ko nevar atklāt (ar kompi) jo novirze no normas ir ļoti minimāla un īslaicīgi, brīžiem. Lampas degšanu (kļūdu) nodzēsa, pateica ka TA varēs iziet jo CO vairs nebūs kā avārijas režīmā (6%). Pabrauca 50-100 km un lambda lampa atkal deg. Pasākums kopā izmaksāja ap 80Ls
Dodu atskaiti. Seriāls "Zonde" daļeji ir beidzies. Auto tika dzīts uz servisu Valmierā (nosaukumu nezinu jo tēvs tur bij), atklāja ka zonde ir beigta un atklāja nekontaktu kaut kur zem paneļa. Visu nomainīja, sataisīja, nodzēsa kļūdu, pamērija CO (norma, ap ~1,x) Pabrauca dažus simtus km un lampa atkal iedegās. Brauca vēlreiz uz Valmieru noskaidrot kas atkal gadijās. Pateica ka mainītā zonde ir vesela un OK bet dzinējam esot barošanas (ieplūdes) sistēmas defekts ko nevar atklāt (ar kompi) jo novirze no normas ir ļoti minimāla un īslaicīgi, brīžiem. Lampas degšanu (kļūdu) nodzēsa, pateica ka TA varēs iziet jo CO vairs nebūs kā avārijas režīmā (6%). Pabrauca 50-100 km un lambda lampa atkal deg. Pasākums kopā izmaksāja ap 80Ls
Paldies Crash
p.s. Laimīgu Jauno Gadu visiem!
A peckas motorinjam viegli tikt klāt? Man ari svilposanas stadija šim iestājusies, mozj var izjaukt un saeļļot ...
Nevaru saprast kur labāk dzinēja elektronikas diagnostiku taisīt (deg lambda lampele) - pie Sašas Mārupē vai arī Šmerļa ielā.
Autonets: Kas tas par meistaru Juglā, varbūt iedosi koordinātes? Kādus darbus tur var izveikt?
Paldies, bez diagnostikas tad jau neiztiks. Man ir tadas aizdomas ka katalizators aizgajis ciet, bet iespējams jau ir viskautkas. Odnako negribas auto aiztikt jo skiet ka viss darbojas OK.
Mozj kāds zin iemeslu par lambdas lampeli 850 dīzelim ('96), iedegas uz šosejas kad apgriezieni lielāki, nedeg pielsētā. Dažreiz iedegas aukstam dzinējam arī tukšgaitā. Lielas šaizes gaidāmas?
Situācija sekojoša: braucot karst priekšējais ritenis. Cik saprotu tad ķīlē supports. Kāds būtu optimālais risinājums:
1. izjaukt, izņemt bremžu cilindrus, iztīrīt, nomainīt piļņikus, manžetes (tādas tur vispār ir?), jebšu tas ir īslaicīgs risinājums;
2. Meklēt lietotu vai jaunu suportu (kādās aptuveni cenās tie ir?)
3. Kas vēl jāmaina pie reizes; kolotkas, diski?
Paldies par info!