Gunar kluudies shim tieshi jaabrauc ar etileeto fueli tjipa bezsvina... iegaaziisi sarkano lambada uzdejos peedeejo deju...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Gunar kluudies shim tieshi jaabrauc ar etileeto fueli tjipa bezsvina... iegaaziisi sarkano lambada uzdejos peedeejo deju...
Crach , tu saputrojies pats
Kāda starpība, bet braukts ar "nepareizo", tobish "sarkano" benzīnu, kurš ar svinu
Crash rakstīja:Gunar kluudies shim tieshi jaabrauc ar etileeto fueli tjipa bezsvina... iegaaziisi sarkano lambada uzdejos peedeejo deju...
Etilētais kā reizi ir tas "svina" benzīns - tobiš, satur tetraetilsvinu - tā ir piedeva oktānskaitļa palielināšanai. Reāli tetraetilsvinu, cik zinu, lielākoties pasaulē vairs nelieto dēļ tā vājprātīgā toksiskuma. Šobrīd tā dēvētie "sarkanie" benzīni, cik zinu satur tetraetilsvina aizvietotāju (dažām automašīnām konstruktīvi ir nepieciešams tas draņķis), ja atmiņa mani neviļ - kālija hlorīdu...
Vobšem vajag liet zaļo un miers.
Svins gan vairāk kaitē katalizatoram. Bet droši vien arī lambda aizdir$ās, ja jūs tā sakāt...
A to volvi lai aizved uz diagonostiku. Ja viņam ir lambda, tad kaut kādam kompim arī jābūt...
Bet, jā, kā jau pareizi te tiek teikts, arī benzīni ar tetraetilsvina aizvietotājiem nav lietojami ar katalizatoriem aprīkotiem vāģiem.
Tiesa gan, cik zinu, piemēram, "Statoil" tankos "sarkano" benzīnu (95K) nemaz nevarēja ieliet daudzos ar katalizatoru aprīkotos vāģos, jo šim benzīnam bija paredzēta pi$tole ar resnāku kakliņu, kura daudzu ar katalizatoru aprīkotu vāģu bākas caurumā nemaz negāja iekšā. Piemēram, Volvo 740 2.3T tika novērota šāda fīča.
Gunars_V rakstīja: Piemēram, Volvo 740 2.3T tika novērota šāda fīča.
mēģināji ieliet?
Viena no bijušajām draudzenēm mēģināja... nesanāca, un, par laimi benztanka darbinieks, pamanot, ka viņa tur izmisīgi cīnās ap bāku, pienāca klāt un šamo apgaismoja.
Master_D rakstīja:
mēģināji ieliet?
Tfu sajaucaat man galvu ... Nu laikam fiicha bija taa ka svina benciins sadegot rada daudz augstaaku temperatuuru un taadu termorezhiimu katalizators un lambada netur.... Un arii protaams visaadi noseedumi ar rodas..
Crash rakstīja:Tfu sajaucaat man galvu ... Nu laikam fiicha bija taa ka svina benciins sadegot rada daudz augstaaku temperatuuru un taadu termorezhiimu katalizators un lambada netur.... Un arii protaams visaadi noseedumi ar rodas..
Nē, vismaz cik man zināms, termorežīmā tur tas suns nav gan apraksts, bet gan tieši nosēdumos. Savukārt automašīnām, kuras no dzimšanas paredzētas lietošanai ar etilēto benzīnu, parasto, neetilēto benzīnu gan lietot varot, bet īsti labi tas nav, jo tas tetraetilsvins it kā pilda eļļošanas funkcijas vārstiem. Nu, attiecīgi automašīnām, kuras paredzētas lietošanai ar neetilēto benzīnu, esot mazliet cita materiāla vārsti... ceru, ka visu atminos pareizi.
Vobšem žikiem jālej sarkanais, inomarkām zaļais
Varu piedāvāt nopirkt žiku.
ss.lv/msg/2/28/1385/55361/XVMeF1QVHVMSFQ==.html
bet ar nosprāgušo lambdu tam nav nekāda sakara.
Master_D rakstīja:Vobšem žikiem jālej sarkanais, inomarkām zaļais
Varu piedāvāt nopirkt žiku.
ss.lv/msg/2/28/1385/55361/XVMeF1QVHVMSFQ==.html
bet ar nosprāgušo lambdu tam nav nekāda sakara.
Piedod, bet Tu ar savu žiku esi paspējis pabūt visos topikos.
Klau, kaspx!
Kā tad beidzās ar to zondi? man ir divi V240 un līdz šim neko nebiju dzirdējis pat tādu brīnumu!
amaz rakstīja:Klau, kaspx!
Kā tad beidzās ar to zondi? man ir divi V240 un līdz šim neko nebiju dzirdējis pat tādu brīnumu!
Nekas vēl nav beidzies, autoss stāv laukos un gaida savu kārtu pie daktera. Kolēģi sastāstīja ka kreisās zondes var ātri izbeigties pēc nomaiņas (~50km), gluži kā man. Domāju kādreiz aizdzīt uz Šmerļa servi/šrotu lai tur sataisa, solijās iekļauties 50-60Ls par visu.
Kad salabosi, lūdzu pastāsti pārējiem. Tomēr seriāls Zonde nav sliktāks par pārējiem.
Dodu atskaiti. Seriāls "Zonde" daļeji ir beidzies. Auto tika dzīts uz servisu Valmierā (nosaukumu nezinu jo tēvs tur bij), atklāja ka zonde ir beigta un atklāja nekontaktu kaut kur zem paneļa. Visu nomainīja, sataisīja, nodzēsa kļūdu, pamērija CO (norma, ap ~1,x) Pabrauca dažus simtus km un lampa atkal iedegās. Brauca vēlreiz uz Valmieru noskaidrot kas atkal gadijās. Pateica ka mainītā zonde ir vesela un OK bet dzinējam esot barošanas (ieplūdes) sistēmas defekts ko nevar atklāt (ar kompi) jo novirze no normas ir ļoti minimāla un īslaicīgi, brīžiem. Lampas degšanu (kļūdu) nodzēsa, pateica ka TA varēs iziet jo CO vairs nebūs kā avārijas režīmā (6%). Pabrauca 50-100 km un lambda lampa atkal deg. Pasākums kopā izmaksāja ap 80Ls
Dodu atskaiti. Seriāls "Zonde" daļeji ir beidzies. Auto tika dzīts uz servisu Valmierā (nosaukumu nezinu jo tēvs tur bij), atklāja ka zonde ir beigta un atklāja nekontaktu kaut kur zem paneļa. Visu nomainīja, sataisīja, nodzēsa kļūdu, pamērija CO (norma, ap ~1,x) Pabrauca dažus simtus km un lampa atkal iedegās. Brauca vēlreiz uz Valmieru noskaidrot kas atkal gadijās. Pateica ka mainītā zonde ir vesela un OK bet dzinējam esot barošanas (ieplūdes) sistēmas defekts ko nevar atklāt (ar kompi) jo novirze no normas ir ļoti minimāla un īslaicīgi, brīžiem. Lampas degšanu (kļūdu) nodzēsa, pateica ka TA varēs iziet jo CO vairs nebūs kā avārijas režīmā (6%). Pabrauca 50-100 km un lambda lampa atkal deg. Pasākums kopā izmaksāja ap 80Ls
kaspx rakstīja: Dodu atskaiti. Seriāls "Zonde" daļeji ir beidzies. Auto tika dzīts uz servisu Valmierā (nosaukumu nezinu jo tēvs tur bij), atklāja ka zonde ir beigta un atklāja nekontaktu kaut kur zem paneļa. Visu nomainīja, sataisīja, nodzēsa kļūdu, pamērija CO (norma, ap ~1,x) Pabrauca dažus simtus km un lampa atkal iedegās. Brauca vēlreiz uz Valmieru noskaidrot kas atkal gadijās. Pateica ka mainītā zonde ir vesela un OK bet dzinējam esot barošanas (ieplūdes) sistēmas defekts ko nevar atklāt (ar kompi) jo novirze no normas ir ļoti minimāla un īslaicīgi, brīžiem. Lampas degšanu (kļūdu) nodzēsa, pateica ka TA varēs iziet jo CO vairs nebūs kā avārijas režīmā (6%). Pabrauca 50-100 km un lambda lampa atkal deg. Pasākums kopā izmaksāja ap 80Ls
Nu tas ir iisteniibaa bulshits jo ja baroshanas sisteemaa ir novirze no normas tad ytaa tiek regjistreeta gadiijumos kad ilglaiciigaa novirze paarsniedz 10% - taa kaa visdriizaak dzeki tur pashi nejeedz ko dariit...
Kā ir ar Krievijas benzīniem? Tur viņi ir etilēti, neetilēti? Piemēram, 95ktais, 92trais?
Volvo 240 un Lambda Sond
Sveicināti, tēvs ieguvis īpašumā VLV240 ar benzīna dzinēju, 93. gada ražojumu, un ir sekojoša problēma: panelī spīd Lamba Sond dzeltenā lampa, ir augsts CO saturs atgāzēs (3,0-6,0%), patēriņs ir "cik spied tik ir", dzinējs strādā ļoti labi, ir jūtama jaudas rezerve (nau gan īsti ar ko salīdzināt). Ir 3 x mainīta zonde dažados servisos, bet pēc nomaiņas signāllampa atkla iedegas pēc apm 20-30 km. Vai var būt tā ka zonde tiek sabojāta uz auto? Katalizators arī ir jau agrāk izsisits ārā, vai tas vārētu ietekmēt to pasākumu?
Varbūt kādam ir vismaz nojausma kā šo visu sakārtot vai kurš būtu tas labais serviss kas ar garantiju var novērst šos gļukus? Esmu palasījies arī barošanas sistēmas darbības aprakstus i-netā bet konkrētu atbildi kā rīkoties tā arī vēl neēsmu ieguvis.
Paldies iepriekš par kādu sakarīgu ieteikumu.