Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
ValdisM 18.05.2012 15:52

Kazimirs_Skuja rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Mēs nevarētu uztaisīt topiku ,kurā rakstīt visu par šīri, iEdgaru ,mani utt ? Nu,lai tiem, kam interesē trubas, videoreģistratori, skriemeļi utt, var par to palasīt?

Ko sakat?

napig taisīt jaunu, ja reku jau ir?

www.iauto.lv/...

viņiem vajag nevis jaunu topiku, bet jaunu interneta lapu...piem. idioti.lv vasi raborkas.lv vai jusvisiesatlohi.lv vai mesvisiesamlohi.lv moralaateja.lv manasdveselscaureja.lv .u.t.t.

ValdisM 14.05.2012 21:03

Bams rakstīja:

Pirmais rakstīja:

ko tur tā būve sakārtos?????

un ja būvētu turpat blakus uz valsts (nevis krievi miljonāra) zemes, tad rajonu nesakārtotu?????

Nu to Šanhaju, kas tur jau gadus 20 ir. Tagad viss smuki nobulderezēts, tik viens garāžu/būdeļnieku kooperatīvs vairs palicis.

Lucavsalas mazo galu arī iztīrīja no dārziņiem. Pagaidām jau izskatās ļoti smuki, bet pēc 2 gadiem nepļautās zāles un saugušo krūmu dēļ skats būs vēl trakāks kā ar tām būdām

ValdisM 13.05.2012 14:44

Bams rakstīja:

Crankshaft rakstīja:

Neiru tramvainīks, bet manuprāt viss jau būtu jauki, tikai nolaidiens / pacēliens Lorupes gravā gan nekādam

tramvajam, tāpat, kā dzelzceļam, sagremojams nav.

Ja nu vienīgi sliedes / riteņi "ar zobiem"

Pašlaik regulārā satiksmē maksimālais kāpums parastam trambūzim ir 14,5% . Lisabonā un San-Francisko. Lisabonā maksimālās nogāzes garums 80m. Foto zemāk.

tf1.mosfont.ru/...

tf1.mosfont.ru/...

Te vēl cita vietas no Lisabonas ar līdzīgiem kāpumiem.

tf1.mosfont.ru/...

tf1.mosfont.ru/...

Kāds kāpums ir Lorupes gravā?

Ja zl.lv topo karte nemelo, tad Lorupes gravas parametri vecās Siguldas šosejas posmā ir sekojoši:

1. Kopējais platums 300m

2. Lielākais dziļums - 30m

tātad kritums un pacēlums varētu būt apmēram šāds:

150 / 30 = 5:1 jeb apmēram 20%

ValdisM 06.05.2012 21:11

krix rakstīja:

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja: Pļek, pļek

Riepas es personīgi esmu pircis Vācijā pa 10 Ls gabalā!! Un ne jau slikus, bet jaunas vai ļoti mazlietotas. Man sirdsapziņa neļauj tādas pat pirkt pa 70 Ls bet Latvijā.

Par logu šķidrumu man ļoti labi kalpo tīrs krāna ūdentiņš kopā ar Feiriku. Ziemā gan jāpērk, bet es necenšos braucot pielipt kāda pakaļā un saņemt sālsūdens dušu mašīnai - tā ka masveidā šķidruma kanniņas nav jāpērk.

Ah jā - uz mani nestrādā bariņš bauru, kurus es katru mēnesi pa vairākiem simtiem varu apčakarēt. Tā ka kapeika pašam jānopelna un jāskaita.

kretīns kas kretīns. kārtīgs "dabas draugs"

maz, ka sevi čakarē, elpojot Feiriku, vēl ņem un apkārtni piecūko ar to dranķi...

un ja reiz esi ekonomētājs, tad sanāk, ka savu vecu lamatu arī mazgā visur kur un ar Feiriku, bet ne automazgātuvē?

es ar nedaudz nesaprotu

nu ja jau pist kapeiku, tad priekš kam tērēties uz fairy . Lej tīru ūdeni un mazgā. Ja ūdens Līvānos no krāna ir par cietu un nemazgā, noliec lietusgāzes laikā pagalmā bļodu, savāc un salej bačokā lietusūdeni. Būs vispār par velti.

personīgi pats leju akas ūdeni. Saleju pavasarī akas ūdeni virsū uz ziemas šķidruma palielām un visu vasaru tā arī nobraukāju. Vēlā rudenī ieleju 5L kannu ar šķidrumu un ar to pietiek visai ziemai (ziemas periodā nobraucu ap 10 000km, lielākā daļa pa šosejām , pārējais pa Rīgu). Kanna laba -21 grāfu logu škidruma polijā maksā 5 zloti , jeb ~ 1 Ls

ValdisM 04.05.2012 14:46

Yetti rakstīja:

Shiirs rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Shiirs rakstīja:

DekstersFF rakstīja: msh- pats sāki par to izputēšanu.

Nopērc normālu Golf II ,saved kārtībā un brauc. Patlaban izklausies tāds safantazējies, liksi kruīzu, gāzi, nez ko tik vēl ne. Diezgan utopiski izklausās. Sniedz visiem baigi gudros padomus, bet pats staigā kājām.

ko noziimee nopeerc normalu Golf2 tjipa nomaini vienu vecu luzni pret citu vecu luzni? visi vini ir vienadi un tadam audi detalas maksa tikpat cik golfam. ja nevar atlauties auto, tad nevar, ko tur daudz diskutet. lidz TA tadiem visadiem audi vw utt ir max 200 lati, ja vairak, tad janodod shrota nav ko di.rsties un japerk e-talons.

Golf II noteikti būs viņa spējām pavelkamāks auto nekā Audi 90Q. Un ar to vismaz varēs BRAUKT, nevis vajadzēs sapņot par gāzi un ko tik vēl ne. Man bija kādreiz tāds Golf ar 1.6D, tērēja neko un detaļas arī neko maksāja.

nu ja taa to njem, tad jaa, dizeljgolfs iespejams ari bus nedaudz ekonomiskaaks pec degvielas paterinja. kas attiecas uz remonta izmaksam, tad vecs dizelgolfs diez vai bus ipasi letaks, bet tas protams ka paveicaas...

puikam savulaik kā pirmo auto paņēmu I Golfu par 700.-Ls, apmēram vēl 1K Ls ieliku, lai savestu praktiski ideālā kārtībā (visas bukses, bremžu diskus, trumuļus, amortizatorus, dzinējam ko vajadzēja, virsbūvi, TA, utt) puika brauca bēdu nezinādams...

manuprāt ar tādiem pirkumiem, kuru remontā pēc iegādes jāieliek vēl 1.4 reizes lielāka summa kā auto pirkuma cena, nav jālielās.

ValdisM 25.04.2012 0:06

i_edgars rakstīja: Ievērtē krievu Elektronikas 004 veikumu, kura protams tika pietiekami labi noregulēta

failiem.lv/...

Piezīmēšu, ka rakstīts tieši no skaņu VIA operatora mikšpults uz Svemas 9. tipa lentu, kura pēc tam nostāvēja plauktā (kolekcijā) 20 gadus, iekams tika ciparizēta. Skaņa vispār nekā nav apstrādātā - kāda bija tajā pusbirstošajā lentā, tāda arī ir te!

Dziesma ir jauka. Un skaņa arī.

Liec iekšā visu koncertu

Es nopietni.

Šis Jumprava bootlegs vēl nekur apkārt neklejo.

Runājot pa tēmu -tādu pašu kvalitāti var dabūt ar jebkuras tā gada japānas kasešu dekas un pirmā tipa basf lentas.

Te cilvēki pēdējās lapas pēc mana komenta par tiem lūžņiem, dišras galīgi ne pa tēmu.

Lai vieglāk izteiktu domu atkārtošu par tiem žiguļiem:

1971.g žigulis bija labs auto pat uz pasaules autobūves fona

1979.g tas vēl bija ciešams

1988.g tas jau bija totāls arhaisms

90-ajos un pat līdz mūsdienām (tikko pārtrauca ražot).. bez komentāriem.

Lenšu magnetofoni 80-ajos gados jau bija vēsture (neiet runa par studijas aprīkojumu, tā ir atsevišķa tēma)

Vispār jau visus 70-os gadus daudzas grupas bez problēmām vadāja līdzi uz koncertiem kasešu dekas un parastās kvalitatīvās kasetēs rakstīja iekšā no pults koncertus , kuri vēlāk ir izdoti Cd un skan lielisksi, lūk piem. ši dziesma

www.youtube.com/...

1973.g ieraksts, tika pārizdota no kasetes (grupa genesis kasetēs rakstīja katru koncertu.. nesen viņu mājaslapā bija saliktas šo vēsturisko kasešu bildes...un tas nebija pat nekāds dārgais kasešu gals un glabājušās tās tika apmēram 30.gadus).

Pašam ir bijis daudz darīšanas ar PSRS skaņu tehniku un aparatūru, un tik pat daudz darīšanas ar rietumos ražoto 70-to gadu beigu -90-to gadu pirmās puses tehniku. Un teikšu godīgi, ka visi tie majaki, kantatas, elektronikas, radiotehnikas, vefi, doinas, respromi, sigmas, sonori... nu i nakuj to visu. Protams, uz papīra parametri tiem visiem ir labi, bet izpildījums, uzticamība un darbības stabilitāte vispār nav paredzama.

Brīvais tirgus visu ir ļoti labi salicis pa vietām. No visas PSRS skaņu industrijas ir izdzīvojuši šķiet ka tikai Radiotrehikas tumbu ražotne un Oktavas mikrofonu ražotne... viss.. viss paºējās pa skuju taku.

lielākā daļa no visiem tiem lūžņiem, kas bija mājās, kopā ar rekordiem un vitjaziem, tika pāris gadi atpakaļ , līdz ko parādījās tāda opcija, tika sakrauta mašīnā un nodota metāllūžņos pa 8 sant/ kg. Atstātas tika tikai RRR tumbas , ok izstrādājums, Radiotehnikas U7xxx 1981 pastūzis , jo ir bez nevienas skrambas un merūsējoša tērauda priekša ir lielisks interjra elements + vēl arī tomēr daudz maz skan. Vecias Vefiņs kā interjera priekšmets, vēl kaut kādi pastūži tika aizspiepti uz pirti lai nav klusumā jākož. Ā, vēl arī Doina šķiet ka ir, bet jau laikam ir bulgāru izstrādājums.

ārzemēs tajā 88.gadā, kad tika rakstīts Jumpravas koncerts jau ražoja labus CD atskaņotājus un ļoti labas kasešu dekas..... nesen pārdevu savu technics 1989- vai 90tā gada CD atskaņotāju. Jorpojām mājās stāv 90-to gadu sākuma Sony bāzes modeļa kasešu deka. Jorpojām eksperimentējot ar ierakstīšanu, nākas secināt, ka skaņu ieraksta ieraksta gandrīz pilnīgi bez kvalita†es zudumiem no oriģināla, lai gan pārgriezusi kasešu lentu kilometru

tk

Un šai dekai nav jāčakarējas ar dilstošām galvinām, to slīpēšaua un skaņošanu.. viss joprojām ir stock

ValdisM 24.04.2012 0:28

Pirmais rakstīja:

ValdisM rakstīja:

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja:

nevaru... jamam nav 200vati uz kanālu

Vo derevņa!! Tas takš ir pristavka, vēl jāliek priekšpastiprinātājs un gala pastūzis, tad kaut kādas tumbeles. .

pastāsti sīkāk, kā kāpēc un kāda jēga ir likt tiem lūžņiem klāt priekšpastirpinātājus un gala pastirpirnātājus

Kāpēc nevar likt vienu integrēto ?

Tie lūžņi, stap citu, ir augstākās klases padomju maģi... Savā jaunībā tie tehniski bija gana labi.... Ja nedaudz piestrādātu, nomainītu sažuvušos kondensatorus nedaudz pieķūnētu - būtu ok.... Tikai diemžēl analogais signāls lentā.... Khmmmmm kā lai pasaka.... Noveco....

tas, ka tie bija labākie PSRS lenšu magnetofoni (lasi - vismazākais brāķa procents, vismazākais atteikumu skaits, vislabākie skaņas frekvenču rādījumi), nenozīmē, ka tie ir labi.

žigulis arī bija labākais PSRS auto.

ValdisM 23.04.2012 20:47

Bams rakstīja: Vobščem rīt Inženieru padomes būvprojektu izskatīšanas sēdē izskatīs šādus jautājumus:

Stacionāro ātruma mērierīču (foto radaru) elektroapgāde Gustava Zemgala gatve un Ieriķu iela.

Stacionāro ātruma mērierīču (foto radaru) uzstādīšana. Krasta iela, Dienvidu tilts.

Tā kā šie sāk stacionāro radaru vietu sagatavošanu. Braucam prātīgi

Tad Tu esi tas, kas pārstāv Rīgas Satiksmi inženieru padomes sēdēs ?

Nu tad esmu tevi redzējis un apgāzīšu dažu šeit izteiktu minējumu, ka Tu esi pats Bemhems

ValdisM 23.04.2012 20:43

i_edgars rakstīja:

Pirmais rakstīja:

nevaru... jamam nav 200vati uz kanālu

Vo derevņa!! Tas takš ir pristavka, vēl jāliek priekšpastiprinātājs un gala pastūzis, tad kaut kādas tumbeles. .

pastāsti sīkāk, kā kāpēc un kāda jēga ir likt tiem lūžņiem klāt priekšpastirpinātājus un gala pastirpirnātājus

Kāpēc nevar likt vienu integrēto ?

ValdisM 19.04.2012 23:26

msh rakstīja:

ValdisM rakstīja:

ceļu būves speciālist ?

Kas ir LA koeficients (neskaties googlē, ja nezini)

90% ceļu būves jomā strādājošo neko par to nezin, lai gan tas ir viens no būtiskākajiem parametriem ceļu būvē.

Nezinu, kā jau teicu, ar asfaltu nav īpaši saskarsme bijusi - ceļiniekam ir asfaltētāju brigāde/s, es tajā nebiju.

Bet cepiens sākās ar to, ka deksis hvz ko salietojies piesējās pāris maniem vārdiem.

ja nezinu, kāpēc domā, ka tas koeficients attiecas tieši uz asfaltēšanu, ceļu būves speciālist ?

ValdisM 19.04.2012 0:13

msh rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

ceļu būves speciālists. Ko tev dos jauna seguma uzklāšana uz sagruvušas pamatnes?? Āpsis neaptēstais.

Jā, tu tiešām esi neaptēsts āpsis - ko tad es citu rakstīju ja ne to?

Un jā, es savulaik arī pusotru gadu pastrādāju ceļu būvē. Ar asfaltēšanu gan man sanāca maz saskarties.

ceļu būves speciālist ?

Kas ir LA koeficients (neskaties googlē, ja nezini)

90% ceļu būves jomā strādājošo neko par to nezin, lai gan tas ir viens no būtiskākajiem parametriem ceļu būvē.

ValdisM 18.04.2012 21:54

msh rakstīja:

CRDI rakstīja:

Bet tu esi pajautājis viedokli emešā?

Pašam viedokļa nav. Toties ir viedoklis no pazīstama šrotista, vecumā 40+ - opeļi līdz 1985. gadam īpaši traki nepuva... Visus šos piecus gadus, kopš šo pazīstu, šis rullē ar vienu un to pašu asaku

nu nezinu.. nezinu... vidusskolā klasesbiedrs jau 90-to gadu beigās savai 84.gada asconai pūta makrofelksu sliekšņos.

Ja tā būtu kā Tavs šrotists Tev stāsta - zu ielām tiem opeļiem būtu jābūt un jābraukā... jo tiešam vienīgā kaite kas vecos opeļus ņēma nost no trases -rūsa

ValdisM 15.04.2012 13:26

i_edgars rakstīja:

ValdisM rakstīja:

uzinstalē sev uz datora studijas programmatūru - hvz, kādu Logic Pro, vai Cubase, uzliec uz tā Vinila atskaņotāja kodeku un klausies caur visu to sistēmu piem savus CD vai mp3 .

būs vinila skaņa no jebkura audio ieraksta

Nu cik var murgot par lietām no kurām nav ne vismazākās nojausmas!!

Kas ir vinila kvalitātē un kas ir vinila skaņa?? Laikam tavā izpratnē tas ir pankūku cepšanas skaņa?!! Pilns ar sprakšķiem, pārlekšanām un 50 Hz rūkoņu ar neskaitāmajiem intermodulārajiem kropļiem... ja??

vinilam nav ne vainas , var arī klausīties, ja kādam ir tāds fetišs.

Skaņa ir atšķirīga (atšķirīga, nevis labāka vai sliktāka), nekā ciparu formātam.

Taču Vinilam ir divas lielas problēmas:

1. Konstantais fona trošķņu apmērs. Ja uz kaut kādiem house un techno ierakstiem to pat nejūt, tad uz citu mūziku, kurā ir lielas dinamikas atšķirības un tā nav sakompresēta (kā to dara ar gandrīz visiem mūsdienu ierakstiem), rezultāts ir bēdīgs - klusākājas dziesmas vietās -dažādi balkus trošņi ir 10-20 un pat visi 110% no skaņas apmēra. Lielisks piemērs - visi 70-to gadu Paula ieraksti.

2. Vinils nespēj pilnībā līdz klausītājam aiznest to saturu un muzikālās aprtijas, ko bija iecerējis mūziķis sacerot un ierakstot studijā dziesmas. Viens piemērs. Genesis pārizdeva visus savus albumus SACD formātā. Nu tad beidzot pēc 30-40.gadiem klausītāji var dzirdēt tās instrumentu partijas (dažāds fona partijas, smalkas skaņu nianses un aranžējumi), kas studijā tika ierakstītas, taču vinila formātā diemžēl nebija dzirdamas, jo tās bija pārāk klusas salīdzinājumā ar vinila fona trokšņiem.

ValdisM 15.04.2012 13:18

msh rakstīja: Nav jau grūti iedomāties kā skan, tb kāda sajūta rodas ja stereo jāklausās ar diviem dažādiem pļurņikiem... Bet tā vispār jautras spēļu mantiņas. Diez cik reāli ar tādu pastiprinātājiņu būtu iekustināt vienu deviņdesmitniecīti?

diviem dažādiem skaņruņiem nav ne vainas. saprast ar ausīm to nevar. Tāpēc arī otrs skaļrunis tā arī palika nenomainīts (bija slinkums skrūvēt arā veco un likt iekša jauno)

Spēļmantiņas ir labas un skan arī ļoti labi.

Kā jau teicu, ja netici, brauc ciemos uz Rīgu, nodemonstrēšu.

Varēsi pārdot savu CD atskaņotāju kādam kaimiņam un par ietaupīto naudu nopirkt vēl kādu papildus ekstru savam audi

ValdisM 15.04.2012 13:14

Shiirs rakstīja:

ValdisM rakstīja: vispār iekš mana auto stāv ebay pirkts ķīnas beznosaukuma autopastiprinātājs ( nepilni 6ls ar shippingu līdz tuvējai pasta nodaļai), tam pieslēgts ir tajā pat ebay pirkts pa ~ 6.50Ls ķīnā ražots beznosaukuma SD card / USB reader.

Mūzika tiek atskaņota caur divām 45W elipsveida tumbām aizmugures plautkā (viena Sony Xloyd, otrs atkal ķīnas no name skaļrunis (~8Ls ), jo viens Sony Xployd nobeidzās ).

Ja kādam interesē - kā tas viss skan . Brauciet ciemos - demonstrēšu.

Vēstule adresēta audio sistēmu ekspertiem un guru - msh un iedgaram

es varu iedomaties ka tada no luzniem samonteta audio sistema var skaneet

iauto laikam bomzhi tikai vien tuseee...

paga ? kurš iauto bomzis te pirms kādiem pāris mēnešiem Alfas 147 diskusijā raudāja par to , ka Alfas esot dārgi auto, jo piem. zobsiknas maiņai desmitgadīgai v6 alfai maksājot veselus 300 vai cik tur tos latu ?

ValdisM 15.04.2012 2:14

ā, lūk arī detalizētāka info:

pastūzis ir šāds:

www.ebay.com/...

šis jau tāds dārgs ,

ebay ir arī pa $ 7,50 ar visu shipingu

www.ebay.com/...

ticu, ka arī šis skan labi

un sd card readers ir šāda tipa:

www.ebay.com/...

ValdisM 15.04.2012 2:03

vispār iekš mana auto stāv ebay pirkts ķīnas beznosaukuma autopastiprinātājs ( nepilni 6ls ar shippingu līdz tuvējai pasta nodaļai), tam pieslēgts ir tajā pat ebay pirkts pa ~ 6.50Ls ķīnā ražots beznosaukuma SD card / USB reader.

Mūzika tiek atskaņota caur divām 45W elipsveida tumbām aizmugures plautkā (viena Sony Xloyd, otrs atkal ķīnas no name skaļrunis (~8Ls ), jo viens Sony Xployd nobeidzās ).

Ja kādam interesē - kā tas viss skan . Brauciet ciemos - demonstrēšu.

Vēstule adresēta audio sistēmu ekspertiem un guru - msh un iedgaram

ValdisM 15.04.2012 1:56

i_edgars rakstīja: Da kāds no tādām spējām labums??? Stāvēt pie CD veikala durvīm un teikt visiem, ka šis konkrētais disks (iespējams, ka lielākā daļa) ir mēsls kvalitātes ziņā?? Un teikt to cilvēkiem, kam ir pilnīgs poh, jo tā pat neatšķir kur skan sūdains kasešnieks, kur tikko svaigi atpakots vinils?!!

Pauls un vēl daži mūziķi paši to spēj, bet pārējiem tā pat ir poh!

p.s. vinils vienalga skan dikti dzidrāk, sulīgāk un patīkamāk, ja vien ir cilvēcīgs atskaņotājs.

uzinstalē sev uz datora studijas programmatūru - hvz, kādu Logic Pro, vai Cubase, uzliec uz tā Vinila atskaņotāja kodeku un klausies caur visu to sistēmu piem savus CD vai mp3 .

būs vinila skaņa no jebkura audio ieraksta

ValdisM 14.04.2012 22:45

i_edgars rakstīja:

Seene rakstīja: Noripošu uz VAW, daļu dziesmu pārvērtīšu uz MP3 un ierakstīšu visu atpakaļ citā matricā. Drīksti iekāpt jebkurā auto ar oriģinālo audiosistēmu un bez kļūdām pateikt, kuras no dziesmām ir pārveidotas. Varēsi?

Ir jau darīts - ar milzīgi retiem izņēmumiem nosaku nekļūdīgi! .

Piesakies Zelta talantam, vai kā tur to šovu sauc, kur katrs rāda savas apbrīnojamās spējās.

Uzvara garantēta , un "putjovka" uz lielo konkursu ASV

ValdisM 14.04.2012 21:54

i_edgars rakstīja:

Seene rakstīja:

Bet ja nopietni, tad izmantotojot standarta auto audiosistēmas neviens mūzikas guru nespēj atšķirt vai mūzika nāk no CD vai MP3 (protams vismaz 192).

Bet ja zināšanas par akustiku ir nedaudz vairāk, kā MP3 formāta nolikšanā, tad vajadzētu zināt, ka auto salons ir pārāk tizla vide, lai runātu par hi-fi audio un mp3 kvalitāte vienmēr būs pietiekoša bleķa bundžas apskaņošanai, lai vai kā to bundžu pārpakotu.

Nu gan tikai netirs!!

Ja pašam zilons uz auss uzkāpis, tad nevajag teikt par visiem! Pat kolosāli var atšķirt jebkuru mp3 no lossless vai wav uz visparastāko iebūvēto plejeri un syandart skaļruņiem!

tai problēmai ko Tu apraskti ir cits cēlonis.

Kāpēc mp3 bieži vien skan sūdīgi...

tā kā visi ieraksti agri vai vēlu tiek saciparoti un ielikti netā mp3, tad mūziķi vai ierakstu kompānijas zinot šī fakta neizbēgamību, paši saciparo sūdīgu mp3 160kbps, tad to pārkompresē uz 320kbps un 3 dienas pirms CD iznākšanas nopludina netā.

Rezultātā uz CD iznākšanas dienu nets ir pilns ar sūdīgu mp3. tie kas pērk CD, tie vairs neko nekodē (netā taču jau viss ir, vai ne ?), savukārt tie kas sākumā ievērtē albumu mp3 un vieņiem tas iepatīkas bet nepatīk mp3 kvalitāte ir spiesti iet uz veikalu pikrt CD, vai arī gaidīt kādu gadu, kamēr kāds cits paņems oriģinālo CD un kvalitatīvi to saciparos.

Viss.

Labi saciparots mp3 320kbps skan lieliski.

P.s. Esmu mūziķis.

P.S..S. Piekrītu CRDI - pat studijā reti kad "aklajā testā" var viennozīmīgi atšķirt labi sakodētu mp3 no oriģinālā project faila rendera.

ValdisM 12.04.2012 21:03

Būtu beidzot jāmaina sabiedriskā transporta maršrutu koncepcija.

pašlaik tā 95% gadījumu ir sekojoša.

reisi no centra iet uz mikrorajoniem un atpakaļ uz centru.

šī koncepcija ir izdevīga:

1. pensionāriem ( lai tiktu uz centrā esošām iestādēm, centrāltirgu, autotostu,u.t.t)

2. valsts ierēdņiem ( gandrīz viss birokrātiskais aparāts sēž rīgas centrā)

3. studentiem (lielākā daļa augstskolu ir centrā)

4. dīkdieņiem (aizbraukt uz vectrīgu pakost)

5. ceļotājiem un rīgas ciemiņiem (lai tiktu no autoostas vai dz.stacijas uz vajadzīgo rīgas punktu).

6. bezdarebniekiem lai tiktu uz Valdemāra ielā esošo NVA.

rezultāts ir tāds, ka kirorajonos dzīvojošie un citos mikrorajonos strādājošie (rūpnīcās, ražotneš, mkiro un sīkuzņēmumus) par saviem nodokļiem uztur sab.transu valsts budžeta līdzekļu tērētājiem.

Uztaisiet reisus starp mirkorajoniem, kaut vai sākumā ar tiem mazajiem dzeltenajiem Ikarusiem (ja vien visi nav nopārdot rēzeknei)

ValdisM 12.04.2012 20:53

Atbildot uz jautājumu, cik vajadzētu maksāt stundas biļetei....

Nu ja 24h biļeta maksā 1.90ls, tad divām vienas stundas biļetēm (viena stundas biļete no rīta uz darbu, otra vakarā atpakaļ uz mājām), būtu jāmaksā ne vairāk kā 2/3 no 1,90ls, jeb 1,26Ls par divām, jeb 0.63Ls par vienu vienas stundas biļeti

ValdisM 11.04.2012 0:04

msh rakstīja:

Kas tad tur tam B2 tik neērts? Savai klasei atbilstošs izmērs, tāds pats kā B3, B4, B5 un tā uz priekšu, trešajiem bembjiem .......

PĒRLE

ValdisM 10.04.2012 20:58

msh rakstīja:

smaidiigais rakstīja:

90 kmh nav obligātais satiksmes ātrums, tas ir MAKSIMĀLAIS ATĻAUTAIS. Ja es sipu sani un braucu uz 80 kmh tad ejiet visi noraujaties podā, es tā drīkstu braukt!

Nez kāpēc tie, kas brauc uz 90 parasti par tiem, kas brauc uz 80 diez ko nestreso. Streso tie, kas brauc uz 110 - 120...

Nu redzi, tāpēc arī mēs esam tik lielā tirsā - jo daudzi tādi smird, tfu, smaidīgie uzskata ka ir pasaules nabas un citi pasaulē neeksistē Es tikmēr cenšos iemācīt manam vectētiņam ka 80 nav normāls ātrums uz šosejas - bet viņam ar viņa cienījamajiem 80 gadiem tas vēl ir piedodams...

Tu nevis māci cienījama gadugājuma cilvēkam braukt ātrāk par 80km/h , bet iemācies pats šādus 70-80km/h braucējus apdzīt.

Savādāk tipiskais skats uz šosejām ir tāds, ka aiz tāda viena uz 80km/h braucoša golf II vai vw jetta savācas pieci citi braucēji ar visādiem džipiem, awd, tdi, un tamlīdzīgiem aparātiem u, un nejēdz šo vienu apdzīt.

Obligāts nosacījums ir tāds, ka šie pieci pakaļ vilcēji brauc ar 10m distanci staro auto, kā rezultātā, pa vienam , bez bīstamamiem manevriem, tu šos apdzīt nevari, bet apdzenot visus kopā pārkāpj CSN.

Vēl komiskāks ir skats, kad aiz šiem 5 braucošā fūre neiztur, un apdzen ar vienu piegājienu visus kopā

Cienīsim vecāko paaudzi.

Viņi braucot ar 80km./h domā par sevi, domā par citu uz ceļa esošo drošību, un domā par mezbērniem, kas šos gaida mājās ( ar pensiju )

ValdisM 05.04.2012 14:49

Bams rakstīja:

Seene rakstīja:

Bams rakstīja:

ValdisM rakstīja: Jautājums Bams?

Kāpēc nav nevviena sabiedriskā transporta līnija pa Braslas -Vietalvas _Piedrujas ielām, izņemot kaut kādu tur 13 autobusu, bet tas tik uz Braslas ielas uzgriež pašās tās beigās pie CP bāzes.

Tāpēc, ka tā ir topošā Austrumu maģistrāle, pa kuru Sabtrans nav paredzēts.

Lieliska plānošana... Lūk cik ātri tiek norakts ļoti konkrēts un vajadzīgs priekšlikums.

Tas nav ne norakts un ne iesniegts. Tas bija mans subjektīvais viedoklis. Lai cilvēks uzraksts priekšlikumu uz RS, tad jau redzēs, ko viņi atbildēs.

Tā vietā lai šo Austrumu maģistrāli plānotu kompleksā skatījumā ar pilsētas sabiedriskā transporta attīstību,

Lūdzu. Ir sabiedriskās apspriešanas. Ik pa laikam tādas notiek. Uz kādu biji? Priekšlikumus izteici?

atbilde ir vienkārša "Sabtrans nav paredzēts" Un tad brīnamies, kādēļ cilvēki brauc ar mašīnām, nevis sabiedrisko transportu.

Nu labi. Paskatāmies piedāvāto maršrutu pa Austrumu maģistrāli. Sākot no Slāvu apļa ir Piedrujas iela. Līdz Pildas ielai rūpnieciskā teritorija, pārsvarā kaut kādas noliktavas. Dzīvojamā zona nedaudz tikai līdz Rēzeknes ielai. Daudz cilvēkus tur ikdienā redzi? Tālāk Vietalvas iela/Vestienas iela. Mājas pa vienu pusi. Brauc autobusi 13 un 20. Nemaz nav pilni. Tālāk Braslas iela. Līdz Dominai atkal noliktavu/vecu rūpnīcu rajons. Kur cilvēki? Šodien braucu, pāris visas ielas garumā. Otrā pusē Purčiks ar labu satiksmi pa blakus ielām.

Tālāk Vairoga iela. Nu tur kaut kas varētu būt. Līdz Brīvībenei. Braucam tālāk. Vairoga pārvads, Meža kapi+pamestā armijas daļa ar izeju uz Viestura prospektu- kas tur brauks? Ir pa to posmu, nosacīti 48 buss. Nu jā, tas izņem līkumu caur Mežparku gar Zoodārzu.

Bet tagad atklāti- cik no jums būtu priecīgi, ka pa to Austrumu maģistrāli - nosacīto ātrgaitas ceļu, kad tas būs pabeigts un pa to tiks novirzīts viss kravu transports, kas tagad rullē pa Krasteni un krastmalu, būtu priecīgi, ka vēl tur kaut kādi autobusi klenderē pa priekšu un bremzē ik pa 300-400 metriem? Jo ja būs busi, tad būs pieturas. Ja būs pieturas, noteikti būs gājēju pārejas. Ja būs tās, saliks visur 50 un luksoforus. Forša maģistrāle...

Uz esošajiem Austrumu maģistrāles posmiem jau ir krustojumi, luksafori un gājēju pārējas.

Pārējā maģistrāles posmā luksoforu un gājēju nav tikai tāpēc, ka iela ir tikai ar divām joslām, sabrukusi un atstāta novārtā. Bet gājēju tur ir pa pilnam.

līdz ko sāks būvēt maģistrāles pēdējos posmus arī tajos sabūvēs luksaforus krustojumos un gājēju pārejas gājējiem.

Uzņēmumu tajā posmā ir ļoti daudz:

Hanzas Maiznīca

Rīgas Satiksme

L & T

Ceļu polcija

Latvijas gāze

Centrālcietums

Severstaļlat

Viss tranasporta kravu muitas komplekss Braslas 20 līdz braslas 24.

+ 100 mazo uzņēmumu, lielākoties ražošanas un sīk uzņēmumi, kuru darbinieki parasti nevar atļauties privāto auto.

Jau pašlaik braukājot pa šo ielu visas ceļmalas darba dienās darba laikā ir piestūķētas ar mašīnām, daudz braukājošo auto, (jo vienīgais veids kā uz daudzām vietām Braslas ielā ir iespējams piekļūt neejot 20 min kājām, ir ar auto) daudz gājēju, daudz velosipēdistu.

Ja jāizņem vai jānopērk kāda preces Braslas ielā, vienīgais risinājums ir auto.

Uzbūvēto Austrumu maģistrāli visie šie auto un cilvēki nepazudīs, to tur kļūs tikai vairāk !

Pašlaik Austrumu maģistrāle tiek tikai projektēta.

Domāju, RS ir pēdējais laiks iejautkties un likt ieprojektēt uz šīs maģistrāles drošas kabatas, sānstāvlaukumus, kur piestāt sabiedriskajam transportam.

Un ja pa ielu palaidīs īso (jā īsaāku nekā parastie) autobusi ar jaudīgu dzinēju, pie tam būs izbūvētas kabatas pieturvietām, un pats galvenais - vadītājam tiks pateikts - NEPYST satiksmi ar anālu braukšanas stilu, tad nekādas problēmas n tas autobuss satiksmei neradīs

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti