Jaunulis rakstīja: Nu jau meenesi ripinos ar RS diizeli un protams, ka esmu apmierinaats. Vieniigi, drusku traucee tas, ka tuvaas gaismas uzsaakot un beidzot braukt ir pasham jaaiesleedz un jaaizsleedz. Pateerinjsh manam diizelim ar 55l baaku bija apm. 6,9l uz 100 km. Jaanjem veeraa, ka autinjam veel nav izgaajusi obkatka un taadeelj pateernsh ir nedaudz lielaaks, nekaa parasti...
Citaadi viss ir normaali
AAAA, veel arii tas, ka kapota vaaks ir nevis uz cilindru, bet uz parasto stoiku, t.i. jaatbalsta pasham....
AAA, pamaniiju, ka saaku runaat par to baaku, tad nu taa- visu lauku paarvietojos pa Riigu, tikai veel reizi biju aizskreejis liidz Jelgavai un Baldonei. Ar to baaku sanaaca nobraukt 750 km un vareeja nobraukt veel (vismaz borta kompis raadiija, ka manaa braukshanas rezhiimaa varu veel nobraukt 80km).
P.S. kaut ko no tantinju staastiem dzirdeeju, ka Skoda domaajot abus RS modeljus apriikot ar DSG kaarbu....
Kā ar skaņas izolāciju?
Pirms tam lidoju ar SAAB 95, protams, ka taa ir citas klases mashiina, bet nu ir redzeetas (dzirdeetas) arii sliktaakas izolaacijas mashiinas (tpfu, mashiinas ar sliktaaku skanjas izolaaciju
Visas apkopes , taja skaitaa arii spuldziites un atsleegas bateriju mainju, esmu veicis E&S Auto (nu laikam, ka skaitaas Vikings).
Pirms nepielna gada iegaadaajoties auto, droshiibas labad, nomainiiju arii zobsiksnu....
AAA, nu paardodu tikai taapeec, ka no saabistiem paareju uz skodistiem (ja vareetu pacelt jaunu SAAB, njemtu jaunu SAAB un nevis Skoda)... Bet nu labi....
Uggga rakstīja: Sieva bija uz DBS, neteikšu, ka daudz ko iemācījās, bet tas drīzāk no indivīda atkarīgs: gribēsi - iemācīsies, negribēsi - neiemācīsies.
Tā kā viņai darbs apmaksāja, tad nestresoju par izmestu naudu, pats par savu gan neietu.
Viņas priekšnieks, kurš arī rallijos mēdz piedalīties, ejot 1x pusgadā un katru reizi kaut ko jaunu iegūstot.
Paga, paga, paga, vai tad braukšanu ar rallija elementiem nepasniedza Auto akadēmijā un nevis DBS?
Salīdzināju cenas un liekas, ka perspektīvāk varētu būt AA un nevis DBS, jo DBS 200ls noliek tikai par pirmo liimeni, turpretii AA par 200 ls var dabuut nedaudz vairaak pamaaciities...
Jaa, jaa, DBS ir braukshana ikdienishkjos apstaakljos, bet AA liekas, ka bija pat kaadi 5 liimenji- kuraa jau kaads 3.-4. liimenii jau bija paredzeets kaut kas nedaudz extreemaaks un sportiskaaks.
UUSA rakstīja: Dzirdēju,ka drīzumā(maija beigās vai jūnija sākumā) 333 trasē vērsies vaļā Eiropas līmeņa skoliņa(ieguldīti ~1,2milj eiro) ar visādām slapjajām, slidenajām u.c. bīstamību imitācijām,arī cenas Šlega solīja demokrātiskas.
Hmmm, tad pagaidām nav vērts steigties?!?! Labāk pagaidīt to jauno trasi un skolu?
Vai kāds nevarētu pateikt, kādēļ tiek aizkrāsoti numuri tām mašīām, ko tirgo. Vai tur kāds ko vēlas noslēpt? Ja nu man interese ir, es taču to numuru tāpat uzzināšu. Nesaprotu...
Vai kādam ir interese par 7x17' diskiem BM Verona (skat. www.dalans.lv/... ;tips=aluminija&method=size&size=17)
kopā ar riepām Hankook 105, izmeers 225/45 R17 (skat. www.dalans.lv/... ;sezona=vasara&tips=vieglie)
Pasham vakarnakt autiņam noskrūvēja visus riteņus, tad nu kā pagaidu variantu uzliku augstaak mineetos. Apdrošinātāji un salons jaunus diskus sola pēc 2- 3 nedēļām.... Uz klučiem ta autiņu atstāt nevar...
Varbūt ir interese par sho komplektu?
Cena varētu būt 920 Ls (tie 20 ls, lai būtu par ko kaulēties
Vispār tagad iebraucu, ir kautkāds krievs Pasha, kuram noskrūvēti ljitaki ... tad nu tirgojas
Prieks, ka cilveeki var vismaz izlaadeeties shajaa smagaajaa 2dienaa
Izrādās, ka neviens neko nesaka par to, ko cilvēki trasē dara- bomži malā kurina ugunskuru (pēc šašliku cepšanas tas neizskatījās), jaunieši malā dzerstās, vēl kādi ideoti ar rolleriem nesājās...
Gasjs rakstīja:
Škoda + TFSI + DSG = ir reāla iespēja man pārsēsties no lietota BMW uz Škoda.
Vai arii izveeleeties nevis Golf GTI, bet RS TFSI DSG
Volviks rakstīja:
Jaunulis rakstīja:
Jaunulis rakstīja: Nu jau meenesi ripinos ar RS diizeli un protams, ka esmu apmierinaats. Vieniigi, drusku traucee tas, ka tuvaas gaismas uzsaakot un beidzot braukt ir pasham jaaiesleedz un jaaizsleedz. Pateerinjsh manam diizelim ar 55l baaku bija apm. 6,9l uz 100 km. Jaanjem veeraa, ka autinjam veel nav izgaajusi obkatka un taadeelj pateernsh ir nedaudz lielaaks, nekaa parasti...
Citaadi viss ir normaali
AAAA, veel arii tas, ka kapota vaaks ir nevis uz cilindru, bet uz parasto stoiku, t.i. jaatbalsta pasham....
AAA, pamaniiju, ka saaku runaat par to baaku, tad nu taa- visu lauku paarvietojos pa Riigu, tikai veel reizi biju aizskreejis liidz Jelgavai un Baldonei. Ar to baaku sanaaca nobraukt 750 km un vareeja nobraukt veel (vismaz borta kompis raadiija, ka manaa braukshanas rezhiimaa varu veel nobraukt 80km).
P.S. kaut ko no tantinju staastiem dzirdeeju, ka Skoda domaajot abus RS modeljus apriikot ar DSG kaarbu....
Kā ar skaņas izolāciju?
Pirms tam lidoju ar SAAB 95, protams, ka taa ir citas klases mashiina, bet nu ir redzeetas (dzirdeetas) arii sliktaakas izolaacijas mashiinas (tpfu, mashiinas ar sliktaaku skanjas izolaaciju
EEEE, es arii paardodu savu SAAB!!!
Te ir sludinaajums:
www.motors24.lv/...
Visas apkopes , taja skaitaa arii spuldziites un atsleegas bateriju mainju, esmu veicis E&S Auto (nu laikam, ka skaitaas Vikings).
Pirms nepielna gada iegaadaajoties auto, droshiibas labad, nomainiiju arii zobsiksnu....
AAA, nu paardodu tikai taapeec, ka no saabistiem paareju uz skodistiem (ja vareetu pacelt jaunu SAAB, njemtu jaunu SAAB un nevis Skoda)... Bet nu labi....
UN tagad?
www.motors24.lv/...
Hmmm, ljoti diivaini
Nezinite rakstīja:
ZingZeng rakstīja:
Jaunulis rakstīja: UN tagad?
www.motors24.lv/...
Labs.
No marketinga viedokla ir nokluseta viena loti svariga informacija, kas varetu veicinat si auto pardosanu vai pirceju interesi.
Ceru, ka drizuma tev jautajums par so "lietu" tiks uzdots.
Es pagaidam paklusesu, jo iespejams ka tomer kludos un tavs auto ir vel labaks neka domaju.
Zs liecina, ka čipots
Neee, chipots nav
Un cik tad tiem zs bija jaabuut? Es iisti neatceros, vai 170, vai tomeer 177zs...
UN kas tad bija tas par info, kuru neesmu uzraxtiijis?
Vai vajadzeeja raxtiit "ideaalaa stavoklii, tikko no Vaacijas" + veel Provento vaardiem: "ljoti skaists un dziivs auto"
Jaaa, tas ir tas 3litru siizelis, bet par biezhaam apkopeem neko neesmu dzirdeejis....
To, ka tas nav veiksmiigaakais diizeljmotors, to es sen zinaaju, bet ar apkopeem nav bijushas nekaadas probleemas....
Varbuut ir veel kas, ko piemirsu?
Arii es nobraucu ar 3.0 TiD gandiiz gadu un nav probleemu...
Vainiigs ir nevis dzineejs, bet gan bliive starp seedekli un stuuri- ja taa ir suudiiga, tad jebkuram dzineejam buus probleemas....
ZingZeng rakstīja: Problema tikai ir raditais imidzs, jo noperkot auto ar so motoru ir loti mazas ceribas no ta Latvija veiksmigi skirties.
Tas ir fakts
Es tomeer ceru, ka Tu kljuudies
Paldies, paldies! Auto tieshaam ir labs
Purns takshu toch ir jaunais, kaa nekaa- dokumentos staav raxtiits, ka auto no konveijera noripojis 18.10.2002.
Vai tiešām šeit neviens neiet pie friziera?!?!
Uggga rakstīja: Sieva bija uz DBS, neteikšu, ka daudz ko iemācījās, bet tas drīzāk no indivīda atkarīgs: gribēsi - iemācīsies, negribēsi - neiemācīsies.
Tā kā viņai darbs apmaksāja, tad nestresoju par izmestu naudu, pats par savu gan neietu.
Viņas priekšnieks, kurš arī rallijos mēdz piedalīties, ejot 1x pusgadā un katru reizi kaut ko jaunu iegūstot.
Paga, paga, paga, vai tad braukšanu ar rallija elementiem nepasniedza Auto akadēmijā un nevis DBS?
Salīdzināju cenas un liekas, ka perspektīvāk varētu būt AA un nevis DBS, jo DBS 200ls noliek tikai par pirmo liimeni, turpretii AA par 200 ls var dabuut nedaudz vairaak pamaaciities...
Jaa, jaa, DBS ir braukshana ikdienishkjos apstaakljos, bet AA liekas, ka bija pat kaadi 5 liimenji- kuraa jau kaads 3.-4. liimenii jau bija paredzeets kaut kas nedaudz extreemaaks un sportiskaaks.
UUSA rakstīja: Dzirdēju,ka drīzumā(maija beigās vai jūnija sākumā) 333 trasē vērsies vaļā Eiropas līmeņa skoliņa(ieguldīti ~1,2milj eiro) ar visādām slapjajām, slidenajām u.c. bīstamību imitācijām,arī cenas Šlega solīja demokrātiskas.
Hmmm, tad pagaidām nav vērts steigties?!?! Labāk pagaidīt to jauno trasi un skolu?
Nedaudz spama te arii vajag...
Vai kāds nevarētu pateikt, kādēļ tiek aizkrāsoti numuri tām mašīām, ko tirgo. Vai tur kāds ko vēlas noslēpt? Ja nu man interese ir, es taču to numuru tāpat uzzināšu. Nesaprotu...
Par to tupumu nezinu
droshi vien, ka ari diskus var meegjinaat suutiit no kaut kurienes pa leeto + veel arii jaauzmontee...
Ar to vien gribeeju pateikt, ka visu jau var meegjinaat dabuut leetaak, bet tas viss ir jaameklee, jaapasuuta, jaagaida, jaabrauc pakalj u.t.t.
Biezhi vien, cilveeki ir paaraak aiznjemti, lai kraameetos ar taadaam lietaam.
Uggga rakstīja: A kādi vispār caurumi tiem diskiem? Vai tie kaut kādi universālie?
Zini, ka rokas man neaug no taas vietas, lai vareetu sevi saukt par zinoshu auto jomaa
Diskiem ir 5 caurumi (vietas, ar kuraam disku var pieskruuveet)... siikaak neko nemaaceeshu paskaidrot
Tad ir iipashi jaanoraada, kas man ir jaapapeeta un kam jaapieveersh uzmaniibu runaajot par tiem caurumiem....
Uggga rakstīja:
Jaunulis rakstīja:
Uggga rakstīja: A kādi vispār caurumi tiem diskiem? Vai tie kaut kādi universālie?
Zini, ka rokas man neaug no taas vietas, lai vareetu sevi saukt par zinoshu auto jomaa
Diskiem ir 5 caurumi (vietas, ar kuraam disku var pieskruuveet)... siikaak neko nemaaceeshu paskaidrot
Tad ir iipashi jaanoraada, kas man ir jaapapeeta un kam jaapieveersh uzmaniibu runaajot par tiem caurumiem....
Nu tad vismaz pasaki, uz kādas mašīnas tad viņi patreiz stāv?
Tāpat uz diskiem (parasti iekšpusē) vajadzētu būt skrūvju attālumam (5x...), ET-..., platumam - J..., vidus caurumam-...
Man jau nu liekas, ka uz tiem diskiem taa arii raxtiits 7x17'
Pashalaik diski uzauti oktaavijai....
TDI rakstīja:
Jaunulis rakstīja:
Uggga rakstīja:
Jaunulis rakstīja:
Uggga rakstīja: A kādi vispār caurumi tiem diskiem? Vai tie kaut kādi universālie?
Zini, ka rokas man neaug no taas vietas, lai vareetu sevi saukt par zinoshu auto jomaa
Diskiem ir 5 caurumi (vietas, ar kuraam disku var pieskruuveet)... siikaak neko nemaaceeshu paskaidrot
Tad ir iipashi jaanoraada, kas man ir jaapapeeta un kam jaapieveersh uzmaniibu runaajot par tiem caurumiem....
Nu tad vismaz pasaki, uz kādas mašīnas tad viņi patreiz stāv?
Tāpat uz diskiem (parasti iekšpusē) vajadzētu būt skrūvju attālumam (5x...), ET-..., platumam - J..., vidus caurumam-...
Man jau nu liekas, ka uz tiem diskiem taa arii raxtiits 7x17'
Pashalaik diski uzauti oktaavijai....
.........lai dubultotu cenu
Lai cenu dubultotu, jaapielej pilna bāka ar degvielu
krisus rakstīja:
Jaunulis rakstīja: Sveiciens visiem!
Vai kādam ir interese par 7x17' diskiem BM Verona (skat. www.dalans.lv/... ;tips=aluminija&method=size&size=17)
kopā ar riepām Hankook 105, izmeers 225/45 R17 (skat. www.dalans.lv/... ;sezona=vasara&tips=vieglie)
Pasham vakarnakt autiņam noskrūvēja visus riteņus, tad nu kā pagaidu variantu uzliku augstaak mineetos. Apdrošinātāji un salons jaunus diskus sola pēc 2- 3 nedēļām.... Uz klučiem ta autiņu atstāt nevar...
Varbūt ir interese par sho komplektu?
Cena varētu būt 920 Ls (tie 20 ls, lai būtu par ko kaulēties
Vispār tagad iebraucu, ir kautkāds krievs Pasha, kuram noskrūvēti ljitaki ... tad nu tirgojas
Prieks, ka cilveeki var vismaz izlaadeeties shajaa smagaajaa 2dienaa
Jā, nu man jau arī doma bija tikai paskrituļot...
Pamēģināsim shovakar un tad jau redzēs...
Dzīvs, dzīvs
Izrādās, ka neviens neko nesaka par to, ko cilvēki trasē dara- bomži malā kurina ugunskuru (pēc šašliku cepšanas tas neizskatījās), jaunieši malā dzerstās, vēl kādi ideoti ar rolleriem nesājās...
Bet visā visuma, var normāli pasportot
snow rakstīja: tiek pardots
www.kurland.lv/...
A cena kaada?
Taa jau peec skata labs, bet tas 3l diizelis....