Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Šofera dienasgrāmata.

gunbox Reģ.: 23.12.2016

Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.

 
Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 1 Atbildēt

Nu tas saibertraks ir viens briesmīgs paskats, vai tad to sauc par dizainu?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 2 Atbildēt

Vakardien, braucot mājās no Palangas [ar golfu], pret lidostu gadījās redzēt kādu ļoti mierīgu leiti - šis bija tik mierīgs, ka ar savu B5 passātu koda nost autobusu, mierīgi man lienot purnā - es tikpat mierīgi, bez jebkāda satraukuma, turpinot braukt uz ~75, norāvu ar labās puses riteņiem uz zāles.Laikam vajadzēja no blakus esošās ķeseles šim ielaist logā piena paku... 😂

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Ko ta' neielaidi?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nav rasts ar tādām lietām nodarboties

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 3 Atbildēt

Atkal brauci bez vajadzības. Palangā nekā jēdziga nav un uz turieni braukt nevajag.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 1 Atbildēt

msh rakstīja: Vakardien, braucot mājās no Palangas [ar golfu], pret lidostu gadījās redzēt kādu ļoti mierīgu leiti - šis bija tik mierīgs, ka ar savu B5 passātu koda nost autobusu, mierīgi man lienot purnā - es tikpat mierīgi, bez jebkāda satraukuma, turpinot braukt uz ~75, norāvu ar labās puses riteņiem uz zāles.Laikam vajadzēja no blakus esošās ķeseles šim ielaist logā piena paku... 😂

msh te redzi pietika ar vienu lohu. Kam, ko gribēji pierādīt? Nu cirvis neaprēķināja sava drapaka iespējas, tak varēji piebremzēt!? Šādi līdzīgi ar passat B5 viena kundzīte vilkās uz 80...kad sāku dzīt garām sadomāja? pamodās? un sāka spiest āš 110 !??? Saprotams mans ceļa posms pagarinājās, nebiju tik agresīvu manevru no tantes ar to lūzni gaidījis. Arī kompleksi laikam...

www.facebook.com/sadursme?ref=embed_page

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Nesapratu, ko man vajadzeja darīt - tā vietā lai izmainītos, nemainīt trajektoriju bet izmisīgi bremzēt lai saliktos ar to leiti purnā?! Jā, tiešām pietika ar vienu lohu - tu laikam gribēji divus un avāriju. Nedomāju arī ka tajā vietā kāds varēja "neaprēķināt savas mašīnas spējas" - ātruma ierobežojums 70 km/h, ceļš taisns un labi pārredzams.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 1 Atbildēt

Vajadzēja palikt mājās, nevis pilnīgi bez nepieciešamības dedzināt degvielu un traucēt citiem apdzīšanu, braucot uz Palangu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Atkal brauci bez vajadzības. Palangā nekā jēdziga nav un uz turieni braukt nevajag.

Palangā esot atklāts panorāmas ritenis, varbūt brauca paskatīties vai Nīca redzama!?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

To riteni atklāja pirms diviem gadiem, ja kas.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

msh rakstīja: Nesapratu, ko man vajadzeja darīt - tā vietā lai izmainītos, nemainīt trajektoriju bet izmisīgi bremzēt lai saliktos ar to leiti purnā?! Jā, tiešām pietika ar vienu lohu - tu laikam gribēji divus un avāriju. Nedomāju arī ka tajā vietā kāds varēja "neaprēķināt savas mašīnas spējas" - ātruma ierobežojums 70 km/h, ceļš taisns un labi pārredzams.

jauns.lv/raksts/zinas/605918-video-smaga-avarija-rigas-centra-gajis-boja-autovaditajs

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Šīs ir ogas kāršēringa uzvaras gājienam - kā jau ar visu kopējo, visiem ir pie pakaļas, jāj un ber cik vien var + vēl tas, ka pats retāk brauc un lūdzu rezultāts. 

Tā ir ar visām nomām, tikai to kvēlie fanāti no nevar/negrib saprast.

gunbox Reģ.: 23.12.2016
1 0 Atbildēt

Jau 2 mēnešus kā nomainīis darba vietu. Braukšana pa Jelgavas šoseju no Medemciema  tālāk pa viaduktu uz apvedceļu līdz Piņķiem. Reizēm no apvedceļa pa Mārupes ceļu. Es nojautu, ka puse autovadītāju nezin elementāros CSN, bet ka tā ir absolūta patiesība...  Apvedceļā vēl ok, ja fūrēm ierobežojums uz 80. Bļin nafig puse no vieglajiem brauc tur uz 80? Mārupes ceļš...atļautais 90, pilns ar atsaldeņiem uz 70. Un tad vēl tie unikālie ātrumpārkāpēji. Tur kur 90, tur brauc uz 75, bet kur 50, samazina ātrumu uz 70. 😅

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Planēšana un tups kruizerisms komplektā ar viedtelefonu glāstīšanu tagad ir cieņā, to vēl visādi valstiski atbalsta ar vidējā ātruma zoonām un kampaņām pret ļaunajiem ātrajiem braucējiem. Reāli tas rezultējās vnk nebaudāma (var braukt ātri lēni, bet pretīgi ir vienkārši raustīties vagonos) satiksmē pierīgā, kur vidējais ceļu platums ar atsevišķiem izņēmumiem ir tāds pats, kā Kurzemes, Vidzemes un Latgales laukos, bet braucēju daudzums n reizes mazāks. Ari uz retajiem divjoslu ceļiem sāk ieviesties kreisēšana kreisajā joslā - pofig ka labā brīva un pilsētās, piemēram Ogrē D-pils šoseja ir arī grūti braucama, jo abas joslas pilnas, pēc likuma viss čiki un visi čikinās (par laimi atšķirībā no apvedceļa, ne zem atļautā...).

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Welcome to the club ! Par to, te var anekdotes sarakstīt ... un tad vēl pēc tam brīnās ka jamos apdzen tik "īsā ceļa posmā", jo "neko jau neiegūst laika ziņā" ...

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Mani fascinē tie "neko neiegūst laika ziņā" kārbas pissēji - nu tad kruizē un marinē, vienvārdsakot, nebrauc, bet ļauj citiem braukt, nevis ūber morālajā pārākumā sāc citam pulkstenī skatīties.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
2 1 Atbildēt

Nesen gadījās novērto īpatnēju vadītāju ar M zīmi pakaļas logā....kā bremzē un piebremzē pie gājeju pārejas, bet beigās neko nepalaiž, pieber gāzi un gājeja palaišanu laipni atstāj nākamajam vadītājam tas ir šajā gadījumā man, un tā pie pāris pārējām. Nerunājot par to, ka pēc būtibas atkal kāds rausta satiksmi, bet vēl dara to īpaši tizlā un bīstamā veidā. Iepriekš bijan novēroti dirsinātāji, kam uz 40-45 ir jāvelkas, bet uhhh ahhh, kā gāze jāpieber, lai pats pēdējais uz dzeltenā šķērsotu, bet nu īpatņi pie pārejām....

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
3 0 Atbildēt

Vislabāk man patīk tie, kuri kreiso pagriezienu  ieslēdz, kad ir apstājušies, vai, kad stūri pagriež. Pirms fotoradara braukt ar  - 10 tā jau ir norma.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Vēl labāki ir tie, kas īpaši piebremzē pie vidējā ātruma kontroles kamerām. Abos galos...

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

gunbox rakstīja: Jau 2 mēnešus kā nomainīis darba vietu. Braukšana pa Jelgavas šoseju no Medemciema  tālāk pa viaduktu uz apvedceļu līdz Piņķiem. Reizēm no apvedceļa pa Mārupes ceļu. Es nojautu, ka puse autovadītāju nezin elementāros CSN, bet ka tā ir absolūta patiesība...  Apvedceļā vēl ok, ja fūrēm ierobežojums uz 80. Bļin nafig puse no vieglajiem brauc tur uz 80? Mārupes ceļš...atļautais 90, pilns ar atsaldeņiem uz 70. Un tad vēl tie unikālie ātrumpārkāpēji. Tur kur 90, tur brauc uz 75, bet kur 50, samazina ātrumu uz 70. 😅

Nu un kas tur tāds dīvains uz tā Mārupes ceļa? tieši tā arī daru, ja nav ipašas vēlmes čikaties. Tur tak vislaik pie katra krustojumā ir zīme 70, bet pats ceļš itkā 90. Tur tak tie attālumi smieklīgi, ieliec kruīzā 75/80 un brauc.

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Rr19 rakstīja: Vislabāk man patīk tie, kuri kreiso pagriezienu  ieslēdz, kad ir apstājušies, vai, kad stūri pagriež. Pirms fotoradara braukt ar  - 10 tā jau ir norma.

Jāatzīst, kaut kā ar šo ir pavisam smagi.

Kad radarus ieviesa, tad bija 3,14. Pagāja daži gadi un vienubrīd likās, ka varbūt tomēr tauta sākusi saprast, ka ar 80 nav obligāti jābrauc, ja atļauts 90. Nē, kļūdījos.

Gan radari, gan vidējie posmi - visi atmetas un atmetas labi.

Un visi šie vectētiņi (ir dažreiz arguments, ka nav ko cilvēkiem uzbraukt, jo viņi ir veci, nevarīgi un ātrāk nespēj) pēkšņi iegūst otro jaunību un citu ātrumu, kad posmi/radari beidzas

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

iciks rakstīja:

Rr19 rakstīja: Vislabāk man patīk tie, kuri kreiso pagriezienu  ieslēdz, kad ir apstājušies, vai, kad stūri pagriež. Pirms fotoradara braukt ar  - 10 tā jau ir norma.

Jāatzīst, kaut kā ar šo ir pavisam smagi.

Kad radarus ieviesa, tad bija 3,14. Pagāja daži gadi un vienubrīd likās, ka varbūt tomēr tauta sākusi saprast, ka ar 80 nav obligāti jābrauc, ja atļauts 90. Nē, kļūdījos.

Gan radari, gan vidējie posmi - visi atmetas un atmetas labi.

Un visi šie vectētiņi (ir dažreiz arguments, ka nav ko cilvēkiem uzbraukt, jo viņi ir veci, nevarīgi un ātrāk nespēj) pēkšņi iegūst otro jaunību un citu ātrumu, kad posmi/radari beidzas

Zini, es arī esmu vectētiņš, bet, kad es uz salenieka tieku kādam večukam  blakus, tad viņam (viņai) ir kādi 40-50g.,ja ne mazāk. Ar pagriezienu ne rādītājiem tas pats.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Pāris mēnēšus nebij sagadījies apmeklēt Vidz šosseju aiz Siguldas.Nu tas taču ir ār prāts, kas tur notiek,ir kļuvis vēl sliktāk kā ziemā. Skatītājs no malas vienkārši var abdristies! 

Tie dauņi acīmredzot tur tajā vienīgajā relatīvi taisnajā gabalā ieviesa V/vid tieši dēļ tā, lai tos izsenis slavenos cēsu lohus speciāli nokaitinātu un izprovocētu uz atklātā textā nekaunību pirms un pēc Ieriķiem.Itin jo īpaši (kā vienmēr) tieši pašās nepārredzamākajās vietās, kur tas suuds tieši jo vairāk būtu "vajadzīgs".

Tas treknaiss āksts, kurš te pagāšgad no e-krāna pljūtīja par "vajadzību ievērot no Pirmā 1km/h" laikam vispār ārpus rīgass nav izvests apgaitā.Es viņa vietā būtu kkur tur kartupipeļu laukā pie Preikuļiem uzcēlis Krematoriju un nepārtraukto Asslīniju vispār oficiāli atcēlis kā tādu, licis nomazgāt na/uj nost ;p

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

650 rakstīja: Pāris mēnēšus nebij sagadījies apmeklēt Vidz šosseju aiz Siguldas.Nu tas taču ir ār prāts, kas tur notiek,ir kļuvis vēl sliktāk kā ziemā. Skatītājs no malas vienkārši var abdristies! 

Tie dauņi acīmredzot tur tajā vienīgajā relatīvi taisnajā gabalā ieviesa V/vid tieši dēļ tā, lai tos izsenis slavenos cēsu lohus speciāli nokaitinātu un izprovocētu uz atklātā textā nekaunību pirms un pēc Ieriķiem.Itin jo īpaši (kā vienmēr) tieši pašās nepārredzamākajās vietās, kur tas suuds tieši jo vairāk būtu "vajadzīgs".

Tas treknaiss āksts, kurš te pagāšgad no e-krāna pljūtīja par "vajadzību ievērot no Pirmā 1km/h" laikam vispār ārpus rīgass nav izvests apgaitā.Es viņa vietā būtu kkur tur kartupipeļu laukā pie Preikuļiem uzcēlis Krematoriju un nepārtraukto Asslīniju vispār oficiāli atcēlis kā tādu, licis nomazgāt na/uj nost ;p

Vai nu tev galīgi nervi čupā, jeb arī trāpījās kāda nervoza braucēju grupa. Parasti tur visi rātni brauc, un ātrie skrējēji ātri aizskrien.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Nu tad jau varam pieņemt, ka "nervi/čupā" ir jebkuram realitātes aprakstītājam.Ja reiz viņš ir tapis tik ļoti uzbudināts, ka bārstās ar savām emocijām (LLP) ;p

Personīgi "es" runāju nevis par ikdienišķu satiksmes situāciju, bet gan par atklātā textā Nekaunību tieši no šo te pašpassludināto "ātro braucēju" puses.Iespējams, katrs vērotājs brauc kādā citā laikā vai citā satiksmes situācijā un savu to vērību pievērš kaut kam citam.Mana kā "daudzmaz redzējuša" vai (iespējams) pat "samērā ātra" braucēja passaules uztvere šādu maucību nespēj pieņemt. Nepārtrauktās līnijAss ignorēšana, apdzīšana nepārredzamā reljefā un demonstratīva necieņas izrādīšana pret tiem pārējiem "lohiem" šodien ir pieaugusi nepieredzētos apmēros! Tas nav nekāds ne "cienījams", kurš savu to "ātrbraukšanu" balsta uz vajadzību pēc "trešo personu" (lohu) assistences- lai tie veidotu viņa "labā" trīs joslas,pazemīgi piebremzētu,palaistu rindā un/vai visādi citādi "veicinātu", ka tas ātrpirders nenositās vai vel kādu nepavelk līdzi! 

Tie tur lielākie nekauņas pa lielam parasti ir cēsu/priekuļu vietējie (drošvien arī ikdienas braucējiem labi zināmie) dauņi, kuri acīmredzot sevi ir iedomājušies par kādiem "motorsporta" karaļiem.Runa ir drīzāk par to, kurš/kuru pārspēs bezatbildībā un nekaunībā ,nevis par kādu tur Vadītāja Meistarību.Pirdari,nekas ne vairāk ;p

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

tevis aprakstītie izlēcieni visbiežāk notiek pēc visādiem dižpasākumiem, it īpaši - ar uz motoru sportu bolīšanos saistītu. Rātnā darbdienas ikdienā nekā citāda, kā uz citām noslogotām LV "maģistrālēm" tur nemana.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

topinamburs rakstīja:

650 rakstīja: Pāris mēnēšus nebij sagadījies apmeklēt Vidz šosseju aiz Siguldas.Nu tas taču ir ār prāts, kas tur notiek,ir kļuvis vēl sliktāk kā ziemā. Skatītājs no malas vienkārši var abdristies! 

Tie dauņi acīmredzot tur tajā vienīgajā relatīvi taisnajā gabalā ieviesa V/vid tieši dēļ tā, lai tos izsenis slavenos cēsu lohus speciāli nokaitinātu un izprovocētu uz atklātā textā nekaunību pirms un pēc Ieriķiem.Itin jo īpaši (kā vienmēr) tieši pašās nepārredzamākajās vietās, kur tas suuds tieši jo vairāk būtu "vajadzīgs".

Tas treknaiss āksts, kurš te pagāšgad no e-krāna pljūtīja par "vajadzību ievērot no Pirmā 1km/h" laikam vispār ārpus rīgass nav izvests apgaitā.Es viņa vietā būtu kkur tur kartupipeļu laukā pie Preikuļiem uzcēlis Krematoriju un nepārtraukto Asslīniju vispār oficiāli atcēlis kā tādu, licis nomazgāt na/uj nost ;p

Vai nu tev galīgi nervi čupā, jeb arī trāpījās kāda nervoza braucēju grupa. Parasti tur visi rātni brauc, un ātrie skrējēji ātri aizskrien.

Vajāg biežāk tur braukt. Ieriķos apdzīšana Cēsu virzienā jau sākas no dusa, no Cēsu puses- lejā uz Amatu.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Apdzīšanai (būtu) jāsākas (un jābeidzas) tur, kur tā ir atļauta (nav aizliegta)! Ja kāds nespēj savaldīt savu Krānu un attiecīgā situācijā vai plūsmas blīvumā nevar noturēties/neapdzinis,nu tad tas ir prasts pirdars!

Nav vairs nekādi 90tie, būtu tak 1reiz jāierobežo gan liekulība, gan nekaunība.Šis ir acīmredzams "satiksmi uzraugošo institūciju" (un itin jo īpaši to trekno Pr-nieku..) nopelns- ka alkatības un demagoģijas aizsegā reālā satiksmes kontrole ir īstenībā nolaista pilnīgā podā.

Daudzmaz godīgie,lohi/regulārie un tādi daudzmaz sevicienošie- tie pa lielam ir samierinājušies un uzvedas relatīvi pieklājīgi un daudzmaz laikmetam atbilstoši.Taču atlikušie nekauņas savu to nekaunību arvien izvērš plašumā.Jo reāli nav kas viņus izp/istu no likuma viedokļa, nedz arī vairs kāda tāda "tautas policista"- kurš pēkšņi tagad izlektu ārā no savas "pieklājīgās" ādas un viņiem spētu pierādīt, ka katrai nekaunībai var uzlikt/virsū vēl lielāku nekaunību.

opelis Reģ.: 03.10.2005
2 0 Atbildēt

Vakar braucu uz LT. Iebraucot no LV pirmā lielākā apdzīvotā vieta sākas dikti laicīgi, kādu kilometru no pirmajām mājām. Tuvojos baltajai zīmei, sāku jau piebremzēt, kad no sānu celiņa krūmiem lēnām priekšā izgriež BMW un gandrīz apstājas manā joslā. Mierīgi ripoju šim klāt, ieslēdzu pagriezienu un braucu garām (kādi 70km/h). Kad esmu blakus, sākas dragreiss - melniem dūmiem griežoties BMW neļauj man atgriezties atpakaļ joslā. Pretīm neviena, uzdevu es arī. Pie 110 km/h domāju, nu viņu nafig, un metu nost un aiz BMW godīgi iekārtojos joslā. Tikko tā izdarīju, redzu, ka priekšā aiz uzkalniņa stāv policijas ekipāža un ments jau ar zizli vicinās. Domāju - nu leitim zvezdzdec, šim ātrums vismaz kādi 120 apdzīvotā vietā. Un tālāk kino - BMW apstājas, ments noplāta rokas un dod leitim pūst  trubiņā un palaiž šo braukt tālāk. Pēc tam arī man jāpūš trubā un arī tieku laists tālāk. Pēc pāris stundām pa šo pašu ceļu braucu atpakaļ, policijā savā vietā, BMW savā - krūmos pie baltās zīmes. Leišu policija darbībā - ķer tos, kas mēģina to BMW tomēr nokost...

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
0 0 Atbildēt

Un kurā apdzīvotā vietā?

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

Juodupe

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

650 rakstīja: Apdzīšanai (būtu) jāsākas (un jābeidzas) tur, kur tā ir atļauta (nav aizliegta)! Ja kāds nespēj savaldīt savu Krānu un attiecīgā situācijā vai plūsmas blīvumā nevar noturēties/neapdzinis,nu tad tas ir prasts pirdars!

Nav vairs nekādi 90tie, būtu tak 1reiz jāierobežo gan liekulība, gan nekaunība.Šis ir acīmredzams "satiksmi uzraugošo institūciju" (un itin jo īpaši to trekno Pr-nieku..) nopelns- ka alkatības un demagoģijas aizsegā reālā satiksmes kontrole ir īstenībā nolaista pilnīgā podā.

Daudzmaz godīgie,lohi/regulārie un tādi daudzmaz sevicienošie- tie pa lielam ir samierinājušies un uzvedas relatīvi pieklājīgi un daudzmaz laikmetam atbilstoši.Taču atlikušie nekauņas savu to nekaunību arvien izvērš plašumā.Jo reāli nav kas viņus izp/istu no likuma viedokļa, nedz arī vairs kāda tāda "tautas policista"- kurš pēkšņi tagad izlektu ārā no savas "pieklājīgās" ādas un viņiem spētu pierādīt, ka katrai nekaunībai var uzlikt/virsū vēl lielāku nekaunību.

Nē nē viss notiek, arī bērnu pasākumā jauns.lv/raksts/sports/606829-video-marupe-jauniesu-basketbola-speles-laika-sakaujas-audzeknu-vecaki

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Kā tad, es šhito jau sen gaidīju.Tikko ja kas nepatīk, tā dodam ar kājpamuti un miersmājā.Nav te ko lieki domāt un/vai gari izvērtēt.Piebrauca/priekšā (padrezal/padla)- pie tuvākā srakanā aiz matiem ārā un ar purnu/Assfaltā.Ja izrādās ka pārāk būdīgs - tātad (značit) ira jāvelk 2vatā vai 3jatā.

Plus vel ne to ka tikai pašam "vainīgajam", adbildību jānes (per bazaru/jāadbild) būt arī viņa (tās sranajās) ģim locekļiem un (itin jo īpaši) tiem viņa mazgadīgajiem mēērglēniem,kurus viņš saražojis (un kuriem nava uzvesties/iemācījis).Ko vispābā tāds var kādam iemācīt. Jā. Lūk tā (vot tak).

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Jau sen ir novērots, ka šī pissināšanās sākās, kur ir 1+1 un blīva (bet neregulāri blīva) satiksme - visbiežāk Pierīgā/Rīgas aglomerācijā....uz Rīgas pseidoapveceļa (tas, kas no Saulkalnes līdz A1) tā nenotiek, jo tur vispār nekāda jēga nav...vidējās kasses posmi protams tur savu ogu piedod ar ~80 km/h braucējiem. Kopumā jau sen pārbaudīts, ka pa klusākiem ceļiem vienmēr var ātrāk, par braukšanas kaifu (tiem, kas saprot, kas tas vispār ir) nerunājot nekā dirsināties kkādos vagonos...

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

BET, ja sāktu ievērot zolīdu distanci, arī tad tā braukšana paliek mierīgāka. Man nav nekas pret tiem, kam patīk ātri braukt. Bet tāpēc jau nevajag sēdēt aizmugurē, puskorpusu pretējā joslā. Tādi neredz priekšā ne sūdu, ne velo kas tur var pa maliņu mētāties. Tak ieturi distanci, ieskrienies, un ātri apdzen.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Piekrītu, bet vilcienos nav iespējams ievērot zolīdu distanci, jo plūsma nemitīgi raustās - kāds pedāli (to, kas pa vidu vai pa kreisi tomātam) rausta, kādam pa kreisi/labi uz pankūkciemiem jāgriežās, vai vēl no pankūkciema jāizgriežās un jāpapirdinās lēnā garā visiem priekšā - vai tad arī jābrauc -20 no vilcieniņa vadoņa.... Normālu distanci, kā praksē pierādījies ir iespējams ievērot vien vagonos, kur brauc +10/15 pa virsu - tādi iet raiti un plūsma izsījājās dabiski. Bet nu ko var gribēt tagad jau sāk vagoni veidoties arī uz retajiem 2+2 ar dažādu kreiso kruizeru palīdzību

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt
darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Jā, par ko līdzīgu es nesen rakstīju sabiedriskā transporta joslu sakarā - ka daudz kur vispār nav iespējams nogriezties pa labi, nepārkāpjot noteikumus vai arī nenobloķējot satiksmi taisni ejošajā joslā. Tad atnāca uupis un teica, ka es esot idiots, ja nemākot izveikt asu 90 grādu pagriezienu, neaizkavējot satiksmi.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Cilvēks stāsta loģiski un pareizi, taču "cerības uz cilvēciskumu" savā būtībā jau labu laiku kā krīt uz nulli.Noderīgie idioti visu ceļu priecājās- kā šhite te tagad beidzooot jāāāj tos visādos Pārkāpējus un/vai Bandītus.Taču (īstenībā) stāsts ir par TO, kā oficiāli noorganizēt permanentu bezizejAss situāciju tā,lai visiLohi.eLVē kādam par kaut ko maksātu.Nosnstopā, katrureiz un neiz bēgami, jo app/ist datoru divkājainajiem subjektiem (Lohiem) vairs pat šahā vai galda hokejā nekad vairs neizdosies.

Arī par to tur (pusmiļjonu/pusgadā nopelnījušo) Srakandaugavas satiksmes orgānizāciju tās autorizētie autori būtu karami aiz p-tiem vai liekam aiz restēm, taču visur atkan vien tikai ovācijass un/vai skaļi applausi/Par!

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt
darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Vakar sanāca kārtīgi izbraukāties ar Škoda Kamiq. Principā normāls autiņš, iet neslikti, bet mulsināja pāris lietas. Nekādi nesanāca ērti atbalstīt elkoņus, vidējais elkoņu balsts ir par zemu, durvju pusē arī īsti nav kur. Tas nu tā. Bet trakākais - visu laiku čakarējos ar pagriezienu rādīšanu. Pagriezienu slēdzis uzlikts netipiski augstu, nevar ērti aizķert ar pirkstu, bet speciāli jāceļ roka. Un zemāk, nez kāpēc atsevišķa svira kruīzam, aiz kura visu laiku ķerās roka, traucējot ieslēgt pagriezienus. Pašā sākumā vairākas reizes kā mudaks rādīju pagriezienus ar nokavēšanos, jo sāku raustīt to kruīza sviru. Kāda hera pēc šāds risinājums? Vai īstenībā tur viss ir labi, un problēma ir tikai manā roku leņķī?

P.S. Vēl biju pārsteigts, ka šādam tīri normāla izmēra autiņam praktiski nav bagāžnieka.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Problēma, visticamāk, ir tevī Man nebija problēmu ne ar elkoņbalstu (ja pareizi atceros, viņam augstumu varēja regulēt), ne ar pagrieziena rādītāju... Bet gandrīz nevienam B segmenta automobilim nav bagāžnieka. 

Bet vispār šis bija jāliek vai nu jauno, vai lietoto auto topikā.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Vakar sanāca kārtīgi izbraukāties ar Škoda Kamiq. Principā normāls autiņš, iet neslikti, bet mulsināja pāris lietas. Nekādi nesanāca ērti atbalstīt elkoņus, vidējais elkoņu balsts ir par zemu, durvju pusē arī īsti nav kur. Tas nu tā. Bet trakākais - visu laiku čakarējos ar pagriezienu rādīšanu. Pagriezienu slēdzis uzlikts netipiski augstu, nevar ērti aizķert ar pirkstu, bet speciāli jāceļ roka. Un zemāk, nez kāpēc atsevišķa svira kruīzam, aiz kura visu laiku ķerās roka, traucējot ieslēgt pagriezienus. Pašā sākumā vairākas reizes kā mudaks rādīju pagriezienus ar nokavēšanos, jo sāku raustīt to kruīza sviru. Kāda hera pēc šāds risinājums? Vai īstenībā tur viss ir labi, un problēma ir tikai manā roku leņķī?

P.S. Vēl biju pārsteigts, ka šādam tīri normāla izmēra autiņam praktiski nav bagāžnieka.

Vecās tehnoloģijas pilni plaukti, viņas tad te ieliek. Tas sviriņas kruīzam, mūzikas bakstīšanai utt. Zemāka cena un visu pacieš, maksā P.ar 😜

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

A tas parasti Škodām tā ir? Līdz šim nevienā auto tādu atsevišķu kruīza sviru nebiju sastapis, tai skaitā VW un Seat. Ar Fabiju nesen braucu, tur arī pagrieziens bija pareizajā vietā un nekādas liekas sviras netorčīja. Nedomāju, ka tam ir sakars ar kaut kādām vecām tehnoloģijām, vienkārši dizainers kaut ko labu pīpējis.

Ar mūzikas vadību pa lielam tur viss kārtībā, skaņa gan pasūdīga.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Iepriekšējās paaudzes Octavia un Kodiaq arī tā ir, SEAT Tarraco un Ateca arī... Šāds risinājums vēl ir iepriekšējo paaudžu Pežo (208, 2008, 3008, 5008, 508), Citroen Berlingo/Peugeot Rifter). Ja pareizi atceros, pēdējam Toyota Auris arī tā bija, tikai kloķis labajā pusē.

Modano Reģ.: 25.11.2019
0 0 Atbildēt

Audi un Porsche arī ir šāds risinājums kruīzam. Domāju pierašanas vaina. Man netraucē.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 1 Atbildēt

Pa to laiku Amerikā

x.com/EndWokeness/status/1801632184929030367

LA City Council members have removed "No U-Turn" traffic signs in a gay neighborhood.

They say the signs were homophobic.

No, this is not satire.

--------------------------

Vai Latvijā arī kaut kas tāds iespējams?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Viss iespējams, kā reiz šodien Rīgā. Vari paspēt piedalīties!

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:  Bet vispār šis bija jāliek vai nu jauno, vai lietoto auto topikā.

Tā gan, drusku nolohojos 🙁

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja: A tas parasti Škodām tā ir? Līdz šim nevienā auto tādu atsevišķu kruīza sviru nebiju sastapis, tai skaitā VW un Seat. Ar Fabiju nesen braucu, tur arī pagrieziens bija pareizajā vietā un nekādas liekas sviras netorčīja. Nedomāju, ka tam ir sakars ar kaut kādām vecām tehnoloģijām, vienkārši dizainers kaut ko labu pīpējis.

Ar mūzikas vadību pa lielam tur viss kārtībā, skaņa gan pasūdīga.

Octavia mk4 tā ir. Mk2 bija uz logu skalotāja slēdža.

Mk2 laika Roomster mūzikas regulators bija līdzīga stila izvirzītā veidojumā, kas gan man likās tizls. Ievērojami lielāks par šo kruīzu. Braucu un lādējos.

Ikdienā tādu auto lietojot neliekas nekāda bēda, lai gan ir gadījies dažas reizes pieķert ne tur, kur vajag - t.i. mēģināt ieslēgt pagriezienu ar ne to

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja: A tas parasti Škodām tā ir? Līdz šim nevienā auto tādu atsevišķu kruīza sviru nebiju sastapis, tai skaitā VW un Seat. Ar Fabiju nesen braucu, tur arī pagrieziens bija pareizajā vietā un nekādas liekas sviras netorčīja. Nedomāju, ka tam ir sakars ar kaut kādām vecām tehnoloģijām, vienkārši dizainers kaut ko labu pīpējis.

Ar mūzikas vadību pa lielam tur viss kārtībā, skaņa gan pasūdīga.

Daudziem tā svira ir. Meršiem arī.

atrabotka Reģ.: 24.05.2017
0 0 Atbildēt

Uzskatu, ka meršiem ir visērtākā intuitīvākā kruīza kontole no visiem auto, kas bijuši un ar kuriem esmu braucis. Nezinu, kā ir pavisam jaunajiem, bet tas tika izdomāts vairāk kā pirms 20 gadiem. Nevajag salīdzināt ar to škodas mūsdienu gemoroju! Slēdži mersim atrodas perfektā pozīcijā un kruīzu var ieslēgt/izslēgt/atjaunot ar vienu rokas vēzienu. Nevajag spaidīt kaut kādas pogas uz stūres un citiem slēdžiem. Zinātāji sapratīs.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Nu nez... es meršiem regulāri jaucu pagrieziena slēdzi ar kruīzu...

mefisto Reģ.: 22.05.2017
1 0 Atbildēt

atrabotka rakstīja: Uzskatu, ka meršiem ir visērtākā intuitīvākā kruīza kontole no visiem auto, kas bijuši un ar kuriem esmu braucis. Nezinu, kā ir pavisam jaunajiem, bet tas tika izdomāts vairāk kā pirms 20 gadiem. Nevajag salīdzināt ar to škodas mūsdienu gemoroju! Slēdži mersim atrodas perfektā pozīcijā un kruīzu var ieslēgt/izslēgt/atjaunot ar vienu rokas vēzienu. Nevajag spaidīt kaut kādas pogas uz stūres un citiem slēdžiem. Zinātāji sapratīs.

w203 kruīza svira bija virs pagrieziena rādītāja un tas bija diezgan ērti. Manam w204 feisliftam (cik saprotu, no 2013.g. tā ir daudziem meršiem) tā kruīza svira ir zem pagrieziena rādītāja, tieši pa rokai, kas ir neērti ikdienā, jo pārsvarā jau lieto pagrieziena rādītāju.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti