Motorolers rakstīja:
Barry rakstīja: Laikam jau šī diskusija ir novecojusi, bet varu izteikties par saab ar 3.0 motoru. Esmu nobraucis ar šo auto jau gadu. Savedis ideālā tehniskā kārtībā. Nav nomainīts saļņiks ātrumkārbas pusē (pārāk dārgi un tas nav vajadzīgs ). Pēc tam, kad restaurēju turbīnu, autiņš ir sācis \"lidot\", bendzīna patēriņš ir strauji samazinājies. Bendzīna patēriņš ļurkājoties pa rīgu un ned. nogalēs līdz Siguldai aizbraucot ir 9.2l, iepriekš 11l. Amortizātori šiem aparātiem ir jāliek labi, it sevišķi priekšā. (piekare un dzinējs ir no opel vectra GTS.. vai GST.. ai- nu no lielās vectras 2000. gada +) Ja pa cietu- nomaini priekšējos salinblokus. Autiņš beidza peldēt braucot lielā ātrumā, kad riepās \"sakačāju\" līdz 2.5 atmosfērām. Man ir 215/55R16. Jāmaina sveces autiņam ik pa 15k-20k nobraukuma, lai sveču blokus nonobeigtu.
Kas vel? Sēdekļi ir ērtāki kā BMW, VOLVO, MERSI.
Sākumā ar biju neapmierināts ar uzrāvienu, bet ņemot vērā, ka autiņš ir ar priekšpiedziņu un masu 2 tonnas- tas ir ok.. Īsto rakstutu šis autiņš parāda uz bāņa! Negribu lielīties, bet no mazā 9-3 aero saab var aizmukt! Kautkur pie 170km/h mazais aero sāk atpalikt.(lūdzu nemēģiniet pārliecināties par šo uz Latvijas ceļiem) Principā šis autiņš ir lielceļu kilometru rijējs. Mans viedoklis Griffins ir labāks par AERO, jo V6 dzinējs, patīkama skaņā, nav ķēde, bet zobsiksna un izmaksas dzinēja remontam ir mazas, liels resurs un griezes moments.
Tu man liekas esi kaut ko sapīpējies
Izmazgā actiņas un padzer limonādi
Jā, es runāju par 9-5 saab. Var tač šeti par to izteikties.. ? atzīstu, 9k.. aizšāvu garām..
Laikam jau šī diskusija ir novecojusi, bet varu izteikties par saab ar 3.0 motoru. Esmu nobraucis ar šo auto jau gadu. Savedis ideālā tehniskā kārtībā. Nav nomainīts saļņiks ātrumkārbas pusē (pārāk dārgi un tas nav vajadzīgs ). Pēc tam, kad restaurēju turbīnu, autiņš ir sācis "lidot", bendzīna patēriņš ir strauji samazinājies. Bendzīna patēriņš ļurkājoties pa rīgu un ned. nogalēs līdz Siguldai aizbraucot ir 9.2l, iepriekš 11l. Amortizātori šiem aparātiem ir jāliek labi, it sevišķi priekšā. (piekare un dzinējs ir no opel vectra GTS.. vai GST.. ai- nu no lielās vectras 2000. gada +) Ja pa cietu- nomaini priekšējos salinblokus. Autiņš beidza peldēt braucot lielā ātrumā, kad riepās "sakačāju" līdz 2.5 atmosfērām. Man ir 215/55R16. Jāmaina sveces autiņam ik pa 15k-20k nobraukuma, lai sveču blokus nonobeigtu.
Kas vel? Sēdekļi ir ērtāki kā BMW, VOLVO, MERSI.
Sākumā ar biju neapmierināts ar uzrāvienu, bet ņemot vērā, ka autiņš ir ar priekšpiedziņu un masu 2 tonnas- tas ir ok.. Īsto rakstutu šis autiņš parāda uz bāņa! Negribu lielīties, bet no mazā 9-3 aero saab var aizmukt! Kautkur pie 170km/h mazais aero sāk atpalikt.(lūdzu nemēģiniet pārliecināties par šo uz Latvijas ceļiem) Principā šis autiņš ir lielceļu kilometru rijējs. Mans viedoklis Griffins ir labāks par AERO, jo V6 dzinējs, patīkama skaņā, nav ķēde, bet zobsiksna un izmaksas dzinēja remontam ir mazas, liels resurs un griezes moments.