Man gadījās būt par liecinieku situācijai, kad visā krāšņumā parādījās šī auto vadītāja agresivitāte ne tikai pārkāpjot CSN, bet arī personiskajā attieksmē pret citiem autovadītājiem.
No rīta, virzienā no Jelgavas uz Rīgu, pirmo remontdarbu vieta pie Olaines pagrieziena vēl nebija sastrēgusi un rinda izstāvāma pāris minūtēs. Tomēr Škoda GH-8544 ļoti steidzās un mēģināja uz izbīli paņemt rindā stāvošo vadītāju (turpmāk tekstā "patrāpījās ne tajā laikā, ne tajā vietā" un iespraukties starp mašīnām. Taurējot izrādot savu neapmierinātību par to, ka viņu atļāvās nepalaist, Škodas autovadītājs sāka mētāties ar rokām un rādīt nepieklājīgus žestus. Pēc tam, kad Škodas vadītājs tika rindā un nokļuva uz šosejas jau ar vairākām joslām, viņš nolēma pārmācīt "patrāpījās ne tajā laikā, ne tajā vietā" autovadītāju ar tiranizēšanu - apdzenot, strauji bremzējot, stumjot ar sānu nost no šosejas. Tas viss turpinājās kādas pāris krietnas minūtes.
Jautrība turpinājās, kad kāds cits vadītājs (turpmāk tekstā "pasaules lāpītājs" acīmredzot novērojis, kas notiek aizmugurē, nepalaida Škodas vadītāju garām pēc tam, kad Škodas vadītājs bija pabeidzis savu drakonisko izrēķināšanos ar "patrāpījās ne tajā laikā, ne tajā vietā" autovadītāju.
Nu, man arī bija iespēja būt par liecinieku!
Tikai situācija tur bija pavisam citāda, nez cik tālu stāvēji Tu, bet manam skatam pavērās šāda aina:
Pieminētais auto atradās vidējajā joslā, stāvēja joslas vidū ar ieslēgtu pagriezienu. ( Nekas un neviens to neaizliedz darīt) Stāveja un gaidija, kad ielaidīs.....
Šeit pieminēta omīte piebrauca šim pie paša spoguļa (cm 20) kārtīgi taurēdama. Džeks pamāja pie deniņiem, uz ko saņēma kārtīgas vidējā pirksta zīmes un taurēšanas otro sēriju!
Šis laikam pagriež šo stāstu citā gultnē?
Skodu ielaida nākamais auto - bez kantēšanām un citām izdarībām.
Kas notika vēlāk, arī nav tik viennozīmīgi.
Beidzoties sastrēgumam, kad visi nocietušies beidzot "braukt",
šī ome ļoti ietiepīgi turpināja "nelaist" skodu un aiz viņas sakrājušos auto burzmu, kuri gaida to pašu - kad beidzot omīte, kas tiešām vilkās pa kreiso joslu, ieņems savam ātrumam atbilstošo pirmo.
Varbūt aizrādīt pie reizes vajag tiem braucējiem, kas gāja garām pa labo joslu - kas ārpus apdzīvotām vietām ir aizliegts!
CSN:
8. Transportlīdzekļu izkārtojums uz brauktuves
98. Ārpus apdzīvotām vietām jābrauc iespējami tuvāk brauktuves labajai malai. Ja braukšanai vienā virzienā ir
divas vai vairākas joslas, kreisajā malējā joslā atļauts iebraukt tikai tad, ja citas braukšanas joslas ir aizņemtas, kā
arī lai nogrieztos pa kreisi vai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā.
10. Apdzīšana, samainīšanās ar
pretim braucošu transportlīdzekli un apsteigšana
126. Lai pievērstu apdzenamā transportlīdzekļa vadītāja uzmanību, atļauts signalizēt ar lukturu gaismu pārslēgšanu
saskaņā ar šo noteikumu 185.punktā noteiktajām prasībām.
127. Ārpus apdzīvotām vietām uz ceļiem ar divām vai vairākām braukšanas joslām vienā virzienā aizliegts apsteigt
tajā pašā joslā priekšā braucošo transportlīdzekli pa labo pusi, izņemot gadījumu, kad tas rāda kreisā pagrieziena
signālu un ir uzsācis manevru.
185. Lai pievērstu citu ceļu satiksmes dalībnieku uzmanību, ar lukturu gaismām drīkst signalizēt šādi:
185.1. diennakts gaišajā laikā - ar īslaicīgu tālās gaismas lukturu ieslēgšanu;
185.2. diennakts tumšajā laikā - ar vairākkārtēju īslaicīgu (tuvā gaisma - tālā gaisma) lukturu pārslēgšanu, ja netiek
apžilbināti citi transportlīdzekļu vadītāji.
Kā izrādās arī tantukam bija jāpalaiž šie auto, jo labā josla bija brīva. (paliels bars pa labo mierīgi to apsteidza)
Par to bremzēšanu - nu, "jā" un "nē"
nez kādēļ pie mums "Latvietis latvietim latvietis":
ja kādam iet labāk - vajag par viņu kautko sliktu pateikt,
ja kādam iet ātrāk - nevajag laist garām
utt....
"jā" - jo ir eksemplāri kuri principiāli "vēlas ievērot CSN" un braukt uz 90 - 91kn/h MAX, bet kautkā palaiž garam vietu CSN, ka to vajag darīt pa labo joslu.
Bija te salīdzinajums ar "ārzemēm". Un cik tad Jūs pa bāņiem esat braukājuši (piemēram)? Tur ir pašsaprotami un un savadāk nevar būt, (kaut brauc uz 205km/h) ka, ja ir brīva labā josla - tajā ir japārkartojas. Ja tā kustas ar ātrumu mazāku kā Tev un kāds tev grib tikt garām - Tev tas vienkārši IR jādara - IR jāpalaiž.
Un TUR nevienam nerodas nekāda agresija.........
"Nē" - jo LV ir liela daļa braucēji, kas ir 40 gadus pa Staļģeni vizinājušies, ik pa laikam aizlaižot uz galvaspilsētu. Un viņi tādas rīcības iemeslu tā vai tā nesapratīs, tik padomās "kuļigans"
attiecīgi, cilvēks visu mūžu čubinājis uz 70km/h un tas var būt bīstami.......
Kas attiecas uz to fordu, viņš atkārtoja omes gājienu tikai vel kombinācijā ar bremzēm - pilnīgi nezinot kas un kāpēc - Timurs un viņa komanda.......
Kopsavilkums:
Ja kāds skrien - lai skrien, vai tad grūti palaist un paskatīties spoguļos? Tā pat tā labā josla pustukša un virzās ar tādu pat ātrumu?
P.S. Neaizstāvu skodas vadītāju, bet drīzāk vēršos pret:
Anansie rakstīja:
Man gadījās būt par liecinieku situācijai, kad visā krāšņumā parādījās šī auto vadītāja agresivitāte ne tikai pārkāpjot CSN, bet arī personiskajā attieksmē pret citiem autovadītājiem.
No rīta, virzienā no Jelgavas uz Rīgu, pirmo remontdarbu vieta pie Olaines pagrieziena vēl nebija sastrēgusi un rinda izstāvāma pāris minūtēs. Tomēr Škoda GH-8544 ļoti steidzās un mēģināja uz izbīli paņemt rindā stāvošo vadītāju (turpmāk tekstā "patrāpījās ne tajā laikā, ne tajā vietā" un iespraukties starp mašīnām. Taurējot izrādot savu neapmierinātību par to, ka viņu atļāvās nepalaist, Škodas autovadītājs sāka mētāties ar rokām un rādīt nepieklājīgus žestus. Pēc tam, kad Škodas vadītājs tika rindā un nokļuva uz šosejas jau ar vairākām joslām, viņš nolēma pārmācīt "patrāpījās ne tajā laikā, ne tajā vietā" autovadītāju ar tiranizēšanu - apdzenot, strauji bremzējot, stumjot ar sānu nost no šosejas. Tas viss turpinājās kādas pāris krietnas minūtes.
Jautrība turpinājās, kad kāds cits vadītājs (turpmāk tekstā "pasaules lāpītājs" acīmredzot novērojis, kas notiek aizmugurē, nepalaida Škodas vadītāju garām pēc tam, kad Škodas vadītājs bija pabeidzis savu drakonisko izrēķināšanos ar "patrāpījās ne tajā laikā, ne tajā vietā" autovadītāju.
Nu, man arī bija iespēja būt par liecinieku!
Tikai situācija tur bija pavisam citāda, nez cik tālu stāvēji Tu, bet manam skatam pavērās šāda aina:
Pieminētais auto atradās vidējajā joslā, stāvēja joslas vidū ar ieslēgtu pagriezienu. ( Nekas un neviens to neaizliedz darīt) Stāveja un gaidija, kad ielaidīs.....
Šeit pieminēta omīte piebrauca šim pie paša spoguļa (cm 20) kārtīgi taurēdama. Džeks pamāja pie deniņiem, uz ko saņēma kārtīgas vidējā pirksta zīmes un taurēšanas otro sēriju!
Šis laikam pagriež šo stāstu citā gultnē?
Skodu ielaida nākamais auto - bez kantēšanām un citām izdarībām.
Kas notika vēlāk, arī nav tik viennozīmīgi.
Beidzoties sastrēgumam, kad visi nocietušies beidzot "braukt",
šī ome ļoti ietiepīgi turpināja "nelaist" skodu un aiz viņas sakrājušos auto burzmu, kuri gaida to pašu - kad beidzot omīte, kas tiešām vilkās pa kreiso joslu, ieņems savam ātrumam atbilstošo pirmo.
Varbūt aizrādīt pie reizes vajag tiem braucējiem, kas gāja garām pa labo joslu - kas ārpus apdzīvotām vietām ir aizliegts!
CSN:
8. Transportlīdzekļu izkārtojums uz brauktuves
98. Ārpus apdzīvotām vietām jābrauc iespējami tuvāk brauktuves labajai malai. Ja braukšanai vienā virzienā ir
divas vai vairākas joslas, kreisajā malējā joslā atļauts iebraukt tikai tad, ja citas braukšanas joslas ir aizņemtas, kā
arī lai nogrieztos pa kreisi vai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā.
10. Apdzīšana, samainīšanās ar
pretim braucošu transportlīdzekli un apsteigšana
126. Lai pievērstu apdzenamā transportlīdzekļa vadītāja uzmanību, atļauts signalizēt ar lukturu gaismu pārslēgšanu
saskaņā ar šo noteikumu 185.punktā noteiktajām prasībām.
127. Ārpus apdzīvotām vietām uz ceļiem ar divām vai vairākām braukšanas joslām vienā virzienā aizliegts apsteigt
tajā pašā joslā priekšā braucošo transportlīdzekli pa labo pusi, izņemot gadījumu, kad tas rāda kreisā pagrieziena
signālu un ir uzsācis manevru.
185. Lai pievērstu citu ceļu satiksmes dalībnieku uzmanību, ar lukturu gaismām drīkst signalizēt šādi:
185.1. diennakts gaišajā laikā - ar īslaicīgu tālās gaismas lukturu ieslēgšanu;
185.2. diennakts tumšajā laikā - ar vairākkārtēju īslaicīgu (tuvā gaisma - tālā gaisma) lukturu pārslēgšanu, ja netiek
apžilbināti citi transportlīdzekļu vadītāji.
Kā izrādās arī tantukam bija jāpalaiž šie auto, jo labā josla bija brīva. (paliels bars pa labo mierīgi to apsteidza)
Par to bremzēšanu - nu, "jā" un "nē"
nez kādēļ pie mums "Latvietis latvietim latvietis":
ja kādam iet labāk - vajag par viņu kautko sliktu pateikt,
ja kādam iet ātrāk - nevajag laist garām
utt....
"jā" - jo ir eksemplāri kuri principiāli "vēlas ievērot CSN" un braukt uz 90 - 91kn/h MAX, bet kautkā palaiž garam vietu CSN, ka to vajag darīt pa labo joslu.
Bija te salīdzinajums ar "ārzemēm". Un cik tad Jūs pa bāņiem esat braukājuši (piemēram)? Tur ir pašsaprotami un un savadāk nevar būt, (kaut brauc uz 205km/h) ka, ja ir brīva labā josla - tajā ir japārkartojas. Ja tā kustas ar ātrumu mazāku kā Tev un kāds tev grib tikt garām - Tev tas vienkārši IR jādara - IR jāpalaiž.
Un TUR nevienam nerodas nekāda agresija.........
"Nē" - jo LV ir liela daļa braucēji, kas ir 40 gadus pa Staļģeni vizinājušies, ik pa laikam aizlaižot uz galvaspilsētu. Un viņi tādas rīcības iemeslu tā vai tā nesapratīs, tik padomās "kuļigans"
attiecīgi, cilvēks visu mūžu čubinājis uz 70km/h un tas var būt bīstami.......
Kas attiecas uz to fordu, viņš atkārtoja omes gājienu tikai vel kombinācijā ar bremzēm - pilnīgi nezinot kas un kāpēc - Timurs un viņa komanda.......
Kopsavilkums:
Ja kāds skrien - lai skrien, vai tad grūti palaist un paskatīties spoguļos? Tā pat tā labā josla pustukša un virzās ar tādu pat ātrumu?
P.S. Neaizstāvu skodas vadītāju, bet drīzāk vēršos pret:
1) Neobjektīvu notikumu pārstāstu (Anansie)
2) nesaprotamu ietiepību uz ceļa (ome ar Timuru)