iEdgar, ko tu domā par tiem uzņēmumiem, kas nodarbojas ar netaustāmu ražošanu - ražo dažādu programmatūru, web sistēmas utml?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
iEdgar, ko tu domā par tiem uzņēmumiem, kas nodarbojas ar netaustāmu ražošanu - ražo dažādu programmatūru, web sistēmas utml?
Berģos tak ir galvenokārt privātmājas, kurās dzīvo normāli situēti ļaudis, kas braukā ar automašīnām. Tikpat labi varētu to tramvaju laist uz Mārupi vai Piņķiem.
Būtu labāk palaiduši jaunos vagonus uz pārdaugavu.
Priekš kam tas tramvajs tur ir vajadzīgs? Visi masveidā brauks uz Brīvdabas muzeju? Tur taču nekā cita nav...
Vai arī taisīs kreiso un griezīsies iekšā tajā Berģu ciemā?
Pāri tam Juglas ezera kanālam tad arī viņš kaut kā jādabū. Nu traki.
Labāk jau tad tramvaju uz Līvāniem būvēt.
PO ir A+C komplektiem - www.numur1.lv/... Tāpat tiem bija CV, AB un vēl dažas izdalītas sērijas.
Par to, kāpēc iznāca VR gan nav informācijas.
Tu neatbildēji uz jautājumiem.
Ej d'irst, vecais muļķi!
Reāli pasaki, pie kā es esmu vainīgs, ka Tev viss ir slikti? Un otrs - kas ir labāk - čīkstēt šeit forumā vai kaut ko darīt?
Vienīgais, kur varēju kļūdīties, tas ir par Moonlight Club Bet nu to man rekomendēja Līvāniem tuvu stāvoši ļautiņi.
Rekur, šis esot centrālais un labākais Līvānu klubs! goo.gl/...
Nu ok, ir tur slikti un slikti ir daudz kur citur, bet kā tieši mēs pie tā esam vainīgi? Par to, ka nesaglabājām PSRS? Viņa būtu tāpat sabrukusi, neatkarīgi no Latviešiem. Jā varbūt kādu gadu vēlāk, bet būtu, jo ar ekonomiku saistītās problēmas tur bija nenormālas.
Līdz ar to ir divi varianti - vai nu turpināt čīkstēt, vai mēģināt kaut ko darīt, pieņemot, ka apstākļi ir tieši tādi, kādi tie ir.
Kaut kur lasīju tādu ģeniālu citātu - ja neesi apmierināts ar savu algu, sāc mācīties.
Man liekas, ka labi vien ir, ka RVR tur nekādu iniciatīvu neizrādīja, jo ja tos tramvajus taisītu tepat pie mums un bez kaut kāda ārzemju partnera, tad tie gan jau būtu līdzīgi Belkomunmaš trolejbusiem.
Ir tomēr lietas, kur vajag kaut kādu pieredzi un knowhow. Tas, ka viņi prot renovēt pašu taisītus vilcienu vagonus no iepriekšējā gadsimta gluži nav garants tam, ka varētu uzprojektēt un uzražot normālu trambuli.
Tādu cilvēku kā msh dēļ mums te LV ir kosmiskas cenas veciem burbuļiem, pasātiem un golfiem. Jo, redz, visiem liekas, ka baigi kapitālie auto.
Nevarēja viņam izbīdīt kaut kā RHD reģistrādiju pamatojoties uz to, ka tā ir kūdras spectehnika?
Tas protests bija jauks, jo sakustina sabiedrisko domu un vispār modina cilvēkus no pasivitātes, BET es domāju, ka nekas ļauns nenotika arī no tā, ka uzsūtīja to Alfu. Neviens tur nosists netika, sašauts vai smagi ievainots arī nē. Un vietējā Policija tur neko nevarēja izdarīt.
Ja nebūtu tās Alfas, tad akcijai nebūtu ne 10% procentu no rezonanses sabiedrībā. Un droši vien arī tad no tās slimnīcas nekā nebūtu.
Vai tad nebija tā, ka LR neatkarība tika pasludināta 1990. gada 4. maijā, bet Rubiks izpildījās nākamā gada janvārī un augustā, par ko arī tika arestēts 23.08.1991.?
Okai ir divi cilindri un arī nekas.
Nu Merivas īpašnieki tādā gan jau glabā desmaizes ar olu.
Kādam ir pieredze ar tiem auto ledusskapīšiem, ko var ap 30-40Ls dabūt? Ir kaut kāda jēda no viņiem - siltu alu viņš arī var atdzesēt vai tikai kaut cik uzturēt temperatūru, ja ieliek kaut ko, kas jau ir auksts?
Noteikti, ka kādam tādas kastes īpašniekam ir arī Meriva.
Kas tas par auto, ja amortizācija ir sotaks mēnesī?
Lai gan nē - man ir viens zināms kadrs, kurš jau kuro gadu uztur VW Passat B3, neskatoties uz to, ka ikgadējā summa, ko tas iegulda iepriekšminētajā ļerkatā pārsniedz tās vērtību. Bet nu cilvēkam patīk fofāgens - neko darīt.
Šitādā rakursā tas četru sekciju trambulis neizskatās neko garš, bet gan jau "dzīvē viss ir savādāk"...
Bet nu kamēr viņš nekursē pa manu Pārdaugavu, tikmēr pa lielam pofig.
Ja kas, tad nākošnedēļ aprit mēnesis kopš manas vēstules RS par iespēju ieviest pēcapmaksu par sabtransa lietošanu. Līdz šim vienīgā atbilde, ko saņēmu bija par to, ka priekšlikums ir padots tālāk. Ej nu sazin, vai tā skaitās oficiālā atbilde (kas pēc likuma ir jāsniedz mēneša laikā), vai nē... Nu to tad sākšu skaidrot mēneša jubilejā.
draco rakstīja: sisadmins. galvenokaart linux based
Kaut kā pamaz priekš sisadmina... Varbūt ir vērts izkāpt no Linux rāmijiem? Es domāju, ka tā opensource eiforija, kas dažos procentos sabiedrības te bija uzliesmojusi, pamazām sāk noplakt.
i_edgars rakstīja: Paši īpašnieķeļi bieži vien ir tie dīkdieņi, kas it kā darba laikā neko nedara un tikai imitē darbību. Atskatījies jau esmu uz tādiem pa pilnam.
Tev tiešām kaut kā neiet.
Kopš es tajā skaistajā 2009. gada pavasarī atstāju savu skolu (videni), man ir sanācis pastrādāt četros uzņēmumos (ir daudz, bet tā lielākoties bija mana izvēle) un nevienā no tiem nav bijis tā, ka priekšniecība strādātu mazāk par pārējiem darbiniekiem vai laistu luni, drīzāk tieši otrādi.
Nozares: loģistika, digitālais mārketings, interjers / arhiektūra. Visās, izņemot pēdējo, es nodarbojos ar web lietām.
Man te svētku datumos sanāca pabūt tajos iepriekšminētajos Līvānos un varu teikt, ka tas, ko redzēju, izskatījās baigi normāli. Smuka pilsēta. Daudzās vietās taisa ceļus, pilns ar visādiem maziem veikaliņiem un tā. Izskatās, ka viss notiek.
Tāpat arī sanāca tur paklīst pa vienu privātmāju ielu - arī izskatās, ka cilvēkiem viss kārtībā un arī viss notiek.
Tas pats Preiļos, kur gan sanāca būt krienti īsāku laiku, bet viss tā sarakts, ka nu tik...
Tātad izskatās, ka arī tur ir gana cilvēku, kas domā un dara uz priekšu.
To rakstu īsti neizlasīju, bet man liekas visai stulba ideja par tādu guļošo visas pieturas garumā.
Pirmkārt jau tas nozīmē, ka visi lieki bremzēs pie uzbraukšanas un nobraukšanas.
Otrkārt - tas ir pilsētas centrs un lai gan it kā pieturā apstāties / stāvēt nedrīkst, tas tomēr mēdz notikt. Šobrīd tādas situācijas var elementāri apbraukt pa sliedēm, bet šādā gadījumā tur ir kaut kāda stulba apmale, kas to traucē.
Kur palicis Msh?